بازدید 82578
سیزدهمین «به اضافه تابناک»؛

بازی رامبد جوان با رفیق مرتضوی / واکنش دو احمد به رفت و آمد پارلمان ایران و آمریکا / ویراژ پراید آقای وزیر روی پوپولیسم / از هر ۳ سینماگر ایرانی، یک نفر معتاد است؟! / بلایی که در شیراز بر سر مسافران هواپیما آوردند

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۰۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 18 May 2015
قمار رامبد جوان با رفیق مرتضوی / واکنش دو احمد به رفت و آمد پارلمان ایران و آمریکا / ویراژ پراید آقای وزیر روی پوپولیسم / از هر 3 سینماگر ایرانی، یک نفر معتاد است؟! / بلایی که در شیراز بر سر مسافران هواپیما آوردند
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای سیزدهمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت خواهد بود و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در سیزدهمین «به اضافه تابناک»، بازی رامبد جوان با رفیق مرتضوی بر سر اعتبار برنامه خندوانه را بررسی کردیم و راهکار داریم؛ واکنش یک مخالف و یک موافق به رفت و آمد پارلمان‌های ایران و آمریکا را در حاشیه این طرح بررسی کردیم؛ از وزیری ‌گفتیم که همه از ثروتش می‌گویند، اما حالا قائم مقامش تأکید می‌کند با پراید رفت و آمد می‌کند تا یاد و خاطره پژو ۵۰۴ رئیس جمهور سابق زنده شود؛ یک آمار عجیب را که در شبکه خبر از سوی سینماگران مطرح شد و تأکید داشت ۳۰ درصد سینماگر ایرانی معتاد هستند ‌برانداز کردیم و در آخر سراغ حادثه تازه در فرودگاه شیراز رفته و از‌ بلایی ‌که بر سر مسافران بخت‌برگشته یک پرواز آوردند، ‌رونمایی کردیم.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.


تعداد بازدید : 59
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۵
کو فایلش؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
فايلش را مي توان دانلود كرد اما جالب است كه درخصوص ارتباط با آمريكا نماينده اردستان كه استاد علوم سياسي دانشگاه در تهران است و خود خبره در اين مورد است و از طرفي هم از جناح اصلاح طلب است اما نقد به رفتار برخي در كشور مي كند جالب بود
بازم کیفیت پایین بازم بی احترامی به خواست کاربر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
بی خیال اینقدر هم کیفیت پایین نبود که بی احترامی شده باشه بهت . من اولین اش رو دیده بودم و الان هم سیزدهمی رو . توی اولی خیلی صدا کیفیت بدی داشت و خود گوینده هم خیلی جوگیر شده بود و خیلی انرژی خالی میکرد که تو مخ بود ولی الان خوب شده به نظرم . کیفیت صدا هم کمی بهتر شده ولی هنوز خوب نیست . که نباید اصلاح اش اینقدر سخت باشه . ولی توی اولی نمک های گرافیکی خیلی پررنگ بود که خیلی کمرنگ شده . به نظرم زیادی کمرنگ شده . هر چند اون موقع هم خیلی اگزجره بود . در کل ولی چون تجربه جدیدی هست برا تابناک همچین هم بد نیست . به این صدای گوینده هم عادت میکنید بابا چشه بدبخت اولاش خیلی جوگیر بود که خوب شده .
مرسی تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
لوس
تشکر
صدا صدا صدای گوینده......عوض عوض عوض....
خوبه ادامه بدين
عاشقتم
برای فیلماتون شماره بزارید تا بتونیم آرشیوی ازش جمع آوری کنیم
موفق باشید
سلام
نمیدونی لااقل بپرس که ندونسته از دنیا نری
دکتر عزیزی نماینده شیروان(تلفظ shir van) نه (shiravan).....
عالیه عالی . سردبیر مچکریم . پیروز باشید
در یک اقدام تابناک در اواخر فایل بجای نکره خواندن ظریفی جوری گفته می شود ظریفی که انگار اسم یک نفر است.......شرمنده......
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار