بازدید 50362
۵
سی و دومین «به اضافه تابناک»؛

پشت پرده دمینوی استیضاح هشت وزیر دولت / تعابیر جالب یک نماینده مجلس برای قدم زدن ظریف و کری / افشای هویت عامل تخریب مرز ایران برای واردات 2000 تن پرتقال / تلگرام در آستانه فیلتر قرار گرفت، وایبر نفس کشید / مردم پایتخت فردا اینجا می آیند

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۰۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 15 June 2015
پشت پرده دمینوی استیضاح هشت وزیر دولت / تعابیر جالب یک نماینده مجلس برای قدم زدن ظریف و کری / هویت عامل تخریب مرز ایران و واردات 2000 تن پرتقال / تلگرام در آستانه فیلتر قرار گرفت، وایبر نفس کشید / مردم پایتخت فردا صبح اینجا می آیند«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای سی و دومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در سی و دومین «به اضافه تابناک»، به شکل گیری دمینوی استیضاح آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، نفت، صنعت، نیرو، علوم و ورزش پرداختیم و کوشیدیم از زبان یک عضو هیأت رئیس مجلسه شورای اسلامی پشت پرده این ماجرا را کشف کنیم؛ بعد از اینکه مشخص شد هتل های میزان مذاکرات ایران و 5+1 رسماً توسط صهیونیست ها شنود می‌شد، گروهی از نماینده‌های مجلس اقدام ظریف را در قدم زدن با کری منطقی تلقی کردند؛ اما از آن سو، برخی همچنان به این موضوع اعتراض دارند که یکی از آنها راهکار رفتن ظریف و کری به پشت بام به جای قدم زدن را با ادبیات عجیبی داده بود که تا ریشه این ادبیات رفتیم!؛ بعد از اینکه فیلم‌های تخریب مرز و واردات 2000 تن پرتقال مصری از ترکیه را منتشر کردیم، حالا ادامه رشته رو گرفتیم و هویت عامل تخریب مرز ایران و واردات 2000 تن پرتقال را از زبان یک نماینده مجلس جستیم که نام و مدل فعالیت این شخص را در بسته امروز می توانید بشنوید؟ اما آیا او تنها بوده؟ بعید می‌دانیم!؛ از احتمال قریب الوقوع فیلتر سراسری تلگرام گفتیم که کاملاٌ تصادفی همراه شده با بهبود وضعیت وایبر. اما چرا باید تلگرام فیلتر شود؟؛ و در آخر از وقت قدردانی از رشادت 270 شهید وطن گفتیم.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 33
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۵
درود برهمه ی شهیدان وطن درود برشرفشان
درود بر سرداران شهید وطن شیرمردان وطن تشکر تابناک
خواهشمندم متن این سری گزارش‌های ویدوئی را نیز قرار دهید.

محدودیت حجم اینترنت داریم و سرعتمان پایین است.

با سپاس
تلگرامم فیلتر شد
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل