بازدید 40792
۱
سی و هشتمین «به اضافه تابناک»؛

کاسبی سیاسی با اعتقادات مردم هنوز جواب می‌دهد؟ / ضربه فنی وزیر آموزش و پرورش در لوای کلیدواژه «فنی» / فقط آمریکا نیست که دبه می کند، روس‌ها هم اهل دبه هستند / کاشت موز به عنوان فضای سبز در خیابان‌های بوشهر!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 23 June 2015
کاسبی سیاسی با اعتقادات مردم هنوز جواب می‌دهد؟ / مردی که به احمدی نژاد درس شجاعت داد / ضربه فنی وزیر آموزش و پرورش در لوای کلیدواژه «فنی» / فقط آمریکا نیست که دبه می کنه، روس‌ها هم اهل دبه هستند / کاشت موز به عنوان فضای سبز در خیابان‌های بوشهر!«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای سی و هشتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در سی و هشتمین «به اضافه تابناک»؛ سراغ حرف‌های اخیر احمدی نژاد رفتیم که ادعاهایی عجیب درباره امام زمان (عج) مطرح کرده و این حرف‌هایش را کنار ادعاهای سابق گذاشتیم و از آنها رمزگشایی کردیم تا بتوانیم به این پرسش پاسخ دهیم که آیا همچنان کاسبی سیاسی با اعتقادات مردم هنوز جواب می‌دهد؟؛ به استیضاحی که فردا در مجلس بررسی می‌شود، گریزی زدیم و تلاش برای ضربه فنی علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در لوای کلیدواژه «فنی» را نقد کردیم؛ پرده از این حقیقت پرداشتیم که فقط آمریکا نیست که دبه می کند، روس‌ها هم اهل حسابی دبه هستند!؛ و در آخر کاشت موز به عنوان فضای سبز در خیابان‌های بوشهر پرداختیم که بعد از حرف‌های احمدی نژاد، عجیب‌ترین اتفاق روزهای اخیر است!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 44
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان