بازدید 74837
۱
بیست و پنجمین «به اضافه تابناک»؛

قربانی بعدی تریبون سخنرانی مراسم ارتحال امام راحل کیست؟ / دروغی که بعد از رحلت امام، حاج سیداحمد خمینی مانع طرحش شد / در قحطی کارشناس مسائل هسته ای، این بازیگر هم کارشناس شد / بانکداری انگلیسی‌ها از ما اسلامی‌تر شد؟!/کشف طریقه جدید گسترش ایدز از راه چشم!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۰۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 06 June 2015
قربانی بعدی تریبون سخنرانی مراسم ارتحال امام راحل کیست؟ / دروغی که بعد از رحلت امام، حاج سیداحمد خمینی مانع طرحش شد / در قطحی کارشناس مسائل هسته ای، این بازیگر هم کارشناس شد / بانک داری انگلیسی‌ها از ما اسلامی‌تر شد؟! / کشف طریقه جدید گسترش ایدز از راه چشم!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای بیست‌ و‌ پنجمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در بیست و پنجمین «به اضافه تابناک»، همه حوادثی که از سال 89 تا کنون در مراسم سالگرد ارتحال امام رخ داده و البته اتفاقی که برای رئیس مجلس در قم افتاد، بازخوانی کردیم و بعد سراغ مطالبه یک نماینده مجلس درباره آمران این حوادث رفتیم و در آخر این پرسش را پیش کشیدیم که قربانی بعدی تریبون سخنرانی مراسم سالگرد ارتحال امام راحل کیست؟؛ این روزها که بازار خاطره گویی از امام داغِ داغ است، خاطره‌ای که به تازگی خادم امام از لحظات پس از رحلت ایشان بیان کرده، مرور می‌کنیم که روایتی از یک دروغ است که ظاهراً بعد از رحلت امام قرار بوده بیان شود؛ اما حجت الاسلام و المسلمین حاج سیداحمد خمینی، مانع طرحش در سطح افکارعمومی شد؛ در دوران اوج گیری مذاکرات هسته‌ای، ظاهراً برخی رسانه‌ها راه را گم کرده‌اند و در قطحی کارشناس مسائل هسته ای، یک بازیگر را کارشناس قرار دادند تا مشخص شود هنوز بسیاری از ما یاد نگرفته‌ایم در موضوعات غیرمرتبط و به شدت تخصصی، نظر کارشناسی ندهیم و بگوییم: «نمی‌دانم!»؛ از یک حساب تازه دیگر رونمایی کردیم که تحت عنوان حساب قرض الحسنه ارزی در بعضی بانک ها افتتاح می‌شود، سود بانک‌ها در دیگر کشورها را با ایران مقایسه کردیم و در نهایت با این پرسش روبه رو شدیم که بانکداری انگلیسی‌ها از ما اسلامی‌تر شده است؟!؛ و در آخر با متخصصی آشنا می‌شویم که به کشف طریقه جدید گسترش ایدز دست یافته و آن هم از راه چشم و تماشای شبکه های ماهواره‌ای است!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است که با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که از سرعت اینترنت پایینی برخوردارند، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.

تعداد بازدید : 45
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی