بازدید 69643
هزار و ششصد و سی و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خاطره مرحوم هاشمی از مرگ پسر روحانی با گلوله/انتقاد تند بهروز افخمی از مهناز افشار/اختلاس از بودجه سوادآموزی در استان رکوددار بی‌سوادی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش عباس عبدی به قتل وکیل سابق هدایتی/مشکلات زنان از زبان ابتکار/آیت الله مکارم: عربستان اگر گاهی اوقات لگدی هم زد، نباید کاریش داشت و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 27 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

خاطره هاشمی رفسنجانی از مرگ پسر روحانی با گلوله

هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال ۷۵ خود به مرگ پسر حسن روحانی به خاطر شلیک یک گلوله اشاره می‌کند. در متن خاطره روز ۲ فروردین سال ۱۳۷۵ آمده است: «خبر رسید محمد روحانی، پسر دکتر روحانی نایب رئیس مجلس و دبیر شورای عالی امنیت ملی در اثر حادثه‌ای فوت کرده است. با ایشان صحبت کردم. خیلی متاثر بود و گفت، دیشب در خانه با گلوله‌ای کشته شده است. ظواهر نشان می‌‎دهد که احتمالا در هنگام ور رفتن با اسلحه از دست خودش در رفته، ولی احتمالات دیگری هم مطرح است؛ در حال بررسی هستند. پیام تسلیتی برای پخش فرستادم.»

مسیحی شدن ایرانیان مقیم در اردوگاه‌های پناهندگی یونان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از اردوگاه‌های پناهندگی در آتن مرکز یونان خبر می‌رسد میسیونر‌های مسیحی در این اردوگاه‌ها در قالب تیم‌های پزشکی و سرگرم کردن کودکان به بهانه کمک به پناهندگان، مشغول تبلیغ مسیحیت هستند. این خبر حاکی است تعدادی از ایرانیان داخل این اردوگاه‌ها به دلیل عدم اطلاع از اسلام، به مسیحیت گرویده‌اند. در این اردوگاه‌ها کمک‌های زیادی به دست پناهندگان می‌رسد که عموماً توسط گروه‌های تبلیغی مسیحی ارسال می‌شوند.

اختلاس از بودجه سوادآموزی در استان رکوددار بی‌سوادی

چهار کارمند اداره آموزش‌وپرورش شهرستان سرباز سیستان‌وبلوچستان، به اتهام اختلاس پنج ‌میلیارد تومانی از بودجه سوادآموزی این اداره، اختلاس کرده و بازداشت شده‌اند. سیستان‌وبلوچستان رکورددار بی‌سوادی در ایران است و شهرستان سرباز براساس آمار‌های رسمی، یکی ‌از شهرهایی‌ است‌ که شمار دختران و زنان بی‌سواد بالای شش‌سال در آن در کشور رکورددار است.

افشاگری تازه کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی امروز با انتشار بیانیه‌ای توضیحات تازه‌ای درباره علت شکایت خود از فدراسیون فوتبال داد. او ابتدا درباره علت دلخوری‌اش از مهدی تاج توضیح داد: بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آقای تاج با من قرار گذاشتند تا به هتل بیایند و به من توضیح دهند که چه برنامه‌ای برای پرداخت دستمزد ما (منظور خودش و کادر فنی اش) دارند. آقای تاج، اما ناپدید شدند. من یک روز بیشتر در هتل ماندم به خاطر اینکه اعضای کادر فنی ام پول خود را می‌خواستند. او، اما هرگز به هتل ما نیامد و تلفن همراه خود را خاموش کرد. / خبرآنلاین

رئیس سابق صداوسیما چه اسنادی را به شهرزاد تحویل داد؟

در هر سازمان و وزارتخانه‌ای، مجموعه‌ای اسناد و اطلاعات سری، محرمانه و طبقه‌بندی شده وجود دارد. در کلیپ منتشره درباره موضوع رئیس سابق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و بازرس ویژه او نیز ادعا شده، مجموعه اسناد خارج شده، مطالب حساسی است؛ بنابراین، به نظر می‌رسد اسناد خارج شده، اسناد حساسی بوده باشد که کارمندان سازمان هم حق دسترسی به آن را نداشته‌اند، چه برسد به اینکه عالی‌ترین مقام سابق این سازمان اقدام به خروج آن‌ها از کشور کند./ اعتماد

معمای قتل وکیل پرونده‌های میلیاردی

همزمان با قتل وکیل دادگستری که چهارشنبه شب در پارکینگ ساختمان محل کارش با شلیک‌های پی‌در‌پی کشته شد، فرضیه‌های متعددی برای رمزگشایی از این جنایت شبانه پیش روی پلیس پایتخت قرار گرفت. در زمان وقوع جنایت دوربین‌های مداربسته خاموش بوده اند. تنها ردی که از عامل قتل بر جای مانده از شاهد ماجراست که او را یک مرد دانسته که با اسلحه کلت کمری به سوی او و وکیل کشته شده شلیک کرده است که او نیز به علت اصابت تیر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد. مقتول مورد اصابت ۳ گلوله قرار گرفته که یکی از آن‌ها به سر او اصابت کرده است. با توجه به برد موثر اسلحه کمری، تیراندازی باید از فاصله نزدیک صورت گرفته باشد. روزنامه جوان

انقلاب نکردیم که مینی‌ژوب‌ها به چادر و ریش سه تیغ به ریش بلند تبدیل شود

مصاحبه روزنامه جوان با دکتر سیدجواد میری که وی را دانش‌آموخته جامعه‌شناسی دانشگاه بریستول انگلیس و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و علوم انسانی معرفی کرده است: انقلاب نکردیم که مینی‌ژوب‌ها به چادر و ریش سه تیغ به ریش بلند تبدیل شود. حدود یک سال پیش با دعوت یکی از دوستان که از خارج از کشور آمده بود به رستورانی سمت نیاوران رفتم. در آن چند دقیقه‌ای که آنجا بودم آدم‌ها را نگاه می‌کردم، اکثراً آدم‌های مذهبی با ریش‌های خیلی بلند و تسبیح و انگشتر بودند که با ماشین‌های شاسی‌بلند و آخرین سیستم می‌آمدند. خانم‌هایشان هم اکثراً چادری، اما با لباس‌های بسیار فاخر و چهره‌های به شدت آرایش کرده بودند. این به نظرم یکی از آسیب‌های جدی است که ما را تهدید می‌کند، ما به باطن اسلام بی‌توجهیم، اما ظاهر را سفت و سخت چسبیده‌ایم. ما انقلاب نکردیم که مینی‌ژوب‌ها به چادر و ریش سه تیغ به ریش بلند تبدیل شود و به عبارتی همان طبقه اشراف قبل از انقلاب با ظاهری جدید ادامه پیدا کند. انقلاب ما و ایدئولوژی ما هدفش این نیست که یک طبقه اشراف جدید و صد درجه بدتر از قبل خلق شود.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی ۱۴ ساله در البرز

نوجوان فروشنده ارز دیجیتال در استان البرز با ۱۴ سال سن و اتهام ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری دستگیر شد. شگرد کلاهبرداری این نوجوان به شکلی بود که با ایجاد اکانت‌های جعلی اقدام به تبلیغ گسترده در فضای مجازی در خصوص خرید و فروش ارز کرده است. / ایرنا

سگ‌های پلاک زرد بی‌آزارند

تمام سگ‌هایی که با پلاک زرد در گوش در سطح شهرهایی، چون تهران، کرج، تبریز و مشهد و ... می‌بینید، توسط نهاد‌های حامی حیوانات عقیم و انگل زدایی شده‌اند و برای هیچ فردی هیچ خطری ندارند. آن‌ها بیمار نیستند، لطفا جابه‌جایشان نکنید. آزار آن‌ها پیگرد قانونی دارد. / انجمن حقوق حیوانات

دفتر موسیقی: منعی برای فعالیت حامد همایون وجود ندارد

مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به انتشار خبر ممنوعیت فعالیت حامد همایون که از ساعاتی قبل در فضای مجازی منتشر شده است به ایرنا گفت: از نظر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خواننده منعی برای کار ندارد. وی افزود: اما اگر پخش صدا و تصویر او در صدا و سیما با ممنوعیتی روبرو شده است این موضوع به دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباطی ندارد و سازمان صدا و سیما در موارد اینچنینی همیشه مستقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عمل کرده است. از صبح امروز انتشار تصویری از یک ابلاغیه مکتوب درون سازمانی مربوط به دستور معاونت سیما به شبکه جام جم مبنی بر ممنوعیت انتشار تصویر و آثار حامد همایون تا اطلاع ثانوی، این شائبه را ایجاد کرده بود که مجوز رسمی فعالیت‌های این هنرمند از سوی دفتر موسیقی باطل شده است که با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد این هنرمند از نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوعیتی برای فعالیت ندارد.

انتقاد تند بهروز افخمی از مهناز افشار

بهروز افخمی در برنامه «نقد سینما» تصریح کرد: من فکر می‌کنم بایستی بیشتر درباره این مسائل صحبت کنیم، چرا که این قشر (سلبریتی‌ها) فکر می‌کنند بایستی راجع به هر نکته و موضوعی اظهارنظر داشته باشند. متأسفانه درست نمی‌توانند فکر کنند! تاکنون آن طور که باید از این دریچه بحث نشده و برنامه‌ای نداشته‌ایم. این تبیین‌ها به خوبی انجام نشده که بازیگری مثل مهناز افشار چه فکری می‌کند به نماینده مجلس می‌گوید: «تا شما زایمان نکردی حق نداری درباره ازدواج دختران زیر ۱۷سال اظهارنظر کنی». این نماینده مجلس گفته بود دخترانی که در سن کم ازدواج می‌کنند کمتر طلاق می‌گیرند و خوشبخت‌تر هستند. وی افزود: خانم افشار متوجه نیست با این اظهارنظر‌ها طرفدار سلب حق از مردم است. خصوصاً به فردی که در مقام یک قانون‌گذار، حضور دارد؛ واقعاً اگر در جایگاه یک مدرنیته و آزادیخواه صحبت می‌کند این نوع رفتار سلب حق از اظهارنظر محسوب می‌شود. اینجاست که احساس می‌کنم یا خانم افشار متوجه نیست چه رفتاری می‌کند یا باورش این است که مردم متوجه نیستند. افخمی در پایان خاطرنشان کرد: خانم افشار با این دید باید با رومئو و ژولیت نیز مخالفت کند. چرا که این دو کاراکتر هرکدام ۱۵، ۱۶ ساله بودند که عاشق هم شدند و احتمالا خانم «افشار» به "شکسپیر" نیز می‌گوید تا زایمان نکردی نباید از این نمایشنامه‌ها بنویسی. مردم عقل دارند هر حرف بی‌فکری را عرضه کردند تا طرفداری از مدرنیسم برای خودشان دست و پا کنند، رفتار صحیحی نیست.

آیت الله مکارم: عربستان اگر گاهی لگدی هم زد، نباید کاریش داشت

آیت‌الله مکارم شیراز: اخیرا این موضوع علاوه بر جنبه مذهبی جنبه سیاسی نیز پیدا کرده است و هر کس را که احتمال دهند، ضدشان باشد را، تحت فشار شدید و او را به شدیدترین نحو تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار می‌دهند. وی افزود: عجیب‌تر از همه، سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایت است؛ اگر یک نفر از این‌ها در ایران بود، دادشان بلند می‌شد، ۳۷ تَن به قتل می‌رسند، اما در پی این جنایت سر و صدای چندانی راه نیفتاد، چراکه این‌ها گاو شیرده هستند و اگر گاهی اوقات لگدی هم زد، نباید کاریش داشت. وی بیان کرد: آمریکایی‌های جنایتکار، بردگان پول‌های کثیف، چشم خود را روی هم می‌گذارند و گاهی اوقات توجیه هم می‌کنند و می‌گویند این‌ها تشخیص داده اند که مجرم هستند و مجازاتشان کرده اند.

تحلیل آشنا از مصاحبه ظریف با شبکه مورد علاقه ترامپ

مشاور رئیس جمهمور، سخنان را اتمام حجت ایرانیان با هیأت حاکمه ایالات متحده آمریکا و سران برخی کشور‌ها و رژیم‌های منطقه برشمرد. در یادداشت توئیتری حسام‌الدین آشنا آمده است: سخنان ظریف در فاکس نیوز اتمام حجت ایرانیان با هیأت حاکمه ایالات متحده آمریکا و سران برخی کشور‌ها و رژیم‌های منطقه است. زبانش گویاست؛ به نرمی زبان موسی وهارون با فرعون و به سختی زبان ابوذر و سلمان با بزرگان قوم. ظریف و سلیمانی دو روی سکه اقتدار ایران و اسلامند. قدرشان را بدانیم.

نظر باهنر درباره FATF

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: فکر می‌کنم مهمترین مسائل سیاسی در سال ۹۸ باید مسأله انتخابات مجلس باشد و امسال شاید عمده وقت من برای انتخابات مجلس گرفته شود. محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در برنامه "بوستان گفت وگو" از رادیو تهران راجع به لایحه FATF و اینکه گفته می‌شود دو سوم اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با آن مخالفت ضمنی دارند؟ خاطرنشان کرد: FATF و لوایح دیگر، بحث بسیار سنگینی است. یک گروه می‌گویند اگر تصویب شود خیانت به مملکت است و یک عده می‌گویند اگر تصویب نشود تورم و گرانی و همه‌چیز از دست کنترل می‌رود. من عرضم این است اصلاً بررسی این لایحه انتخاب بین خوب و بد نیست، ما روایت داریم از قول معصوم که می‌فرماید عقل آن چیزی نیست که بین خوب و شر را تشخیص دهد، عقل آن چیزی است که بتواند بین دو تا شر، شر کمتر را تشخیص دهد یا بین دو تا امر خوب، خوب بیشتر را تشخیص دهد. انتخاب ما در این قضیه انتخاب شر کمتر است. وی افزود: تک تک اعضای مجمع از زوایای مختلف مسئله را بررسی کرده‌اند، بازهم ما در دست آخر به جمع‌بندی نرسیده‌ایم که تصمیم بگیریم و بحث آن به جلسه‌های آتی موکول شد.

مشکلات زنان از زبان ابتکار

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: برخی گرفتاری‌ها و مشکلات زنان که توسط این معاونت شناسایی شده، ناشی از نگرش‌ها و سلایق تحمیلی بر جامعه است. معصومه ابتکار روز شنبه در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: برخی زنان با مشکلاتی مانند باز کردن حساب در بانک، عمل جراحی در بیمارستان یا مواردی از این دست مواجه می‌شوند که هیچ مقررات و قوانینی برای آن نوشته نشده است. وی اظهار داشت: بخشی از این مشکلات نیاز به اصلاح قوانین یا اتخاذ مقررات جدید دارد لذا معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری هشت لایحه در این زمینه به دولت داده است، ضمن اینکه لوایحی مانند لایحه تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان با مردان خارجی در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است. معاون رئیس جمهوری گفت: زنان در برنامه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور حضور همیشگی داشته اند و نقش تأثیرگذار خود را در جریاناتی مانند دفاع مقدس و سیل اخیر به خوبی ایفا کرده اند. وی افزود: هم اکنون بانوان در اجرای طرح ارتقای سطح تاب آوری اجتماعی و کمک به خانواده با همراهی سازمان‌های مردم نهاد در عرصه‌های مختلف به وظایف خود عمل می‌کنند.

واکنش عباس عبدی به قتل وکیل سابق هدایتی

عباس عبدی روزنامه‌نگار در روزنامه شهروند نوشت: خبر کوتاه، ولی گویا بود. پس از اعلام حکم متهمان بانک سرمایه، یکی از افرادی که نامش در آن دادگاه از سوی متهمان آورده ‏می‌شود، وکیل جوانی است که به ضرب گلوله کشته شده. من نمی‌دانم واقعیت ماجرا چیست، حتی پیگیر جزییات دادگاه مزبور ‏نیز نبوده‌ام. احتمال دارد که هیچ ارتباطی هم میان این قتل و آن پرونده وجود نداشته باشد. کشتن وکلا امر نامحتملی نیست. چندی ‏پیش یک وکیل به دست یکی از موکلان خود کشته شد. وکالت شغل خطیری است، ولی یک چیز مسلم است. این‌که اگر این قتل ‏ارتباطی هم با آن پرونده نداشته باشد، کمتر کسی باور خواهد کرد و بیشتر گمان خواهند کرد که حتما به آن پرونده مربوط است و ‏این ناشی از بی‌اعتمادی عمومی است. با این حال لازم است که حقیقت ماجرا کشف شود‎. علت تأکید بر این نکته، خطر پیوند خوردن مافیا و فساد مالی است. در ایران فساد بوده است، قتل و جنایت هم هست. ولی هیچ یک از این دو جرم به پدیده‌ای سازمان‌یافته و مافیایی تبدیل نشده‌اند.

پیشنهاد شیرین عبادی به ترامپ

یکی از عناصر ضد انقلاب لندن‌نشین پیشنهاد قطع پخش برنامه‌های تلویزیونی غیرفارسی زبان ایران از ماهواره‌های غربی را به دولت آمریکا داد. در حالی که چند روزی از اقدام‌های ضد ایرانی جدید دولت «ترامپ» علیه ملت ایران نگذشته، یکی از عناصر ضد انقلاب متواری به خارج از کشور که از سال ۲۰۰۹ به این سو در انگلیس به‌سر می‌برد در سیگنالی به «دولت آمریکا» قطع برنامه‌های تلویزیونی غیرفارسی زبان ایران را از شبکه‌های ماهواره‌ای خواستار شد. عبادی در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی «الجزیره» ضمن اعلام حمایت از تحریم‌ها علیه دولت ایران، گفت که توقف پخش برنامه‌های تلویزیونی غیرفارسی زبان ایران از ماهواره‌های غربی یک روش تحریمی است که می‌تواند به دولت ایران آسیب وارد کند. عبادی گفت: «ممنوعیت استفاده از این ماهواره‌ها، باعث قطع شدن بلندگو‌های تبلیغاتی ایران خواهد شد.» شیرین عبادی در بخش دیگری از این گفت وگو تغییر قانون اساسی ایران را خواستار شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۷۳
پناهندگی با این وضعیت یا به خاطر جنگ است یا ابر تورم ولی این عده که این جوری رفتند تحت تاثیر فضای رسانه ها از جمله ماهواره و اینترنت هستند و به ان ها قبولاندن که انجا وضع بهتری دارند ولی بعدا خواهند فهمید که اسیر تبلیغات شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
چطور دولت نمیتونه بیشتر از 400 تومن به حقوق کارمندان اضافه کنه ولی به پزشکان 250 میلیون تا 750 میلیون کارانه میده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
الان خودشون هردو موردی که گفتی رسماً تأیید کردند
شما خوبی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
جالبه در حالیکه هر پزشک عمومی دهه هفتادی داره ماهی 20 میلیون حقوق و کارانه میگیره و هر پزشک متخصص بالاتر از 200 میلیون در ماه درآمد دارد یک دکترای مهندسی شیمی از دانشگاه اصفهان در میوه فروشی محل به عنوان شاگرد مغازه برای ماهی 900 هزار تومن پادویی میکنه. به صاحبکار گفته به کسی نگه تا آبروش حفظ بشه. چرا واقعا ما اینقدر پزشک ها رو بزرگ کردیم و بقیه تحصیل کردگان نخبه رها شدن؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
آقای آشنا چه عجب حرفای قشنگی ازتون شنیدیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
چون پزشکان یک‌وزارت خانه دارند که منافعشان رو تامین می‌کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
احسنت به بهروز افخمی احسنت
سید شیرازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
خودرو هم گران شده چرا کارانه پزشکان را کم نمی کنید؟،تحریم ها تشدید شده چرا کارانه به پزشکان می دهید،این اقا یا خانم هم داره دق مرگ می شه،چرا به دادش نمی رسید؟دلالان مملکت را چاپیدندو خوردند و بردندحتی به سرمایه نهضت سواد اموزی بلو چستان هم رحم نمی کنند ،چرا اصلا پزشکان را از کشور بیرون نمی کنید تا خیال عده ای که اسیر عقده های درونی خویش هستند ونه به فکر مردم و نه سلامت جامعه هستند ،راحت شود.وقتی برای یک بیسواد در ان جا کار هست قطعا به یک پزشک ایرانی هم پس از یک سال کار می دهند.حداقل پزشکان هندی و بنگلادشی با دلار حقوق می گیرند و مانند کی روش هر روز شکایتی می نویسند.اقا جان شما بیماری و پر از عقده های فراوان ،با بیماری چون تو چه می شود کرد؟این چندمین کامنت مزخرفی هست که تکرار می کنی،دقیقا مانند کوری که همه چیز را با یک خروس مقایسه می کرد.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
چرا هر چیزی رو قاطی می کنید .
من پزشک متخصص هستم ماهیانه ۷ میلیون تومان درآمد دارم .
خدا لعنت کنه و خیر نبینه کسی که به هر بهانه ای به من و امثال من تهمت کارانه ۲۰۰ میلیونی می زنه .
ناشناس
| Japan |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
آقای دکتر فرهاد
برخی همکارانتون اگر انصاف داشتند بیمار رو به موت رو مجبور نمی کردن اول پول صندوق رو بده بعد عمل کنند. هر روز خبر انداختن بیماران بی بضاعت رو نمیشنیدم
اگر کمی به ماورا اعتقاد داشتند، زیرمیزی سنگین و شیرینی عمل نمی گرفتند.
وای بر اون پزشکی که بیمار رو مجبور میکنه فرش زیر پاش رو بفروشه.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
من پزشک جراح عمومی،فارغ التحصیل شیرازهستم دربیمارستان برازجان تمام وقت کارمیکنم،،هیچگاه بیش ازماهیانه ۱۲ملیون نگرفته ام،،،کجا۲۵۰ملیون میدن،،التماس میکنم آدرسشوبدین،،،خواهش میکنم.۲۰سال هم سابق کاردارم
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
متاسفانه اینقدر شغل پزشکی دارای صحنه های ناجور است که موجب قصی القلب شدن عده ای از پزشکان میشود. آنوقت است که کارگر بودن و نداری یک شخص نمیتواند جلوی حرص و طمع پزشک را بگیرد و غیر از پول به چیز دیگری فکر نخواهد کرد. دروغ گفتن نیز در برابر آن عددی نیست. با شخصی هستم که خودش را پزشک متخصص با درآمد 7 میلیون معرفی میکند. که مبادا یک نفر بفهمد که متخصصین بالای 50 میلیون درآمد دارند تا این روال ادامه داشته باشد و خوشیشان پایدار بماند.
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
سید شیرازی عزیز، اونی که خطابتون بهش هست ترولل تشریف دارن و شما با پاسخ دادن به ایشون به هدف میرسونیدشون
اینکه هم کامنتهای بی‌ربط ایشون رو تایید میکنه (حالا کاری به دروغ بودن محتوای صحبتشون که اظهر من الشمسه و مصداق تشویش اذهان عمومیه کاری ندارم) مشکوکه
ناشناس
| Sweden |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اتفاقا من الان آنجام, خیلی هم اوضاع خوبه ۴ ماه اومدم کار پیدا کردم ساعتی۹۰ هزار تومان, دولت کفر اینجا هم ماهی دومیلیون و چهارصد بهم میده روی هم ر فته ماهی ۸ تومان برا خانوادم میفرستم.هوا هم عالی و جای شما خالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
همه میدونیم تو همه اصناف خوب و بد هست. در کنار پزشکانی که مردم رو فقط با پولشون میشناسن تعداد بسیار بسیار بیشتر پزشکانی هستند که خیر هستند و از پول درمان افراد کم بضاعت هم میگذرندو به خاطر خدا درمان میکنند. چرا آنها را نمیبینید.
چه مرگمان شده که در همه چیز فقط بدی ها را میبینیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
رفتنها به خاطر عدم رعایت عدالت اجتماعی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
من پزشک نیستم ولی وقتی اول کامنت ها را میبینم که راجع به پزشککان هست بقیه اش را دیگر نمیخوانم چون مدت زیادی هست که هرشب و زیر هر مطلبی این کامنت های اکثرآ غلو شده و نادرست گذاشته میشود و فقط این حس به من دست میدهد که نویسنده اش بشدت مشکل دارد یا ارزو داشته دکتر شود و یا از طرف کسی از جامعه پزشکی صدمه دیده به هر حال مملو از عقده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اون مثلا پزشکی که میگه من فقط هفت میلیون تومن در ماه درآمد دارم باید بهش گفت که از بیعرضگی خودته داداش چون یه پزشک وقتشو با کامنت نوشتن تو خبرگزاری ها صرف نمیکنه داداچ!
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
کم کم دارم فکر میکنم این کامنت های پزشکی رو خود تابناک میگذاره تا تعداد کامنتهاش رکورد بزنه
وقتی زن سالاری بشود هدف شما و ایرانی ها هم احساساتی بیش از حد معلومه که چه اتفاقی می افتد
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
توصیه به اختلاس گران و دزدان گرامی
اگر می خواهید هم دزدی کنید و هم دل مردم را شاد کنید. بزنید به صندوق ها و جیب پزشکان
هر چه از این جماعت بدزدید کم است.

پ ن: من در شغل خود با عده ای از همکاران عهد بستیم تا گوش مشتری پزشک را تا جای که میشود ببریم
زهرا سلیمانی
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بله عزیزم
حقوق بالا میگیرم چون حقمونه. کدوم یک از شما حاضره دو سال در روستا کار کنه و در فقر زندگی کنه؟
کدوم یک از شما حاضره با عوام الناسی سر و کله بزنه که ماهی یک بار خودشون رو می شورن؟
من پزشک عمومی هستم و بعد از تحمل مشقت های زیاد به اینجا رسیدم و باز هم معتقدم حقوق 1 هزار دلاری من بسیار اندک است.
شما هم بروید از حسادت بمیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
پزشک و معلم و سرباز و درجه دار و قاضی باید حقوق بالا بگیرند . زیاد غر نزن کمی عاقلانه نظر بده این چند قشر جامعه اگر حقوق بالا نگیرند اولا ممکن هست به انحراف کشیده شوند دوم در بخش اموزش و سلامت و امنیت و قصاوت مردم‌مشکا بر میخورند بی زحمت اشکال کار و کمبود بودجه و بی عدالتی را در جای دیگری جستجو کنید اشکال کار در جای دیگری هست .
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بفرمایید تحویل بگیرید خانم دکتر زهرا کاظمی. دست پرورده پزشکیایران با ایجاد انحصار. ایشون میخواد محرم اسرار شما بیماران هم باشد. انگار نه انگار همین الان تمام معلمین زن 6 سال اول خدمتشان را در روستاها میگذرانند. فقط ایشون باید حقوق هزار دلاری بگیره. جالبه ایشون که پزشک عمومیه هزار دلار یعنی 1 میلیون میگیره و احتمالا دهه هفتادی هم باشن.
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
توصیه منم به پزشکها اینه که موقع امپول زدن به اختلاسگرانی که به دوستانشون مشورت و توصیه دررابطه با پزشکان میکنن، آمپول رو بزنن به اونجا که میسوزه
رحمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
حرفم تنها با دکترا نیست.حالا که مثلا دو سال در روستا بوده ای برای این دو سال باید سر مردم را ببری؟تازه این دوسال معلوم نیست دوران خدمت سربازی شما باشد.منت ندارد.تمام ارزش واقعی شما همان دو سال است که برای ملتت خدمت کرده ای.بقیه اش چراست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خانم سلیمانی
اولااگه تو روستا تشریف بردی از پول بیت المال برای درس خوندنت استفاده کردی و وظیفت بوده
دوما: ماهه اندازه حقوق چهار نفر کاشناس ارشد با سابقه حقوق دریافت کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اقا فهمیدم اینی که کامنتهای مربوط به پزشکان رو میزاره کیه همین شاگرد میوه فروشی هست معلومه جایی هست که بیشتر مشتریهاش دکتر هستند و خریدهای زیاد میکنند و این مجبوره یا ببره دم خونه انها و یا بزاره پشت ماشین گرانقیمتشون و همین عقده ای کرده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
شما هنوز ادب ندارین ، ای کاش از همون مردمی که شما ادعای نشسته بودن را دارین لااقل یک جو ادب یاد می گرفتین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
طرف مثلا دکتره فقط به ادبیات پر از غرور و نخوتش دقت کنید رفتی روستا با فقر زندگی کردی عجب
فرشته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خانم سلیمانی شما با پول بیت المال دردانشگاه درس خوندید وطبابت را هم با کسب تجربه برروی همین مردم بینوا یاد گرفته اید شما به این کشور مدیون هستید این ادبیات طلبکارانه برازنده هیج ادم تحصیلکرده ای نیست همه ما تحصیلکردگان این مملکت تحصیلات تا دیپلم وپس ازان دتحصیلات دانشگاهی رو با پول بیت المال کسب کردیم ما همگی مدیون این خاک ومردمانش هستیم نمیدونم چرا همیشه از همه چیز وهمه کس طلبکاریم بدون اینکه سهم خودمون رو ادا کرده باشیم
اگر ان قتل ها که انجام شده باید قاتلینش مجازات شوند ولی ریختن خون مزدورانی که شناسنامه ایرانی دارند ولی برای ضربه زدن به ایران کار میکنند پاک است و بهشتی دارد مانند شیرین عبادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
برای خودت فتوا نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
ضرری که از امثال تو متوجه ایران شده و می شود کم از او نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
عجب استدلالی
اصلا شما چطور حکم میدی؟
چقدر بی منطق
پزشک
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
پماد سوختگی درجه یک برای جا ماندگان از رشته پزشکی
بدون ویزیت، استعمال داخلی و خارجی

تعداد 80 میلیون عدد موجود می باشد.
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
طبق حرف شما هر منتقدی باید کشته بشه سوال این هست الان شما این حرف را زدی ان طرف هم به شما چنین حکمی دهد و این دور باطل همیشه وجود داره . پس در دمکراسی چنین چیزهای را اصلا جرم نمیدانند و خودشان را راحت کردند اینقدر انتقاد کن تا خسته شی .
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
منم از شیرین عبادی متنفرم اما فتوا نمی دم. انشالله قاضی خودش این تصمیم رو یه روزی می گیره
ramin
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
در پاسخ به دوستی که پماد سوختگی برای 80 میلیون ایرانی تجویز می کنه باید بگم >
1_ خودتون اگر از تاثیر پماد اطمینان دارید به خانواده و بستگان خودت تجویز کن
2_ ادب شما نشانه شخصیت تان است . جو نگیردت رفیق / خارج رفته و دکتر زیادند
3_
برید از پزشکانی درس بگیرید که توی کشورشون دارند خدمت می کنند . بدون اینکه برای 80میلیون فخر فروشی کنند
4
_ تو هم اگه به اینجا رسیدی از صدقه سر همین مردم بوده و گرنه از کوزه همان برون طراود که در اوست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
..........پس بی خودی بهتون نمیگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تابناک کامنت های مارو پخش نمیکنی بعد کامنت تهدید به قتل رو منتشر میکنی!
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
داداش مجبور حرف سیاسی بزنی اینقدر منفی بخوری مجبوری اینقدر دایره تعریف از جرم سیاسی را تعریف کنی که فقط ۴ درصد قرار بگیرند باز اختلاف سیاسی بوجود آید . خیلی سخت میگرید . جلوی انتقاد را نمیشه گرفت همانطور که جلوی حرف شماها را نمیشه گرفت .
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
در بعضی سایت امده که ضارب روحانی جوان در یک کوچه و محله زندگی میکردند . ایا با هم بخاطر مسایل سیاسی و اجتماعی و منکرات اختلاف داشتند یا نه ایا کسی از کاربران در این شهر میداند قضیه چی بوده .
انحصار در پزشکی یعنی ایران از نظر تعداد پزشک (در هزار نفر) کشور 18 ام خاورمیانه است. واقعا زشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
خدس میزنم باجناغت دکتر است که از آن ها بد می گویی اگر برادرت یا پدرت یا یکی از اقوامت دکتر بود این همه بد نمی گفتی زیرا فقط باجناغ می تواند اینقدر حرص آدم را در بیاورد لامصب نه قوم است نه غریبه نه دوست است نه دشمن معلوم نیست چه جانوریست
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
آقا خوب کاری کردیم انحصار ایجاد کردیم شما مهندس ها هم اگر میتونین انحصار درست کنین و ماهی 200 میلیو درآمد داشته باشین. انحصار درست کردن هم نخبگی میخواد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
این صحبت شما کاملا دروغ و اصلا صحت ندارد.کاش یک نظر سنجی می شد تا ببینید که پزشکان تاکنون پاک ترین و بی ادعاترین قشر این مرز و بوم بوده و هستند با کمترین تخلفات،شما مهندسی را به زمین سیاه زدید حال مدتیست به پزشکان چسبیده اید ،حتیز سیل را هم به حقوق پزشکان ربط می ذهید و با توجه به این که بنده یک پزشک متخصص هستم ،از نوع کلام شما به عقده های فراوان امثال شما به وضوح پی می برم.جان من مگر خداوند به تو چشم و گوش و سایر مواهب نداده خوب شما هم راه ایشان را ادامه بده و این همه توهین و افترا نزن و دروغ پراکنی نکن.
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ناشناس 23:12 چرا مغلطه میکنید... پس اگر یک نفر نماینده مجلس شد هر کاری دلش خواست بکند و بعد بگوید خوب شما هم اگر میتونید بیایی نماینده شوید و از مردم رأی بگیر و قس علی هذا... منظور این است که حالا که شما زحمت کشیدید و پزشک شدید نباید حقوق شما خیلی فاصله با بقیه اقشار داشته باشد جدای از زیر میزی که می گیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
من پزشک نیستم اما از بزرگان و سالمندان شهرم‌میشنوم‌که اکثر پزشکلنی که در دهه ۲۰ و ۳۰ پزشک شدند فرزندان افرادی بودند که تمکن مالی داشتند یعنی در ان زمانها چنین‌پزشکانی چون اقا زاده و در خانواده پولدار بزرگ شده بودند زیر میزی از مردم نمیگرفتند . چون نیازی نداشتند پزشک شدن را یک افتخار و برای کمک به هموطنان خود تلقی میکردند اما در دهه ۶۰ افرادی در این حوزه بخدمت گرفته شدند که اکثر از فیلتر شوراهای مشورتی سخت محلی تایید صلاحیت شدند و در دانشگاها دولتی هزینه زیادی انجام‌گرفته اما پرسش اساسی این هست که چرا در اقتصاد و سیاست و پزشکی و بهداشت و ادارات و ..... دیگر به این شکل گزینش جواب نمیدهد یعنی همان فرزندان فقرا وقتی پزشک شدند فقط به پول نگاه میکنند چرا چرا اخلاق جواب نداده چرا شعارها کمرنگ‌شده ایا اصلا ان شعارها عملیاتی نبوده ؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
حریص تر و مادی تر از پزشکها کسی رو تو این مملکت نداریم . همه چیزشون تو زندگی پوله و بس . بیمار نجومی بهشون داد عمل میکنن نداشت بره بمیره به درک
آیا میدانستید به دلیل کمبود پزشک برخی پزشکان در روز 10 عمل جراحی انجام میدهند؟ آیا چنین عمل های جراحی کیفیت خواهند داشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
کاش یک ذره مرام و معرفت ،بنده و سایر همکاران فقط دو یا سه عمل در هفته انجام می دهیم،ان هم با مشقت،دریغ و درد از این همه فساد و دروغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
یکی هست که مدتیه داره پزشکان و مردم رو رو در روی قرار میده.بترس از عاقبت کار!!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
مرام و معرفت و حسادت یک جا جمع نمیشن دکتر
ولشون کنید بزارید در آـش حسادت بسوزن
لازم به پنهان کاری هم نیست.
بلکه که حقوق بالا ( به نسبت عوام) میگیریم و حقمون هست
شما هم اگر ناراحتید برین پزشک شید
وگرنه با عطاری خودتون رو درمان کنید
مهندس متالوژ
| Netherlands |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خوب برو بشین درس بخون دکتر شو ،من که از مهندسی که خوندم پشیمون نیستم ،ولی پشیمونم بشم میتونم برم پزشکی بخونم ،اقا برید بخونید ،۲۰۰ میلیون در بیارید نوش جوووووووونتون
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
پزشکی می شناسم آزمایشگاه داره با تعرفه های کمرشکن و نجومی . شنیدم یکی از بیمارهاش برای آزمایش زنش مجبور شده بوده یک گوسفند داشتن اونو بفروشه خرج کنه از بدبختی . همون پزشک که با چنین پولهایی میلیاردر شد و برجساز چند وقت بعد هر دو دخترش طلاق گرفتن و به فساد کشیده شدن . نوه اش هم کشته شد . اینه آخر چنین پولهای نجومی از جیب مردم بدبخت
ناشناس
| Canada |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
هر کی هست یک ربطی به تابناک داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تابناک جان
چرا این کامنت های مزخرف علیه پزشکان رو میزاری . خوب معلومه ادبیاتش همه ش مال یک نفر ه. یا عقده ای یا مریض یا یک بچه برای تفریح اینا رو نوشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
به نشانس 22/2اخری ...چقدر از خود راضی و خود خواه تشریف دارید پزشک ..نه کاسب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
پزشکان هندی و بنگلادشی صد شرف دارند به بعضی از این پزشکان مغرور داخلی وای بر مسببینی که با سختگیری تعمدا تلداد پذیرش این رشته را محدود کردند تا این قشر از خدا بیخبر از رنج و درد مردم کسب درامد کنند و حود را تافته جدا بافته بدانند در صورتی که همه اطلاع دارند سختی دکتری رشته های فنی و مرارتهایی کهرمیکشند و حتی سواد آنها به مراتب بیشتر از پزشکان میباشد اگر حقوقی که به یک پزشک در روستای دور افتاده به مهندسین بدهند با سر میروند به امید روزی که جامعه بیماری مردم و رنج مردم جیب عدهای را پر نکند البته عده پزشکان شریف هم وجود دارند که حافظ سلامت مردم و مرحمی بر الام مردم میباشند ن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
کمبود نیست. مافیا است که اجازه ورود به بازار پزشکان جوان را نمیدهد. نه سقف جذب دانشجوی پزشکی را برمیدارند و نه ورود آنان برای تاسیس مطب آسان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
دوست عزیزی ک میگید برید با عطاری خودتونو درمان کنید واقعا متاسفم برات.بنده و جنابعالی با پول و امکانات مردم شدیم ب اصطلاح پزشک پس دستی ک بهت نونو نوا داده رو گاز نگیر لطفا.اول ک تو هر قشری هم آدمهای خوب پیدا میشن هم بد. متاسفانه تو قشر پزشکان در ایران آمار بد ها میچربه شما هم جز همون عقده ای ها هستین ک صدرصد با سهمیه شدین پزشک و متاسفانه این سهمیه ها هم باعث شده اونای ک لیاقت دارند ب حقشون نرسند .و متاسفانه اگر ب اندازه ما برای رسیدن به هدفتون زحمت کشیده بودید الآن قدرشو میدونستی شما از اون مدل لپ لپیها هستید. این مردم دارن راست میگن اما درآمد ما زیاد نیست درآمد بقیه کمه.باید فکر بقیه بود شما هم بجای له کردن مردم ببین چطور میتونی ب مردمت کمک کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تو بیمارستان امام خمینی خانمی رو میشناسم که در روز 4 عمل بیهوشی انجام میده کجای کاری دادا تازه عکسای .. تو اینستاگرامش گذاشته .میخای ادرسشو بدم بهت
قطع دوربین مداربسته سهل وآسان است مرگ وکیل باید پیچیده باشد
آیا میدانستید درحالیکه هزینه تحصیل پزشکی در آمریکا 150 هزار دلاره و کلا پولی است این رشته در ایران کاملا مجانی است و هزینه آن را مالیات دهندگان ایرانی می پردازند؟ فقط یک قلمش تهیه هر جسد برای آموزش آناتومی به پزشکان 150 میلیون تومان. آیا پزشکان حق دارن در ایران بعد از فارغ التحصیلی مالیات ندهند؟ آیا نباید مجبور باشند مثل بقیه کارمندان حقوق معمولی در قبال تحصیلات رایگان بگیرند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بدجوري دلت از پزشكان، كه نخبه ترين قشر هر جامعه اي هستن، پره
احتمالا خاطره بدي ازشون داري
مهندس متالوژ
| Netherlands |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
داداش ،به جا کامنت نویسی برو ،پزشکی بخووون خوب ،بعدشم مفتی ویزیت کن ،تا الگویی بشی برای سایرین
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
مادرم رو بخاطر سکته برده بودم بیمارستان . دکتر معالج هنگام ویزیت دانشجویان انترنش رو آورده بود تو اطاق تا ضمن مشاهده علایم بیمار ازشون سئوال هم بپرسه . 10 نفر داشجو بودن یکدونه از سئوالهاشو یکیشون نتونست جواب درست بده . خودش جوابشو میداد . اینه نسل آینده پزشکان ما با خطاهای بیشمار پزشکی ، تشخیص ها و نسخه های اشتباه و بازی با جان بیماران . فقط میلیاردی حق عمل و کارانه و دوشیدن بیمار . فقط
ناشناس
| Canada |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تو بلدی یک کاری بکن بقیه کارمندان حقوق معمولی نگیرن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بحث مالیات را درست میگویند . زشت ترین حالت اینه که در شهر من سنندج در مطب اغلب پزشکان متاسفانه حق استفاده از کارت خوان را نداری و این یعنی کمترین شخصیت برای یک پزشک( مثلا کمتر از یک دست فروش دارای پوز سیار)... توهین همیشه و برای هر کسی محکوم است و ممنوع ولی خیلی از پزشکان هم از دانشگاههای دره پیتیو بیسواد بیرون آمده اند.. ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
نخبه ترین؟ خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ناشناس 23:32 نخبه به کی میگن؟ اونی که سرشو انداخته پایین فقط درس خونده که سهم بیشتری ببره و فخر بفروشه. آنهم در این اوضاع. ؟؟ سعدی شما را در رویای خودش دیده بود که سرود: تو کز محنت دیگران بی غمی . . . . . . ؛
مهدی
| Germany |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
راست میگه دیگه . نخبه و باشن هم باید مالیات بدن.احتمالا تو خاطرات خوبی داری ازشون. الان میری مطب باید پول نقد همراهت باشه . حالا این که تو چطور حساب میکنی باهاشون خدا میدونه
كامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اين و خيلي چيزاي ديگه رو ميدونيم از جمله اينكه سه برابر پزشكاي اروپايي درآمد دارن ولي به اندازه يك سوم اونها كار نميكنن
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
پزشک کانادا نشین!
مالیات که نمیدین, کارانه و پول مطب و بساز بفروشی هم که دارید.
حداقل ساکت بشین به تجارتت برس!
نامردترین دزد آن است که از آموزش و پرورش بدزدد این بدبخت ها چه دارند که شما از آن می دزدید البته متاسفانه در این وزارتخانه و ادارات و مدارس این دزدها بسیارند از دزدی چندهزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان تا دله دزدی های مدیر مدرسه
خاطرات سیاستمداران دنیا را آدم وقتی می خواند واقعا واقعیت را به شکل تازه ای می بیند پر از تفسیر و تجلیل و نکته و حرف های تازه خاطرات آقای هاشمی را نمیشود اسم خاطرات بر آن گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بشین بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
چرا چون در بین بعضی جملات میشود به حقایقی هم پی برد؟
مهمترین خبر امروز خبر ترور روحانی همدانی بود که متاسفانه زیر تیغ سانسور تابناک رفت ؟ افلا تعقلون !!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
روح آن مرحوم شاد والله ما همین خبرها دلمان دارد آشوب می کند شما می خواهید یک
ترور هم بهش اضافه بشود؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خدا رحمتش کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
نه ديگه چون روحاني بوده همون بهتر كه كشته شد،مثل اون ٣٧ نفري كه تو عربستان گردن زده شدند،مثل مسلمونايي كه تو نيوزيلند دسته جمعي به قتل رسيدند،اينها كه بشر نيستند بخوان حقوق داشته باشند،فقط چشم آبي ها و نوكراشون بشر هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ببخشید چزا باید خون یه عده از عده ای دیگر رنگین تر باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خبر زده...تو بیخبری عامو
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
چرا مهمه ؟!!! اینقدر تو این کشور و دنیا قتل اتفاق می افته . باید برای همه انها مویه و ضجه کنیم تا شما خوشحال شی؟!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
علت ترور چی بود . این طلبه امر به معروف محل بود ؟ یا مثلا بر عیله ضارب کاری کرده بود ؟
افخمی هنوز زیان آوره.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
از افراد معلوم الحالی مانند وی نباید زیاد انتظار داشت
از اینکه تونستیم امر مهم "اختلاس" رو تؤ مملکت نهادیه کنیم، هزار مرتبه خدا رو شاکریم.
من رای نمی دم
این مجلس و این دولت حاصل رای شماست.
لیاقتتان همین است
اگر اصلح ندیدید مجبور به رای دادن نیستید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
مردم‌رای دادند و هر کسی که نماینده مجلس شد و یا رییس مجلس شد اول ببیند که مطالبه مردم در صندوق رای چی بود و چه شعاری داده شد حالا سوالم از شما این هست آیا شعارهای روحانی و نمایندگان مجلس اجرا شد ؟ اگر از فردا اجرا بشه چه اتفاقی میفتد ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اتفاقا شعارهای روحانی اقتصادی نبود که اجرا نشده باشه. ورود زنان به ورزشگاه که چند باری انجام شد. کنسرتها که برگزار میشه به جز مشهد. ربنای شجریان رو هم که خودت دانلود کن دیگه. دختر مظلوم وزیر هم که لیسانس داشت مشغول وارداتش هست. چرا به دروغ میگویید وعده ها عملی نشده؟ مگه دیگه چی گفته بود؟
استاد افخمي باز هم اظهار نظر فرمودند باب ميل صدا و سيما ، كه سرمايه فيلم و سريال بعدي ايشون توسط جام جم جور بشه ! كلك خوب سياستي داره !راستي بنظر ان استاد ازدواج زوركي دختر ١٠ ساله با پيرمرد ٦٠ ، ٧٠ ساله خوبه !؟ مخالفان اين موضوع سلب كننده ازادي هستند ؟ ! دختران معصوم ٩، ١٠ ساله با رضايت قلبي به اين ازدواجها تن ميدن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
استاد افخمی دختراشان که ۹ ساله باشه اجازه ازدواج با من که بیکار و ۳۷ سالم هست میدهند دوم ایا حاضر هستند دخترانی که علم ثابت کرده بدنشان تا سن ۱۸ سالی در حال رشد هست و فقط برای تشکیل و فرم و استخوان بندی خود نیاز به غذای کافی دارد فرزند دیگری را تغذیه دهد . با علم جلو برو . نتیجه همینی هست که میبینید در سن چهل سال به بالا هم زنان حق بلردهری ندارند نگلهی به دختران در سالیان پیش بیندهزید یا بعد از چند زایمان فوت کردند یا بعد از چهل سالگی بعد از دو زایمان فوت کردند تاریخ گواه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ناشناس اشتباه کردی زایمان با برنامه باشه مشکلی نداره
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
من افکار افخمی رو نمی فهمم . ولی اینو خوب می دونم که ایشون خوب می تونه چرخش کنه تا پروژه ها رو از صدا و سیما بگیره !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
استاد!!!!!!؟افخمی سالهاست که بادسنج نصب فرموده اند چه ان زمان که میخواستند نماینده شوند شدن اصلاح طلب دواتشه و حالا هم که شده اند مدافع سرسخت ازدواج دختربچه های عروسک به بغل
به فنا رفتیم همه، البته بجز پزشکان زحمتکش
والله ما از ظریف اقتداری ندیدیم برنامه اتمی را یک جا تعطیل کرد چیزی هم نصیب ملت ایران نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
هر کی خراب کرده بره درستش کنه هزینه را هم خودش بده . کشور داشت بسمت سرمایه گذاری خارجی و جدب سرمایه خارجی میرفت اما دوستان گفتند پای خارجی را در اقتصاد ایران باز نکنید چون این یک استراتژی هست که شما جوانان نمیدانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
عینکت را عوض کن
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
عجیبه که کامنتت سانسور نشده. ما که هر چیزی نوشتیم درباره وزارت خارجه سانسور میشه یا یه جاهاییش پاک میشه.
تیتر خبر مربوط به آیت الله مکارم، ۱۸۰ درجه بر خلاف حرفی است که ایشون زده! متأسفم از این همه بی تعهدی شما
تقریبا همه خبرها بار روانی منفی دارد مرگ پسر روحانی اختلاس و کلاهبرداری بچه چهارده ساله ناامیدی و اشرافیت بازگشت باهنر به مجلس تحریم قتل ...ایران شده کلکسیون مصیبت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خیلی خوب اومدی! مصیبت بازگشت باهنر به مجلس.! ؛
بروید در دادگاه ها چند ساعت بایستید ببینید چه افراد وباچه سن هایی بعد از یکی دوسال ازهم جدا میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
فعلا که این حرف ها تو کت این ها نمیره .مثل خودم که در طول این هفته پنج جا مراسم عروسی دعوت هستم . وقتی به چنین مجالسی نردم ناراحت میشوند اگر بروم وضع مالی خوبی ندارم که طرف باز ناراحت میشود . بین دو فرهنگ و دو تمدن و دو نگرش مردم ایران گیر گردند هویت دو گانه گیر کردیم دا اش
بهروز افخمی هنرمندی که هر روز و هر روز از ملت عادی کشورش فاصله گرفت . شاید سلبریتی های امروز نیز چون خانم افشار در سبک زندگی از ملت جدا باشند ولی صحبت هایشان از فضای مردم کوچه و بازار است جناب افخمی . انفاقا ما مردم کوچه بازار حرف های شما رو نمی فهمیم چون حرف های چون شما . بوی چاپلوسی میدهد . آری اخوی در کوچه و بازار که باشی نظر ملت را بیشتر میفهمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
سپاسگزارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
من در دوره اصلاحات که اقای افخمی خود را اصلاح طلب جازد و وارد مجلس شد را یادم هست ولی چند سالی است که حرفهای ایشان بوی نان به نرخ روز خوردن میدهد و کلآ خود را تافته جدا بافته و برتر از دیگران میداند
وقتی میخوام تومملکت آما بی سوادی رو با زور به نفع مردم بکام ۸۰۰هزارتومان بگیران خوش کنیم .نمیذارن اداره نهضت سواد آموزی تواداره کل های آموزش وپرورش کشوربرچیده بشه چون .منافع ۱٪ها قطع میشه
الان تنها غم و غصه ما همین مسیحی شدن چند پناهنده ایرانی است!!! دیگه این مشکل حل بشه و اینها دوباره مسلمون بشن ما کلا مشکلی نداریم. همه مشکلات حل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
شما فکر کن کل قاره دنیا و ۷ میلیارد هم همه مسلمان و شیعه شدند شما فرض کن .... بعد اختلافات سیاسی ۷ میلیارد انسان چگونه باید باشه . اول عدالت را تعریف کنیم . اول انتقاد را تعریف کنیم . اول اقتصاد به تفاهم برسید . اول باید اختلافات سیاسی را مشخص کنید که خودی و عیر خودی دوباره شش میلیارد غیر خودی تعریف نشوند . دوباره اقلیت بر اکثریت حاکم نشود . دوباره قشری اقلیت بر ثروت و قدرت چمبره نزنند .
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
مردم طمع ورزی که حزب بادند. آوارگی چکارا که نمی کنه. انشالله در حسرت ایران آرزو به دل بمونید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ناشناس۲۳و۴۹ دمت گرم مختصر و مفید کل مشکل کشور را گفتی
فعلا بیکاری و گرانی اولویت اصلی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تابی جان دستت درد نکنه بخاطر دستکاری که در نظرم دادی تا اصل مطلب به خواننده رسانده نشه بهرحال این هم یک جوری رسالت رسانه ای هست البته میدونم شما مقصر نیستی ولی جالب برام این هست که ان کاربرانی که منفی میزنند نمیدانند که اصل مطلب چیز دیگری بوده بهرحال متشکرم اشکالی نداره جای دیگه مطل اصلی را به شکل دیگری به کاربران خواهم رساند
ناشناس
| Canada |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
مقصر نیست؟ چطور کامنتهای دروغ یک نفر درباره جامعه پزشکی همه جا زیر همه اخبار بدون سانسور تایید میشه؟
اکر برجام گام به گام اجرا شده بود وضعیت به این نقطه که غربی ها به هیچ تعهدی عمل نمی کنن نمی رسیدیم.
نه تنها مردم ایران مردمی بسیار احساساتی و هیجانی هستن بلکه سیاستمداران ایرانی هم خیلی راحت ذوق زده میشن.
به ژاپنی ها میشه اعتماد کرد،مردم شریفی هستن.پیشنهاد میدم برای یک دوره دولت ما از ژاپن باشه و مردم به کاندیدهای ژاپنی رای بدن.من تا حالا رای ندادم اما اگر کاندیدهای ژاپنی باشن حتما رای میدم.نگاه به شرق هم هست دیگه نه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
جوک می گویی؟!انگلیسی؟! از حداقل ادب و فرهنگ برخوردارند...زبان انگلیسی پیشکششان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
سیاستمداران هیجان زده و احساسی نیستند بلکه برای تبلیغات انتخابات مچلس نیاز به عجله بود تا با مانور روی برجام مهره هاشان را به مجلس بفرستند
خدا وکیلی وقتی سخنان مجلسی ها را می شنوم موی تنم سیخ میشه و‌متاسفم که از کشور ۸۰ میلیونی چه نوابغی به مجلس راه یافته اند با این ساختار سیاسی بهتر از این آفراد هم راهی مجلس نخواهند شد.فقط بپرسید چند نفر این جماعت به زبان انگلیسی مسلط هستند چیزهای دیگر پیش کش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
یک نفرشان فرانسوی بلد است به موزه لوور می گوید موزه لووویر
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
رضا جان . واقعا مردم را مقصر میدانید ؟ تعجبم این هست که شما چرا مردم را تقصیر کار میدانید . گزینه های باسواد سیاسی و متفکر نمیتواند از سد صلاحیت رد شود . مردم و من و شما واقعا گزینه دیگری داریم . آیا سواد سیاسی مردم را بالا بردی که توقع بالا داری ؟کدام‌مردم حرف میزنی . ؟ آلان کسی نماینده میشود نگرش ها و ارزش ها که برایش تعریف میشود چیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
مردم‌مقصر نیستند .‌ایا سیل امده منزل مردم را خراب کرده مردم‌مقصر هستند . یا نه . ابا وقتی اگاهی و سواد سیاسی مردم را بالا نبردید بعد از همان‌مردم چرا انتزار دارید به مقامات سیاسی کشور رای دهد ایا نباید به مردم اگاهی سیاسی و اقتصادی و بین المللی داد البته با درس خواندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
همان نوابغی که به شورای شهر بدون نظارت استصوابی فرستادید کشور رو آباد میکنند
ناشناس
| France |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اگه آدمای کارامد رفته بودن که کارمون به اینجا ها نمی کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
مسلط به زبان انگلیسی!؟ بگو چند نفر میتونن یک متن چهار خطی انگلیسی را صحیح و بدون غلط بخونن. نه مثل استاد اعظم نماینده اسبق ایران در اوپک. آقای مهندس علی آبادی.! ؛
مدتیه که یکی دو نفر هر روز در مورد پزشکان و مهندسین و دفتر داران و....مطلب میذاره و تخم نفاق و رو در رویی رو بشدت پخش میکنن.بهوش باشیم که عین همان کارهایی که در سوریه کردن و مردم را رو در روی هم قرار دادن تا به ان وضع رسید،حالا همان برنامه را در مورد ایران پیاده میکنن.بهوش باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خودتو ناراحت نکن یکی از مشکلاتی که دامن مردم رو گرفته حسادت هست
ناشناس
| Canada |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
به همین راحتی که این کامنت سانسور میشه اونم میتونست بشه
mahdi
| Germany |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
چی میگی تو . نفاق اون کاریه که توی یه مملکت باید انقدر تفاوت دریافتی بین قشر کارگر و پزشک باشه بعد مالیات هم ندی.دفتر داری هم که ارثی شده یعنی شما با گرفتن مدرک لیسانس حقوق میتونی دفتر بابات رو بعد مرگش باز نگه داری .امکانی که به دکترای حقوق هم نمیدن.
اگر مرگی با سلاح گرم باشد، قانون چه میگوید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
می گوید
دمش گرم
فسادهای اقتصادی که خصوصا دراین سه دهه انجام گرفته در طول 2500سال بوقوع نپیوسته بود وقتی درشهرکوچکی چون سرباز در اداره آموزش وپروش 5میلیاردتومان سواستفاده میشود وای به حال سایر استانها ونهادهای دیگر
در ایران ، راه پولدار شدن خیلی ساده است ، تنها یک رابطه ،و دادن رشوه آمهم بنام شیرینی ، آری کارمند وزارت کشور ،قبل از بازنشستگی کار چاق کن بود ،و‌بعد از بازنشستگی خودش ،بدنبال همانکاری که واسطه اش بود ؟ برگزاری نمایشگاه ؟ که طی ۵ بیش از پنج میلیارد تومان کسب نموده ، آنهم فقط بخاطر رابطه ،و دادن رشوه ؟
از شیطان نباید انتظار داشت که با اخلاق و دلسوز و قلب رئوفی هم داشته باشد حالا دوشیطان ( امریکا و سعودی ) وقتی کاری می کنند نباید ما از آنها انتظار خوب داشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
فقط این دو کشور نیستند که علیه ما توطثه میکنن. تمام دنیا غیر از دو سه کشور علیه ما هستند. اینها هم نباشند چین و روسیه یقه ما را میگیرند.
هاشمی به خاطرات پیوست شما وقت اضافه دارید و از خاطراتش مینویسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
صرف نظر از برخی از پزشکان شریف و متعهد باید بگم اکثر پزشکان تاجران ماهری در « تجارت درد» هستند.
جالبه كه تابناك نظرات مرتبط رو سانسور مي كنه بعد مرتب نظر اون بيمار روانپريش رو كه درباره درامد پزشكان همه جا كامنت ميزاره نشر ميده الان مشكل از كجاست اگر درامد پزشكان ناعادلانه نسبت به ديگران بالاست جاي انتقاد اينجاست من كه خبري درمورد پزشكي نخوندم ولي صد تا كامنت له يه عليه پزشكان ديدم
مطالب بالا چه مطلبی در باره پزشکان گفته شده که این همه کامنت در باره پزشک نوشته شده است
من نه پزشک هستم و یک هیات علمی دانشگاه و یک شهروند هستم یقین بدانیم با تخریب پزشکان بر شاخه نشسته ایم و بن می بریم بدون شک روزهای ویزیت پزشکان هندی و پاکستانی و فبلیپنی کسی فراموش نکرده و نرخ مرگ و میر در آن زمان کسی مگر اینکه یا جاهل باشد و یا معاند که بخواهد زحمت این قشر زحمتکش که سلامت جامعه مدیون این جماعت است
کدامیک از ماها فراموش می کنیم وقتی پشت در اتاق عمل ( حال با هرقیمتی) ساعت ها گریه و زاری و دست به دعا برا بیماری و یا عزیز تصادفی که به به علت بی تدبیری مدیری نالایق در حوزه صنعت و راه سازی و .... با مرگ دست و پنجه نرم می کند و یک شبه پیر می شویم در صورتیکه آن پزشک محترم به عنوان یک انسان فرهیخته هر روز با این صحنه ها روبرو می باشد و به طور طبیعی با حال و استرس روزگار را طی می کن و باید علاوه بر طبابت سنگ صبور مریض و اطرافیان آن باشد کما اینکه در بسیار از مورد مورد بی مهری و گاه پرخاش و ضرب و شتم اطرافیان بیمار قرار می گیرد کسانی که بر عملکرد و رفتار پزشکی ایراد می گیرند قیف اخلاق را وارونه کرده اند.
طبیعی است که ایراد در پرداخت ها و مدیریت کشور و به طبع آن مدیریت وزارت بهداشت است مگر با الکو برداری از کشورهای توسعه یافته اروپایی می توان پزشکان را به صورت تمام وقت در اختیار مراکز در مانی و بیمارستانی قرار داد و پوشش بیمه ای را توسعه داد و پزشک به جای مطب وقت خویش را در کلینیک ها ی بیمارستانی گذراند و از وزارت بهداشت حقوق خویش را دریافت نمود لذا ما نباید قصور مدیریت را به پای بی انصافی پزشک بگذاریم
انصاف شرط عقل و عدالت و ادب است بیاییم با انصاف باشیم
چرا هر کسی مخالف بود باید مزدور باشه؟! خیلی ها برای دولت کار میکنند و مزد میگیرند و البته مورد رضایت اکثریت نیستند! و خیلی ها هم با پول خودشان پیگیری اهداف شان هستند
وقتی پسر روحانی با اسلحه ور میرفت گلوله در رفت؟؟؟؟؟بابا تا کی کذب
تعدادی از ایرانیان داخل این اردوگاه‌ها به دلیل عدم اطلاع از اسلام، به مسیحیت گرویده‌اند.

اینها میخواهند از قانون پیگیرد قانونی در ایران برای تغییر مذهب استفاده کنند تا ملیت کشورهای اروپایی را بگیرند دیگه این عدم اطلاع از اسلام چه معنی دارد خیلی از اینها بعد از گرفتن ملیت و درامد کافی حج میروند
از نظرات فوق نتیجه میگیرم که هنگام بیماری بجای پزشک به رمال و دعا نویس مراجعه کنیم.
کسی میداند حق الزحمه دعا نویس چه مبلغ است ؟
یک زمانی پزشکی شغل مقدسی بود و دلرحم بودند اما الان افسار گسیخته شده اند رحمن ندارند .مادرم چند سال پیش در بیمارستان امیرالمؤمنین بستری شد لگنش شکسته شده بود پایش را میله گذاشته بودند و روز به روز حالش بدتر شد روزی رئیس بیمارستان از من خواست اجازه عمل بدهم من هم زبانا قبول کردم شاید حالش بهبود یابد قید هزینه اش نبودم در همین حین سر پرست پرستاران بمن گفت چی از جون ماذرتان میخواهید رئیس بیمارستان می خواهد جیب شما را خالی کند مادر شما فردا فوت خواهد کرد راحتش بگذارید .اورا قسم دادم و تأیید کرد که مادرم در کمتر از ۲۴ساعت خواهد مرد لذا رضایت ندادم جراحی کنند و طبق همان ساعت مادر فردای همانروز فوت کرد اینها این طور مرامی دارند.خودتان قضاوت کنید .
بر رسید محمد روحانی، پسر دکتر روحانی نایب رییس مجلس و دبیر شورای عالی امنیت ملی در اثر حادثه‌ای فوت کرده است. با ایشان صحبت کردم. خیلی متاثر بود و گفت، دیشب در خانه با گلوله‌ای کشته شده است. ظواهر نشان می‌‎دهد که احتمالا در هنگام ور رفتن با اسلحه از دست خودش در رفته، ولی احتمالات دیگری هم مطرح است؛ در حال بررسی هستند.

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!
در ايران پزشك مريض را سالم ميكند كار پزشكي انجام ميده ولي در ايران كار مهندسي وجود ندارد بدليل اينكه توليد وجود ندارد كارخانه ها قديمي است و تكنولوژي به ايران نميدهند قدیم كار مهندسي داشتيم و صادرات مثل كارخانه ارج مثل كارخانه كفش ملي مثل كارخانجات ريسندگي و بافندگي و غيره كه بعد انقلاب تعطيل شدند و بجاي اينها سامسونگ و ال جي و كفش كلارك و ژوعكس امده است و پارچه و لباس هم از تركيه و چين وارد ميشود راه خل اينست كه دانشگاه در بخش مهندسي وارد صنعت شود و استاندارد هاي توليد را فراهم كند
لطفا این سگ های ولگرد را جمع کنید! بی آزار باشند که باشند! خانم و دخترها مخصوصا از دیدن آنها وحشت می کنند و باعث آزار و اذیت روحی مردم می شوند
شما را به خدا خسته شدیم از این خبرهها و نظرات چی نصیبتان میش ود باید جواب خدا را بدهید
پسر روحانی پس از برسی معلوم شد که خودکشی کرده است ، حالا چرا اینطوری تیتر میزنید معلوم نیست
همین پرداختن بیش از حد به ظواهر است که کشور را از مسیر درست منحرف میکند. اگر به جای حساسیت بر حجاب خانمها، اختلاط دختران و پسران، برگزاری کنسرتها و... به مسائل اساسی کشور، بخصوص رونق تولید داخلی و مبارزه با فساد پرداخته شده بود، امروز نه تنها جایگاه دین در جامعه قوی تر بود، بلکه اکثریت مردم به مقامات و مسئولین اعتماد بسیار بسیار بیشتری داشتند و قطعا به طور جدی با سیاستهای ضد آمریکایی آقایان همراهی میکردند. بهترین مثال در این زمینه ترکیه و لبنان هستند که مردمش از آزادیهای اجتماعی برخوردار و در عین حال با سیاستهای ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی دولتمردانشان همراه هستند.
خانم دکترسليماني بنده کارمنددرحال بازنشستگي بامدرک ليسانس 30سال پيش بدواستخدام 4سال دريکي ازدورافتاده ترين مراکزاستان کنتورنويس برق بودم خداشاهده باموتور80تا90کيلومتردرجاده خاکي ميرفتيم تاچندتامشترک راکنتورنويسي کنيم دوسال هم خدمت سربازي درجنگ داشتم الان بعدازسي سال 5ميليون ميگيرم سختي من کشيدم ياجنابعالي درسته ماميميريم وتوبمان بازندگي اشرافيت
بالاخره روزگاربراي شماهم چيزهايي داره خداوندبه بندگانش ظلم نميکنه
ک
دوستان تابناک آن کاربری که با نام زهرا سلیمانی مطلب گذاشته رسما به مردم توهین کرده و به نظرم صلاحیت پزشکی نداره و باید تحت پیگرد قرار بگیره. این نظر را حتما منتشر کنید ببینه
آیت الله مکارم: عربستان اگر گاهی اوقات لگدی هم زد، نباید کاریش داشت

خیلی متاسفم از این نوع تیتر زدن
واقعا این جمله نظر ایشان هست؟
با مراجعه به متن می بینیم که از دید امریکا که عربستان را گاو شیرده میداند چنین است.
شرف برخی ایرانیان خارج نشین با نام حقوق بشر، جای بسی تاسف داره. این خانم لندن نشین در زمان دولت به اصطلاح اصلاحات، از طریق برادرش که معاون علمی و اجتماعی معاون اول رییس جمهور وقت بود، به روش های سخیف داعیه حمایت از ایران و ایرانی داشت. خوبه این گونه آدم ها با حضور و زندگی شان در مناطق فقیر نشین ثابت کنند که همان گونه که حرف زدن برای حقوق بشر بسیار خوبه در عمل هم ثابت کنه که زندگی در بین مردم نیازمند چقدر می تواند اثرگذار و کارساز باشه. روسریتو بردار خانم ایراد نداره! اسم این حقوق بشره از نظر تو ولی از نظر ما همدردی و هم زیستی با مردم نیازمند اسمش حقوق بشره. راستی مفهوم حقوق بشر را از زبان ایرانی ها یاد بگیر به دنیا مخابره کنی، نه از زبان غربی ها برای ایرانیان. امیدوارم که برای شما خانم لندن نشین که ادعای تحصیل و مطالعه را در این زمینه به صورت کاذب یدک می کشی، مفهوم باشه!!!
به نظرم شیرین عبادی مشکل روانی پیدا کرده شاید بخاطر کار بیشتر در هتلهای لندن باشد .
روزی صدها نفر ایرانی فقط در جاده ها کشته می شوند یا بهتر بگیم از شرایط اقتصادی بد نوعی خودکشی میکنند . این همه مسول قادر نیستند جلوی تورم را بگیرند و فقط شعار میدهند. دشمن ترامپ دشمن ترامپ دشمن ترامپ وای هر روز این حرف ....
منظور آقای آشنا از اتمام حجت چیه؟ مثلا اگه آنریکائی ها گوش به حرف جواد آقا ندن ایران میخواد چکار کنه؟!
دمش گرم افخمی واقعا امثال مهناز بیسوادن
همه نخبگان رشته های مختلف رها شده اند و تمام هم و غم آقایان شده پزشکان...معلوم است چرا پیشرفت نمی کنیم و فقط درد و درمان در سرلوحه ماست....
مسوولین با شعار مردم را بدبخت کردن
خانم دکتر زهراسلیمانی آیا شما هم به اندازه یک دکترای مهندسی در رشته های مختلف درس خوندی ؟
شیرین عبادی خائن
هیچکس به اندازه خانم ابتکار حرف زدنش زور نداره
حمله وتسخیر سفارتخانه آمریکا

ودرنهایت خیلی جالبتر ادعای آمریکا ستیزی ایشان وزندگی فرزندانشان در آمریکاست مثل همه شخصیتهای دیگه
اگه آمریکا بده باید برای همه بدباشه،اگرم خوبه که برای همه خوب
راست میگید برگردانید تا اینجا زندگی کنند
اصلأ اینها چطور وباچه هزینه ای اونجا زندگی وکسب وکاردارند
علت اینکه در تمامی صفحات خبری شما حداقل ده روزه در قسمت آخرین اخبار خبر ۲۴ هزار راس دام تلف شدند بعنوان اولین خبر است چیست ؟!!!
باهنر خان که میگی امسال؛ عمده وقت من برای انتخابات مجلس گرفته شود مگر کم قدرت و ثروت و مطامع دنیا داری؟!!! فکری به حالِ بیکاری و تولید و اشتغال کنید 30 سال در مجلس بودید چه کار کردید
حضرت موسی که به ظریف هیچ ربطی نداره\
مسیحی شدن ایرانیان مقیم در اردوگاه‌های پناهندگی یونان
یونانو وللش
همینجا بیخ گوشمون تو شهر ها ببینید بواسطه فراهم کردن این زندگی برای مردم ، جوانان معصوممان از مقدسات فراریند
یکی نیست به این آقای افخمی بگه اونجا که آقایون مداح از سیاست تا اقتصاد نظر میدن چرا صداشون در نمیاد ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
گل گفتی .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان