بازدید 95051
صدو شصتمین «به اضافه تابناک»؛

سرپرستار با کیف مهمانی بالای سر مجروح میدان فاطمی! / ائتلاف مهران مدیری و خبرنگاران علیه پزشکان! / تایید قرارداد بزرگ هوایی ایران و روسیه

ویدیوی بازسازی ترور سمیر قنطار توسط جنگنده های اف 16 صهیونیست ها / ویدیوی استفاده داعش از انفجار انتحاری به عنوان سرعت گیر! / این 1700 عرب فلسطینی برای صهیونیست‌ها می‌جنگند! / ویدیوی دیدنی از نجات معجزه آسا از موشک تاو تروریست ها! / ویدیویی از روز انقلاب موشکی در جهان از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است.
کد خبر: ۵۵۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 22 December 2015
سرپرستاری که با کیف مهمانی بالای سر مجروح میدان فاطمی رفت! / تایید قرارداد بزرگ هوایی ایران و روسیه توسط روس‌ها«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای صدو شصتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در صدو شصتمین «به اضافه تابناک»، این 1700 عرب فلسطینی برای صهیونیست‌ها می‌جنگند! / ویدیوی باسازی ترور سمیر قنطار / ویدیوی کارکرد جالب انفجارهای انتحاری داعش در رمادی: سرعت گیر! / سرپرستاری که با کیف مهمانی بالای سر مجروح میدان فاطمی رفت! / ویدیوی دیدنی از نجات معجزه آسا از موشک تاو تروریست ها! / ویدیویی از روز انقلاب موشکی در جهان / تایید قرارداد بزرگ هوایی ایران و روسیه توسط روس‌ها

سرپرستاری که با کیف مهمانی بالای سر مجروح میدان فاطمی رفت! / تایید قرارداد بزرگ هوایی ایران و روسیه توسط روس‌ها

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 72
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پایین
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۴
آن پرستار وظیفه اش نبوده . هر طوری که رفته لطف کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
اتفاقاً وظیفه اشون بوده. بعد بحث اینه که چرا مسئولان بیمارستان میگن ایشون رفته بالای سر مریض. بحث اینه ایشون شیفتش تموم شده و داره میره خونه. کاملا هم معلومه. لباس فرم نپوشیده و کیف روی دوششه. بنابراین این ادعا دروغه. ما میگیم چرا دروغ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
راست میگی چون پول ویزیت و بستری نداده بوده.....
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
احمدی نژادبادروغ هایش دروغ گویی رادربین مردم ومسؤلین نهادینه کرد.الان دروغ گفتن که گناه کبیره است ازآب خوردن هم راحت ترشده.
اره درسته بهداشت و درمان ما مشکل زیاد داره ولی ما ازون طرف زحمت و احساس مسیولیت این عزیزان رو که بیشتر از قبل شده رو می فهمیم..... و ازشون تشکر می کنیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
بله، درست می فرمایید آقای هاشمی!
مردم عجیبی هستیم . اوایل انقلاب از معرفت و جوانمردی که در جامعه حاکم بود ذوق مرگ می شدیم و حالا از بی تفاوتی همان مردم نسبت به هموطنان خود دق مرگ شده ایم!
دقیقا دارید پزشک ها رو تخریب مبکنید.
شما ها بهتره اول اطلاعاتتون رو زیاد کنید. بیمار ابتدا در محل حادثه احیا شده. گردنبند طبی براش گذاشته شده. تهویه براش برقرار شده. شما فکر کردید بیمار رو گرفتند کولشون آوردند بیمارستان؟
شما از کمبود شدید اطلاعات رنج میبرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Saudi Arabia |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
نه دوست عزيز اين كمبود اطلاعات نيست بلكه غرض ورزي است. بعيد است تابناكي ها مسئله به اين سادگي رو متوجه نشوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
کپسول اکسیژن یا سرمم که نمیخواد اصلا خون از دست نداده بود
بیمار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
دکتر جان وقتی کسی رو متهم به بی اطلاعی می کنی بد نیست حداقل خبری که از صدا و سیما برای ماست مالی کردن موضوع پخششد و می دیدی و بعدا حرف میزدی
خود رییس بیمارستانم گفت که تمام اونایی که شما میگی تو خیابون برای مریض انجام دادن داخل اورژانس بیمارستان و اتاق احیا انجام شده
وگرنه مطمئن باش مردم اندازه شما بی سوادها حداقل می فهمند
چرا پلیس هنوز راننده رو دستگیر نکرده ؟؟چرا دزد کیف مجروح پیدا نشده ؟؟چرا صد نفر آدم موبایل بدست فقط دارند مرگ یک نفر رو ضبط میکنند تا بعدا به دوستان نشون بدهند ؟؟؟چرا اورژانس دیر اومد؟؟؟؟
یک کمی به این مباحث برس تابی جون
پاسخ ها
همراه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
نه اینکه میدون فاطمی اصلا دوربین مدار بسته نداره؟ نه اینکه اصلا فروشگاهها و بانکهای اون میدون دوربین ندارن؟ بخاطر همین هیچ کس نتونسته شماره اون ماشن رو برداره چون چی؟ طرف احتمالا مایه داره و یا...!!!
در ضمن قابل توجه اورژانسی های محترمی که ترافیک منطقه رو دلیل دی رسیدنشون میگن با توجه به فرار راننده ای که تصادف کرده نتیجه میگیریم خیابون اون قدر خلوت بوده که طرف تونسته باسرعت فرار کنه
پس یه دروغ دیگه جفت و جور کنن و تحویل ملت بدن
وقتی با پای خودت میری بیمارستان پول میدی تو نوبت میمونی ، باید ساعت ها التماس کنی!!! وای بحالت زمانی که تو خیابون افتادی و کسی به فکرت نیست... این هم از وزیری که فکر میکردیم خیلی آقاست... جالبه که تو اظهار نظرش میگه اینها مهندسی شده دارن علیه پزشکان کار میکنن... وای تا کجا...
ايا انتقال بيمار ضربه مغزي به بيمارستان پس از بيست دقيقه و علي رغم انجام اقدامات احيا در خيابان اهميت بيشتري دارد يا انحطاط اخلاقي دهها نفر مردمي كه سنگدلانه از جان دادن يك دختر بي گناه فيلم گرفتند و ان را با افتخار در شبكه هاي اجتماعي پخش كردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
اگر مردم ازاین اهمال کاری هایشمادکترهای تاجر هم فیلم نگیرن که مدعی خدایی می شیدعزیز دل برادر
این اتفاق رو به سادگی فیلم میکنید و پخش میکنید بعد محکوم میکنید و...
اون وقت تو سوسنگرد که پزشک و پرستار و کادر پزشکی در کمتر از ۷۲ساعت دوبار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند رو اصلا انعکاس نمیدید, جالب تر اینکه بعد از مجروح کردن کادر پزشکی با پر رویی تمام اقدام به فیلم برداری هم میکنند!
این همه نفاق بین مردم و کادر درمان چه سودی برای جامعه داره؟
اپراتور محترم...نمیخواد بررسی کنی...گفتم بدونی چقدر محبوبی گرچه فرقی بحالت نداره
دستشون میادو چشم بسته بگیرن، برای مردمی هم که با مشکلات شدید اقتصادی دست و پنجه نرم میکنن قاعدتا محتمل ترین گزینه قشریه که در تمام جهان جزو قشرای پردرآمده و دلیل منطقیشم اینه که یکی از نابغه ترین قشرای جامعه هستن که از قضا مرارت زیادی هم واسه پزشک شدن میکشن. خیلی جای تعجبه که بنده خودم به تنهایی چند استاد دانشگاه میشناسم که مطبشون یه جورایی بنیاد خیریست و حتی صندوقی برای کمک به بیماران تشکیل دادن اما هیچ جا هیچ رسانه ای هیچ حرفی ازشون نیست اما تا هر بحرانی پیش میاد چشم ها رو می بندن و فریاد میزنن و یه قشر ارزشمند رو تماما قاتل و جانی و پول پرست خطاب می کنن، برادر من یه تعداد پزشک متبهر که تو قشر خودشون نمونن برج نسازن بعد آقایون ایکس بسازن؟ من طرفدار سرمایه داری نیستم ولی شما احیانا کمونیست نیستی؟ من منکر یه سری معضلا نیستم تو هر قشری همه جور آدمی هست دردم نبود انصافه انصافه، واسه هر موضعی که می گیریم فردا باید توضیح بدیم. مولا علی به حق فرمودند که وقتی فقر از در وارد شد ایمان از پنجره فرار می کنه

*یه دانشجوی پزشکی ۲۵ ساله بدخواب که حالا حالا ها دستش تو جیب باباشه
باز خدا خیرش بده همون پرستاره رو که باکیف مهمونیش رفته بالای سر مریض
هیش کس منکر زحمات پزشکان دلسوز ومتعهد کشور نیست فقط باید به همت همه اندسته از پزشکانی را که به شغل خود ایتدا به چشم تجارت مینگرند را از کار برکنار کرد هزارن پزشک متعهد وگمنام در کشور هستند که حتی به بیماران بی بضاعت پول دستی هم میدهند.
ثانیه ودقیقه برای مصدوم نقش مهم وحیاتی دارد .ولی متاسفانه دلها همچون سنگ و بی تفاوت شده اند . در بدن ادمی مگر چقدر خون است که 20 دقیقه خون ازمصدوم بر روی کف خیابان برود و کمک فوری وموثری صورت نگیرد ؟
دانشمندان گرامی . بیمارستان مسولیتی در قبال اتفاقات بیرون از ساختمان ندارد . ان خانم هم انسانیت کرده کمااینکه میتونست یکی باشه مثل شما که با موبایلت مرگ انسان را به تصویر میکشی و کلی هم کیف میکنی و جالب اینه که به وقتش رقیق القلب میشی و دلت برای زخم یه سانتی بچه میسوزه ! اسم این تضادها را چی میذارید؟ دورویی ریا مهندسی یا....
چه فرقی میکرد که زود ببرن بیمارستان اونجا ها مگه به مریض میرسند بالاخره در هر دو حال میمرد بد بخت بیچاره با این تفاوت که الان خرج بیمارستان نداره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل