بازدید 85824
۹
بیست‌ و‌ هفتمین «به اضافه تابناک»؛

پاسخ احمدی نژاد به ارتباط کم آبی ایران با تحریم‌ها! / تصاویر تخریب نوار مرزی سردشت و جاده کشی شبانه برای واردات 2000 تن پرتقال مصری از ترکیه / لغو کنسرت کیهان کلهر یک روز بعد از دستور وزیر!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۰۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 08 June 2015
جنگ طلب‌های آمریکا از مذاکره کننده‌های ایران راستگوترند؟! / پاسخ احمدی نژاد به ارتباط کم آبی ایران با تحریم‌ها! / تصاویر تخریب نوار مرزی سردشت و جاده کشی شبانه برای وارادات 2000 تن پرتقال مصری از ترکیه / لغو کنسرت کیهان کلهر یک روز بعد از دستور وزیر!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای بیست‌ و‌ هفتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در بیست و هفتمین «به اضافه تابناک»، سراغ صحبت‌های اخیر دکتر روحانی رفتیم که در جمع فعالان محیط زیست تأکید کرد اگر مشکل تحریم رفع بشه، مشکل آب خوردن مردم هم رفع می‌شود. بعد از اینکه نتوانستیم ارتباط تحریم و کم آبی را درک کنیم، سراغ صحبت‌های رئیس جمهور سابق رفتیم و به نوعی توانستیم پاسخ احمدی نژاد به ارتباط کم آبی ایران با تحریم‌ها را بیابیم؛ در ادامه برای اولین بار فیلم و تصاویر وحشتناک از تخریب نوار مرزی سردشت و جاده کشی شبانه ‌روی مرز رسمی کشور برای وار‌دات 2000 تن پرتقال مصری از ترکیه توسط یکی از پدرخوانده ها را منتشر می‌کنیم که قدرت این اشخاص را نشان می‌دهد‌ و در پایان به ماجرای لغو کنسرت کیهان کلهر یک روز بعد از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آن هم توسط اداره اماکن پرداختیم که نشان می‌دهد اماکن از متولی فرهنگ کشور قدرتمندتر است!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است که با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.

تعداد بازدید : 128
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۹
خسته نباشید دست شما درد نکنه اینم با صدای اقا گوینده بخونید جالب میشه
با این سرعت اینترنت بی خیال این بخش بشید و مطالبتون رو نوشتاری کنید .
با عرض خسته نباشيد لطفاً بگيد كه چرا اعلام مي كنيد ساعت +تابناك رو روي سايت ميزاريد اما در واقع، حداقل با يه ساعت نأخير اين كار انجام ميشه؟؟؟
خيلي جالب بود از اخبار تصويري صدا و سيما صد برابر بهتر بود.
خيلي ممنون از كار خوبتان
موفق باشيد
بنده یکی از اهالی بخش قره پشتلو در استان زنجان هستم. در بخش ما از 69 روستای کوچک و بزرگ بیش از 40 روستا با مشکل آب شرب مواجه هستند. سال گذشته مسئولین تصمیم گرفتن که برای تامین اب مورد نیاز 12 روستا کار حفر چاه یا بازسازی تاسیسات تامین اب در برنامه آب و فاضلاب روستایی قرار گرفت اما بدلیل عدم تامین و تخصیص منابع مالی اغلب اونها نیمه تمام باقی موندن. علتش هم کاهش درآمدهای کشور بدلیل تحریمهای ظالمانه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
این راهشه؟ یعنی منابع زیرزمینی رو بکشیم و زمین ها رو خشک کنیم؟ کجای دنیا جز ایران این کار رو می کنند؟
به یقین اقای کلهر بهترین کمانچه نواز چهره های شناخته شده (استادان کمانچه نوازی درایران هستند که به خواست خودشان افراد کمی ازنوازندگی انان مطلع هستند) درایران هستند ودرچیرگی وخاصه نوازی واستادی ایشان تردیدی نیست.اما اینکه ایشان بهترین کمانچه نواز دنیا باشند جای تردید هست واحتمالااغراق امیز شمابرای مثال نیم نظری به کمانچه نوازان چین بیاندازید (مرد وزن) موفق باشید.
تو این یه مورد با دکتر موافقم
بعضی چیزا سری هست شما نمیتونین با گشتن پیدا کنید ، اما خوب واقعیت همونیه که دو تا رییس جمهور گفتن
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار