بازدید 107890
۸
چهاردهمین «به اضافه تابناک»؛

چه پدرخوانده‌هایی بدون مجوز صد‌ها شعبه بانک زدند؟ / رقم‌های عجیب حقوق نمایندگان مجلس و وزرای دولت / سناریوی فردوسی‌پور درباره تراکتور و نقش مرد نامرئی / بدهکار بانکیِ طالب پرسپولیس به خود برچسب سیاسی زد! / مردی که صداقت را به ماهیگیری سیاسی ترجیح داد

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۰۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 19 May 2015
چه پدرخوانده هایی بدون مجوز صدها شعبه بانک زدند؟ / رقم‌های عجیب حقوق نمایندگان مجلس و وزرای دولت / سناریوی فردوسی پور درباره تراکتور و نقش مرد نامرئی / بدهکار بانکیِ طالب پرسپولیس به خود برچسب سیاسی زد! / مردی که صداقت را به ماهیگیری سیاسی ترجیح داد«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای چهاردهمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت خواهد بود و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در چهاردهمین «به اضافه تابناک»، در جستجوی پدرخوانده‌هایی می‌رویم که بدون مجوز صد‌ها شعبه بانک می‌زنند و برخوردی با آن‌ها نمی‌شود، آن هم در جغرافیایی که یک نانوایی بدون مجوز کسب نمی‌توان دایر کرد؛ سراغ رقم‌های دریافتی ماهیانه نمایندگان مجلس و وزرای دولت رفتیم و یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌و‌گو با «تابناک» به ارقام عجیبی اشاره کرد؛ سناریوی فردوسی‌پور درباره تراکتور و نقش مرد نامرئی که مجری نود هم نتوانست هویتش را کشف کند، مو به مو بررسی کردیم؛ با بدهکار بانکیِ طالب پرسپولیس آشنا شدیم که بعد از تلاش‌های بی‌نتیجه برای در اختیار گرفتن مالکیت سرخپوشان پایتخت، به خودش برچسب سیاسی زد و در پایان از مردی سخن می‌گوییم که صداقت را به ماهیگیری سیاسی ترجیح داد.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.


تعداد بازدید : 62
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۸
تبریک میگم٬ زیباترین به اضافه بود که تاحالا ساختین
پاسخ ها
کاسه داغتر ...
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
خواهش میکنم نظر لطفتونه :)
ندیدم چون سرعت نتم پائینه
خیلی عالی بود خواهشمندیم ادامه بدهید
ما فقط شنونده و بیننده این اخبارها هستیم ولی آیا یاری کننده ای هست که جلوی این وقایع زشت در کشور را یگیرد
یا فقط خبرهای آن پخش میشود
عمده مردم هم این خبرها را میدانند ولی کسی راه مقابله ارائه نمیدهد
چظور پیشگیری کنیم
مکتوب باشه زودتر خوانده میشه. خرجش هم کمتره. ترافیک و ...
تابی لطفا چاپ کن نظرمو

چرا میگین کاری که با تراکتور کردن ؟

این حرکتی که توی تبریز انجام دادن به ضرر نفت شد بیشتر . نفت یک یار بیشتر داشت و بازی باخته رو 3-3 کرده بود و بازی کامل دستش بود داشت حمله میکرد . اگه تراکتور بازی رو نگه نمیداشت احتمال این که نفت گل میزد خیلی بیشتر بود . این وسط همه طرف تراکتور رو میگیرن که در هر صورت قهرمان نبود .
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی