بازدید 76566
۴
نود و یکمین «به اضافه تابناک»؛

خطر احمدی نژاد برای انگلیس! تنها باشگاه نژادپرست که با کمک به آواره‌های سوری مخالفت کرد / عیادت پادشاه عربستان به زبان فارسی از مصدومان حادثه کعبه که پسرش رقم زد! / درخواست جالب آقای وزیر همزمان با آمار 20 درصد طلاق در ایران

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 13 September 2015
خطر احمدی نژاد برای انگلیس! / فیلم دیدنی از دفاع رئیس سی آی ای از اقدامات حاج قاسم سلیمانی در عراق / تنها باشگاه نژادپرست که با کمک به آواره‌های سوری مخالفت کرد / عیادت پادشاه عربستان به زبان فارسی از مصدومان حادثه کعبه که پسرش رقم زد! / درخواست جالب آقای وزیر همزمان با آمار 20 درصد طلاق در ایران
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای نود و یکمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در نود و یکمین «به اضافه تابناک»، خطر احمدی نژاد برای انگلیس! /تنها باشگاه نژادپرست که با کمک به آواره‌های سوری مخالفت کرد / عیادت پادشاه عربستان به زبان فارسی از مصدومان حادثه کعبه که پسرش رقم زد! / درخواست جالب آقای وزیر همزمان با آمار 20 درصد طلاق در ایران

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 75
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۴
من همین الان کل ویدیوی مصاحبه جان برنن با فاکس نیوز رو گوش دادم و متاسفانه باید بگم که شما کلمه "destabilize" رو با "stabilize" اشتباه گرفتین. نظر ایشون اینه که ایران متحد آمریکا نیست و گرچه آقای سلیمانی به طور خیلی جدی نقش "ناپایدار" کننده ای در عراق داشته, اما به عنوان کشور همسایه عراق, ایران منافعی در عراق داره که اونها رو دنبال میکنه.
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی