بازدید 39255
۱
چهل‌ونهمین «سی دقیقه» با «تابناک»

فیلم: واپسین کشتارهای دو خاندان را نظاره کنید

آن زمان که خنجرها در تن عزیزترین فرزندان ‌می‌ماند، آن زمان که یک خانواده برای سر اعضای خانواده دیگر جایزه می‌گذارد، آن زمان که قانون بی اثر می‌شود و آن زمان که برای بخشش خیلی دیر است، آتش نفرت هتفیلدها و مک‌کوی‌ها اندکی فروکش می‌کند؛ اما در آن دوران، چند نفر زنده ‌مانده‌اند؟
کد خبر: ۳۵۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴ 18 October 2013
آن زمان که خنجرها در تن عزیزترین فرزندان دو خانواده باقی می‌ماند، آن زمان که یک خانواده برای سر اعضای خانواده دیگر جایزه می‌گذارد، آن زمان که قانون برای خاموش کردن آتش برپا شده از تبادل گلوله‌ها شلیک شده بی اثر می‌شود و آن زمان که برای بخشش خیلی دیر است، آتش نفرت هتفیلدها و مک‌کوی‌ها اندکی فروکش می‌کند اما در آن دوران، چند نفر از این دو قوم در این عالم باقی مانده‌اند و سخت ترین مرگ‌هایشان چگونه خواهد بود؟!

به گزارش «تابناک»، ‌برای نخستین بار «تابناک» اقدام به پخش خلاصه یک سریال در سه روز تعطیل و نیمه تعطیل این هفته می‌‎کند و گزینه انتخابی، مجموعه‌ای نیست ‌جز «هتفیلدها و مک‌کوی‌ها / Hatfields & McCoys»؛ سریال کوتاه سه بخشی که سال ۲۰۱۲ توسط سونی پیکچرز و شبکه هیستوری تولید و از شبکه هیستوری در آمریکا طی سه شب پیاپی پخش شد.

فیلم: واپسین کشتارهای دو خاندان را نظاره کنید

داستان این سریال به واقعه تاریخی درگیری دو خانوادهٔ هتفیلد و مک‌کوی می‌پردازد که پس از جنگ‌های داخلی آمریکا، شعله‌اش برافروخته می‌شود و سال‌های پیاپی ادامه داشت تا آنکه به نقطه بدون بازگشت رسید و هر دو خانواده تک به تک همدیگر را به گلوله بستند.

بنا بر داستان این سریال، ویلیام هتفیلد و رندال مک‌کوی، دو دوست صمیمی و هم‌رزم در جنگ داخلی آمریکا به خانه ‌‌باز‌می‌گردند که در واقع هتفیلد‌ها در یک سوی مرز ویرجینیای غربی و مک‌کوی‌ها در آن سوی مرز ریور تاگ در کنتاکی هستند و در عین حال که همسایه هستند، در دو ایالت جدا زندگی می‌کنند.

فیلم: واپسین کشتارهای دو خاندان را نظاره کنید

بر اثر برخی از درگیری‌های کوچک میان دو خانواده، کینه‌هایی شکل می‌گیرد که به مرور تشدید ‌و منجر به درگیری بی‌سابقه‌ای می‌‎شود که حتی پای جایزه بگیر‌ها را برای شکار آن‌ها به قلمرو این دو خانواده باز می‌کند. در این میان، علاقه‌مندی مرد جوان یک خانواده به دختر جوان خانواده دیگر، آن هم در میانه این جنگ، اوضاع را پیچیده‌تر می‌سازد و منجر به عمیق‌تر شدن کینه‌های خانوادگی و تشدید درگیری‌های خونینی می‌شود که فرجام عجیبی برایش رقم می‌خورد.

در دو روز پیشین خلاصه بخش های اول و دوم این مجموعه تقدیمتان شد. اینک به دیدن خلاصه بخش سوم‌ از مجموعه سه بخشی «هتفیلدها و مک‌کوی‌ها» بنشینید.

دانلود قسمت سوم - بخش اول

دانلود قسمت سوم - بخش دوم

دانلود قسمت سوم - بخش سوم

دانلود قسمت سوم - بخش چهارم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
با سلام و تشکر، نکته ای که هست اینکه دانلود همه این بخش ها امکان پذیر نیست!! و به سختی هم دانلود میشه!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار