بازدید 75433
۷
بیست و ششمین «به اضافه تابناک»؛

فیلم تکان دهنده کانال ده رژیم صهیونیستی از نشست وحدت مقامات عربستانی و صهیونیست علیه ایران / تنها راه بسته شدن پرونده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی / 500 بیل، کل امکانات حفاظت از جنگل های ایلام بود! / از لباس منشوری نماینده اروپا در ایران تا بغض هشت ساله کوچک‌زاده از تابناک / در شب عملیات کربلای چهار چه گذشت؟

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۰۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 07 June 2015
فیلم تکان دهنده کانال ده رژیم صهیونیستی از نشست وحدت مقامات عربستان و صهیونیست علیه ایران / تنها راه بسته شدن پرونده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی / 500 بیل، کل امکانات حفاظت از جنگل های ایلام بود! / از لباس منشوری نماینده اروپا در ایران تا بغض هشت ساله کوچک زاده از تابناک / در شب عملیات کربلای چهار چه گذشت؟
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای بیست‌ و‌ ششمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در بیست و ششمین «به اضافه تابناک»، فیلم تکان دهنده‌ای که کانال ده رژیم صهیونیستی از نشست وحدت مقامات عربستانی و صهیونیست علیه ایران پخش کرد و علنی شدن توطئه مشترک این دو رژیم علیه کشورمان را می‌بینید و حرف‌های خنده دار ژنرال عربستانی را در این نشست درباره ایران می‌شنوید؛ از پرونده سازی علیه ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پرده بر‌می‌داریم و جزئیات بازرسی های حساس پیشین در دولت احمدی نژاد را از میان اسناد آژانس بررسی می‌کنیم و در آخر، تنها راه بسته شدن پرونده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی را مطابق با واقعیت های میدانی بررسی کردیم که نیاز به استقلال عمل آمریکایی‌ها از صهیونیست‌ها دارد؛ سراغ حادثه آتش سوزی ایلام رفتیم که در نبود هلی‌کوپتر، تنها 500 بیل، کل امکانات حفاظت از جنگل های ایلام بود!؛ از لباس منشوری نماینده زن اروپا در ایران سخن گفتیم که بعد از دیدار با رئیس مجلس، در مقابل وزیر امور خارجه تغییر کرد و مقصر این وضعیت را معرفی کردیم. در ادامه یادداشت کوچک زاده درباره این نماینده زن اتحادیه اروپا را بازخوانی کردیم و سراغ این نماینده رفتیم تا درباره انگیزه‌هایش از این یادداشت بپرسیم که او از دل پرش از «تابناک» گفت که ظاهراً بغضی هشت ساله  را در خود جای داده بود و این اتفاق ما را به دنیای قیصر امین پور و ناصر عبداللهی برد!‌ و در پایان نیم نگاهی به کشف پیکر شهدای دوران دفاع مقدس داشتیم و کوشیدیم پاسخ دهیم در شب عملیات کربلای چهار چه گذشت و این روزها چه می گذرد؟

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است که با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینیدارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.

تعداد بازدید : 200
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۷
اگر کسی تا حالا نمی دانسته تقصیر از ساده لوحیش هست.
35 ساله این عربستان داره چه از پشت چه علنی خنجر می زنه به ایران.
با سلام؛ فقط خواستم یه خسته نباشید بگم...
فایو هاندرد بیل اونلی ؟؟!! اوه مای گاد !
تابي جون ناراحت نباش اقاي كوچك زاده ميدونه اخر خطه رفتارش دست خودش نيست
یکی رو بیارید نریشن بخونه سوادش برسه عبری عربی چیه ...حداقل از رو درست بخونه .....والا اااااااااااااااااااااااا
صدوو شصت مگ از حجمم رو هدر دادم برا این برنامه مزخرف....
شما که میگی کامنت های مردمه تا حالا 95 درصد کامنت های من منتشر نشده...
اون چنج درصد که تایید شد در راستای اهداف شما بوده...
متاسفم
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی