بازدید 45371
۱
پنجاهمین «به اضافه تابناک»؛

رکوردشکنی نمایندگان فارس تا کجا ادامه خواهد داشت؟/ چرا در ماه رمضان جرایم کاهش می‌یابد؟/ مذاکرات ایران موجب پیشرفت نتانیاهو شد/ نشانه‌های به ثمر نشستن مذاکرات، یکی یکی از راه می‌رسند/ چندبار به سوپرمارکت محل «نه» گفته‌ایم؟

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 12 July 2015
چرا وزیرامورخارجه آمریکا با ماندن در وین رکورد زد؟ / طلا در بازار ایران با سرعت سقوط می‌کند اما هیچ کس طلا نمی‌فروشد! / ویدیوی «انتحاری بازی» سرگرمی کودکان پاکستانی! / شوخی به سبک فردوسی پور با حدادعادل
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای پنجاهمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در پنجاهمین «به اضافه تابناک»؛ پیش ار هرچیز‌ به سراغ استعفای دسته‌جمعی و رکورد‌گونه همه نمایندگان یک استان پرداختیم و احتمالات درباره سرنوشت این استعفای اعتراضی ‌بررسی کردیم. سپس به سراغ یکی از آمارهای عجیب و غریبی رفتیم که هرساله مسئولان انتظامی از رقم خوردن آن در ماه مبارک رمضان می‌گویند و کاری ندارند که با این آمار، دستمایه ساخت و انتشار چه جوک‌های شائبه‌برانگیزی می‌شویم. بعد از این دو آیتم، سری زدیم به سرزمین‌های اشغالی و اقدام تازه نتانیاهو برای ترساندن جهانیان از به ثمر نشستن مذاکرات هسته ای با ایران را به تصویر کشیدیم و سپس از این حاشیه به متن مذاکراتِ در حال جریان در وین سری زدیم که در آخرین ساعات، به گونه‌ای در حال پیشرفت است که به نظر می‌رسد، باید گوش به زنگ شنیدن خبر خوش باشیم. در آخر هم به مناسبت جهانیِ امروز پرداختیم؛ مناسبتی که آمار و ارقام، از جایگاه نامطلوب کشورمان در ارتباط با آن خبر می‌دهند، ولی این جایگاه هم موجب نشده که اتفاق فراگیر و خاصی در کشورمان رقم بخورد.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 29

دانلود با کیفیت پایین
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت بالا
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها