بازدید 50704
۸
هفتاد و یکمین «به اضافه تابناک»؛

یهودیان آمریکا بر خلاف رهبرانشان با توافق هسته‌ای موافقت کردند! / تصاویر دیدنی از غوغای ایرانی‌ها در پنج قاره در حمایت از توافق هسته‌ای / دفاع تمام قد یک ایرانی از منافع رژیم صهیونیستی / فیلم‌ تکان دهنده از کشف و سرقت عتیقه در ایران

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۲۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 16 August 2015
یهودیان آمریکا برخلاف رهبرانشان با توافق هسته‌ای موافقت کردند! / تصاویر دیدنی از غوغای ایرانی‌ها در پنج قاره در حمایت ایران توافق هسته‌ای / دفاع تمام قد یک ایرانی از منافع رژیم صهیونیستی / فیلم‌ تکان دهنده از کشف و سرقت عتیقه در ایران«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای هفتادویکمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در هفتادویکمین «به اضافه تابناک»؛ سری به آمریکا زدیم؛ جایی که مطابق با نظرسنجی که واشنگتن پست منتشر کرده، عمده یهودیان آمریکا بر خلاف رهبرانشان موافق با توافق هسته‌ای هستند و حالا لابی‌های صهیونیستی در آمریکا از حمایت عمده یهودیان علیه توافق بی بهره مانده‌اند!؛ سپس یک دور دنیا با ایرانی‌های وطن دوستمان زدیم که تصاویر دیدنی از غوغایشان در 15 آگوست در پنج قاره برای حمایت ایران توافق هسته‌ای و صلح در ایران به ثبت رسید و اکنون می‌توانید گلچین این تصاویر را با موزیک «جنگ» هانس زیمر در «به اضافه تابناک» تماشا کنید؛ اما این روزها همه مردم ایران به نفع کشورمان فعالیت نمی‌کنند و در آن سو، ایرانی‌هایی هستند که در مقام وکیل مدافع رژیم صهیونیستی از ارائه هر تحلیل خام‌دستانه‌ای که همسو با منافع نئوکان‌ها و صهیونیست‌ها باشد، پرهیز نمی‌کنند؛ با یکی از این ایرانی‌ها آشنا می‌شوید؛ و در آخر فیلمی تکان‌دهنده از کشف و سرقت عتیقه در ایران را تماشا می‌کنید و درباره علت واقعی وقوع چنین حوادثی سخن می‌گوییم.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 40
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۸
آخه مسئله اینه که یهودیای ایرانی زیادی در آمریکا هستند.
احتمالا" این آقای خلجی یک اضافه حقوق اساسی از نتانیاهو دریافت کرده . فکر نکنم خود نتانیاهو هم مثل خلجی در مورد صهیونیست ها اینقدر با اعتماد به نفس صحبت کند .
باضافه تابناکتون خوب بود حالا عالی شده خییییییییییلی ممنون
دمت گرم تابناک ، داری حرفه ای میشی ااااا
برای حمایت ایرانی ها به ایرانی بودنم افتخار کردم
دیدید از همه طیف آدمی بودن بدون توجه به نوع عقیده شون
امیدوارم روزی برسه که مردم داخل ایران دوباره برای ساخت ایران متحد بشن و همدیگر رو دوست داشته باشن و برای نفع عموم و نه شخص خودشون کار کنن
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها