بازدید 138410
صد و چهارمین «به اضافه تابناک»؛

تصاویر دیدنی از آغاز حمله سنگین جنگنده‌های روس به سوریه / کلیپ سایت رهبر انقلاب درباره جنس پاسخ سخت ایران به عربستان / صوت سه دقیقه توهین به ظریف و دفاع ابوترابی / دو طرح تازه در ایران و آمریکا که توافق وین را نابود می‌کند / ویدیویی از سطح بالای سواد عمومی مردم!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 30 September 2015
تصاویر دیدنی از آغاز حمله سنگین جنگنده روس به سوریه / کلیپ سایت رهبر انقلاب درباره جنس پاسخ سخت ایران به عربستان / صوت سه دقیقه توهین به ظریف و دفاع ابوترابی / دو طرح تازه در ایران و آمریکا که توافق وین را نابود می‌کند / ویدیویی از سطح بالای سواد عمومی مردم!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای صد و چهارمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در صد و چهارمین «به اضافه تابناک»، تصاویر دیدنی از آغاز حمله سنگین جنگنده‌های روس به سوریه / کلیپ سایت رهبر انقلاب درباره جنس پاسخ سخت ایران به عربستان / صوت سه دقیقه توهین به ظریف و دفاع ابوترابی / دو طرح تازه در ایران و آمریکا که توافق وین را نابود می‌کند / ویدیویی از سطح بالای سواد عمومی مردم!

تصاویر دیدنی از آغاز حمله سنگین جنگنده روس به سوریه / کلیپ سایت رهبر انقلاب درباره جنس پاسخ سخت ایران به عربستان / صوت سه دقیقه توهین به ظریف و دفاع ابوترابی / دو طرح تازه در ایران و آمریکا که توافق وین را نابود می‌کند / ویدیویی از سطح بالای سواد عمومی مردم!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 137
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۵
انتشار یافته: ۴۳
موافقين برجام را اجازه ميدهند كه در اطراف مجلس چادر بزنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
نیاز به چادر زدن و تحصن نیست. تنها 2 ساعت اجازه برگزاری همایش در موافقت از برجام در یک بیابان اطراف شهر کافیه.
ممنون از خبر رسانی دقیق و کاملتون .
موفق وتندرست باشید
اقای ابو ترابی الحق که شیر پاک خوردی یکی برادرت می شه که آنطور در میان اسرا اجر و قرب دارند و الان شما. :اش از شهر ما کاندید می شدین تا من با خیال راحت به شما رای می دادم و مجبور نمی شدم به علت نشناختن لاتهایی را به صندلی بنشانم که مجلس را با چاله میدون خونشون اشتباه بگیرند به اسم انقلابی گری. از هیکلشون معلومه خیلی اهل فداکاری هستند و البته رگ گردنشون آنچنان باد می کنه که خرطوم فیل هم آنطور نیست. آقای ابو ترابی امروز مطمئن شدم هنوز ادمهایی هستند که اصالت ایرانی فرهنگ ایرانی ادب ایرانی انصاف ایرانی مدنیت ایرانی نجابت ایرانی یک کلام شخصیت ایرانی را حفظ کرده اند هر چند اندک باشند حتی در مجلس.
مرسی تابناک
ایشالله سایه ات کم....





نشه
تابناک چرا تو سیستم اندروی فقط دانلود میشه امکانات save as رو نداره
تابناک جان اون تصاوير حمله روسيه آرشيويه, براى مانور چند وقت قبلشونه
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
منم ميخواستم همينو بگم
اماذه گوشمالی وهابیون سغودی هستم
اهانت مجاز نیست ولی ظریف هم خیلی نباید وادادگی نشون بده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
عزیز این وادادگی نیست. باید احترام حفظ بشه. راستی شما که خودت از بلاد کفر داری پیام می فرستی! البته حق شماست که نظر بدی. راستی چرا این مخالفان همیشه یه عده خاص هستن مثل کوچک زاده و رسایی و همین اقا و همه هم از نزدیکان رئیس جمهور سابق؟
بخدا قسم که ملت شریف ایران سالهاست که تاوان رفتار استکباری و بی ادبانه امثال بیرانوند را میدهند.هیچ کس به اندازه شما و همپالگی هایتان تیشه به ریشه این کشور و مردمش نمیزند.
واقعا این نماینده مجلس هم دیدنیه خجالت نمیکشه به مرد دیپلماسی ایران و احتمالا نامزد جایزه صلح نوبل میگه از جوجه خروس کمتری البته باید یاد این جمله بیفتیم که ادب مرد به ز دولت اوست یا " از خدا جوییم توفیق ادب بی ادب محروم ماند از لطف رب"
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
یاادب ازکه آموختی ازبی ادبان.
اگه ما هم بیایم دور مجللس خودسرها بی،سرمون نمیکنن؟
وای اون خبر اخرتون فوق العاده بوددددددد . باور نکردنیه . واقعی بودن اینا ؟ همه جوون بودن که !!!!!!!!!!
پاسخ ها
سعید کا
| Germany |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
خب سیستم آموزشی زمان ما غلط بود
به زور حفظ کنید تو امتحان میاد
کی میگه اگه طرف شعر حفظ نباشه سرانه مطالعش پایینه
تازه قیمت بالای کتاب هم که بحثش جدا!
درود بر پوتین
کاش یه گزارشی هم از سطح سواد سران دولت و متخصصین پشت میز تهیه میکردین ...
البته نتیجه معلومه اونها هم از همین ملت انتخاب شدن ....
پاسخ ها
یکم با انصاف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
برات متاسفم نویسنده تابناک ، متاسفم که فکر میکنین سواد فقط دونستن اسم کتاباست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
که چی بشه؟ حتی اگه ثابت هم بشه که مدرک درس درمون دارن یادت نره که سواد الزاما شعور نمیاره! میگفتن احمدی نژاد دکتره دیدی چی از کار دراومد؟!
1- ظریف مردی است بزرگ که آیندگان نامش ر با عزت و احترام یاد خواهند کرد.
2- میشه لطفا بگید چرا توی گزارشتون از سطح سواد عمومی اول سردر دانشگاه آزاد رو نشون دادید ، که مثلا بگید دانشگاه آزادی ها بی سوادند . من دانشگاه دولتی کارشناسی و از دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد گرفتم و تفاوتی بین این دو دانشگاه ندیدم ، هر دو دارای سطح پایینی بودند
کاش برای غارت بیت المال اینقدر گلو پاره می کردید
این یارو نماینده کجا بود؟ بدبخت مردم اونجا.
مردم رو انقدر درگیر نون شب کردن که مردم به هیچی دیگه نمیتونه فکر کنه. مردم تا وقتی فقیر هستند چه کتابی چه شاعری چه ادبیاتی رو می خوان درک کنند. همه صبح تا شب بدو بدو می کنند تا شکم خودشون و زن و بچشون رو سیر کنند. البته تعداد زیاد دیگه ای هم هستند که انقدر مرفه هستند که اونا هم چون مشغول ساختمون و برج سازی و خالی کردن جیب فقرا هستند وقت مطالعه ندارند. واقعا مردمان بدی شدیم. کافیه 1 ساعت تو خیابونا باشید تا ببینید چقدر بی فرهنگ شدیم.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
عادت کردیم به بهانه های بی ربط!!!
دوست محترم! شما فکر کردی اونایی که فقیر نیستن تو این گزارش نبودن؟ شما فکر می کنی غم نان مردم را بی سواد کرده؟؟؟ برو از غیر فقیر ها یه آمار بگیر!
کسانی که کلا پای ماهواره و تلگرام وقت کشی می کنند انتظار داری شعر از سعدی بخونند؟
قدیما مردم کشاورز و کارگر و حتی کم سواد بودند اما تا دلت بخواد شعر و ضرب المثل و حکایت فارسی حفظ بودن!
چرا بچه فقیر ها از بچه پولدار ها درس خوان ترند؟؟؟؟
اینها به پول و فقر نیست! به یه چیز دیگه است!!!!
سعدیا علم وادب ورز که در مجلس شاه/ هرکه را نیست ادب لایق صحبت نبود
دکتر ظریف دستت را می بوسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ببین کار مملکت به کجا رسیده که وقتی یه مسئولی وظیفه شو انجام میده همه ناباورانه سر تعظیم جلوش خم میکنن! خدایا ما به کجا رسیدیو؟!
به اضافه تابناک عالی بود مثل همیشه
و این قسمت تلنگری به همچون منی که ادعای سواد داشتن دارن زد :(
سكوت جناب اقاي وزير خوب است زيرا كه ان نماينده سوادش به اين جا ها نميخورد فقط چند لحظه تريبون دستش بوده يم انشا سر كلاس خونده نمره اش هم صفر زيرا كه ما هم اكر در جمعي وارد شويم حتي با چند تايي قهر باشيم ادب حكم ميكند دست بديم و سلام كنيم
چطور این آقای به اصطلاح نماینده که معلوم نیست با چند تا دونه رای سر از مجلس دراورده به خودش اجازه میده به وزیر بزرگ ایرانی توهین کنه؟! واقعا شرم آوره!
تویی که حتی حرف زدنت رو بلد نیستی بهتره سکوت کنی و در امور دیپلماسی مداخله نکنی!
خیلی اعصابم خورد شد! شعور هم چیز خوبیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
این اقا دفعه اولش نیست از این شاهکارها زیاد داره.
دوستان تمام این صحبت هایی که حضرات بر زبان می آورند به خاطر اینه که خودشان را به خواب زده اند.اگر سواد نداشته باشی، اگر فرهنگ نداشته باشی و اگر حتی شعور هم نداشته باشی، بهتر از اینه که خودتو به خواب بزنی، چون آدم خواب را میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده هیچ وقت نمیتونی بیدارش کنی.
عملکرد رسانه ملی تاثیر بسیاری برسواد عمومی دارد و با بررسی امار برنامه ها میتوان دریافت که تا چه حد به ادبیات ، شعر ، موسیقی سنتی ، ...بصورت ماثر و نه کلیشه ای پرداخته میشود. سریالهای هنگفتی تا به امروز تهیه شده ولی موضع انها و تعداد شان گواه سطح سواد عمومی است
کلیپ سطح سواد جالب بود و چیزی جز تاسف همراه نداشت
فکر میکنم اگر برای نمایندگان بعد از انتخاب ولی قبل از ورود به مجلس بمدت مثلا یک یا دوماه کلاس های فشرده 8 ساعت درروز برای آموزش الفبای اقتصاد وسیاست، آداب سخن گویی و اخلاق بگذارند مینوان بهره وری مجلس را بصورت چشم گیری افزایش داد.
تایناک گرامی میشه مثلا هر روز یا هر هفته یک حکایت از گلستان سعدی را بگذارید؟شابد شروع خوبی باشد.
1
1
1
1
1
عربستان باید ادب بشه ایران پدر تمام کشور همسایه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل