بازدید 92791
صدو پنجاه و هفتمین «به اضافه تابناک»؛

ویدیوی ناگفته‌های شهرام جزایری از باقلوا فروشی تا ارزآوری! / جزئیات زندگی نوه مسلمان هیتلر در بندرانزلی/پشت‌پرده اعلام جنگ عربستان به سپاه

سی درصد جمهوری خواهان حامی بمباران یک کشور تخیلی! / گریه شورای امنیت از سرنوشت تلخ زنان ایزدی و ویدیوی تکان دهنده از رفتار داعش / پشت پرده و انگیزه عربستان از معرفی به عنوان سپاه پاسداران گروه تروریستی / آمریکایی‌ها، ترکیه را با بزرگ ترین ناو جنگی روسیه تنها گذاشتند: نگاهی با قدرت ناو روسی / قیمت نفت، نصف قیمت آب معدنی شد! / تاریخ‌های کلیدی برای حساس‌ترین ماراتن انتخاباتی از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است
کد خبر: ۵۵۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 19 December 2015
ویدیوی ناگفته‌های شهرام جزایری  از باقلوا فروشی تا ارزآوری! / جزئیات زندگی نوه مسلمان هیتلر در بندرانزلی!«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای صدو پنجاه و هفتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در صدو پنجاه و هفتمین «به اضافه تابناک»، سی درصد جمهوری خواهان حامی بمباران یک کشور تخیلی! / چرا عربستان سپاه پاسداران را به عنوان گروه تروریستی معرفی کرد؟ / آمریکایی‌ها، ترکیه را با بزرگ ترین ناو جنگی روسیه تنها گذاشتند: نگاهی با قدرت ناو روسی / قیمت نفت، نصف قیمت آب معدنی شد! / تاریخ‌های کلیدی برای حساس‌ترین ماراتن انتخاباتی / توضیحات تکمیلی امام جمعه محمودآباد: نوه مسلمان هیتلر در بندرانزلی زندگی میکند!

ویدیوی ناگفته‌های شهرام جزایری  از باقلوا فروشی تا ارزآوری! / جزئیات زندگی نوه مسلمان هیتلر در بندرانزلی!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 65
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی