بازدید 57572
۴
چهلمین «به اضافه تابناک»؛

دبه تازه آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای امروز به روایت یک شاهد عینی / سکوی نفتی را هم در دوره احمدی نژاد این‌گونه جابجا کردند! / کلاهبرداری زنجیره‌ای خواننده و مجری لس آنجلسی از ایرانی‌ها در ترکیه / بالاخره چند نفر از افطاری رئیس جمهور قهر کردند؟!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 27 June 2015
دبه تازه آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای امروز به روایت یک شاهد عینی / سکوی نفتی را هم در دوره احمدی نژاد این‌گونه جابجا کردند! / کلاهبرداری زنجیره‌ای خواننده و مجری لس آنجلسی از ایرانی‌ها در ترکیه /  بالاخره چند نفر از افطاری رئیس جمهور قهر کردند؟!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای چهلمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در چهلمین «به اضافه تابناک»؛ به اتاق مذاکرات وزرای خارجه ایران و آمریکا سر زدیم که ظاهراً همه چیز آرام نیست و بعد از توافق لوزان، آمریکایی‌هایی قصد عقب نشینی از بعضی مواضعشان را دارند و در واقع آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای امروز دبه کرده‌اند؛ موضوعی که هنوز علنی نشده و «به اضافه تابناک» به روایت یک شاهد عینی از محل مذاکرات گزارش می‌کند؛ سپس سراغ سرقت سکوی نفتی 47 متری رفتیم و تلاش کردیم با تورق همه آنچه این روزها مطرح می‌شود، دریابیم که سکوی نفتی را در دوره احمدی نژاد با چه کیفیتی جابجا کردند!؛ سپس دست روی پرونده کلاهبرداری زنجیره‌ای خواننده و مجری لس آنجلسی از ایرانی‌ها در ترکیه گذاشتیم که بسیاری از مردم ایران را از هستی ساقط کرده است و در آخر حواشی ضیافت افطار رئیس جمهور با حضور سیاسیون را مرور کردیم و در کش و قوس آنهایی که قهر کردنشان را از این مراسم تکذیب و تأیید می‌کنند، پرسیدیم بالاخره چند نفر از افطاری رئیس جمهور قهر کردند و آیا اساساً این رفتار قابل دفاع بود؟!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 37
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پایین
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۴
آقا دکل تو جیب مموتی نیست ؟!!!
سلام
یه درخواست داشتم «به این گوینده بگید اینقدر نگه «به نام خدای بشیر و نذیر" و همچنین آخرش«سایتون کم نشه». من هر شب این بخش رو میبینم. این دو تا عبارت واقعا رو اعصابه بگید که بعضی وقتا بجاشون یه چیز دیگه هم به کار ببره بد نیست. ممنون که به نظرات بینندهاتون هم توجه میکنین.
یک دکل نفتی با شلوار راه راه و پیراهن رکابی که دارای اختلال حواس است از منزل خارج شده و تاکنون برنگشته است ... لطفا هر کسی پیداش کرد دفتر رئیس جمهور سابق رو خبردار کنه تا از نگرانی در بیان ...
این ماجرای دکل منو یاد سرقت اثر تاریخی چال اسکندرون توی سریال «شبهای برره» انداخت. اونجایی که کَیانوش داشت گریه میکرد و میپرسید که آخه مگه چاله رو هم میشه دزدید؟
حالا فهمیدیم که، هاااااا، وَشِد...
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل