بازدید 96624
صدوسی‌ و هشتمین «به اضافه تابناک»؛

همه چیز درباره خالق «پلیس فتا حواسش به همه چیز هست» / ویدیوهای حملات کماندوهای پلیس فرانسه / آزادی بزرگ‌ترین جاسوس تاریخ آمریکا

«تبعات گذاشتن تیغ رئیس جمهور فرانسه زیرگلوی مسلمانان»، «روی دیگر پاریس: از پایین کشیدن فیلم از پرده تا پرفورمنس یک مسلمان»، «ویدیوهای حملات بی‌سابقه بمب افکن‌ها و جنگنده‌های روسیه و فرانسه» و «انتشار نخستین تصویر بمب منفجر شده در هواپیمای روسیه توسط داعش و ویدیوی بازسازی نحوه سقوط هواپیما» از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است.
کد خبر: ۵۴۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 18 November 2015
همه چیز درباره خالق «پلیس فتا حواسش به همه چیز هست» / ویدیوهای حملات کماندوهای پلیس فرانسه
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای صدوسی‌ و هشتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در صدو سی‌ و هشتمین «به اضافه تابناک»، ویدیوهای لحظه به لحظه با حملات کماندوهای پلیس فرانسه / تبعات گذاشتن تیغ رئیس جمهور فرانسه زیر گلوی مسلمانان غربی / روی دیگر پاریس: از پایین کشیدن فیلم از پرده تا پرفورمنس یک مسلمان / ویدیوهای تازه از حملات بی‌سابقه بمب افکن‌ها و جنگنده‌های روسیه و فرانسه علیه مقر فرماندهی داعش / صهیونیست‌ها بزرگ‌ترین جاسوس تاریخ آمریکا را آزاد کردند: روئسای CIA برای جلوگیری از آزادی‌اش تهدید به استعفاء کردند! / ویدیوهای دیدنی و همه آنچه درباره خالق «پلیس فتا حواسش به همه چیز هست» می‌توانید بدانید و بررسی تشابه جالبش با مسعود شصتچی! / داعش داغ دل روس ها را تازه کرد: انتشار تصویر بمب منجر شده در نشریه «دابق» و ویدیوی بازسازی نحوه انفجار، انهدام و سقوط هواپیمای ایرباس در آسمان مصر

همه چیز درباره خالق «پلیس فتا حواسش به همه چیز هست» / ویدیوهای حملات کماندوهای پلیس فرانسه

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 63
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل