بازدید 27111
دهمین ‌‌افطار‌‌ با «تابناک»، بازنشر؛

فیلم: چهار نشانه که باید نگرانش باشیم

همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی و در ادامه نوای ربنا را می‌شنوید. امروز بر خلاف روزهای پیش‌ که به مشاغل سخت می‌پرداختیم، استثنائا به وضعیت یکی از قشرهای به شدت آسیب پذیر پرداخته‌ایم. در ادامه سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین زائری را خواهید شنید.
کد خبر: ۴۱۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲ 27 June 2015
‌ماه مبارک رمضان 1436 هجری قمری به دهمین روز خود رسید تا با این امید که آثار روزه در این روزها در جسم و روحمان مشخص شده باشد، به دعا برای بیماران بنشینیم و در این شب‌های نه چندان طولانی، به کمک مستمندان بشتابیم.

رسول خدا فرموده‌اند: «كسى كه ماه رمضان را روزه بگیرد و از كارهاى حرام و بهتان پرهیز كند، خدا از او راضى شده و بهشت را بر او واجب مى ‏كند‌» و حضرت علی (ع) نیز فرموده‌اند: «روزه عبادتى است بین بنده و آفریدگارش كه غیر از خدا كسى از آن آگاهى ندارد‌».

همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی و در ادامه نوای ربنا را می‌شنوید. امروز بر خلاف روزهای پیش‌ که به مشاغل سخت می‌پرداختیم، استثنائا به وضعیت یکی از قشرهای به شدت آسیب پذیر پرداخته‌ایم. زنانی و مردانی که به هر دلیل‌ در خیابان‌ها می‌خوابند و یا در گرمخانه‌ها زندگی می‌کنند. در این ماه با گرسنگی و تشنگی اندکی به دشواری‌ها زندگی‌شان پی می‌بریم و امید که با اندک‌ بهبودی در زندگی‌شان، همراهی‌شان کنیم.

پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای زنده یاد استاد موذن زاده خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و دعای روز دهم ماه مبارک ‌تقدیمتان می‌شود.

فیلم: چهار نشانه که باید نگرانش باشیم

در دعای روز دهم رمضان می‌خوانیم: «اللهمّ اجْعلنی فیهِ من المُتوكّلین علیكَ واجْعلنی فیهِ من الفائِزینَ لَدَیْكَ واجْعلنی فیهِ من المُقَرّبینَ الیكَ بإحْسانِكَ یاغایَةَ الطّالِبین»؛ خدایا قرار بده مرا در این روز از متوكلان به درگاهت و مقرر كن در آن از كامروایان حضرتت و مقرر فرما در آن از مقربان درگاهت به احسانت اى نهایت همت جویندگان.

سپس سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین زائری را که برای روزهای مبارک رمضان و اختصاصی برای مخاطبان «تابناک» در نظر گرفته شده، خواهید شنید. گفتار روز دهم این خطیب برجسته درباره چهار نشانه‌ای است که در هر نهاد یا نظامی ‌باشد، باید نگران باشیم.

شنیدن این گفتارهای کوتاه را از دست ندهید.

در ادامه برای اندک‌ آرامشی بیشتر در این ساعت پس از افطار، موسیقی تلفیقی ‌را با یک ساز ایرانی خواهید شنید و دید. در پایان نیز با نوای مرحوم کافی دعا می‌کنیم. در این لحظات ما را نیز در دعایتان فراموش نکنید.

مجموعه برنامه‌ای که تماشا می کنید، برنامه سال پیشین تابناک برای ایام ماه مبارک رمضان است که به درخواست مخاطبین «تابناک» در رمضان امسال بازنشر می‌شود.

تعداد بازدید : 29
دانلود با کیفیت پایین
دانلود با کیفیت بالا
دانلود فایل صوتی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست