بازدید 27024
۲
پنجاهمین «سی دقیقه» با «تابناک»

فیلم: وقتی عدالت خواهان فراتر قانون باشند، چه خواهد شد؟!

هنگامه‌ای که تصور می‌کنید قانون نمی‌تواند عدالت را برقرار کند، چه واکنشی نشان خواهید داد؟ آن زمان تصور می‌کنید قانون، عدالت را درباره عزیز‌ترین نزدیکانتان ‌اجرا نکرده و یا در نخواهد آورد، چه خواهید کرد؟
کد خبر: ۳۵۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۸ 25 October 2013
هنگامه‌ای که تصور می‌کنید قانون نمی‌تواند عدالت را برقرار کند، چه واکنشی نشان خواهید داد؟ آن زمان تصور می‌کنید قانون، عدالت را درباره عزیز‌ترین نزدیکانتان ‌اجرا نکرده و یا در نخواهد آورد، چه خواهید کرد؟ نیکلاس کیج در یکی از آخرین نقش آفرینی‌هایش که یادآور روزهای اوجش است، در چنین موقعیتی قرار گرفته است.

به گزارش «تابناک»، «ارباب جنگ» و «تغییر چهره» شاید مهم‌ترین آثاری باشد که نیکلاس کیج در آن‌ها نقش آفرینی کرده است؛ هرچند کیج ‌عموماً در فیلم‌های تجاری حضور پررنگی دارد،‌ ‌دلیل نمی‌شود که این بازیگر ۴۹ ساله بازی‌های درخشانی در‌‌ همان نقش‌هایی که به آن پیشنهاد می‌شود، داشته باشد. او سال‌ها بود بازی متفاوتی نداشت تا این که در سال ۲۰۱۱ یک بازی درخشان دیگر از او در فیلم «در جست‌و‌جوی عدالت / Seeking Justice» است.

داستان فیلم «در جست‌و‌جوی عدالت / Seeking Justice» درباره زوجی جوان به نام ویل با بازی «نیکلاس کیج» و لورا با بازی «ژانوری جونز» است. لورا توسط یک ولگرد مورد تجاوز قرار می‌گیرد و به بیمارستان منتقل می‌شود.

فیلم: وقتی عدالت خواهان فراتر قانون باشند، چه خواهد شد؟!

پس از حضور ویل در بیمارستان، فردی به نام سیمون با بازی «گای پیرس» نزد ویل می‌رود و به ‌او یادآور می‌شود که حتی اگه قانون آن ولگرد را دستگیر کند، پس از مراحل محاکمه که خیلی طول می‌کشد، حداکثر به یازده ماه حبس محکوم خواهد شد.

این شخص پیشنهاد می‌دهد، در صورت موافقت ‌ویل، سازمانی که سایمون عضوش است، عدالت را درباره آن ولگرد اجرا می‌کند؛ که البته پس از تردیدهایی، ‌ویل موافقت می‌کند و قرار می‌شود در مقطعی، ‌لطفی به انتقام گیرندگان بکند.

پس از وقوع این انتقام ویل و لورا تلاش می‌کنند به زندگی عادی بازگردند اما هنوز مدتی نگذشته که سازمان انتقام گیرنده از مرد ولگرد از ویل درخواست می‌کند جبران کند؛ اما این جبران کردن به سادگی رخ نخواهد داد. این فیلم نشان خواهد داد وقتی عدالت خواهان فرا‌تر از قانون باشند، چه خواهد شد و چگونه عدالت نیز قربانی می‌شود!

فیلم: وقتی عدالت خواهان فراتر قانون باشند، چه خواهد شد؟!

این فیلم ۱۰۳ دقیقه‌ای که ‌ریتم نسبتاً مناسبی دارد، با بودجه‌‌ ۱۷ میلیون دلاری ساخته شده و از کیفیت چشمگیری در قیاس با بسیاری از آثار سال‌های اخیر کیج برخوردار است و از این حیث اگر در پی یک اثر اکشن با چاشنی انتقام ـ که جزو ویژگی‌های معمول نقش‌های کیج اما با شکلی متفاوت هستید ـ دیدن این اثر را از دست ندهید.

هم‌اکنون به دیدن ‌خلاصه‌ای از این فیلم به کارگردانی راجر دونالستون بنشینید.

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

دانلود بخش چهارم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
با سلام لطفا بدلیل استفاده مناسبتر در صورت امکان فیلم ها روز پنجشنبه روی سایت قرار گیرد
تابی حالا کیفیت صدا و تصویر فیلم چیه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار