بازدید 482481
۱
پانزدهمین «به اضافه تابناک»؛

کادوی ۱۴۵ میلیون دلاری بابک زنجانی به ترک‌ها / روش تازه هنرمندان وطنی برای گرفتن پاسپورت خارجی / تولید آلبوم موسیقی برای بچه پولدار‌ها از صداهای پیش از تولد! / درس یک بازیگر به مأموران برخورد با دوردور / غریو الله اکبر محسن رضایی پس از هشدار فرمانده کل قوا به دشمنان

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۰۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 20 May 2015
کادوی 145 میلیون دلاری بابک زنجانی به ترکیه‌ها / راهی برای شناسایی بمب های انسانی در ایران /  روش تازه هنرمندان وطنی برای گرفتن پاسپورت خارجی / تولید آلبوم موسیقی برای بچه پولدارها از صداهای پیش از تولد! / درس یک بازیگر به ماموران برخورد با دوردور /  غریو الله اکبر محسن رضایی پس از هشدار فرمانده کل قوا به دشمنان
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای پانزدهمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت خواهد بود و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در پانزدهمین «به اضافه تابناک»، کادوی ۱۴۵ میلیون دلاری بابک زنجانی به ترک‌ها را براندازیم کردیم، کادویی که از جیب مردم ایران داده شد و یکی از کوچک‌ترین خسارات زنجانی به کشورمان است؛ اعلام رسمی رقم ۶۰ هزار نفری که از ابتلا به بیماری ایدز بی‌اطلاع هستند را بررسی کردیم و راهی برای شناسایی‌شان پیش پای مسئولان قرار دادیم؛ به سفر مهناز افشار به خارج در این مقطع برای تولد فرزند محترمشان در کشور دیگر و گرفتن تابعیت خارجی برای این فرزند سخن گفتیم و واکنش افکارعمومی به روش تازه هنرمندان وطنی برای گرفتن پاسپورت خارجی را بررسی کردیم؛ به ماجرای تولید آلبوم موسیقی برای بچه پولدار‌ها از صداهای پیش از تولدشان پرداختیم و بلافاصله بر درسی که یک بازیگر از طبقه اعیان به مأموران برخورد با دوردور داد، تمرکز کردیم؛ در پایان نیز به مهم‌ترین رویداد امروز و خبر آخر پرداختیم که اتفاقی نبود جز غریو الله اکبر محسن رضایی پس از هشدار فرمانده کل قوا به دشمنان خارجی.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.


تعداد بازدید : 108
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل