بازدید 44872
چهل‌وپنجمین «سی دقیقه» با «تابناک»

فیلم: به تماشای «اسکای فال» بنشینید

«دنیل کریگ /Daniel Craig» با چشمان نافذ و آبی رنگش، بار دیگر در قالب این نقش تلاش لازم و نام دو بخشی‌اش ظاهر می‌شود. اکنون پس از ‌هشت سال و ساخته شدن سه فیلم به بازیگری او، کریگ توانسته صحنه ‌درنده‌ «Quantum of Solace» را پشت سر بگذارد و به درجات رفیع‌تر برسد.
کد خبر: ۳۴۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳ 04 October 2013
بعید است تاکنون هیچ کدام از سری فیلم‌های جیمز باند را ندیده باشید؛ ‌‌سری فیلم‌هایی که در دهه‌های متمادی ساخته شده و همواره مخاطبان تریلرهای اکشن را جذب کرده است. «اسکای فال / Skyfall» آخرین این مجموعه فیلم‌هاست که در نوامبر ۲۰۱۲ اکران ‌و با توجه ویژه منتقدان و مخاطبان همراه شد.

به گزارش «تابناک»، «اسکای فال / Skyfall» بیست و سومین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند، محصول سال ۲۰۱۲ و به کارگردانی سام مندس است. نیل پرویس، رابرت وید و جان لوگان نویسندگان این بخش هستند. دنیل کریگ برای سومین بار در نقش جیمز باند ظاهر می‌شود و خاویر باردم، نقش رائول سیلوا (شخصیت منفی فیلم) را اجرا می‌کند تا این فیلم ‌پرفروش‌ترین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند تا کنون بوده باشد.

به باور جیمز براردینلی منتقد مشهور، «رگبار/ Skyfall» می‌تواند جایگاه خود را در کنار فیلم‌های «از روسیه با عشق/From Russia with Love»، «انگشت طلا/Goldfinger» و «در خدمت سرویس مخفی ملکه/On Her Majesty «s Secret Service»، به عنوان یکی از بهترین‌های مجموعه فیلم‌های جیمز باند تثبیت کند. این فیلم با داشتن کارگردانی که پیش از این برندهٔ اسکار شده و همچنین دو بازیگر برندهٔ اسکار در نقش‌های اصلی، چیزی از لحاظ استعدادهای حرفه‌ای کم ندارد، ‌مانند همیشه این مرد تاکسیدو پوشیده و اسلحهٔ وال‌تر پی. پی. کی هستند که تفاوتی میان این نسخه و دیگر فیلم‌های مجموعه ایجاد می‌کنند.

فیلم: به تماشای «اسکای فال» بنشینید

«دنیل کریگ/Daniel Craig» با چشمان نافذ و آبی رنگش، بار دیگر در قالب این نقش تلاش لازم و نام دو بخشی‌اش ظاهر می‌شود. هم‌اکنون پس از ‌هشت سال و ساخته شدن سه فیلم به بازیگری او، کریگ توانسته صحنهٔ درندهٔ «Quantum of Solace» را پشت سر بگذارد و به درجات رفیع‌تر برسد.

پس از شون کانری، او بهترین جیمز باندی است که دیده‌ایم و احتمالاً دلیل این موضوع آن است که نقش آفرینی‌های او به شدت تداعی کننده نخستین مأمور ۰۰۷ بر پردهٔ سینما هستند. دیگر از آن حماقت مربوط به دورهٔ «راجر مور/Roger Moore» و همچنین بعد ابرقهرمانی که گرداگرد «پیرس برازنان/Pierce Brosnan» را گرفته بود، خبری نیست؛ هرچند «رگبار» برای نگاه به گذشته و چیدن مقدمات آینده زمانی مساوی صرف می‌کند، در هیچ یک از لحظهٔ آن از زمان حال غافل نمی‌شود و در این روند، ما را به بهترین ماجراجویی مأمور ۰۰۷ در چهار دهه اخیر میهمان می‌کند.

بر اساس داستان این قسمت از سری جیمز باند، جیمز باند طی تعقیب و گریزی نفس‌گیر در استانبول، به اشتباه مورد هدف همکار خود ایو قرار می‌گیرد. از نظر سازمان جاسوسی انگلستان (MI۶) باند مرده به حساب می‌آید، تا زمانی که خود را نشان می‌دهد، اما با برخورد سرد مأمور M (جودی دنچ) روبه‌رو می‌شود. گویا دسیسه‌ای در میان است. باند برای پیدا کردن یک هارد دیسک حیاتی به سراسر جهان فرستاده می‌شود، در حالی که در پس همه دسیسه‌ها، یک تروریست رایانه‌ای به نام رائول که از مأموران سابق MI۶ است، قرار دارد.

اینک خلاصه چهل دقیقه‌ای از این فیلم ۱۴۳ دقیقه‌ای را در «تابناک» ببینید.

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
این فیلم تماما ضعف mi6 رو نشون داده
اسکای فال عالی بود.
همچنین فیلمش یه تقدیری هم بود از جودی دنچ به نوعی که این همه سال نقش M رو بازی کرده بود
فوق العادس این فیلم.مخصوصا گروه بدل کار ایرانیش
چه عجب تیترتون اسپویلر نداشت.
با اين كه فيلم اكشن زياد نمي پسندم,اين فيلم خيلي خوب بود!
بازي دنيل كريگ هم تو اين سري عالي بود واقعا
از موزیک زیبای این فیلم و علی الخصوص موسیقی پایانش نمیشه گذشت. بسیار زیبا بوده.
خوب بود ولی زیر نویس با خود فیلم همزمان نیست!
تابناک خدائیش خیلی به فیلمایی که توش تفنگ و تیر و بکش بکشه علاقه مندیا!! اونوقت میگی خشونت و فلان و اینا بده!!! جیمزباند یا غیر جیمز باند سلیقه تو داره رو میشه!!
اخرش چی شد؟
فیلمی بیخود و خسته کننده است اون جذابیت و عمق فیلمهای قبلی 007 رو نداره و فقط جلوه های ویژه داره و بس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار