بازدید 42676
۱
چهل و دومین «به اضافه تابناک»؛

این گروه هر وقت به نفعشان است، به حرف رهبری گوش می‌کنند! / با یک امضای طلایی، 800 میلیون دست پیراهن از هند وارد ایران شد! / 5+1 با تاکتیک Blame Game پای میز مذاکره

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 29 June 2015
این گروه هر وقت به نفعشان است، به حرف رهبری گوش می‌کنند! / با یک امضای طلایی، 800 میلیون دست پیراهن از هند وارد ایران شد! / انقلاب پرستارها پس از دیکتاتوری پزشکان در وزارت بهداشت! / 5+1 با تاکتیک Blame Game پای میز مذاکره
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای چهل و دومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در چهل و دومین «به اضافه تابناک»؛ درباره تشدید زیرسوال بردن آمار توسط دولت سخن گفنیم و از گروهی پرده برداشتیم که در گذشته هرگونه نقد به آمارها را خلاف منویات رهبری می‌دانستند اما اکنون در صدر به چالش کشانندگان آمارها هستند؛ اشخاصی که هر وقت به نفعشان است، به حرف رهبر انقلاب گوش می‌کنند!؛ سپس به ماجرای واردات 800 میلیون دست پیراهن از هند وارد پرداختیم که اگر همه مردم ایران چند سال بپوشند، تمام نخواهد شد و در همین راستا کوشیدیم ببینیم در چه دورانی و با امضای طلایی چه مسئولی این پیراهن‌ها وارده شده است؛ و در اخر به وین رفتیم؛ جایی که 5+1 با تاکتیک Blame Game مذاکرات را ادامه می‌دهند و می کوشند تا ایران را مقصر شکست مذاکره جلوه دهند.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 210
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار