بازدید 82426
صدوسیزدهمین «به اضافه تابناک»؛

ظریف: اوباما برای دست دادن با روحانی برنامه ریزی کرده بود! / واکنش ها به توهین کارشناس تلویزیون به سردار همدانی / سلاح عجیب روس ها که باران آتش ایجاد کرد / تلاش آمریکا برای تبدیل سوریه به افغانستان برای روس‌ها با ارسال این سلاح / سه چهره کلیدی که کوچک زاده به خط کرد

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 13 October 2015
تلاش آمریکا برای تبدیل سوریه به افغانستان برای روس‌ها با ارسال این سلاح / سلاح عجیبی روس ها که باران آتش ایجاد کرد / سه چهره کلیدی که کوچک زاده به خط کرد /  اوباما برای دست دادن با روحانی برنامه ریزی کرده بود! / واکنش ها به توهین کارشناس تلویزیون به سردار همدانی«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای صد و سیزدهمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در صدوسیزدهمین «به اضافه تابناک»، تلاش آمریکا برای تبدیل سوریه به افغانستان برای روس‌ها با ارسال این سلاح / سلاح عجیب روس ها که باران آتش ایجاد کرد / سه چهره کلیدی که کوچک زاده به خط کرد / ظریف: اوباما برای دست دادن با روحانی برنامه ریزی کرده بود! / واکنش ها به توهین کارشناس تلویزیون به سردار همدانی

تلاش آمریکا برای تبدیل سوریه به افغانستان برای روس‌ها با ارسال این سلاح / سلاح عجیبی روس ها که باران آتش ایجاد کرد / سه چهره کلیدی که کوچک زاده به خط کرد /  اوباما برای دست دادن با روحانی برنامه ریزی کرده بود! / واکنش ها به توهین کارشناس تلویزیون به سردار همدانی


ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.


ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.


تعداد بازدید : 51
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پایین
دانلود صوت

برای پیوستن به کانال رسمی «تابناک» در تلگرام میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnak_ir


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل