بازدید 65723
۱
بیستمین «به اضافه تابناک»؛

این گروه تا دیشب بنزین زدند و برد کردند / چرا احمدی‌نژاد هم نتوانست استقلال و پرسپولیس را خصوصی کند؟ / قبض‌های جریمه هنرمندان و ورزشکاران صفر می‌شود؟! / زردپوشان جور پرسپولیس را می‌کشند

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۰۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 27 May 2015
این گروه تا دیشب بنزین زدند و برد کردند / کاهش قیمت تن‌فروشی از 40 هزار تومان به کمتر از 5 هزار تومان در تهران! / چرا احمدی نژاد هم نتوانست استقلال و پرسپولیس را خصوصی کند؟ / قبض‌های جریمه هنرمندان و ورزشکاران صفر می‌شود؟! / زردپوشان جور پرسپولیس را می کشند«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای بیستمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در بیستمین «به اضافه تابناک»، به ماجرای آزادسازی قیمت بنزین می‌پردازیم و از گروهی سخن می‌گوییم که بر خلاف بیشتر مردم بنزینشان وارد شده بود و تا دیشب بنزین زدند و برد کردند؛ پشت پرده‌ خصوصی نشدن سرخابی را که هیچ کس جرأت ندارد بیان کند، بررسی می‌کنیم و به این پرسش پاسخ می‌دهیم چرا احمدی‌نژاد هم نتونست استقلال و پرسپولیس را خصوصی کند؟؛ سراغ یک مراسم تودیع و معارفه عجیب می‌پردازیم و کمی با حاضران شوخی می‌کنیم؛ به یک جدال سخت دیگر با اعراب اشاره می‌کنیم و می‌پرسیم: آیا زردپوشان جور پرسپولیس را می‌کشند؟

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.

تعداد بازدید : 44
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت بالا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی