بازدید 57711
۱
پنجاه‌و‌یکمین «به اضافه تابناک»؛

کارگرترین کارشکنی‌ها در روز آخر مذاکرات/ بازهم رئیس جمهور درباره حجاب مردان سخنرانی کرد/ دیپلماسی شبه عمومی در جنگ با دیپلماسی بالکنی/ پاسخ مثبت وزیر کشور به دوئل نماینده‌های فارس/ همراه با ملی کردن، در سطح ملی رفتار کنید!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، هر شب برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 13 July 2015
چرا وزیرامورخارجه آمریکا با ماندن در وین رکورد زد؟ / طلا در بازار ایران با سرعت سقوط می‌کند اما هیچ کس طلا نمی‌فروشد! / ویدیوی «انتحاری بازی» سرگرمی کودکان پاکستانی! / شوخی به سبک فردوسی پور با حدادعادل
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی است که برای پنجاه ویکمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در پنجاه و یکمین «به اضافه تابناک»؛ به روال روزهای گذشته، سری زدیم به وین و گزارشی درباره آخرین ساعات مذاکرات تهیه کردیم؛ گزارشی درباره قدرت گرفتن فشارهای مخالفان توافق که احتمال رقم خوردن توافق در ساعات آینده را کمرنگ کرده است. بعد به تکرار چندباره سخنان رئیس جمهور پیرامون حجاب پرداختیم که بد نیست شفاف‌سازی شود. در ادامه گزارشی از حاشیه‌های مذاکرات پیرامون هتل کوبورگ تهیه کردیم تا مشخص شود، ‌مخالفان توافق چه کسانی هستند و تعدادشان چقدر است. پس از این آیتم، واکنش‌های رخ داده به استعفای دسته جمعی روز گذشته نمایندگان شیراز را به تصویر کشیدیم که حکایت از شکل گیری دوئلی میان وزیر کشور و نمایندگان استان فارس دارد و دست آخر به یک اتفاق درخور توجه فرهنگی پرداختیم که متأسفانه نمی‌شود از آن لذت کافی برد!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 31

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار