بازدید 62288
۱
سی و ششمین «به اضافه تابناک»؛

همه حاشیه‌های روز هسته‎‌ای مجلس / وضعیت دعوای هاشمی و احمدی نژاد در دهمین سال / مهره های درشتی به مجلس دهم می آیند؟ / شکستن تحریم‌های ضدایرانی با گلابی آمریکایی! / دست اسیدپاش اصفهان رو شد

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 21 June 2015
همه حاشیه‌های روز هسته‎‌ای مجلس / وضعیت دعوای هاشمی و احمدی نژاد در دهمین سال / مهره های درشتی به مجلس دهم می آیند؟ / شکستن تحریم‌های ضدایرانی با گلابی آمریکایی! / دست اسیدپاش اصفهان رو شد
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای سی و ششمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در سی و ششمین «به اضافه تابناک»، همه حاشیه‌های روز هسته‎‌ای مجلس را مرور کردیم و از تغییر مصوبه مجلس و مشخصات و علت تغییرات یک پرونده مفصل آماده کرده‌ایم؛ به ماجرای سخنرانی تازه  آیت الله هاشمی پرداختیم و وضعیت دعوای هاشمی و احمدی نژاد در دهمین سال این کشمکش بی‌پایان را بررسی کردیم؛ به ماجرای استانی شدن انتخابات رسیدیم یو از پزشکیان نماینده مجلس پرسیدیم، آیا مهره های درشتی به مجلس دهم می آیند؟؛ به کشف دوباره پرتقال های قاچاق در کرج اشاره کردیم و درباره شکستن تحریم‌های ضدایرانی با گلابی آمریکایی سخن گفتیم!؛ و در آخر سراغ اسیدپاش اصفهان رفتیم که ظاهراً دستش رو شده است.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 187
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر