بازدید 50352
۳
هفتاد و دومین «به اضافه تابناک»؛

رونمایی رهبر انقلاب از سیاست خارجی ایران در پساتوافق / توهین عجیب به روحانی و لاریجانی در تجمع مخالفت با توافق وین / فرجام دعوا بر سر آزمایش و رزمایش موشکی در ایران / رفتن به جنگ آتش با لیوان آب، همزمان با اوج گیری هلی کوپتر عروس و دامادهای ایرانی!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۲۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 17 August 2015
رونمایی رهبر انقلاب از سیاست خارجی ایران را پس از توافق هسته‌ای / توهین عجیب به روحانی و لاریجانی در تجمع مخالفت با توافق وین / فرجام دعوا بر سر آزمایش و رزمایش موشکی در ایران / رفتن به جنگ آتش با لیوان آب، همزمان با اوج گیری هلی کوپتر عروس و دامادهای ایرانی!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای هفتادودومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در هفتادودومین «به اضافه تابناک»؛ به حسینیه امام خمینی بیت رهبری رفتیم؛ جایی که رهبر انقلاب استکبار و در رأس آن آمریکا را دشمن خواندند و سیاست خارجی ایران را پس از توافق هسته‌ای تشریح کردند تا دیگر ابهامی درباره آینده نماند؛ سپس راهی بهارستانِ تهران شدیم و گزارشی از تجمع دیروز در مقابل مجلس در مخالفت با توافق وین ارائه کردیم و ضمن ارزیابی جمعیت حاضر، در نهایت از توهین عجیب به حسن روحانی و علی لاریجانی در تجمع پرده برداشتیم و متذکر شدیم معترضان مراقب باشند در صف‌هایشان توهین کنندگان نفوذ نکنند؛ در ادامه سراغ ماجرای برنامه موشکی ایران رفتیم که برخی نامه‌نگاری‌ها بر سر آزمایش و رزمایش موشکی با حواشی همراه شده و در نهایت فرجام محتمل این حواشی را مطرح کردیم؛ تصاویر دیدنی از رفتن به جنگ آتش‌ افتاده به جان جنگل‌های لرستان با لیوان آب در روزهای نبود امکانات هوایی از جمله هلی کوپتر را منتشر کردیم؛ و در مقابل، از هلی کوپترهایی گفنیم که وسیله حمل و نقل عروس و دامادهای ایران شده‌اند و این پرسش را مطرح کردیم که نمی‌شد این هلی کوپترها را تجهیز کرد و بالای جنگل‌های به آتش کشیده شده ی ایران فرستاد؟

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 45
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار