بازدید 82492
بیست‌ و‌ هشتمین «به اضافه تابناک»؛

بقایی جزیره‌ای کوچک در غرب آفریقاست! / کار زشت رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر عراق / هو شدن وزیر خزانه داری آمریکا توسط صهیونیست‌ها برای مذاکره با ایران / نوابغی که نشان درجه یک هنری گرفتند! / عاقبت تلخ فرهنگ شریف این مملکت

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۰۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 09 June 2015
بقایی جزیره‌ای کوچک در غرب آفریقاست! / کار زشت رئیس جمهور آمریکا با رئیس جمهور عراق / هو شدن وزیر خزانه داری آمریکا توسط صهیونیست‌ها برای مذاکره با ایران / نوابغی که نشان درجه یک هنری گرفتند! / عاقبت تلخ فرهنگ شریف این مملکت«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای بیست‌ و‌ هشتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در بیست و هشتمین «به اضافه تابناک»، به ماجرای فاصله گرفتن مسئولان دولت سابق از حمیدرضا بقایی به شیوه فاصله گرفتن از محمدرضا رحیم پرداختیم و هشدار دادیم که ممکن است، روزی این تاکتیک برای رئیس دولت سابق هم اجرایی شود و درباره روش‌های اجرایی این تاکتیک بحث کردیم...؛ سپس فیلم دیده نشده از رفتار تحقیرآمیز اوباما با حیدر عبادی که به شدت دنبال جذب حمایت آمریکایی‌هاست، منتشر کردیم و علل این کار زشت رئیس جمهور ایالات متحده با رئیس جمهور عراق را برشمردیم. در ادامه سراغ هو شدن وزیر خزانه داری آمریکا توسط صهیونیست‌ها برای مذاکره با ایران رفتیم و فیلم ترجمه شده سخنانش را آوردیم و با مجموعه‌ای از فیلم‌های سخنرانی های نوروزی اوباما در سال‌های اخیر و ادبیات همراه با احترام اوباما در این پیغام‌ها و کلیدواژه‌های این سخنرانی‌ها مقایسه کردیم و از عقبه تغییر چنین رفتارهایی سخن گفتیم. سپس به ماجرای اهدای نشان درجه یک هنر این مملکت به 19 سینماگر در شب گذشته پرداختیم که برخی از ایشان و به خصوص یکی از آنها معلوم نبود چطور در این لیست قرار گرفت و میان این همه سینماگر در اولویت دریافت این نشان قرار داده شدند. و در پایان از عاقبت تلخ فرهنگ شریف این مملکت سخن گفتیم که تنها سرمایه‌هایش را برای پرداخت هزینه درمانش به حراج گذاشت.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 60
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲۱
خسته نباشید کارکنان خوب تابناک
من از بیننده ها پرو پا قرص این کارهاتون هستم کارتون عالیه ولی خداییش بیاین این زمانش رو از 20 به 21 تغییر بدین دیگه بدقول نشین
عالیه
نخست وزیر عراق است رئیس جمهور نبود
حسابی مشخص کنید
ولی جگر ما سوخت وقتی خبر فروش تار رو شنیدیم!!!! دیگه خسران از این بالاتر هم هست که نوابغ و مشاهیر ما این جوری تحقیر بشن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
حاضری یک چیزی به عنوان مثلأ عوارض هنرمندان بدهی تا دیگر از این مشکلات نباشد؟
ندهد هوشمند روشن رای، به فرومایه کارهای خطیر
بوریاباف اگرچه بافنده است، نبرندش به کارگاه حریر
بابا تورو خدا ول کنین این پخش فیلم را بنوییسییین... بنویسییین
ممنون
چقدر اين به اضافه تابناك رو دوست دارم چون كاملا بي پرده انتقاد منصفانه ميكنه
البته بعيد ميدونم دوام داشته باشه و قدرتمندان اجازه اين جور انتقاد رو بهش بدن اما در هر صورت فوق العادست و خسته نباشيد
برنامه تون خیلی خوبه هر شب میبینم اما اگرانم که
منهای تابناک نشید یا تاب تون ناک اوت نشه
تابناک فکر کردی کاربرانت تو سوئیس نشستند که فیلم میذاری؟
بابا ما تو ایرانیم مگه نمی دونی پهنای باند از یه حدی بالاتر بره حرامه!!!
دمتون گرم خسته نباشین.
عالی بود ممنون
کار شما حرف نداره
در برهه ای که اخبار صداو سیما با واقعیت جامعه فاصله داره وجود +تابناک واسه شفافیت بیشتر لازمه
مرسی
پاسخ ها
....
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
خیلی هم بی طرفانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عقده گشایی شما از احمدی نژاد پایانی ندارد
عالی بود. آفرین
مرسی به خاطر نسخه صوتی
خدا یارتان و درود بر فرهنگ شریف . با آرزوی تندرستی برای او
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها