بازدید 86774
۶
ششمین «به اضافه تابناک»؛

بازی خطرناک بعدی اسرائیل با ایران که قبلاً با شوروی کرد / آقای وزیر! پارتی دست خود شما را می‌بوسد / استیضاح وزیر برای نانی که دولت در دامن خودروسازها گذاشت / ماجرای علی کفاشیان و فاطما گل / گامی که شجریان باید بردارد تا دوباره صدایش را بشنویم

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات شما، تصاویر و ویدیوهایی که می‌فرستید، برای مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 06 May 2015
مالیات اموال آقای وزیر چند میلیارد شد؟! / تور آنتالیا کاندیداهای مجلس برای گرفتن رای مردم / چگونه 90 یک شبه بازیکنان رو میلیاردی می کند؟ / بازار موبایل در مشت قاچاقچیان / سورپرایز پلیس برای راننده ها / هویت رئیس شورای شهری که خانواده اش را به آتش کشید و پلیسی که تشخیص نداد!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای ششمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت خواهد بود و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات شما، تصاویر و ویدیوهایی که می‌فرستید، برای مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در ششمین «به اضافه تابناک»، از بازی خطرناک بعدی اسرائیل با ایران که قبلاً با شوروی کرد و مانع از بهبود روابط آمریکا و شوروی شد، با انتشار فیلمی از دوران سرد علنی می‌کنیم، با آقای وزیری آشنا می‌شنویم که پارتی دست خودش را می‌بوسد، از نانی که دولت در دامن خودروسازها گذاشت و وزیر را زیر تیغ استیضاح می برد، سخن به میان آمد، ماجرای حق پخش و علی کفاشیان و رابطه بامزه که با کانال‌های ماهواره‌ای و فاطما گل می‌تواند پیدا کند سخن به میان آمد، از گامی سخن می‌گوییم که شجریان باید بردارد تا دوباره صدایش را بشنویم.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در اولین «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.


تعداد بازدید : 187
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۶
دوباره نوشتین نظریات.
والا چه عرض کنم
حرکت جالبیه , البته زیاد چیزش نکنید که نتونید یا نشه پخشش کرد
در هر صورت خسته نباشید
با این سرعت اینترنت همون اخبار مکتوب بهتره، من کی ندیدم.
این قسمت صدا افتضااااااااااااااااااح تر بود مجبورید؟!
ما که نتونستیم با این سرعت پایین اینترنت چیزی ببینید آنها که دیدند بنویسند تابناک ما رافیلم کرده
متاسفم تابناک جان که نوسیندگان شما هنوز تحلیل درستی از شرایط امروز آمریکا نسبت به آن سالهای جنگ سرد و جایگاه اسراییلی ها در آمریکای آن روز و امروز ندارن لطفا از آقای دکتر ظریف دعوت کنیدتا براتون در مورد روند تحولات سیاسی آمریکا حد فاصل سالهای 1970 تا 2015 و جایگاه اسراییل در این تحولات براتون توضیح بدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر