بازدید 47608
۳
شصت و هشتمین «به اضافه تابناک»؛

پنج روز تا جنبش ایرانی‌های سراسر جهان در حمایت از توافق هسته‌ای / نماینده‌ها از وزیر اقتصاد چه می‌خواستند که سه کارته‌اش کردند؟! / وعده افزایش قیمت خودرو، همزمان با تشدید کمپین تحریم خرید خودروی ایرانی! / ادامه نزاع آمریکا با صهیونیست‌ها بر سر بیت‌المقدس، این بار در برزیل!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۲۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 10 August 2015
پنج روز تا جنبش ایرانی‌های سراسر جهان در حمایت از توافق هسته‌ای / نماینده‌ها از وزیر اقتصاد چه می‌خواستند که سه کارته‌اش کردند؟! / وعده افزایش قیمت خودرو همزمان با تشدید کمپین تحریم خرید خودروی صفر ایرانی! / ادامه نزاع آمریکا با صهیونیست‌ها بر سر بیت‌المقدس، این بار در برزیل! / نامه جالب رسایی به رئیس دو قوه
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای شصت و هشتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در شصت و هشتمین «به اضافه تابناک»؛ ابتدا به برزیل رفتیم؛ کشوری که بعد از آمریکا، کانادا و فرانسه، بیت المقدس را جزو خاک رژیم صهیونیستی قلمداد نمی‌کند و به تازگی متولدین بیت المقدس را تنها با نام متولد بیت‌المقدس به رسمیت می‌شناسد تا طرح بین المللی کردن شهر بیت المقدس جدی تر شود و حلقه محاصره صهیونیست‌ها تنگ تر؛ رویکردی که خشم صهیونیست‌های برزیل را به دنبال داشته است؛ اما آیا بیت المقدس با این روش از اشغال صهیونیست‌ها خارج می‌شود؟؛ سپس آمریکای لاتین را به سمت آمریکای شمالی ترک کردیم و به ایالات متحده رفتیم؛ جایی که ظاهراً نطفه یک کمپین بزرگ جهانی به نفع ایران بسته شده و حالا در سراسر جهان در حال فراگیر شدن است تا پنج روز دیگر در شهرهای بزرگ آمریکا و اروپا، تجمعات متعددی برگزار شود و مجموع فیلم‌های این تجمعات، کلیپی در حمایت از صلح با ایران و دفاع از توافق هسته‌ای ساخته شده و منتشر شود؛ در ادامه به تهران بازگشتیم که با یک کمپین متفاوت و بی‌سابقه مواجه است و آن هم کمپین «تحریم خرید خودروی صفر ایرانی» است تا خودروسازهای ایرانی همزمان با ورود خودروهای خارجی قابل رقابت از نظر قیمت و کیفیت با خودروهای ایرانی، مجبور به کاهش قیمت شوند؛ اما آیا این اتفاق می‌افتد؟ دبیر انجمن خودروسازان اعلام می‌کند، اتفاقاً قرار است بهای خودرو افزایش پیدا کند!؛ سپس راهی بهارستان شدیم و درباره سه کارته کردن علی طیب نیا، وزیر اقتصاد و انگیزه‌های برخی نمایندگان پرسیدیم که با پاسخ تأمل برانگیز یک نماینده مجلس و شنیده‌هایی دیگری‌ مواجه شدیم که پشت پرده ماجرا را تا حدودی مشخص کرد؛ و در آخر به نامه حمید رسایی، نماینده مجلس شورای اسلامی به علی لاریجانی، رئیس مجلس و حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص توافق ایران و 5+1 پرداختیم.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 34
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی