بازدید 49693
۷
هشتاد و هشتمین «به اضافه تابناک»؛

رأی 41 در کنگره ثبت شد، اصلاً درباره توافق وین رأی‌گیری نمی‌شود! / استقرار نظامیان روسیه در پنج استان سوریه / مسیحی شدن ایرانی‌ها برای جلو افتادن از سوری ها در اخذ پناهندگی! / این دختر نماد مقاومت شد / گاف عجیب دونالد ترامپ درباره ایران

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 08 September 2015
رای 41 در کنگره ثبت شد، اصلاً درباره توافق وین رای‌گیری نمی‌شود! / استقرار نظامیان روسیه در پنج استان سوریه / مسیحی شدن ایرانی‌ها برای جلو افتادن از سوری ها در اخذ پناهندگی! / این دختر نماد مقاومت شد / گاف عجیب دونالد ترامپ درباره ایران
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای هشتاد و هشتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در هشتاد و هشتمین «به اضافه تابناک»، رای 41 در کنگره ثبت شد، اصلاً درباره توافق وین رای‌گیری نمی‌شود! / استقرار نظامیان روسیه در پنج استان سوریه / مسیحی شدن ایرانی‌ها برای جلو افتادن از سوری ها! / این دختر نماد مقاومت شد / گاف عجیب دونالد ترامپ درباره ایران

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 67
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
با سلام و خسته نباشید
خواهشا وقتی که تیتری را می نویسید
ما پس از باز کردن دوباره باید بگردذیم تا موضوع را پیدا کنیم
اینو درست کنید مثل سایر سایت ها
شلوغش نکنید تا طرف دقیقا به موضوع مورد نظر دسارسی پیدا کند
مثلا شما تعداد مسیحی شدن ایرانی ها را در بالا پیدا کنید ظرف 10 ثانیه
نمیشه
خواهشا درستش کنید
سلام
یه سری مقدمات میخوام بگم و بعدش به اصل حرفم برسم.
1- اول اینکه لطفا در رابطه با حرفهای من پیش داوری نکنید و سعی کنید ببینید حرفم منطقی هست یا نه، اگر نبود خیلی هم خوشحال خواهم شد که اشتباه کردم و شما درست تحلیل کردین.
2-*لطفا* کیفیت کارتون رو با تحلیل های *جهت دار* خراب نکنید. یک زمانی اخبار 20و30 هم مثل شما شروع کرد، خیلی عالی و پر محتوی و قابل تقدیر ولی متاسفانه راه رو کج رفت و به اینجایی که امروز هست رسید.
به عنوان یک بیننده، خیلی دوست دارم که همیشه بهتر بشین، کیفیت کارتون بیشتر بشه و یک trend ای رو برای باقی خبر گزاری ها ارائه کنید که بتونن راه شما رو ادامه بدن و جریان جدیدی توی این اوضاع اسفبار خبرگزاری های ایران راه بیاندازین.

در رابطه با *گاف بزرگ* آقای ترامپ که فرق نیروی قدس و کرد رو نمیدونه. خیلی هم بزرگش نکنین!
وای به حال آمریکایی ها که نامزد اول ریاست جمهوریشون اینه! این از اون حرفها بود که توی صدا و سیما پره.
اولا) فرض کنین، یه کسی توی آمریکا اومده و نامزد شده، آیا تمام جزئیات همه چیز رو باید توی تک تک نقاط دنیا بدونه؟ شاید جواب بدین که، خوب، توی این منطقه دوتا نیروی خیلی مهم داریم یکی قدس یکی هم کردا و هزار تا از این حرفها. به نظرم خیلی هم نباید فکر کنیم که خبریه و خودمون خیلی خیلی مهم و بزرگ بدونیم. به هر حال شاید توی منطقه کشور مهمی باشیم ولی نه اونقدر هم نیروی قدس یا کردا خیلی هم مهم نیستن! لااقل برای کسی که یه گوشه ی خیلی دور از ما تو اون سر دنیا نشسته.
ثانیا) فرض کنید اصلا حرفتون درست، و یه نامزد انتخابات برای کشوری که هزاران کیلومتر با ما فاصله داره یه اشتباه کرده و فرضا شما راست میگین و گاف خیلی بزرگه (نه برای ما بلکه برای اونا!) خوب شما واقعا فکر میکنین خود شهروندای آمریکایی اصلا براشون مهمه که نامزد اول انتخاباتشون یه همچین اشتباهی کرده!
مطمینا اصلا حتی برای اونها (مردم راحت طلب و مصرف گرای امریکایی) اصلا براشون مهم نیست این گوشه ی دنیا چه خبره! مگر اینکه به امنیت یا راحتی خودشون لطمه بخوره.
این حرفا که ما مرکز دنیا هستیم و هر چی ما داریم و هر کاری که میکنیم مهم ترین کار دنیاست، ناشی از تصور غلط مااست. احمدی نژادم همینطور بود که میگفت ما نفت صادر نکنیم دنیا اقتصادش ویران میشه و برید تا میتونین قطعنامه بدین.
این از این باب.


یه حرف خیلی قشنگی هم زدین عالی بود و اون که اون ایرانی هایی که به مسیحیت گرویدن، آخر باید ببینیم مشکل از اوناست یا از ما؟!
سوال خیلی خوبی بود. مشکل از کجاست؟
واقعا گزارش خوبی بود که چشم گوشمون رو باز میکنه. اخباری که هیچجا نمیشه دید ولی لااقل از جو مسمومی که توی خبرگزاری های داخل هست بیرون ببرتمون.

با سپاس
هيچ كدام باز نميشند
تابناک عزیز
سلام و عرض خسته نباشید به همه بر و بچه های زحمت کش این سایت و تشکر از این که اخبار متنوع و مطالب خواندنی خوبی را درج می کنید اما اگر یادتون باشه هر از چند گاهی موسیقی های سنتی زیبا و دلنوازی را می گذاشتید و ما هم لذت می بردیم ولی خیلی وقته که خبری از اون نیست . لطف کنید و مجددا این کار خوب هنری را انجام بدین . ممنون
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست