بازدید 49960
۶
سی و هشتمین «سی دقیقه» در «تابناک»

فیلم: یک انتقام خونین را تماشا کنید

«سقوط مرد مرده / Dead Man Down» یکی از بهترین فیلم‌های کالین فارل است که ما را به یاد «در بروژ» می‌اندازد. فارل در این تریلر، تمام قد اسلحه به دست گرفته و در حال انتقام گرفتن از دو گروه است؛ گروه نخست آلبانیایی تبارهایی که خانواده‌اش را برای تصاحب ساختمانی که آن‌ها ساکنش بوده‌اند کشته‌اند و گروه دوم، عده‌ای که مأموریت این کشتار را به مافیای آلبانیایی تبار داده‌اند.
کد خبر: ۳۳۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵ 09 August 2013
انتقام قوی‌ترین حسی است که می‌تواند سراغتان بیاید و شما را به آنچه گمان نمی‌کنید، وادارد و کشتار تنها یکی از حوادثی است که با حس انتقام می‌تواند سراغتان بیاید؛ اما آیا انتقام گرفتن با طراحی یک نقشه دقیق و نفوذ به قلب دشمن، از هر خون‌خواهی برمی‌آید یا یک اتفاق نادر است؟

به گزارش «تابناک»، «سقوط مرد مرده / Dead Man Down» یکی از بهترین فیلم‌های کالین فارل است که ما را به یاد «در بروژ» می‌اندازد. فارل در این تریلر، تمام قد اسلحه به دست گرفته و در حال انتقام گرفتن از دو گروه است؛ گروه نخست آلبانیایی تبارهایی که خانواده‌اش را برای تصاحب ساختمانی که آن‌ها ساکنش بوده‌اند، کشته‌اند و گروه دوم، عده‌ای که مأموریت این کشتار را به مافیای آلبانیایی تبار داده‌اند.

فیلم: یک انتقام خونین را تماشا کنید

ویکتور با بازی کالین فارل که همسر و فرزندش در چنین اتفاقی کشته شده‌اند، از کشتن برادر رئیس گروه آلبانیایی پس از شکنجه ابایی ندارد و تنها پس از التماس او، حاضر می‌شود در عوض کشتن به روشی دردآور با موش‌های گرسنه‌ با گلوله جانش را بگیرد. کشت و کشتار‌ها ‌همین گونه ادامه دارد که ناگهان یک مانع پیش می‌آید.

همسایه ویکتور که شاهد آدم‌ربایی و انتقام جویی ویکتور بوده، از او درخواست‌ حق‌السکوت می‌کند. این زن از ویکتور می‌خواهد‌ در ازای سکوتش، مردی را که در حالت مستی با او تصادف ‌و چهره‌اش را دستخوش آسیب‌های شدیدی کرده، از پای درآورد؛ رخدادی که نخست با مقاومت ویکتور همراه می‌شود، ولی سرانجام به آن رضایت می‌دهد.

فیلم: یک انتقام خونین را تماشا کنید

ویکتور اما تنها به همین کشتارهای ساده بسنده نمی‌کند و با نفوذ در گروه اصلی که فرمان مرگ خانواده‌اش به آلبانیایی‌ها از آنجا صادر شده، تک تک اعضای گروه اصلی را نیز به راه‌های گوناگون‌ می‌کشد و گروه اصلی در حالی در پی قاتل می‌گردند که قاتل یکی از اعضای خودشان است. ماجرا هنگامی جالب می‌شود که آن‌ها در‌می‌یابند پدر خانواده در حمله آلبانیایی‌ها کشته نشده و پس از حمله به خانه پدر خانواده، در‌می‌یابند که آن شخص، کسی جز ویکتور عضو وفادار گروهشان نیست!

این فیلم ۱۱۸ دقیقه‌ای، داستان بسیار پیچیده‌تری دارد که با تشریح خط اصلی که ذکر شد، به کلی لو نمی‌رود و آنچنان با جزئیات جالب، حوادث به هم گره می‌خورند که دیدنش می‌تواند در این تعطیلی‌ برایتان جذاب باشد.

«نیلز آردن آپلف»، کارگردان با ده میلیون دلار و داستانی که از ریتم تندی برخوردار است، توانسته اثری پذیرفته خلق کند، ولی این فیلم با ایده‌آل‌های این سبک فیلم‌سازی فاصله جدی دارد و اینچنین است که فیلم، هجده میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم: یک انتقام خونین را تماشا کنید

فیلم بیش از حد طولانی است و واقعاً می‌توانست هجده دقیقه یا بیشتر کوتاه شود و داستان فرعی عشق مرد زن مرده به دختر آسیب دیده به حداقل ممکن کاهش یابد تا خلاصه کردن این فیلم به سادگی ممکن نباشد! جِی. اچ. وایمنِ خیلی راحت می‌توانست اندکی از صفحات فیلمنامه‌ای که نوشته بود، بکاهد و یا به کارگردان ۵۲ ساله دانمارکی این فیلم، توصیه کند تا خودش بخش‌های ملودرام فیلم را در میانه‌های صحنه‌های پرکشش اکشن، حذف کند و فیلم شکل بهتری به خود بگیرند.

با این حال، اگر قرار باشد در این فیلم بر یک جنبه تاکید کرد که باعث می‌شود تماشاچی ثابت فیلم باشید، بازی جدی و محوری کالین فارل است که در بسیاری از دقایق، داستان را با قدرت بازیگری‌اش به پیش می‌برد و چهره‌ای دیگر از انتقام را پیش رویتان قرار می‌دهد که احتمالا تاکنون ندیده‌اید؛ چهره‌ای مصمم و باهوش که با چشمان بسته در پی معاوضه خون با خون نیست و برای کشتن با برنامه پیش می‌رود.

اینک شما را به دیدن‌ ‌خلاصه 49 دقیقه‌ای از این فیلم دعوت می‌کنیم.

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
تابناك دمت گرم
فیلم قشنگ جالبی بود
ممنونم . دقیقا مثل فیلمهای ایرانی جذابه !!!!!!!
سلام عیدتان مبارک و طاعات و عبادات قبول.
از اینکه قسمت های سرگرمی هم در سایتتان گذاشتید ممنونم. ولی تابناک گرامی با این سرعت اینترنت متاسفانه من که نمی توانم این فیلم ها را ببینم . البته من از مخابرات ADSL 128 دارم خدا شاهد است که چند روز است می خواهم از سایت های مختلف داخلی FLASH PLAYER را دانلود کنم ولی تا حالا نتوانستم. شرکت ادوبی اجازه دانلود نرم افزار هایش را در ایران نمی دهد . بناچار از سایت های داخلی باید دانلود بکنیم البته با امکان ریسک بالای آلوده بودن فایل. 16 مگ فایل را یک هفته است نتوانستم دانلود کنم سرعت دانلود گاها صفر و عموما در حد 3 یا 4 است .
این مطلب را منتشر نکردی هم مهم نیست .
فقط می خواستم عیدو تبریک بگم بقیه اش همینجوری پشتش آمد.
با سلام و احترام
چرا فيلم‌هاتون به طور كامل دانلود نمي شه؟
ممنون بابت پیشنهاد خوبتون...من که وقتی خبر رو دیدم گذاشتم واسه دانلود،الان هم دیدمش...بسیار فیلم زیبایی بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی