بازدید 98244
۱
بیست و سومین «به اضافه تابناک»؛

بداخلاقی گروهی از فرمانداران کشور که سانسور شد / شبه‌بازجویی سیاسی از آیت الله خزعلی در بستر بیماری! / متعرضان به حجاج ایرانی در جده قسر درمی‌روند؟ / جیپسی کینگز مأمور ماله کشی بر کدام اتفاق تلخ در ایران است؟ / خشکی دوباره زاینده‌رود و نفس‌های حبس در سینه

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۰۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 01 June 2015
بداخلاقی گروهی از فرمانداران کشور که سانسور شد / شبه‌بازجویی سیاسی از آیت الله خزعلی در بستر بیماری! / متعرضان به حجاج ایرانی در جده قسر در می‌روند؟ / جیپسی کینگز مامور ماله کشی بر روی کدام اتفاق تلخ در ایران است؟ / خشکی دوباره زاینده رود و نفس‌هایی که در سینه حبس شد«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای بیست‌ و‌ سومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در بیست و سومین «به اضافه تابناک»، به سراغ بداخلاقی گروهی از فرمانداران کشور که سانسور شد، رفتیم و روایت رادیو از این بداخلاقی را می‌آوریم که نشان می‌دهد حاشیه این همایش تنها سخنان آتشین حسن روحانی نبوده است؛ به نقد شبه‌بازجویی سیاسی از آیت الله خزعلی در بستر بیماری و به نقد رفتار زشت یک خبرنگار در این احوالات ایشان پرداختیم؛ به آخرین ابعاد پرونده تعرض به دو ایرانی در فرودگاه جده پرداختیم که گفته می‌شود قرار است حکم اعدام برایشان صادر شود اما به رغم پایان یافتن وعده ده روزه سعودی‌ها، هنوز خبری از برخورد قضایی نیست و در همین راستا پرسیده‌ایم متعرضان به حجاج ایرانی در جده قسر درمی‌روند؟؛ درباره آوردن گروه‌های موسیقی غربی برای کنسرت به ایران در دوران غوغای لغو کنسرت‌های خوانندگان وطنی بررسی کردیم و به این پرسش پاسخ دادیم که جیپسی کینگز، مأمور ماله کشی بر کدام اتفاق تلخ در ایران است؟؛ و در آخر از بسته شدن دریچه سد و خشکی دوباره زاینده رود و نفس‌هایی که در سینه حبس شد، با شما سخن گفتیم و یک ابراز امیدواری خشک و خالی کردیم!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.

تعداد بازدید : 44
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان