بازدید 70221
۴
شصت و چهارمین «به اضافه تابناک»؛

مأموریت خطرناک جاسوسان دستگیر شده موساد در حزب‌الله / برنامه انتحاری اوباما در صورت مخالفت کنگره / پشت پرده انتشار شایعه ساقدوشی پسر وزیر ایرانی در عروسی دختر جان کری / خسارت پنجاه میلیاردی که وزارت فرهنگ و ارشاد پرداخت می کند!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۲۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 04 August 2015
ماموریت خطرناک جاسوسان دستگیر شده موساد در حزب‌الله / برنامه انتحاری اوباما در صورت مخالفت کنگره / پشت پرده انتشار شایعه ساقدوشی پسر وزیر ایرانی در عروسی دختر جان کری / خسارت پنجاه میلیاردی که وزارت فرهنگ و ارشاد پرداخت میکند!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای شصت و چهارمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در شصت و چهارمین «به اضافه تابناک»؛ به لبنان رفتیم؛ جایی که پیاپی جاسوسان موساد در تشکیلات حزب الله لبنان دستگیر می‌شوند؛ جاسوسانی که جزو مهره‌های کلیدی بودند و مأموریت خطرناکی بر عهده داشتند، ولی با کمک ایران دستگیر شدند؛ جزئیات مردان کلید حزب الله که با اطلاعات این جاسوسان به شهادت رسیدند و حتی رقم دریافتی این جاسوسان از موساد را در «تابناک» بخوانید؛ سپس به کنگره آمریکا رفتیم؛ جایی که هرچند امضاها به 357 نرسیده، تا کنون 218 نماینده مخالفتشان را توافق وین اعلام کرده‌اند. در این شرایط، سناریویی مطرح شده که در صورت رسیدن نماینده های مخالف به دوسوم و بی اثر شدن وتوی اوباما، رئیس جمهور آمریکا چه خواهد کرد؟ پاسخ این پرسش را برد شرمن، نماینده کنگره و برادر وندی شرمن داده و از اقدام انتحاری اوباما در چنین شرایطی پرده برداشته است؛ در ادامه شایعه خنده دار ساقدوشی پسر وزیر ایرانی در عروسی دختر جان کری را بررسی کردیم؛ شایعه‌ای که حتی با واکنش دختر کری همراه شد. اما این شایعه با چه هدفی در آمریکا منتشر شد؟ پاسخ این پرسش را نیز یافته‌ایم؛ و در آخر به میدان بهارستان می‌رویم؛ جایی که مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشخصاً سازمان سینمایی به سختی درگیر یک پرونده بزرگ هستند که احتمالاً رأی به پرداخت خسارت پنجاه میلیاردی به نفع آن صادر خواهد شد و ضربه مالی سنگینی به این نهاد خواهد زد.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 53

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۴
امضا کنندگان مجوز اکراین فیلم رستاخیز از جیبشان پرداخت میکنند!!!!
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار