بازدید 14324
بیست‌و‌سومین ‌‌افطار‌‌ با «تابناک»؛

فیلم: نسبت ایمان با تجربه و خردمندی چیست؟

نخست اسماءالله‌الحسنی را خواهید شنید.‌ در ادامه نوای ربنا را با صدای محمد غفاری می‌شنوید و سپس به روال هر غروب، به یکی از مشاغلی اشاره‌ داریم که فعالیت‌هایشان در این روزهای گرم نیز همچون گذشته استمرار دارد. ‌پس از آن دعای ماه و‌ روز‌ و در پایان صدای آهنگین موسیقی آذربایجانی را می‌شنویم.
کد خبر: ۴۱۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶ 21 July 2014
بیست و سومین غروب رمضان ۱۴۳۵ هجری قمری فرارسید تا در فاصله یک هفته تا پایان این ماه مبارک و پس از گذراندن سه شب قدر، با روحی سبک به استقبال عید سعید فطر برویم و با گذران این ماه در روزهای پرحرارت ـ که آزمونی بس دشوار بود ـ شکرگزار خداوند متعال باشیم که سعادت بندگی را نصیبمان ساخته است.
 
همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی را خواهید شنید و در ادامه نوای ربنا را با صدای محمد غفاری می‌شنوید. سپس به روال هر غروب، به یکی از مشاغلی اشاره‌ داریم که فعالیت‌هایشان در این روزهای گرم نیز همچون گذشته استمرار دارد.

مکانیک‌ها و کارگران تعمیرگاه‌های خودرو، از مشاغل سختی هستند که در ‌این ماه نیز به شغلشان در هوای گرم تیرماه ادامه داده‌اند و هفته پیش روی را نیز با همین صلابت با زبان روزه فعالیت خواهند کرد. به همه این زحمت‌کشان در واپسین روزهای ماه خدا، خسته نباشید می‌گوییم.

فیلم: نسبت ایمان با تجربه و خردمندی چیست؟

پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای محمدغفاری خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و به ویژه دعای روز بیست و سوم مبارک ‌تقدیمتان می‌شود.

در دعای روز بیست و سوم می‌خوانیم: «اللهمّ اغسِلْنی فیهِ من الذُّنوبِ وطَهِّرْنی فیهِ من العُیوبِ وامْتَحِنْ قَلْبی فیهِ بِتَقْوَى القُلوبِ یا مُقیلَ عَثَراتِ المُذْنِبین.»؛ «خدایا بشوى مرا در این ماه از گناه و پاكم نما در آن از عیب‌ها و آزمایش كن دلم را در آن به پرهیزكارى دل‌ها اى چشم پوش لغزش‌هاى گناهكاران‌».

سپس سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین زائری را که برای روزهای مبارک رمضان و اختصاصی برای مخاطبان «تابناک» در نظر گرفته شده، خواهید شنید.

شنیدن این گفتارهای کوتاه را از دست ندهید.

در ادامه‌ در بخش نوای دل، صدای آهنگین موسیقی آذربایجانی را می‌شنویم و در پایان نیز با هم دعا خواهیم کرد. در این لحظات ما را از دعایتان از یاد مبرید.

دانلود با کیفیت پایین
دانلود با کیفیت بالا
دانلود فایل صوتی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل