بازدید 23323
۲
نهمین ‌‌افطار‌‌ با «تابناک»، بازنشر؛

فیلم: میهمان خوان پربرکت الهی باشید

پس از اسماء‌الحسنی، ربنا و اذان، بخشی کوتاه از سخنان آیت‌الله العظمی جوادی آملی را پیرامون عدل و جایگاه آن در جامعه اسلامی خواهید شنید. در ادامه برای اندکی آرامش بیشتر در این ساعت پس از افطار، موسیقی تلفیقی ‌خواهید شنید. ‌ در پایان نیز با نوای شهید مطهری دعا می‌کنیم.
کد خبر: ۴۱۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰ 27 June 2015
‌ماه مبارک رمضان 1436 هجری قمری به نهمین روز خود رسید تا با این امید که آثار روزه در این روزها در جسم و روحمان مشخص شده باشد، به دعا برای بیماران بنشینیم و در این شب‌های نه چندان طولانی، به کمک مستمندان بشتابیم.

حضرت محمد مصطفی ختم رسل فرموده‌اند: «روزه نصف صبر است. صبر هم نصف ایمان است‌» و على (ع) تأیید داشته‌اند: «روزه عبادتى است بین بنده و آفریدگارش که غیر از خدا کسى از آن آگاهى ندارد‌».

همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی و در ادامه نوای ربنا را با صدای استاد محمودی می‌شنوید. سپس نوبت ‌اشاره‌ به یکی از مشاغلی می‌شود که روزهای پرحرارت، همچنان زیر آفتاب سوزان و شب‌های تاریک به مأموریت‌های دشوارشان ادامه می‌دهند.

مأموران پلیس به رغم برخی نقدهایی که به کارکرد برخی از ایشان وارد است، جزو قشرهای زحمتکش هستند که در این ماه دشواری‌های دوچندانی را متحمل می‌شوند و به همین دلیل به ایشان خسته نباشید می‌گوییم.

فیلم: میهمان خان پربرکت الهی باشید

پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای استاد مسعود صیاف زاده خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و دعای روز نهم ماه مبارک ‌تقدیمتان می‌شود.

در دعای روز نهم رمضان می‌خوانیم: «اللَّهُمَّ اجْعَلْ لِي فِيهِ نَصِيبا مِنْ رَحْمَتِكَ الْوَاسِعَةِ وَ اهْدِنِي فِيهِ لِبَرَاهِينِكَ السَّاطِعَةِ وَ خُذْ بِنَاصِيَتِي إِلَى مَرْضَاتِكَ الْجَامِعَةِ بِمَحَبَّتِكَ يَا أَمَلَ الْمُشْتَاقِينَ»؛ خدایا! در این روز بهره‌ای از رحمت بی‌کرانت به من ببخش و به نشانه‌های درخشانت راهنمایی‌ام کن و به خشنودی همه‌جانبه‌ات رهنمونم باش. به حق دوستی و محبتت ای آرزو مشتاقان!

سپس بخشی کوتاه از سخنان آیت الله العظمی جوادی آملی را پیرامون عدل و جایگاه آن در جامعه اسلامی خواهید شنید.

شنیدن این گفتارهای کوتاه را از دست ندهید.

در ادامه برای اندک‌ آرامشی بیشتر در این ساعت پس از افطار، موسیقی تلفیقی ترکی ‌خواهید شنید و دید. در پایان نیز با نوای شهید مطهری دعا می‌کنیم. در این لحظات ما را نیز در دعایتان فراموش نکنید.

مجموعه برنامه‌ای که تماشا می کنید، برنامه سال پیشین تابناک برای ایام ماه مبارک رمضان است که به درخواست مخاطبین «تابناک» در رمضان امسال بازنشر می‌شود.


تعداد بازدید : 22
دانلود با کیفیت پایین
دانلود با کیفیت بالا
دانلود فایل صوتی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
دوستان در هر شغلی و مقامی وحالی که هستید موقع افطار دعا کنید خداوند باران رحمتش را بر ما ببارد این هوای الوده و ابهای الوده و کم همه همه بزودی همه ما را از پا در میاورد دعا کنید خداوند رحم کند بهر در میان ما انسانهای بیگناه بچه های معصوم هستند
مرسی تابناک جون....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست