بازدید 83691
۵
پنجمین «به اضافه تابناک»؛

مالیات اموال آقای وزیر چند میلیارد شد؟! / تور آنتالیا کاندیداهای مجلس برای گرفتن رای مردم / چگونه ۹۰ یک شبه بازیکنان رو میلیاردی می‌کند؟ / بازار موبایل در مشت قاچاقچیان / سورپرایز پلیس برای راننده‌ها / هویت رئیس شورای شهری که خانواده‌اش را آتش زد و پلیسی که تشخیص نداد!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات، تصاویر و ویدیوهایی که می‌فرستید، برای مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 05 May 2015
مالیات اموال آقای وزیر چند میلیارد شد؟! / تور آنتالیا کاندیداهای مجلس برای گرفتن رای مردم / چگونه 90 یک شبه بازیکنان رو میلیاردی می کند؟ / بازار موبایل در مشت قاچاقچیان / سورپرایز پلیس برای راننده ها / هویت رئیس شورای شهری که خانواده اش را به آتش کشید و پلیسی که تشخیص نداد!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای پنجمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت خواهد بود و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌اید و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظرات، تصاویر و ویدیوهایی که می‌فرستید، برای مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در پنجمین «به اضافه تابناک»، از لیست اموال وسیع وزیر اسبق رونمایی می‌کنیم و می‌پرسیم ‌آیا وزیر اسبق مالیات این مایملک عظیم را پرداخت کرده است؟ ‌ با رأی دهندگان انتخابات مجلس راهی تور آنتالیا می‌شویم تا با پوست برنزه کنار صندوق رأی بیاییم!‌ درباره اینکه چگونه ۹۰ یک‌شبه بازیکنان را میلیاردی می‌کند و یک صفر به قرارداد برخی بازیکن‌ها می‌افزاید صحبت می‌کنیم، با این واقعیت تلخ روبه‌رو می‌شوید که نبض بازار موبایل در دست قاچاقچیان است، سورپرایز پلیس برای راننده‌ها را بررسی می‌کنیم، درباره هویت رئیس شورای شهری که خانواده‌اش را به آتش کشید، سخن می‌گوییم و از تشخیص اشتباه پلیس پرده بر‌می‌داریم و در پایان از شیرزنی که یاد عاشورا را زنده کرد، تقدیر خواهیم کرد.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در اولین «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.


تعداد بازدید : 37
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت بالا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۵
هربار بهتر میشید.آفرین.
اَی شیطون یه غلط گرفتم رفتی درستش کردی.اونو که پخش نمیکنی اینو پخش کن حداقل.
عالى بود. فقط اسم وزير را ميبرديد خوب بود گرچه معلومه
خداييش ادم جلو همچين ادم هايي كم مياره منظورم خانواده شهيد كجباف است
سایه خودتون کم نشه :)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل