بازدید 52118
۱
سی‌امین «به اضافه تابناک»؛

گفت‌و‌گو با رضا ضراب درباره معامله شش میلیاردی طلا با بابک زنجانی / ‌ادعاهای عجیب مدیرعامل معزول سایپا درباره فساد چندصد میلیاردی با گران خریدن شرکت‌ ورشکسته! / تابلوی 2800 میلیونی سهراب سپهری جعلی است؟ / فرجام احتمالی حضور بانوان در مسابقه والیبال ایران و آمریکا

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۰۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 13 June 2015
گفت و گو با رضا ضراب درباره معامله شش میلیاردی طلا با بابک زنجانی /  ادعاهای عجیب مدیرعامل معزول سایپا درباره فساد چندصد میلیاردی با گران خریدن شرکت‌ ورشکسته! / تابلوی 2800 میلیونی سهراب سپهری جعلی است؟ / فرجام احتمالی حضور بانوان در مسابقه والیبال ایران و آمریکا«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای روز سی‌ام منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در «به اضافه تابناک» سی‌ام، به ماجرای شکست اردوغان و شایعات درباره از سرگیری رسیدگی به پرونده رضا ضراب در ترکیه می‌پردازیم. همزمان شنیده می‌شود، بابک زنجانی به وزارت نفت برای فروش اموالش وکالت بلاعزل داده و در همین راستا، بخشی از گفت و گوی کمتر دیده شده از بابک زنجانی درباره شیوه معاملات نفتی‌اش و انتقال پول‌های نفت به بانکش در مالزی را منتشر کرده‌ایم و البته ادامه چرخش این پول را از زبان رضا ضراب در گفت و گویش با یکی از شبکه‌های ترکیه‌ای می‌بینیم که او درباره معامله شش میلیاردی طلا با بابک زنجانی می‌گوید و البته تقریباً منکر همه چیز می‌شود! این گفت و گو که در ایران دیده نشده، توسط تابناک ترجمه و بخش حساس آن منتشر می‌شود؛ همچنین به مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سایپا رفتیم. ادعاهای عجیب مدیرعامل معزول درباره فساد چندصد میلیاردی با گران خریدن شرکت‌ ورشکسته را بررسی کردیم که بعد از کنار گذاشتن مدنی، آقای مدیرعامل از آن پرده باشد!؛ سری به حراج تهران زدیم و این پرسش را مطرح کردیم که آیا ادعاها درباره جعلی بودن تابلوی 2800 میلیونی سهراب سپهری صحت دارد؟؛ و در پایان شنیده‌هایمان را درباره فرجام احتمالی حضور بانوان در مسابقه والیبال ایران و آمریکا با شما در میان گذاشتیم.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 50
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی