بازدید 107153
سومین «به اضافه تابناک»؛

بالاخره زنده باد ظریف یا مرده باد ظریف؟ / دعوای ۷۰۰ روزه برای انتخاب یک شهردار / باز هم کار، کار شریفی نیاست؟ / زمین خواران عزیز، بترسید! مشهورتان می‌کنیم / خلبان ایرانی چیزی داشت که سعودی‌ها نداشتند!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات، تصاویر و ویدیوهایی که می‌فرستید، برای مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 03 May 2015
بالاخره زنده باد ظریف یا مرده باد ظریف؟ / دعوای ۷۰۰ روزه برای انتخاب یک شهردار / باز هم کار، کار شریفی نیاست؟ / زمین خواران عزیز، بترسید! مشهورتان می‌کنیم / خلبان ایرانی چیزی داشت که سعودی‌ها نداشتند!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای سومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که قرار است روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت باشد. در این بسته سوژه‌های مختلف با استفاده از فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌اید و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» ارائه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات، تصاویر و ویدیوهایی که می‌فرستید، برای مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در سومین «به اضافه تابناک»، مروری داریم به رفتار آنهایی که از زنده باد مصدق تا زنده بادظریف گرفتند و از مرده باد مصدق قهرمان تا مرده باد ظریف تغیر جهت دادند و نقش آفرینی یک بازیگر توانمند، پاداش هفده میلیاردی اعراب به فرانسه برای بر هم زدن توافق هسته ای را برانداز می‌کنیم، مروری داریم به دعوای ۷۰۰ روزه برای انتخاب یک شهردار، اتهام بزرگ عبدی به شریفی نیا رو برانداز می‌کنیم، به زمین خواران عزیز! مژده می‌دهیم و از خلبان ایرانی تشکر می‌کنیم!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظراتشان در اولین «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.


تعداد بازدید : 79
دانلود با کیفیت پایین
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت بالا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۳۵
اخه این چه تیتر خبری است مرد حسابی مرده باد چه معنی میدهد
پاسخ ها
محسن
| Canada |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
این‌روزها هدف فقط و فقط و فقط بالابردن تعداد بازدیدهای صفحات سایت‌هاست و همه چیز را همه توجیه می‌کند!

اساسا قسمت رصد‌خانه و به اضافه تابناک صرفا بخش‌هایی که شامل نقل قول های اکثرا بی ارزش و فقط جنجالیست که به خوبی هم جزو پرطرفدار ها شده‌اند و آمار بازدید رو بالا برده‌اند... تعداد خبرهای تحلیلی و آموزنده به شدت پایین آمده و مردم را به جنجال خوانی و حاشیه خوانی سوق می دهند...
من فکر بد کردم ، خدا ببخشتم :D
جیگر داشت واقعا
با سلام لطفادر یک لینک دیگر، دانلود "با کیفیت پایین" هم قرار دهید و یا حداقل دانلود فایل صوتی آن را.
تشکر

پاورقی: با 3G موبایل بخواهیم اگه هر روز 40 مگ دانلود کنیم اینترنتش جواب نمی ده فوری تموم می شه. تشکر مجدد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
پي نوشت نه پاورقي
با سلام خدمت عوامل و زحمت کشان سایت خبری تابناک.....
از ایده خوب تون بابت راه انداختن گزارش های تصویری تحت عنوان "به اضافه تابناک" به شخصه تشکر میکنم....
کار بسیار مفیدی هست... امیدوارم دچار سانسور نشید تا بدین طریق جبران کنید کاستی های صداوسیما خودمون رو که به گزارش های یکسویه و جهت دار مشهوره...
قسمت های قبلی رو از کجا بگیریم؟
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
مطالب مرتبط انتهای خبر
خیلی خیلی بی ادبید.
شما مثلا قشر فرهیخته هستید.
وقتی ایران در مورد حق و حقوقش حرف میزنه، از نگاه کشورهای غربی بیشتر به نظر شبیه به جوک میاد و چیزی که این وسط برای غربیها اهمیت نداره همین حقوق ملت ایران هست! تنها زبان زور و پول را میفهمند.
فرانسه از نرخ بالای بیکاری و بحرانهای متعدد اجتماعی رنج میبره و در چند سال گذشته رشد اقتصادی منفی داشته که به مرور به صفر رسوند و امسال به مدد این قراردادهای چرب با کشورهای عرب و شیوخ نفتی، میتونه تا حدود صدو بیست میلیارد دلار درآمد مستقیم خارجی داشته باشه که یک قسمتی از اقتصاد بی تحرک فرانسه را تکان خواهد داد. به غیر از داخل فرانسه، خودروهای فرانسوی در هیج کجای اروپا محبوبیت ندارند و تنها در ایران هست که دومین بازار بزرگ خودروهای فرانسوی بعد از خود فرانسه وجود داره. من نمیدونم چرا با وجود این همه خودروهای با کیفیت خودروسازهای آلمانی که با شرایط بهتر هم حاضر به همکاری هستند و خودروهای اونها در تمام دنیا محبوب هست، ما رفتیم چسبیدیم به فرانسه؟؟ بالاخره باید منافع اونها را ما هم تهدید کنیم که بفهمند که برای ما دردسر درست کنند ما هم توان این را که شرکتهای اونها را از ایران اخراج کنیم و با بیکار کردن کارکنانشون و کم کردن درآمدشون بحران بیکاری در کشور اونها را افزایش بدیم را داریم. دل پری دارم از دست این فرانسه...
زرت !

باز هم فقط همینو دارم بگم.
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
بی ادب
خلبان ایرانی یه چیزی داشت که خلبان سعودی نداشت!!!
بابا ما که فکر بد نکردیم شما فکر بد به ذهن ما انداختین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
دروغ نگو.
سایه شما کم نشه البته تا زمانی که مثل ۲۰:۳۰ از مسیر راست منحرف نشدید. عزت زیاد
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
20:30 دیگه ارزش نگاه کردن را نداره من یه زمانی بیننده دائمی آن بودم ولی چند سالیه که سیاسی عمل میکنه واقعا حیف وقت!!!!
عالی
خیلی عالی بود .
زرت
منم همینو دارم
جیگر هم دارم فقط همین
فکر بد ممنوع
جيگر داشت رو خوب امدي....
خسته نباشيد
ممنون
خوب بیده
خدا نکنه آقا... این چه تیتریه... یعنی چی مرده باد؟
عالی بود، مرسی
تابناک جان دانلود فایل های تصویری در ایران جواب نمیده چونکه اولا سرعت اینترنت پایینه و دوما اینترنت ما گرانه و مقرون به صرفه نیست.
گزارش گر خیلی بی کلاسی بود،راجع به خلبان هواپیمای عازم صنعا هم اقراق کردید فیلم بردار توسط مسافر پشت قسمت بال انجام شده نه خلبان.
شما که جرات ندارید حتی اون جمله آقای ظریف رو نقل قول کنید و توی خبرتون بیارید لطفا تحلیل نفرمایید...
خلبان غیور دوستت داریم
لفظ مرده باد قطعا برای کسانی است که نانشان آجر شده است
در انتخاب تیتر دقت کنید لطفا!!
نریتور کلیپ رو عوض کنید تا مخاطب بیشتری جذب کنید
خوبه فقط باید دقت شود که در یک سایت فرهنگی سیاسی برای ایجاد طنز نباید از عباراتی مانند "خلبان ایرانی یه چیزی داشت که خلبان سعودی نداشت" استفاده شود. اینجا فیلم اخراجی ها نیست که از کنایه به شوخی های سطح پایین به جذب مخاطب بپردازد. شما به عنوان رسانه فرهنگی می بایست با این نوع طنز در رسانه مقابله کنید نه اینکه خود نیز از این روش برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کنید.
خیلی خشک و گویندگیش افتضاحه.
این تیتر از تابناک دوره لطفا زود عوضش کنید!!!!!!!
زنده باد ايران زنده باد ظريف
ایران می تونه با چتر این کمک ها رو به دست یمنیان برساند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی