بازدید 66776
سی و نهمین «به اضافه تابناک»؛

قرارداد چند ده میلیاردی عربستان با فرانسه برای بر هم زدن توافق ایران و 5+1 / کلید واژه‌هایی تعیین کننده رهبر انقلاب / نمایندگی مجلس چه مزایایی دارد که استاندار قم در سودایش استعفا‌ کرد؟! / خیابان های مشهد را بستند، احسان علیخانی همچنان‌ پولش را می گیرد

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 24 June 2015
قرارداد چند ده میلیاردی عربستان با فرانسه برای بر هم زدن توافق ایران و 5+1 / کلید واژه‌هایی تعیین کننده رهبر انقلاب / نمایندگی مجلس چه مزایایی دارد که استاندار قم در سودایش استعفاء کرد؟! / خیابان های مشهد را بستند، احسان علیخانی همچنانش پولش را می گیرد«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای سی و نهمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در سی و نهمین «به اضافه تابناک»؛ قرارداد چند ده میلیاردی عربستان با فرانسه برای بر هم زدن توافق ایران و 5+1 که روز چهارشنبه درباره اش توافق می‌شود را بررسی کردیم و با توجه به هشدار 80 میلیارد دلاری‌ ایران به فرانسه، این پرسش را پیش کشیدیم که عربستان چند میلیارد دلار بیشتر روی میز می‌گذارد؟!؛ کلید واژه‌های تعیین کننده رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای را که سرنوشت مذاکرات را تعیین می‌کند، از متن بیانات شب گذشته ایران تفکیک کردیم؛ دست ‌روی پرونده استاندار قم گذاشتیم که برای کاندیداتوری مجلس از سمتش استعفا کرد و در این باره سراغ حل این ابهام بزرگ رفتیم که نمایندگی مجلس چه مزایایی دارد که استاندار قم در سودایش استعفا‌ کرد؟!؛ و در آخر اینکه، در روزهایی که بعد از انحلال مؤسسه میزان، با انحلال یک مؤسسه غیرمجاز دیگر، گروهی از سپرده گذاران خیابان های مشهد را در اعتراض برای ساعاتی بستند، احسان علیخانی در برنامه ماه عسل، ‌یکی از مؤسسات غیرمجاز مالی و اعتباری را تبلیغ می‌کند و همچنان‌ پولش را می گیرد؛ موضوعی که باعث اعتراض در صلحن علنی مجلس شد و «تابناک» نیز به آن ورود کرد.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 65
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۳
خطر عده ای زبان نفهم کینه توز در پستهای کلیدی حکومت عربستان به مراتب از خطر آمریکا بیشتر است
تابناک وقتی چیزی ثابت نشده زود قضاوت نکنید.
مرسی از این برنامه خوبتون
حجمش زیاده و اینترنتموم حجمی مخابراته نمیشه ببینیم
من پیشنهادم اینه برای عربستان. اگه روابطش رو با ایران خوب کنه هم منطقه امنتر میشه ، هم عربستان میلیارد میلیارد دلار هر سال صرفه جویی تو باج دادن به غربیها می کنه.
باسلام وتشکر
آهنگ زمینه واقعا مزاحم و زجرآوره لطفا بدون آهنگ پخش کنید
نمایندگی چه مزایایی داره یعنی نمیدونید؟
اگر استاندار قم از نزدیکان شما بود بازم اینطوری تیتر میزدید؟
لطفا اگر امکان دارد فیلمهار ا با کیفیت خیلی پایینتر مثل 3GP هم بگذارید تا کسانی که اینترنت با سرعت خیلی پایین هم دارند امکان دانلود داشته باشند
اين عرب ستان چه ميكنه !؟
موسیقی متن خیلی آزاردهنده است...گاهی براصل مطلب غلبه دارد.
بسیار عالی جامع وکامل
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها