بازدید 270536
صدوبیست و چهارمین «به اضافه تابناک»؛

عقب نشینی وزیرخارجه عربستان بعد از فریاد ظریف / روایت حامد زمانی از پناهندگی‌اش، درآمدش و امیر تتلو /جزئیات شلاق عربشاهی و جلب قرایی

واکنش دخترها به آرایش بعضی پسرها در ایران، ویدیوی بامزه از کتک خوردن شمر در میانه تعزیه! و آغاز دو هفته جنگ سخت در سوریه برای ادامه مذاکرات با دست بالا از دیگر ویدیوهای این بسته است... «به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد...
کد خبر: ۵۴۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 31 October 2015
عقب نشینی وزیر خارجه عربستان بعد از فریادهای ظریف / روایت حامد زمانی از ماجرای پناهندگی‌اش، درآمدش و امیر تتلو«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای صدوبیست و چهارمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در صدو بیست و چهارمین «به اضافه تابناک»، آغاز دو هفته جنگ سخت در سوریه برای ادامه مذاکرات با دست بالا! / عقب نشینی وزیر خارجه عربستان بعد از فریادهای ظریف در نشست وین / نحوه شلاق خوردن پیشکسوت پرسپولیس تا پیگیرد علنی برای یافتن ورزشکار قاتل: «امیر قرایی»/ گفته‌های حامد زمانی درباره تتلو و درآمدش: بعضی حزب اللهی‌ها میگویند پولم رو درآوردم و پناهنده انگلیس میشوم / ویدیوی بامزه از کتک خوردن شمر در میانه تعزیه! / واکنش دخترها به آرایش بعضی پسرها در ایران

عقب نشینی وزیرخارجه عربستان بعد از فریاد ظریف / روایت حامد زمانی از پناهندگی‌اش، درآمدش و امیر تتلو /جزئیات شلاق عربشاهی و جلب قرایی

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 266
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۶
نمی شه دانلود کرد خواهشا طوری بذارید ببینیم . دانلود نتونسنم بگنم سیستم ندارم. فوری فیلمش را بذارید همه ببینند این قرتی بازی ها رو بلد نیستیم دانلود کنیم.
این قسمت 124 رو دوست نداشتم ،نمره 14 میدم از 20 به این قسمت
با این اینترنت نفتی و هر گیگ چند هزارتومان شما هم تند تند خبرهاتون را فیلمی می گذارید. خب عقلا متنشون را هم بگذارید ما که نمی تونیم روزی چندگیگ فقط برای شما دانلود کنیم که!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
خب صوتش رو گوش کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
300 بده یک ساله نامحدود بگیر جون خودتو راحت کن!
بسیار عالی ممنون از سایت خوبتون
ممنون از اطلاع رسانی و سایت خوبتون
راست میگه بنده خدا حامد زمانی .......
هنرمنده بنده خدا رو نباید تخریبش کرد....
دلمون تنگ شده بود واسه اخبار تتلو :)))
اون آقا بعیده ایران باشه. اون هیکل هر جا بره تابلووه احتمالا قبرسی جاییه.
واقعا عجيبه!!!! اين حمايت كوركورانه از حامد زماني عجيبه!!!!!!!
اين از بهتيرين هاي + تابناك بود خيلي متشكرم و متشكرم از اجراي زيباي ... اسمشون رو نمي دونم
اگه متن میذاشتید بهتر بود
تابناک هم داره مثه یوتیوب میشه همش تصویری ولی خدایی جالبه اما اونایی که سرعت نت ندارن چیکار کنن
20
اسم گوینده رو کسی میدونه
خیلی صداش باحاله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار