بازدید 108102
۱
بیست و یکمین «به اضافه تابناک»؛

چرا ولایتی تلفن آیت الله مهدوی کنی را جواب نداد؟ / سخنرانی آتشین روحانی خطاب به چه کسانی بود؟ / نیم‌نگاهی به تحول درون آنجلینا جولی پس از اندرز سلحشور و خشم برد پیت / نگرانی که جان کری و ظریف را امروز به حیاط محل مذاکرات کشاند

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۰۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 30 May 2015
چرا ولایتی تلفن آیت الله مهدوی کنی را جواب نداد؟ / سخنرانی آتشین روحانی خطاب به چه کسانی بود؟ / نیم‌نگاهی تحول درون آنجلینا جولی پس از اندرز سلحشور و خشم برد پیت / نگرانی که جان کری و ظریف را امروز به حیاط محل مذاکرات کشاند
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای بیست و یکمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در بیست و یکمین «به اضافه تابناک»، به ماجرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداتوری سه کاندیدای اصولگرا، پشت پرده ائتلاف و مواضع طرفین، نامه آیت الله مهدوی کنی به ولایتی و پاسخ ولایتی به نامه آیت الله و شرطش برای انصراف از انتخابات می‌پردازیم و ضمن پاسخ به این پرسش که چرا ولایتی تلفن آیت الله مهدوی کنی را جواب نداد، به نقد رفتار غیرمنصفانه با این چهره موجه در این دوران و نقل همه روایت‌ها می‌پردازیم و تصاویری متفاوت را کنار هم چیده‌ایم؛ سپس به سراغ سخنرانی آتشین حسن روحانی در جمع فرمانداران رفتیم و کوشیدیم پاسخ دهیم که این سخنرانی خطاب به چه کسانی بود؟؛ نیم‌نگاهی به تحول درون آنجلینا جولی پس از اندرز سلحشور انداختیم که بدترین روش برای تمجید جهانگیر الماسی از این کارگردان ایرانی بود و همچنین درباره خشم فروخفته برد پیت هشدار دادیم!؛ از مذاکرات امروز ژنو میان وزرای خارجه ایران و آمریکا، تصاویری را روایت کردیم و نگرانی را به تصویر کشیدیم که امروز جان کری و ظریف را به حیاط محل مذاکرات کشاند.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.

تعداد بازدید : 46
دانلود با کیفیت بالا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل