بازدید 95554
صد و دومین «به اضافه تابناک»؛

ارتباط ربودن حجاج ایرانی با آغاز دفن بی‌سروصدای اجساد در مکه / واکنش گلزار و مقدم به شوخی زشت با قربانیان حج / رگبار مستندساز رئیس جمهور بر روی تیم رسانه ای دولت / ده هزار نفر برای بازی در فیلم فرهادی ویدیو فرستادند! / خواننده پاپ، آهنگ خواننده زن لس آنجلسی را خواند!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 28 September 2015
ارتباط ربودن حجاج ایرانی با آغاز دفن بی‌سروصدای اجساد در مکه / واکنش گلزار و مقدم به شوخی زشت با قربانیان حج / رگبار مستندساز رئیس جمهور بر روی تیم رسانه ای دولت / ده هزار نفر برای بازی در فیلم فرهادی ویدیو فرستادند!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای صد و دومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در صد و دومین «به اضافه تابناک»، ارتباط ربودن حجاج ایرانی با آغاز دفن بی‌سروصدای اجساد در مکه / واکنش گلزار و مقدم به شوخی زشت با قربانیان حج / رگبار مستندساز رئیس جمهور بر روی تیم رسانه ای دولت / «ده هزار نفر برای بازی در فیلم فرهادی ویدیو فرستادند!» / زنان ایران از فتح قله فوتسال تا فتح کوه‌ یخ بدون یک ذره حمایت! / خواننده پاپ، آهنگ خواننده زن لس آنجلسی را خواند

ارتباط ربودن حجاج ایرانی با آغاز دفن بی‌سروصدای اجساد در مکه / واکنش گلزار و مقدم به شوخی زشت با قربانیان حج / رگبار مستندساز رئیس جمهور بر روی تیم رسانه ای دولت / ده هزار نفر برای بازی در فیلم فرهادی ویدیو فرستادند!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 89
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۱۶
کوش؟
وأي چقدر خنديدم با اين جمله" خدا به دادش برسه"
واقعاً قشنگ امدي اينو
آقا نرید،نرید، خدا از رگ گردن به ما نزدیکتره
اولن مقایسه کشته های من با کشته های پراید نبوده. بحث این بود مردمی که اینگونه برای این جان باختگان رگ غیرت باد می کنند کجایند که سی سال خودروهایی قاتل را به مردم فروختند و دم برنیاوردند. در مثل مناقشه نکنید. در ضمن جناب گلزار و جناب مقدم از کی تا حالا اینقدر مهم شده اند که اظهار نظر آنها در این خصوص ارزشمند شده است؟ چرا همین جناب گلزار وقتی یک سگ بغل می کند اخی می شود؟
سلام
این شعر اقای اردلان سرافراز است.
که هر کسی میتواند بعد از 20 سال انرا بخواند!
هیچ مشکلی توی اجرای حمید حامی وجود نداره.اولا که ایشون مرد هستند و خوندن ایشون مشکلی نداره.دوما این اولین باری نیست که یک خواننده مرد آهنگ یک خاوننده زن رو می خونه .اگه اهل موسیقی باشین نمونه هاشو میتونین پیدا کنین.اما همین اقدام آقای حامی که با یک گروه خیابونی ناشناس میاد و توی خیابون اجرا می کنه واقعا قابل تقدیره.
بهتر بود قسمت خوندن حامي رو پخش نمي كردي الان خود شما حكم مروج روداري
چرا با شاد بودن و شاد شدن مردم مشکل داریم ؟؟؟ واقعا این آهنگ زیبا چه ایرادی داره ؟؟ هان
لطفا از jwplayer استفاده كتيد تا كاربران اپل كه تعدادشان زياد هم هست هم بتوانند فيلمهاي شما ببينند
درمورد جمله دستیار آقای فرهادی که گفته 10000 ویدئو رسیده ونیمی از آن یعنی 5000 تا را مشاهده کردیم خواستم بگویم 5000ویدئو 3 دقیقه ای با یک جمع وضرب ساده می شود 15000 دقیقه یعنی 625 روز (24) ساعته .تعجب برانگیز است که چگونه این حجم کار در این زمان محدود انجام شده است.
سلام اولا اینکه می دونم منتشر نمیشه نظر من ولی به هر حال
دوما اجرای آقای حامی خیلی عالی و زیبا بود
این اولین بار نیست که این قضیه رو می بینیم که خواننده های مجاز اجرای خواننده های لوس آنجلس یا قدیمی و انجام می دهند خود آقای افتخاری کارهای دلکش و خواننده های سابق و بسیار اجرا کرده اند
البته چند باری هم شده که بعضی از موسیقی ها توسط افراد دیگری خوانده شده ولی به عنوان موسیقی های ملی اجرا مجدد شدند مثل کار یار دبستانی فریدون فروغی که اجرای مجدد شد یا خلیج فارس بوق که قاسم افشار اجرای مجدد کردند
لطفا به حاشیه نرو تابی
20
شیطان بزرگ با فعال نگه داشتن زندانها و بازداشت گاههای غیرقانونی و ضد حقوق بشری خود در نقاط تحت اشغال خود در جهان مثل زندان بگرام افغانستان و زندان گوانتاناموی کوبا بیشترین حرص و ولع خود را برای ربودن اتباع کشورمان مخصوصا" آنهایی که سرشناس و مؤثرند دارد.قبلا" نیز با حمایت دولت های آمریکایی ترکیه و عربستان تعدادی از ایرانی ها را ربوده و به قاره آمریکا انتقال داده بود.متأسفانه به نظر می رسد توطئه شیطان بزرگ برای کمرنگ ساختن حج در حال اجراست و اولین گام القای احساس ناامنی برای حج گزاران است.
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان