بازدید 29074
بیست و یکمین ‌‌افطار‌‌ با «تابناک»، بازنشر؛

فیلم: قیمت هرکسی چقدر است؟

هم اکنون نوای روح‌بخش اذان با صدای محمدکاظم نداف را می‌شنوید. همچنین حجت‌الاسلام زائری، این پرسش را پیش می‌کشد که بهای هر شخصی در این دنیا چقدر است و میزان نحوه ساختن قیمت انسان‌ها چیست و در این میان میزان چیست؟ با صدای شهید مطهری دعا خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۱۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 08 July 2015
بیست و یکمین غروب رمضان 1436 هجری قمری فرارسید تا شکرگزار درگاه خداوند متعال باشیم که پس از دو دهه بندگی‌اش، همچنان سعادت روزه داری نصیبمان شده و خدا را از تلخ و شیرین دنیا دور کرده‌ایم و آثار جسمی و روحی‌اش برای همه‌مان نمایان شده است.

حضرت محمد مصطفی خاتم الانبیا (ص) فرمود: «براى بهشت درى است بخ نام ریّان. از او وارد نمى‏‌شوند، مگر روزه داران» و علی (ع) فرمود: «براى هر چیزى زكاتى است و زكات بدن روزه است».
 
همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی را خواهید شنید و در ادامه نوای ربنا را می‌شنوید. سپس به روال هر غروب، به یکی از مشاغلی اشاره‌ داریم که فعالیت‌هایشان در این روزهای گرم نیز همچون گذشته استمرار دارد.

کارگران چاپخانه‌ها و صحافی‌ها که معمولاً فعالیت‌هایشان در زیرزمین‌ها و محیط‌های بسته صورت می‌پذیرد. آنان از قشرهایی ‌هستند که در این ماه نیز این شغل نسبتاً سنگین را پی می‌گیرند تا از نشریات تا کتب و دیگر محصولات چاپی بوقع در اختیار عموم مردم قرار گیرد. گذران مستمر روزها کنار دستگاه‌های پرسروصدای چاپ به ویژه دستگاه‌های چاپ روزنامه بسیار سخت و نفس گیر است. از همینجا به ایشان خسته نباشید می‌گوییم.

فیلم: قیمت هرکسی چقدر است؟

پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای محمدکاظم نداف خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و به ویژه دعای روز بیست ویکم مبارک ‌تقدیمتان می‌شود.

در دعای روز بیست و یکم می‌خوانیم: «اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِكَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین.»؛ خدایا قرار بده برایم در آن به سوى خوشنودی‌هایت راهنمایى و قرار مده شیطان را در آن بر من راهى و قرار بده بهشت را برایم منزل و آسایـشگاه اى برآورنده حاجت‌هاى جویندگان.

سپس سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین زائری را که برای روزهای مبارک رمضان و اختصاصی برای مخاطبان «تابناک» در نظر گرفته شده، خواهید شنید. این خطیب برجسته این پرسش را پیش می‌کشد که بهای هر شخصی در این دنیا چقدر است و نحوه مشخص ساختن قیمت انسان‌ها چیست و در این میان میزان چیست؟

شنیدن این گفتارهای کوتاه را از دست ندهید.

در ادامه، بخش نوای دل را به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) می‌شنویم و در پایان نیز با صدای شهید مطهری دعا خواهیم کرد. در این لحظات و همچنین در دعای نیم شبتان ما را فراموش نکنید.

مجموعه برنامه‌ای که تماشا می کنید، برنامه سال پیشین تابناک برای ایام ماه مبارک رمضان است که به درخواست مخاطبین «تابناک» در رمضان امسال بازنشر می‌شود.


تعداد بازدید : 27
دانلود با کیفیت پایین
دانلود با کیفیت بالا
دانلود فایل صوتی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست