بازدید 54604
۱
پنجاه و هفتمین «به اضافه تابناک»؛

ترکیه به سناریوی کشور مستقل کردی پایان داد / بلایی که دیوانه های جنگ طلب بر سر کری آوردند / نماینده مجلس بعد از صحبت درباره بابک زنجانی دوم: صدایم را جعل کردند!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 25 July 2015
ترکیه به سناریوی کشور مستقل کردی پایان داد / بلایی که دیوانه های جنگ طلب بر سر کری آوردند / نماینده مجلس بعد از صحبت درباره بابک زنجانی دوم: صدایم را جعل کردند! / رانت تاسیس مک دونالد در ایران به چه کسی می رسد؟!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای پنجاه و هفتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در پنجاه و هفتمین «به اضافه تابناک»؛ سراغ ترکیه رفتیم؛ جایی که ترک‌ها همزمان در دو سنگر وارد جنگ شدند و سه هدف را پیگیری می‌کنند؛ مهم ترین این هدف ها خاتمه دادن به سناریوی تشکیل کشور مستقل کردی و تهدید جدایی طلبی کردهای ترکیه؛ سپس سری به شرق آمریکا زدیم؛ جایی که صهیونیست ها با همراهی دیوانه های جنگ طلب، بلای بدی بر سر کری آوردند؛ در ادامه سراغ ماجرای 5 میلیارد دلاری که می‌گویند بابک زنجانی دوم برداشته و رفته، گرفتیم که منشأ خبر نه تنها صحبت‌هایش در این باره را رد کرد، بلکه ادعا نمود رادیو صدایش را جعل کرده است!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 312
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت بالا
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان