بازدید 30228
هزار و ششصد و سی امین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

هشدار آذری جهرمی درباره یک شرکت حمل و نقل اینترنتی/آیت الله مصباح: فکری برای تحول در حوزه بکنید/ماجرای ورود حشدالشعبی به مناطق سیل‌زده چه بود؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش محسن رضایی به اقدام ضدایرانی اینستاگرام / اعتراض یک شاعر به نامگذاری خیابان‌های تهران به اسم هنرمندان / ادعای عجیب محمود صادقی درباره برجام و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 18 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توضیح ظریف درباره تمدید چندساعته سفرش به ترکیه

وزیر خارجه کشورمان در پاسخ به این که شما طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود شب گذشته (چهارشنبه) به ایران برگردید، ولی سفرتان به ترکیه چند ساعتی تمدید شد و علت این امر چه بود، گفت‌: یکی از مقامات که قرار بود، من با او ملاقاتی داشته باشم، در آنکارا حضور نداشتند و دیرتر وارد شدند. البته قرار بود امروز (پنجشنبه) وارد شود، ولی به خاطر انجام این دیدار دیشب زودتر وارد شدند و من نیز کمی صبر کردم که بتوانم با ایشان ملاقاتی داشته باشم. /خبرآنلاین

نماینده تهران: تحریم شرکت اپل، به شوخی بهارستانی شبیه‌تر است تا قانونگذاری!

علیرضا رحیمی نماینده تهران در توئیتی نوشت: در شرایطی که ایرانی‌ها بیش از یک میلیون از محصولات اپل را خریداری و استفاده می کنند، تحریم شرکت اپل (و به اصطلاح طراحان، آیفون) به شوخی بهارستانی شبیه‌تر است تا قانونگذاری در مجلس. فرآیند مواجهه با تحریم‌ها را شعاری و بی خاصیت نکنیم. قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره هنوز هم رسمی است. پیش از این نمایندگان با پیشنهاد طرحی دوفوریتی خواستار تحریم شرکت آمریکایی اپل شدند. بر اساس این طرح، ورود و آزادسازی محصولات این شرکت به داخل کشور ممنوع بوده و گمرک جمهوری اسلامی مسئول نظارت بر اجرای آن است. همچنین در بخش دیگری از این طرح، هرگونه تبلیغات محصولات اپل در کشور ممنوع بوده و وزارت ارتباطات نیز موظف است از رجیستری محصولات این شرکت خودداری کند.

رفع انسداد صفحات اینستاگرام رهبر انقلاب، رئیسی و ولایتی

شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی در راستای سیاست‌های ایالات متحده آمریکا صفحات برخی مقامات جمهوری اسلامی را مسدود کرده بود. صفحات اینستاگرام رهبر معظم انقلاب، علی اکبر ولایتی و ابراهیم رئیسی دوباره شروع به کار کردند. روز گذشته اینستاگرام صفحه انگلیسی رهبر انقلاب و صفحات رئیس قوه قضائیه و مشاور بین المللی رهبری را به دلایل نامعلومی مسدود کرده بود. پیشتر این شبکه اجتماعی در راستای سیاست‌های ایالات متحده آمریکا صفحات فرماندهان سپاه پاسداران را مسدود کرده بود. این اقدام اینستاگرام به دلیل قرار گرفتن نام سپاه در لیست تروریستی آمریکا صورت گرفته با این حال انسداد صفحات سیاستمداران اقدامی عجیب تلقی شد.

نماینده مجلس: می‌توانیم با تحریم اپل سالانه ۱۰ میلیارد دلار به آمریکا ضربه بزنیم

یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به تدوین طرح دوفوریتی تحریم شرکت اپل گفت: به هر حال اگر می‌خواهیم با آمریکا مبارزه کنیم باید همگی مبارزه کنیم و تبعیض معنایی ندارد. این مبارزه با کالا‌های کشور مورد نظر در راستای اقتصاد مقاومتی است و مسئولان باید در خط مقدم مبارزه باشند. حسن نوروزی درمورد تدوین طرح تحریم شرکت اپل توسط تعدادی از مجلسیان گفت: فروش اپل در ایران سالانه یک میلیارد دلار است، در نتیجه اگر ما این تحریم را انجام دهیم به همین اندازه به این شرکت ضرر وارد می‌شود. طبیعتا اگر ما نیرو‌های همسو را هم در غرب آسیا متوجه این جریان کنیم، آن‌ها هم تحریم می‌کنند. به نظر می‌رسد دوستان ما در کشور‌های همسایه و غرب آسیا و... اگر به تحریم سیستم‌های دیگر غیر از اپل روی بیاورند، فکر می‌کنم بتوانیم سالانه ۱۰ میلیارد دلار به آمریکا ضربه بزنیم.

ادعای عجیب محمود صادقی درباره برجام

عضو فراکسیون امید در توییتی نسبت به ادامه حضور ایران در برجام انتقاد کرد. محمود صادقی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود نسبت به ادامه حضور ایران در برجام واکنش نشان داد.

هشدار آذری جهرمی درباره یک شرکت حمل و نقل اینترنتی/آیت الله مصباح: فکری برای تحول در حوزه بکنید/ماجرای ورود حشدالشعبی به مناطق سیل‌زده چه بود؟
اعتراض یک شاعر به نامگذاری خیابان‌های تهران به اسم هنرمندان

سیداحمد میرزاده، شاعر خراسانی در واکنش به نامگذاری خیابان‌های تهران می‌گوید که چرا حتی نام یک نفر از هنرمندان انقلاب در فهرست اعلام شده نیست؟

سیداحمد میرزاده، شاعر کودکان و نوجوانان و داور چند جشنواره شعر کشور در اعتراض به نامگذاری خیابان‌های تهران به اسم هنرمندان مخالف نظام اسلامی نوشت: چه اتفاقی افتاده است؟ آیا سیل ِبی‌امان ِآغازِ سال، خانه هنر انقلاب را نیز ویران کرده است؟ بعد از چهل سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد این نامگذاری و این انتخاب‌ها، اعتراف به چیست؟

او با برشمردن نام چند تن از نویسندگان و شاعران انقلابی ادامه داد: چرا حتی نام یک تن از هنرمندان انقلاب در این لیست نیست؟ آیا علی معلم دامغانی، یوسفعلی میرشکاک، محمدرضا سرشار، مرحوم فرج‌الله سلحشور و ... ده‌ها هنرمند نام‌آور بزرگ شایسته آن نیستند که در پایتختِ جمهوری اسلامی خیابانی به نام آنان باشد؟ راستی هنر ِانقلاب در این چهل سال، هیچ دستاوردی نداشته است؟ این بدسلیقگی است؟ لجبازی است؟ یا داستانِ دیگری است؟ راستی به نسل نوجوان امروز چه باید گفت؟ نسل جوان‌تر این کشور به رویداد‌ها و رفتار مدیران و تصمیم‌گیران چگونه می‌نگرند؟ آنان این ناهماهنگی و ناهم‌سویی دستگاه‌های فرهنگی کشور را چگونه ارزیابی می‌کنند؟

فتاح: اتحادیه اروپا با کمک ناچیزش به ملت ایران اهانت کرد

پرویز فتاح: مردم لبنان هم کمک‌های خوبی از طریق کمیته امداد به نیازمندان می‌کنند، لبنانی‌ها اصلا نیازی به پول ما ندارند البته پول‌ها را هم شرعا نمی‌توان جابجا کرد. به هر حال حمله به کمیته امداد باعث شده که کمک‌ها به این نهاد افزایش یابد. فتاح گفت: آمریکا اجازه نداد کمک‌های خارجی برای سیل زدگان به دست هلال احمر برسد، البته بنده معتقدم که اتحادیه اروپا با کمک یک و نیم میلیارد یورویی که رقم ناچیزی است نیز به ملت ایران اهانت کرد. رئیس کمیته امداد اظهار داشت: ما به سعه صدر و همراهی با مردم نیاز داریم و مطمئن هستیم که با عنایت الهی از همه مسائل و بحران‌های پیش روی عبور خواهیم کرد و شکست مفتضحانه نصیب دشمنان خواهد شد.

واکنش محسن رضایی به اقدام ضدایرانی اینستاگرام

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به اقدام ضدایرانی اینستاگرام در مسدودسازی صفحات مرتبط با سپاه پاسداران واکنش نشان داد. محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام و فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش، نسب به اقدام ضدایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مسدودسازی صفحات مرتبط با سپاه پاسداران واکنش نشان داد و در توییتر خود نوشت:‏ «آمریکا تا دیروز از سلاح نیرو‌های انقلاب می‌ترسید، امروز از قلم آنان. با ‎قلم هایمان آمریکا را شکست خواهیم داد.»

گفتنی است، یک روز پس از اضافه شدن رسمی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست گروه‌های تروریستی خارجی آمریکا، صفحه رسمی سپاه و چندین تن از فرماندهان سپاه پاسداران در اینستاگرام در صبح روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین از دسترس خارج شده است.

ماجرای ورود حشدالشعبی به مناطق سیل‌زده چه بود؟

جمالی نوبندگانی ادامه داد: حشدالشعبی نیز به عنوان نیروی نظامی عراق در کنار نیروی نظامی ایران وارد عمل شد و به خصوص با وارد کردن تجهیزات بخشی از مشکلات مناطق سیل زده را برطرف کرد که با استقبال خوبی هم روبه رو شدند. وی در ادامه با بیان اینکه نباید راه دریافت کمک‌های صادقانه سایر کشور‌ها را ببندیم، خاطرنشان کرد: حشدالشعبی با پیشنهاد خود به دولت ایران اقدام به کمک به مناطق سیل زده کرد و در این مسیر درخواستی از جمهوری اسلامی صورت نگرفته بود. همچنین آن‌ها نیز بدون اجازه دولت وارد کشور نشدند. عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار نیرو‌های عراقی، شاهد حضور نیرو‌های فاطمیون هستیم که پا به پای گروه‌های جهادی ایرانی در مناطق سیل زده اقدام به پاکسازی منازل و شست و شوی لوازم آن‌ها می‌کنند که جای قدردانی دارد.

رهبر انقلاب چهار مرحله به سیل‌زدگان کمک کردند

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه نگاه رهبری به کمیته امداد و اعتمادشان مورد مباهات ماست، گفت: رهبر انقلاب در چهار مرحله، مبلغ چهار میلیارد تومان برای کمک به سیل‌زدگان به کمیته امداد پرداخت کردند.

آیت الله مصباح: فکری برای تحول در حوزه بکنید

آیت الله مصباح یزدی گفت: به طلاب مستعد و جوان حوزوی توصیه می‌کنم برای تحول آموزشی و اضافه کردن برنامه‌های فکری کنند. او اظهار داشت: باید به این مرحله‌ای برسیم که بدانیم در نشر حقایق دین رسالت سنگینی داریم و نباید از آن غفلت کنیم. بدانیم اسلام تنها در ایران نیست، در دنیا خواهان دارد و این زمانی محقق می‌شود که دین را به درستی نشر دهیم. آیت الله مصباح یزدی گفت: به طلاب مستعد و جوان حوزوی توصیه می‌کنم برای تحول آموزشی و اضافه کردن برنامه‌های فکری کنند. آیت الله مصباح یزدی پیش از ظهر امروز در همایش نکوداشت علمی پروفسور محمدلگنهاوزن که پیش از ظهر امروز در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در قم برگزار شد، گفت: ایشان دارای ویژگی هایی، چون حقیقت جویی است. اما این استاد برای رسیدن به حقیقت، سختی‌های زیاد دید و از چهل سال پیش قدم‌های برجسته برای رسیدن به حقیقت برداشت.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) افزود: خصوصیت دوم ایشان هزینه کردن برای رسیدن به حقیقت است. برای رسیدن به دین، خستگی ناپذیر، شجاع و مقاوم بود. این موارد کمتر در کسی پیدا می‌شود و این در حالی است که در یکی از دانشگاه‌های آمریکا مشغول تدریس بود. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: از دیگر ویژگی ایشان تحت تأثیر قرار نگرفتن از تفکرات دیگران است. از شخصیت‌های معاصری است که با چهل سال تحقیق در زمینه‌های مختلف می‌گوید موضوع حقوق بشر پشتوانه علمی و دلیل عقلی ندارد و بیشتر نظریه سیاسی است. او اظهار داشت: ایشان زمانی این حرف را می‌زد که در فضایی مانند آمریکا سال‌ها حضور داشت و مشغول تدریس بود، ولی با این حال گرفتار فرهنگ امریکا نمی‌شود و در مورد حقوق بشر این گونه سخن می‌گوید.

هشدار آذری جهرمی درباره یک شرکت حمل و نقل اینترنتی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی با عنوان گزارش به مردم نوشت: گزارش منتشره در مورد وجود آسیب‌پذیری در نگهداری اطلاعات یک شرکت حمل و نقل اینترنتی، صحت دارد. محمد جواد آذری جهرمی افزود: بررسی تکمیلی در جریان است و گزارش آن رسما از طریق مرکز ماهر منتشر خواهد شد. این یک هشدار جدی برای کسب و کار‌های اینترنتی بود. در امنیت اطلاعات کاربران جدی‌تر باشید.

روایت رویترز از بروز اختلاف در کاخ سفید بر سر ایران

رویترز در گزارشی نوشت: بین شماری از مقام‌های دولت ترامپ، بر سر برآورد تسلیحاتی تازه در مورد ایران، «اختلافاتی» وجود دارد و در عین حال نگرانی‌هایی از «سیاسی‌کاری» در ارائه مدارک شکل گرفته ‌است. وزارت خارجه آمریکا ‎گفته این برآورد «دقیق» است. ‎‎اختلافات تازه زمانی عیان شد که وزارت خارجه آمریکا روز سه‌شنبه اقدام به انتشار و سپس حذف نسخه غیرمحرمانه برآورد سالیانه به کنگره در مورد کنترل تسلیحات کرد. این وقایع یک روز پس از آن صورت گرفته که ایالات متحده رسما نام سپاه پاسداران را به فهرست «سازمان‌های تروریستی» خود افزود.

برخی منابع خبری طرف گفت وگو با رویترز اظهار کرده‌اند این برآورد -که روز چهارشنبه دوباره منتشر شد- آن‌ها را به این فکر انداخته که آیا دولت ترامپ در تلاش برای ارائه بدترین تصویر ممکن از ایران است؛ کم‌وبیش همانند آن‌چه جورج بوش و دولت او در سال ۲۰۰۳، پیش از حمله به عراق، ارائه کردند. یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در ایمیلی به رویترز، ضمن دفاع از برآورد و قضاوت‌ها در مورد ایران گفته: «دربرگیرنده برآورد‌هایی دقیق، برپایه اطلاعاتی مناسب و مربوط» است.

واپسین مهلت برای ارائه برآورد تسلیحاتی دولت به کنگره، پانزدهم آوریل بود و به‌همین دلیل نیز نسخه‌ای از آن منتشر شد. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته، نسخه‌ای کامل‌تر و غیرمحرمانه، پس از مرور و بازبینی برآورد، منتشر خواهد شد. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ایمیلی که به رویترز فرستاده، در مورد آن‌چه این خبرگزاری «اختلافات داخلی» بر سر برآورد توصیف کرده، اظهارنظری نکرده ‌است. رویترز در بخشی از گزارش خود گفته، در برآورد اشاره‌ای به اظهارات مقام‌های اطلاعاتی آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در مورد پایان یافتن برنامه نظامی هسته‌ای ایران در سال ۲۰۰۳ و نیز عمل به تعهدات جمهوری اسلامی در توافق اتمی، نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۳۹
جناب فتاح ریس کمیته امداد، رقم کمک اروگا به سیل زدگان ایران 1،200،000 یورو هست و نه 1،500،000،000 یورو! ضمنا بجای تشکر دارین میفرمایید که کمکشون کم بوده؟! شما در مواقع بلایای طبیعی تا حالاچه کمک‌هایی به اروپا کردید؟! اینکه میفرمایید لبنان به ایران کم کرده هم نمیتونه درست باشه وقتی کمیته امداد مرتب در حال کمک به لبنان! خب همون کمک رو به مردم خودت بکن. دستت درد نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
آغا دست از زاد و ولد بردارید وضع کشور خرابه و اقتصاد نداریم

اگر به فکر خودتون نیستید به فکر اون بدبختی باشید که به زندگی نکبتون وارد میکنید و بعد هم باید کاسه گدایی پیش دولت و مردم دراز کنید تا کمکتون کنن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
فتاح در کمیته امدا کارنامه سیاهی داره. با این همه ثروت اکثر درآمد کمیته و کمک های مردمی آن رو به کشورهای عربی میفرسته در حالی که خودمان در ایران این همه فقیر و بیچاره داریم
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
امیدوارم وطنم هیچوقت درگیر جنگ نشه
هرچند که اگه خدای ناکرده این اتفاق بیفته قطعاً با جان و دل از پاره طنم دفاع خواهم کرد و منتظر آمدن آقازاده ها به میدان نمی مانم چون آنها اسمشان رویشان است و از بچگی برای ریاست کردن و مدیریت کردن به دنیا می آیند و نه جنگیدن
اما مهم ترین نگرانی و دغدغه من و شاید خیلی های دیگر این است که وقتیکه با بارش باران که فی نفسه نعمتی بزرگ از جانب پروردگار است، اینچنین کشور دچار مشکلات عدیده میشود، زمان جنگ که دیگر.......!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
اینقدر درکت کمه که نمی دانی هر حساب کمیته متفاوت است شما بر اساس ان حساب پول پرداخت می کنی

خطاب به ۲۲:۵۷
بسیجی پیرو خط رهبری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
خوب شد حشد الشعبی آمد تا منافق و مزدور از طیف ولایی جدا شود.
با همین حشد الشعبی و حزب الله آنچنان مشت محکمی به دهان یاوه گویان داخلی و خارجی میزنیم تا عمر دارند فراموش نکنند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
کلبپی از زیبا کلام شنیدم که گفتند ما ایرانیها و مسولین از دنیا طلبکارن . یعنی طلبکارن که حق ما را خوردند . تازه میفهم زیبا کلام استاد علوم سیاسی هست .‌دمش گرم درست گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
چه عجب یه حرکتی از جناب محمود صادقی بلند شد! هرچند که معلوم نیست که چه نیتی پشت سر این توئیت وجود داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
به حشدلشعبی یک زحمتی بکشه پیکر جوانان ما هنوز در خاک عراق پیدا نشدند و مادران چشم انتطار هستند نمیتونند وقت بذاران پیکر سربازان‌ما را پیدا کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
خطاب به خان محمدعلی آقا و بقیه و همه مخاطبان تابناک و همه مردم ایران و همه کسانی که این متن را از الآن تا چندین سال بعد خواهند خواند:

مشکل اینجاست که بعداز چهل سال انقلاب کردن باز داریم دست به آزمون و خطا میزنیم و امثال محمود صادقی که از مهم ترین مدافعان اشتباه تاریخی ای چون برجام بودند حالا آن را شکست خورده میدانند و تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
همین ها زمان جنگ چه بر سر ناموس مردم ایران آوردن.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
وقتی عصبانی میشی مثل کیهان حرف میزنی یاوه گویان . . دوتا سوال دارم اینقدر مردم را دسته بندی کردید ته ته ان اقلیت کی باقی میماند دوم اینکه کسی وقتی سیاستمدار خودش را میداند انهم سیاستمدار با منش اخلاقی کاربران هموطن خودش که از بین هزاران سایت سایت محترم تابناک را برای ابراز عقیده و نظر سیاسی دارد چرا این تهمت ها را میزنید من فکر نمیکنم در خانواده خودتان هم با هم وفاق سیاسی داشته باشید یا اختلاف سیاسی نداشته باشید
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
رئیس هلال احمر گفته یک ریال کمک خارجی نشده اما مرتب در خبرهای ورود کمکهای کشورها مختلف به صورت هوایی و زمینی اطلاع رسانی می شود. ایشان توقع دارند صرفا دلار بدهند درصورتیکه نیاز به اقلام است نه نقد.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
رواج دادن و فرهنگ سازی کردن ازدواج اجباری دختران زیر ۱۴ سال در چند استان
ورود حشدالشعبی برای کمک به سیلزدگان هیچ توجیهی نداره
اذهان مختلف جامعه را مشوش کرد ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
هر چه زودتر برگردن . میشود مردم عادی عراق برای کمک بیایند . حشدالشعبی گروههی هستند که تفکرات سیاسی و ایدولوژیک دارند و در گفتمان ایدولوژیک انها حتی امثال خاتمی و هاشمی هم نمیگنجد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
ما که مشکلی نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
جای گرم نشسته ای آبت فراهم نانت فراهم آنوقت بیگانه ای که از خارج آمده و به هموطنانت کمک می کند، بجای اینکه شرمنده شوی، طلبکار شده ای؟! کمک نمی کنی و خیری نمی رسانی شر مرسان
ناشناس ۲۲:۵۲
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
در گفتمان ایدئولوژیک اکثر مردم ایران خانمی و هاشمی هیچوقت نمی گنجند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
آفرین به ناشناس ۲۳:۰۳ احسنت بهت
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
لزومی نیست که تک تک آدمها توجیه بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
جالبه
تابناک برای پاسخ به نظر این هموطن که حرف دل میلیونها نفر را زده فقط پاسخ های منفی و مخالف را منتشر میکنه. تابناک بیطرف نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
هیچ خیری از عراق ندیدیم خیرشان را نمیخواهیم . فقط کشور ما را به خدمان واگدارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
خودت هم‌میگی بیگانه ای امده برای کمک . ما به کمک افراد عجنبی کمک نمیخواهیم‌چون با ورود این ها دیگر خارج نخواهند شد مثل افاعنه که در کوی و برزن و خیابان و بیابان ایران اتراق کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
اجنبی ای که به اجنبی ای دیگر به هر دلیلی کمک می کند شرف دارد به دوستی که موقع سختی و مشکلات دوستش را در نمی یابد هروقت مثل حشدالشعبی تا کمر رفتید زیر گل و لای و جان شیرینتان را بخطر انداختید آنوقت بیایید حرف مفت بزنید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
ما را در جنگ‌هشت سال تو گل و لای بردند تو فیلمش را ندیدی الان هم بخاطر مطامع سیاسی هست تو هنوز خیلی زود هست این‌مطالب را درک کنی بحث تمام
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
وقتی از شرف حرف میزنی تنم میلرزه . خدایی کاربر محترم از شرف زیاد مایه نذار چون این کلمه خیلی صفت زیبایی داره و معانی متعدد داره . همه دنیا و همه مردم دنیا شرف دارن چون خدا اینطوری خواسته . حالا باید برای شرافت کسی انهم‌وقتی بحث سیاسی باشه ارزشی نداره . چه خون انسانی که در ایران کشته میشه چه در امریکا جه در فرانسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
این هایی که علیه نیروهای کمک کننده عراقی به سیل زدگان ایرانی سخن گفتن رو چی می توان بیان کرد.
مشتی انسان که هیچ چارچوب و قاعده ای جلوی رویشان نیست و راست رو کج و کج رو راست جلوه می دن.اگر امریکا و اروپا از این دست کمک ها می کردن این افراد هم اکنون به به چه چهشون گوش فلک رو کر کرده بود
وطنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مگه ما ارتش و سپاه 20میلیونی نداشتیم، پس چه نیازی به گروه حشد الشعبی هست! اجنبی باید اخراج بشن از خاک وطنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اقآاااااا اقاااا بنده از اول هم گفتم اینها برای اشنایی با منطقه وارد ایران شده اند حالا برای رد گمکنی چندتا ظرف یکبار مصرف غذا هم میدهند دست ملت بدبخت ایران....
غلام
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
واقعا افرادی که علیه کمک عراقیها و افغانها و یا هر ملت و دولت و فردی به سیل زدگان مطلبی مینویسند (بخصوص که معمولا این افراد خود هیچ خیر مادی و یا جسمی ازشون برای سیلزدگان ساطع نمیشه) مریض هستند و باعث تاسف هست که سایت تابناک چنین کامنتهایی را نشر میکند
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
از کجا می دانید مردمی که محالف حضور نیر و های شبه نظامی هستند کمکی نکرده اند؟
اینها که نظر می دهند ایرانی هستند و سیل کمک هایی که شده از طرف همین مردم است.باید به شما بیگانه پرستان آنهم طرفدار ان عراق که قاتل صد ها هزار ایرانی هستند و به زنان و دختران ما در سوسنگرد و هویزه تعدی کردند و بعد آنان را زنده بگور کردندشک کرد نه مردم ایران .
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مردم هرکشور باید نسبت به کشورشان تعلق خاطر داشته باشند ایران مال ایرانی هاست ودر شرایط بسیار سخت تر از عهده مشکلات بر آمده اند ورود نیروی شد الشعبی یک بی سلیقه گی و اشتباه بزرگی بود که تعلق خاطر ایرانیان را چالش کشید
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چه اشکالی داره دارن به سیل زدهاکمک میکنن ،خداخیرشون بده
اگرازایران نرفتن وبه روسری زنان ودختران گیردادن
اونجابایداعتراض کنیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
دادستان چند وقت پیش گفت که حشد الشعبی یعراق و زینبیون پاکستان و فاطمیون افغان و حوتی ها برای چه و چه زمانی به ایران خواهند امد !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
دوستی مردم ایران با کشور های منطقه به ضرر امریکا و اسراییل و نقشه هایشان برای ایران است البته به کمک افراد جاهل سعی دارند این دوستی را بهم بزند که نخواهند توانست
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چه سانسور قشنگی کردی دستت درد نکنه خاتمی و هاشمی در ملت نمیگنجد حداقل چند جا را حذف نمیکردی تا طرف گیرنده مثل حاج منصور جوابش را میگرفت خخخخخ
چرا آقازاده ها به کمک سیلزدگان نیامدند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا مسئولان از آقازاده هایشان نمیخواهند به کشور بازگردند ؟؟؟؟؟

چرا حشد شعبی بیاید و آقازاده ها نیایند ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
آقا زاده ها باید لباس عوض کنند یا کت و شلواری هستند یا ملبس تشریف دارند حالا ایا با این دو مدل میشود بیل زد ان روحانی هم‌که در فصای مجازی کلیپی داد و گفت سلبیریتها بیایند بیل بزنند هنوز در حال بیل زدن هستند یا نه . باید پای حرفشان باشند تا ان شهر ها سیل زده اباد نشده به شهرشان بر نگردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
چو دانی و پرسی سوالت خطا است! خوب معلومه چون آقا زاده اند و ژن خوب دارن
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
قرار ما در انقلاب قرار نانوشته بود قرار بدون سند بود سیاست ها در منازل و شعارهای انقلاب در خیابانها داده میشد . قرار بر این بود که فقیر و غنی یکسان باشند یکسان غذا بخورند و لباس یکسان کاخ نباشه . زور نباشه . فقر نباشه . کسی بخاطر بی پولی فقیر نشه . ثروت برای ایران باشه ثروت خرج خرید سلاح نشه . محاکمه سران قبل از انقلاب هم همین بود که چرا پول کشور وقتی فقیر هست وقف سلاح و جنگ افزار کردید و نیروگاه هسته ای میسازید . پول صرف اب خیزداری بالای سدها با کاشت درختانی که بتوانند مثل چتر باران را در تمام فصول کنترل کنند اما کاشت درخت هم سیاسی شد . قرار بود همه پیکان سوار بشن و جامعه را دسته بندی نکنند . با تعریف سخت از انسانیت مردم به اقلیت و اکثریت تقیسم نشن . یا شعارها خیلی زیاد و ارمانی بوده یا اصلا دست نیافتنی ست .
هیچوقت نیروی نظامی یک کشور به کمک آسیب دیدگان کشورهای دیگر نمی رود
پس صلیب سرخ و هلال احمر چکاره اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیروهای مردمی چکاره اند ؟؟؟؟؟؟؟

ارتش و ..... چکاره اند ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
اومدن اینها به تو فشار آورده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
ناشناس 22:57
قرص فشار نخور تا بفهمی ورود حشدشعبی به مذاق مردم خوش نیومده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
ما هم مردمیم و ایرادی در کار نمی بینیم
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
شما هم مردمی ولی اقلیتی متوجه ای اگر دموکراسی بود اندازه رایت قدرت داستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ما هم مردمیم و خیلی اشکال دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ایرانی ها از ورود هر نیروی نظامی به کشور ناراضی هستن و تمام جای بحث نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
در کشورهای شرق آسیا هم وقتی حادثه ای پیش میاد دیدم که از نیروهای نظامی غربی کمک میگیرن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بیشتر مردم از ورود یک گروه نظامی به کشور ناخشنود هستند، می توانید نظرسنجی کنید یا به نظرسنجی هایی که انجام شده رجوع کنید.
مسعود
| Netherlands |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
قابل توجه اونایی که رگ غیرتشون از کمک یک عده آدم مخلص آنهم از
کشوری که خود گرفتار هزاران بلاست زده بیرون ..بگم برای اثبات حسن نیت تان به اون مناطقی بروید که حشد الشعبی دارن کار میکنن بیل ها رو ازشون بگیرید وخودتان کار کنید الان فعلا به جای حرف زدن باید بیل زد..
مسعود
| Netherlands |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
توپ وتانک با خودشون آوردن؟ که ترسیدی
شما از حکومت آل صعود هستی که از رابطه ی دوستانه دو کشور ایران و عراق در هراسی؟؟ دقیقا بگو از چی در هراسی؟ مرد و مردونه بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
منم جزو مردم هستم و خیلی اشکال میبینم .

ما وقتی خودمون نمیتونیم به هموطنان خودمون کمک کنیم ، چطور میخواهیم تمام دنیا رو نجات بدیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
جای گرم نشسته ای آبت فراهم نانت فراهم آنوقت بیگانه ای که از خارج آمده و به هموطنانت کمک می کند، بجای اینکه شرمنده شوی، طلبکار شده ای؟! کمک نمی کنی و خیری نمی رسانی شر مرسان
آقای جهرمی
زیاد حرف نزن
دو سال دیگه باید بری .
کارنامه ات را بیش از این سیاه نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
به هر حال ایشون جونه و هزار تا ارزو بزرگتر از وزارت داره و از قدیم گفتن ارزو بر جوانان عیب نیست
خبری از مرجان شیخ الاسلامی نیست ؟؟؟؟؟؟؟

پولها چی شد ؟؟؟؟

دکل نفتی چی شد ؟؟؟؟؟

سکه های سلطان سکه کجاست ؟؟؟؟؟؟

هرروز از خاشقچی می نوشتید ولی از اختلاس ها دیگه خبری ننوشتید !!!!!!؟؟؟؟

کمر مردم بین دعواهای سیاسی و اقتصادی دولت و .. خرد شد
پاسخ ها
سفارش دارم !
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
خبر نداری تازه پیش قراول اصولگراها در تلوزیون اختیاری ، اصلاح طلب معرفی میشه
حضور حشد شعبی ربطی به تاسیسات نفتی عراق در هورالعظیم نداشت ؟ چرا آب منحرف شد و به سمت شادگان آمد ؟ حوضه مارون و جراحی که در بالا دست سیل نداشت !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
مستر از خاک عراق هم اب رفته به هورالظیم
به جای اینکه حرف های کسانی که تشویش اذهان می کنند خودت اخبار را پیگیر کن به جای اینکه دیگران برای تو خبر فرستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
این رو چرا تابناک منتشر می کنه من که نفهمیدم
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
یادشان رفته همین عراقی ها با نوامیسشان چکار کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
وقتی نحوه وارد شدن انها را در کلیپی دیدم فکر کردم با ان تجهیزات و ادوات و پرچم انگار به کشور یک گروه شبه نطامی شبیه خون زدند یاد سریال پایتخت افتادم
چیزفهم مثلن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
۰۰،۵۵
واسه اینکه نمی فهمی منتشر میشه
اگه بخوای بفهمی این بابا چی داره میگه
باید ی زحمتی بکشی
نقشه محل مورد بحث و توپوگرافی و شیب منطقه را کالک کنی
بذاری رو هم، مطمینم میفهمی چی میگه،
من نفهمیدم تو چی گفتی؟
البت ما۴۰ساله فقط قل غل کلمات داریم
دریغ از تحقیق و پژوهش..... لاوالله،حسبی الله
آقای مصباح
جامعه هشتاد میلیونی را نادیده نگیرید. حوزه ها در اولویت نیستند.
پاسخ ها
حسنعلی
| France |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
تازه افرادی غیر حوزوی باید فکر کنند
در رسته خبری امشب اگر نظر مخالف داده بشه پخش نخواهد شد بنابراین فقط یک چراع سبز میماند و انهم دولت و مجلس هست . آقای روحانی . گوجه و خیار چرا گران شد کی ارزان میشه . اقای صادقی برای چی از برجام خارج بشبم وقتی به حق عنی سازی رسیدی . دعوا با امریکا از اول انقلاب بوده مگه تازگی داره .
هشدار برای کبری ۱۳۹۸
با شرکت جهرمی و ........
می خواهید ضد انقلاب را پیدا کنید
ببینید چه کسی مخالف جضور حشد الشعبی قهرمان در ایران است. بزنید تو دهن این ضد انقلاب
به والله اگر رهبر فرمان دهد و اذن به امت حزب الله و بسیجان، آنقدر خون این جماعت ضد انقلاب را میریزیم
این جماعت مانع ظهورند و باید محو شوند
و الله مع الصابرین
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
تو تابلوعه ترولی ولی جالبیش اینه ادمهای واقعی اینجوری قدرت دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
قبل از ریختن خون دیگران از خودت خجالت بکش و با پرچم آمریکا نظر ننویس
اینجا جای منافقین نیست. برو تو سایتهای شرط بندی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
هپچو
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
در جنگ ایران و عراق بودی از این حرف ها نمیزدی . وقتی برادرت و خواهرت در جنگ کشته میشد این حرف نمیزدی . اتفاقا ضد انقلاب خود خود شما هستی خیلی بی جا میکنی کسی با شما در مورد یک گروه شبه نطامی نطر میدهد چنین حرف میزنی مگر تو وکیل مردم و من هستی . بیل بزن بود برود کشور خودش را بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
پرچم امریکای اخری خودت از طرف خودت حرف بزن
در ضمن شبه نظامی نیست و امریکا جونتون نتوانست جلوی شکل گیری این حشد را در مجلس عراق بگیرد
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
اگر سربازای فرانسوی می آمدن همین آقایون با شاخه گل میرفتن استقبال فرانسوی ها..و زود برمیگشتن خونشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
احسنت به منصور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
.شما حرف نزنی خیلی برات بهتره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
پرچم امریکای اولی پل اهواز کی ساخت . پل ها و راه اهن ایران را در سراتاسر کشور کی ساخت مگر کشورهای اروپای دیت بدست هم دادند و حتی در این پروز هاها کشته شدند کی ساخت مگر اروپاییها نبودند ؟ چرا اینقدر تعصب دارید . چقدر کارشان دقیق بود ایا برای ابادی ایران چند سال کار کردند ایا در کارشان تقلب دیدی . این دشمنی شما بخاطر تقابل اندیشه شما با غرب هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ادبیاتتان همه چیز را بیان میکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
باید زد تو دهن دشمن
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
حاجی منصور . حاج آقا راست میگه . برای چی سیاه نمایی میکنید بس کنید همه چیز درست هست اصلا مشکلی نداریم . کو و کجاست مشکل . کی گفته گرانی و بیکاری هست . کی گفته رای مردم تاثیر داره . کی گفته گوجه ارزونه . سیل مال بی حجابی هست . زلزله خشک سالی مال این خانم ها هست . این فتنه گرها را اینقدر انتقاد بی جا میکنند برید برید بخوابین حرف های بیخود نزنین . کی گفته سیاست مال شماها هست سیاست مال ماست چون...‌‌چون ما حقیم و حق داریم
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
البته از دیدگاه طرفداران بیگانگان مسلح طنز تلخی را بیان کردی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
حشد الشعبی اگر راست می گوید برادری اش را ثابت کند به دولت عراق فشار
بیاورد تا خسارات دو هزار میلیارد دلاری که عراق در جنگ ۸ ساله به ایران زد را تقسیط و جبران کنند
بعد از آن میتوان به آنها اعتماد کرد
تا برای کمک به ایران بیایند
ولی بدون اسلحه و فقط با ماشین آلات راهسازی
و نه تانک و تویوتا سواری و تیربار
و بدون اینکه حتی یک بیل و کلنگ و کیسه گونی با خودشان بیاورند
و لباس ضد گلوله و پرچم عراق را در بالای سر گرفته اند
محمد شریفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بیا جلو جلو ببینم چی تو چنته داری
کِرِم ضد رگ گردن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
هنوز نفهمیدی
آخرین مانع ظهور
ظهور افرادی مثل جنابتان هستند
که رگ گردن را جایگزین حکم الله و رسول میکنن و رشد فهم مردم مانع می شوند.
طالب، القایده و... و برادران جدیدالظهورتان الدایوش، فرادهم عموش عمش و این قصه سر دراز دارد. نصیحتی کنم بشنو:

زبان در کام ، نشسته اندر عزلت صم بکم
به از انکه نباشد زبانش اندر حکم
و اما بعد
اگر پس از ظهور اذنی بما رسد
همان کنیم که گفتی، بإذن الله و رسوله
اول اقای اذر جهرمی توضیح بدهند که در کنفرانس ارتباطات که رفتند و شرکت کردن و گفتند سند ۲۰۳۰ را اجرا کردن چی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
وقتی طرحی را رد میکنی طرح جایگزین و کاربردی که با عقل و علم‌و تجربه و فطرت انسان سازگار باشد باید جایگزین شود این طرح را رد کردید که به دانش اموزان اموزش جنسی میداد جای ان طرح در مورد اموزش جنسی چی داری . آیا این دختر و پسر آیا به هر در و دیوار بزنی به اموزش جنسی نیاز ندارند ؟چطور میشه این سخنان تعصبانه را پدیرفت شما اخرش دختران و پسران ازدواج میکنند کل فرمول و فلسفه ازدواج را به نیاز جنسی تعریف کردید . یعنی طرح جایگزین ان این هست که هر وقت نیاز جنسی داشتی برو کارت را با برنامه انجام بده . با تعریف اخلاقی نه اقتصاد درست میشود نه فرهنگ . این جوان باید بداند اصلا برای چی باید ازدواج کند .انسان مقابلش که میخواهد زیر یک سفق زندگی وند چه مطالبات و بیو گرافی دارد اکثر طلاق ها پس برای چیست ؟چون قبل از ازدواج اصلا کلاسی برای تعلیم جوانان وجود ندارد . هر کس هر موقع دلش خواست ازدواج کند و بعد طلاق چون به دلایل زیاد .....
وقتی رجیستری اپل را قطع کردن ان وقت می فهمی شوخی است یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
خود مسئولین ایفون دارن نه مردم بدبخت. من هم موافق قطع ایفون هستم
هیچ جای ان عجیب نیست وقتی که تحریم های سال۹۱ هستید و هم اینکه هسته ای ان مثل سابق کار نمی کند و هر کجا هم می خواهند می روند
پس برای چی فرهنگ کشور حرکت درستی ندارد و عوض اینکه الگوی درست را نهادینه کند ول انگاری و فرهنگ نادرست ترویج می کنند
آیا نیروی های حشدالشعبی در ایران خواهند ماند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
ورود نیروی نظامی باید با اجازه مجلس باشد
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
برای شما فرقی هم میکنه؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
منتظر یک بهانه سیاسی یا مواردی دیگری بودند که سبل بهانه ورود انها شده حالا که بهانه تحریم امریکا هست تا قرن ها باید بمانند پس بفکر اب و نان و جاه و ادوقه انها باشید حتی ازدواج
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
البته در صورتی که سپاه و بسیج کنار مردم باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مجلس در راس امور هست اینکه از شرق و عرب یک گروه شبه نطامی از هر طرف مرز بدون پاسبورت و یزا وارد کشور شوند را شما کجای دنیا پیدا میکنید .‌الان برو پیدا کن ببینید . ایا میشود الان در ترکیه وارد شد چون سیل امده و حتی برای کمک کردن باشد اصلا اجازه ورود به مرز بدون روادید و گذر نامه حتی در عالب هلال احمر هم باشد اجازه ورود نمیدهند بلکه باید دولت ها اجازه دهند .
خیلی وقته خیلی از مشاغل از جمله ساخت وساز رکود یا تعطیله،نمیشه بجای هزینه ومخارجی که برا حشد وافغانیها و... میشه نیروی کاربیکار وکارگران را مشغول کنید؟
پاسخ ها
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
وظیفه دولت و وزارت کاره که برای شما کار ایجاد کنه...حرفهای کلیشه ای و نخ نما نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
دمت گرم درست‌گفتی در سهر ما بالای ساختمانها افاعنه و پاکستانی پر کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
آمریکا هم به ژاپن بمب اتم زد و سیصد هزار نفر رو یکجا کشت اما حالا ژاپن دوستی نزدیکتر و صمیمی تر از آمریکا نداره
پس الکی بهانه جنگ ایران و عراق را برای امیال سیاسی تان نسبت به حشدالشعبی نیاورید
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
حتی یک دهم این افغانی ها اگر غیرت داشتی کار هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
غیرت چی هست . در افعانستان دختر را میفروشند و اینهمه هزار هزار تن مواد داخل کشورت میکنند انها غیرت دارند انها هنوز برای زنان و دختران سناسنامه ندارند . برو دایی جان همین کشورهای بد بخت دوست رفیق باشی مثل همان ادمها لیاقت داری سر زنان و کودکان را میبرند از تفکر و تعریف غیرتی شماها هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
هر چی اجنبی خاورمیانه را در ایران جا دادند انگار کشور مرز ندارد . قضیه محمود افعان شد که کشور را بیچاره کرد . دلیلش این هست که از مردم قطع امید کردند
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
علت انداختن بمب اتم را باید مینوشتی اگر بمب اتم‌را نمی انداخت چی میشد . هیچ وقت بهت نمیگن چرا بمب اتمی زد و چقدر فرصت به زاپن دتد که از چین خارج شو ولی امپراطور زاپن گفت نه از چین خارج نمیشوم آیا چین و روسیه مدیون غرب هستند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
شما حاضرین کار افاغنه رو انجام بدی
ریال بگیری
باباپاشوبرو اونور اب دلار و س لار بیار
بذار اینام اینجا حالشونا بکنن
کش ور من و اینا نداریم
من و اونا رم بیخال شین
بهرکی بخوان میدن دیگه
همه کشورهای پیشرفته الگوهایی که برایشان کار می کنند و تبلیغات می کنند فضا فراهم می کنند تا رشد کنند این جا برعکس کسانی که کارکردی برای سیاست کشور ندارن و حتی ضد ان هستند می خواهند فرهنگ سازی کنند نمونه ان اسم گذاری افرادی نظیر.....برای شهر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
فرهنگ سازی و خوب اومدی
ما خودمون ۱۴۰۰۰ سال سابقه فرهنگ و تمدن داریم و به جای گیتی صادر کردیم.
نیازی به چیز اضاف نداریم
کتاب گلستان رو بخونید
همش درس مدیریت و استراتژیه
اگه یکم اونترنت و اپ و ... امروزیاش بهش
الحاق کنی، از تعجب شاخ در میاری.
سر در سازمان ملل متحد
مشتیس نمونه خروار
هر ان کو دور ماند از اصل خویش
باز اویزان شود با دست ریش
البته کاملا روشن است پایبندی ایران به برجام هیچ فایده اقتصادیی ندارد.ماندن در برجام فقط بخاطر جلوگیری از اجماع بین المللی علیه کشورمان است.و الا مسئولین باید زودتر تصمیم به خروج می گرفتند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
به عنی سازی رسیدی چی . الان با این سوخت هسته ای نیروگاه کار میکند . بیشتر از این میخوای . اگر صلح امیز میخوای عنای ان ۵-۳ درصد هست بالای ان تا بیست درصد برای امور تحقیقی و بالاتر از ان برای بمب هسته ای . آیا این حق را به کشورهای دور برت حتی کویت و امارات و عراق میدهی ؟
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
قایده ش همین که پول را به چاه ویل نمی ریزیم کافی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
از اول هم خواست ایران استفاده صلح امیز بوده . مواطب تحریکات باشید . یعنی اگر ورای این سخن گفته شود این را ثابت میکند که اصلا هدف چیز دیگری هست . شفافیت در مواضع سیاسی .
به اشتباه 1.5 میلیارد نوشتی
اون چنان رونق اقتصادی ایجاد کردی که مردم توش موندن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
رونق اقتصادی ثبات سیاسی میخواهد . رونق اقتصادی با نفرین و فحش دادن رشد نمیکند . رونق اقتصادی نیاز به سرمایه گذاری خارجی هست . آیا به شرکت های بزرگ تولیدی جهت سرمایه گداری اجازه میدهید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
تا قبل برجام داشتیم به سمت رونق اقتصادی می رسیدم که......
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
تورم ۸ درصد روحانی را تامل نکردند تا به رقم‌پایین تر برسد یادم هست در شبکه دو مخالفین دولت روحانی میز گرد تسکیل داده بودند که دولت روحانی با نپرداختن و پخش نکردن‌پول و بودجه جلوی گرانی را گرفته این که کار مهمی نیست . رکود داریم باید بودجه را رها کنند تا رونق شکل بگیرد سوال این هست ایا با رکود بودن با توجه به تورم ۸ درصد بهتر بود یا نه با رها کردن و پخش بودجه و رشد نقدبنگی باز رکود تورمی و رکود کار بابت گرانی بهتر هست هر دو اشتباه هست . روحانی داشت خوب پیش میرفت یعنی پرداخت پول باید با حساب و کتاب باشد باید کسانیکه پول را گرفته بودند جواب پس میدادند که کجا خرج‌کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
قبل برجام به کدوم رونق؟ پیاز دو روز صادر شد ببین چی بر سر مردم اومد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
همه دیگر می دانند که مشکلات فعلی کار چه کسانی و چه گروهی است و برای چه ؟
دولتها فقط کارگزاران دستورات همانها هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
فک کنم تشابه در تضاد معنایی از طریق جناس تام رخداده. با عرض پوزش بعد ازین همونجور بنویسید ولی بخوانید:
رو
نِق
دوباره عزیزانم
۲باره دلبندانم
خب بسه
معنیش میشه: تولید رو دنده چپ و نق زدن
معمولا نیروهای امدادی سایر کشورا میان نه نظامی.
بعدم چند وقته پیش تهدید کردن اگر مردم انقلاب رو همراهی نکنن از فاطمیون و حشدالشعبی و لبنان و یمن کسانی هستن که مارو یاری کنن...این ورود به کشور در واقع نشانه ای واضح از همراهی اونها و تهدید کسانیه که انقلاب رو قرار نیست یاری کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
این اقایان با این ادواتی که امدند اگر دو ماه بمانند کلی خرج و مخارج به ایران تحمیل میشه تازه طلب کار هم هستند دیگر کشورها در علب کمک نقدی و کالا در عالب هلال احمر کمک کردند و تمام شد حالا اگر در داخل کشور سر در زندگی مردم کنند که خیلی فاجعه هست . یعنی انقلاب ما را دو دستی تقدیم دیگر کشورها نبتید میکردیم این اتفاق افتاد . مردم ایران اگر سیل امده خود سبستمی باید از طریق دولت انجام گیرد
حشد شعبی با اجازه دولت منتخب اومده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
دولت منتخبو خوب اومدی
خخخ
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
در ابن‌مورد دولت کاره ای نیست حق مخالفت نخواهد داشت . بچسب به پرچم عراق در میدان ازادی
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
هر زمان که دولت منتخب توانست قیمت پیاز و گوجه رو کنترل کنه ..شاید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
تو ایران قانونی وجود نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اینقدر در کار دولت دخالت میشه اینقدر برای دولت تعیین تکلیف میکنند دولت این‌وسط نمیدونه به حرف خودش عمل کنه یا به حرف موازی کاری یا بالاتر از دولت و کابینه . فرماندهی از چند جا هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
کدام دولت ؟؟؟؟ روحانی از بی عرضگی آبروی هر چی رئیس جمهور را برده !!!!!
همواره نی را از سر پهن آن مینوازیم.عزیزان نماینده یا نمیدانند و یا برای تبلیغات و تلف کردن وقت مجلس در مورد مطالب بی ارزش بحث میکنند! عزیزان اپل قبلا ایران را تحریم کرده و این گوشیهای اپل در بازار باقیمتی بالاتر از طریق دلالان ایرانی وارد ایران میشود. و نرم افزار و سخت افزار آنها بدلایل عدیده کار آیی لازم و باید را ندارند .بنابراین بحث جهت تلافی و تحریم اپل وقت تلف کردن است. بجای آن به مصاحبه مختصر و مفید نماینده مردم تاکستان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس توجه کنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اگر اجازه فعالیت به کشورهای دیگر مثلا امریکا در ایران میدهدی حالا میتونستی اهرم فشار برای امریکا داشته باشب اگر در دوره شاه پول و بودجه اصافه که باعث رشد نقدینگی در جامعه میشد ان پول را پخش نکردند حتی صدقه ندادند لدا در شرکت های بزرگ تولیدی سهام میخریدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
۲ نکته
استاد کسایی فرمودن که منم که می نوازم نی و .. بهونست. تامن نباشم ... صداییم نیس.
دویم: اتلاف و متلاف را ول کن، که اگه هیچ فایده اییواسه هیچکی نداره، واسه نمایندگان جیب سولاخ حق کمیسیون و تریبون و نون اضاف که داره. ب ت ر ک ه چش نمایندگان جهان بخصوص عموم صام
یعمی الان که دولت از glx حمایت نمکینه یک میلیارد دلا ضرر کرده؟
آقاي مصباح پس نقش شمادرحوزه چيست؟
این کشاورزا رو طمع برداشت و گوشت رو گرون کردند .خدا زد پس سرشون و اه مردم گرفتشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
پس شما میگین کشاورزها مفت کار کننن شهری‌ها بخورن. بعد بگیم ما کشور داریم. گرونی دلار فقط بنفع کشاورزاست ََسی باید سال دیگه 15هزار تومان بشهب
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
تو چقدر پرتی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
شرم کن
و اگر اینطور بود موسسات مالی اعتباری و بانکها و بازار دلالها و کارخانه های خودرو سازی و لانه های فساد مافیای قدرت را باید زلزله و آتش فشان جهنمی خاکستر میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
من حودم گشاورز خستم گوشت از چند سال پیش معلوم بود که کیلوی ۳۵ تومان نیست . من مثالی برات میزنم در سال ۶۶ وقتی کار میکردم حقوقم روز ۲۰۰ تومان بود منتها گوشت کیلوی ۱۷۰ میخریدم . یعنی گوشت ۲ درصد کمتر از یک روز حقوق کارگر بوده و زندگی با خرید دیگر اقلام هم مشکلی نبود الان هم وقتی کارگر روز ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان میگیرد چگونه میشود گفت که گوشت همان ۴۰ هزار تومان عرصه شود در صورتی اکثر اقلام تا ۳۰۰ درصد گران شده اند .‌اگر برنج هم قیمتش واقعی نشود دیگر کسی برنج‌کتری نخواهد کرد و مجبور به فروش زمین خواهند شد اصلا شک نکنید که کشور باید بر حسب علمی اداره شود . حرف و سخن و نصیحت برای جمعیت صد میلیونی در بخش ادراه جواب میدهد در اقتصاد نخیر باید سیاست علمی در پیش گرفت
تحریم آیفون اصلا به شوخی شبیه‌ نیست به راحتی می توان یک مدل خاص موبایل را در شبکه مسدود کرد
ازنمايندگاني كه فرق "اپل" با "آيفون" رو نمي دونن ، و بالطبع نمي دونن كجا رو ميخوان تحريم كنن ،چطوري انتظار داريد وضعيت رو بررسي و تجزيه و تحليل كنند و اقدامي شايسته انجام بدن ، تقصير ما مردمه كه اينچنين نمايندگاني رو انتخاب كرديم . با كدام حساب و كتاب شما به اين نتيجه رسيده ايد كه مي توانيد با تحريم اپل ، ده ميليارد دلار به آمريكا صدمه اقتصادي بزنيد ؟ !!!!
چی بودیم چی شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
کارگر و کشاورز و تولید کننده بودیم همه سر زمینهای کشاورزی کار میکردند حالا دانشجوی بیکار و مصرف کننده و نطریه پرداز در سایت ها . اینکه طرف درس دانشگاهی خوانده به هموطن خودش بخاطر حشوالشعبی میگوید شد ضد انقلاب حالا پیدا کنید چه کسی ایرانی نیست
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
همچین معلوم هم نیست اونی که گفته ضدانقلاب هموطن باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
فقط شما به مسولین نگاه کن
و محل تولدشون را ببین
سرزمین نفرین شده ایم
هیتلر آدم بزرگی بود. طوری که اون زمان همه دوس داشتن برن آلمان مثل الان که میرن آمریکا.

کشور خودمونم خیلی از بناهای مهم و زیباش زمان رضا شاه توسط مهندسان آلمانی ساخته شده از جمله ساختمان دادگستری خط راه آهن خیابان نازی آباد تهران و هزاران هزار بناها و کارهای ماندگار و زیبایی که بعد از ۱۰۰ سال دیدنی و پایدار هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
دم‌المانیها گرم‌که هر چی ساختند درست بوده . سه شاخص اصلی را لحاظ کردند زیلا کار کردند محکم کار کردند . تراز کار کردند و مهندسی بوده . یعنی من پلی را دیدم به طول دویست متر در شمال ایران زیر پل انگار مثل نمای ساختمان نما کاری شده . . کار دست کاردان بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اینکه گفتی زیلا و محکم کار کردند درست‌گفتی .‌یعنی به زیبای و محکم بودن ان‌ارزش قایل بودند . . بنطرم فکر میکردند که اگر در راه و جاده اصلی که هر دقیقه یک اتوبوس و کامیون از انجا رد میشود و مواد سوختی یا کالا یا مسافر را حمل میکند اگر به دلابل عیر فنی پل خراب شود چقدر مردم و وسایل نقلیه در خطر خواهند بود . یعنی این پل های اصلی یا راه اثلی خراب شود ارتباط که قطع میشود هیچ مردم اواره خیابانها میشوند و دوم هر پلی حداقل سه ماه طول میکشد تا دوباره درست شود یا سیمان و سازه خشک شود
جناب آقای مهندس فتاح ،مبلغ ۱/۵ میلیارد یورو ،میشود معادل ۲۳ هزار میلیارد تومان ؟ چگونه شما آنرا ناچیز میدانید ؟ این مبلغ بدرستی نیمی از خسارت وارد شده به سیل زدگان ایران میباشد ؟ مجموعهٔ حوزه های علمیه ،و نهادهای تبلیغی ،و فرهنگی که صدها میلیارد تومان بودجه میگیرند ،چه کمکی به سیل زدگان نموده اند ؟ لشکری که به مناطق سیل زده رفته اند ،هزینهٔ خورد،و خوراک ،و ایاب و ذهاب آنها را محاسبه نمایید ، آنگاه خواهید دید که ضرر آنها بیشتر از سود آنها میباشد ؟ مگر ارتش و سپاه ،و بسیج ایران بهمراه مردم ،و نهادهای حمایتی قادر به اقدامات لازم نبودند که از نیروهای شبه نظامی استفاده شده است ؟،،هزینهٔ‌سفر زوار کربلا ،و نجف ، که مستحب است ،و حتی هزینهٔ ؟ حج که به نیازمندان واجب تر است چند برابر مبلغ خسارت وارده به سیل زدگان میباشد ؟، چرا بزای هر عملی در ایران اقدامات سیاسی و جناحی انجام میدهید ؟،،فقط محلهای اسکان همین افراد را در نظر بگیرید ،آنگاه خواهید دید که به سیل زدگان ،کم لطفی شده است ؟،،و خیلی مسایل دیگر ،،،؟،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مهندس هنوز در آب و سیل تشریف دارند یا نه . شنیدم لکسوس سوار هم تا کمر تو اب هستند همان حقوق ۲۰‌میلیونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
منظور یک و نیم ملیون دلار بوده نه میلیارد انیشتین جان
فکر کردی اسکروج های اروپایی از این بخشش ها کنن . زهی خیال باطل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
ناشناس 18:08، این به قول شما اسکروچ های اروپایی برای هر یورویی که خرج میکنن باید به مردمشون حساب پس بدن. رو چاه نفت نخوابیدن که پولارو مثل اینجا حیف و میل کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
بابا ول کن اینکه فتاح واسه مانیس واسه اوناس،
واسه ما فتح آهه
تنها رشته ای که در حال حاضر بیکاری ندارد و از کمبود شدیدی هم رنج میبرد رشته پزشکی است با درآمدی چند ده و گاها چند صد برابر سایر رشته های همتراز. فرزندان خود را فقط به رشته پزشکی بفرستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
تنها رشته ای که در حال حاضر اصلا بیکاری نداره اینه که از اول اصلا ازدواج نکنی و اگر اشتباه کردی و ازدواج نمودی اصلا بچه دار نشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
اولین رشته ای که اصلا خوب نیست نوشتن کلمات و حرف تکراری هست
فروش دو میلیون دستگاه در طی دو روز

در گزارش خبرگزاری هند (IANS)، رانجیو سینگ، سرپرست بازاریابی و معاون ارشد سامسونگ هند اعلام کرد که در مدت 40 روزه‌ای که از ابتدای ماه مارس گذشته بود، سامسونگ موفق به فروش دو میلیون دستگاه گلکسی A در هندوستان شد.
مبلغ فروش کلی این دستگاه‌ها حدود 500 میلیون دلار بود که رانجیو سینگ معتقد است که این میزان فروش در یک بازه زمانی کوتاه، یک رکورد برای ما یا هر صنعت دیگری به حساب می‌آید. هم‌چنین این رقم سامسونگ را در مسیری قرار می‌دهد که تا پایان سال جاری موفق به فروش 4 میلیارد دلاری دستگاه‌های گلکسی A شود. در حال حاضر اعتماد‌به‌نفس سامسونگ در رسیدن به اهداف بزرگ، بسیار بالاست.
حشد الشعبی با اجازه مسئولان اومده و قدمش روی چشم است، فتنه گران هم خوب بسوزند ، زتده باد حزب الله و نصرالله و انصارالله و اسدالله .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
دلیل حرف من این هست که همین‌چند گروهی که اسم بردی اگر در یک شهر و کشور با هم‌میخواهند اداره امور کشور را بچرخانند باز اختلاف سیاسی پیدا میکنند در اوایل ممکن هست به خاطر و دلایلی و مطالباتی با هم‌مشکل نداشته باشند ولی همیشه اینطوری نیست . در راهبردی مشکل پیدا میکنند
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
نصرالاه بره سواحل لبنان درست کنه . اسدالاه بره سوریه که ساختمان شهرش مثل اب کش شده درست کنه ان دیگری گفتی انصارلاه هم بره اول عدالت سیاسی و اقتصادی را دوباره باز خوانی کنه
ناشناس
| Canada |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
کجایی هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
قدمشون روی چشم امثال خودتان
و آینده دور نیست و همدیگر را خواهیم دید که پشیمان هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
قدمش بذار روی چشم تو باشه نه چشم‌من .
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
زنده باد همه ی گروههای آزادی خواه از جلیقه سبزهای فرانسه تا پابرهنه های یمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
فکر کنم شما عرب زاده خارجی هستی ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
قدمش روی چشم خودت
اشدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
منم اشدالله
والله اگه ذره ای چشم به مال مردمداشته باشم.
ا
کف بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
اهل کودوم دیاری
باکیارابطه داری
میخای بگم چیداری
تابی جان چرا تیترهای عجیب میزنی؟ کجای حرف آقای صادقی ادعای عجیبه،انصافا بینی وبین الله اگر یک اصولگرااین حرف را میزد این تیتر را میزدی؟؟؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
صادقی هر روز به رنگی در می آید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
صادقی نماینده شجاعی هست
ورودی حوزه هاروولطفا کم کنید آخه چه خروجی برای مملکت داره جز اینکه اینا سربازی نمیرن، حقوق میگیرن فردا کار دولتی هم میخوان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
جانا سخن از زبان یک ملت میگویی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
تا ده سال دیگر با چندین‌میلیون روحانی داخل و خارج از کشور که در چند شهرستان بودجه میگیرند ضربدر سه فرزند که کنید میشود ده میلیون روحانی یعنی با فرزندان خودشان و بستگانشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
برای ترویج اخلاق درس میخوانند . برای ترویج به تقوی و
، . پرهیزگاری .
لطفاً آقای مصباح یزدی توضیحی در مورد بودجه ای که میگیرند توضیح بدهند که چقدر است وخروجی این بودجه چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خروجی فعالیت فیزیکی به مثابه کارگران و متخصصین فنی صفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
هیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
این مبلع پولی نیست . خرج ساخت ده تا بیمارستان مجهز صربدر چهل سال میشود چهارصد تا بیمارستان مجهز . حالا حساب کنید اخلاق بیشتر ترویج‌پیدا کرد یا مریضی بیشتر شد
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اگر به دنبال حق طلبی هستی از کاخ های لواسون هم بپرس، اما اگر مثل مگس دنبال زخم میگردی،ساکت شو
نام گذاری خیابانهای تهران به نام افرادی که گفته اند جای تعجب ندارد. خداوند سیاسیون مخالف آرمانهای انقلاب اسلامی را در هر جا به ویژه شورای مثلا اسلامی شهر تهران را رسوا کند. آمین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
این دعای اشتباهی کردی . خداوند را چرا وسط میاری . خود حرف شما و دعای شما سیاسی هست وقتی اخلاقت سیاسی باشه دعا مستجاب نمیشه . چقدر در روز در مراسم های مختلف دعتی نابودی کردید چی شد سیل دوباره شروع کرد از امروز هجوم اب و سبل بیشتر شده چون وسط سیل پیش مردم داغ دیده چکمه پوسیدی شعار مرگ سر دادی .
این همه ماشین شاسی بلند ؟ یعنی دولت عراق این همه ماشینو با کدام بودجه خریده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
با بودجه ۱۱۰۰ میلیاردی که بحشیده شد
با همه مخالم حتی با خودم
سلام بر تمام دوستان.....باید عرض نمایم حشد الشعبی با ابزارالات نطامی نیامده فقط کمک های مردمی عراق را به عنوان قدردانی از ملت ایران آورده و البته با اجازه دولت ایران آمده ، لطفاً قدرشناس باشیم ، ما به انها کمک کردیم برای نابودی داعش . آنها هم برای قدردانی از مردم ایران امده اند نه چیز دیگری ،،،در ضمن حشدالشعبی با فتوی علما به کمک آمده اند و خود را مقلد مقام معظم رهبری میدانند ، بارمایید لیبرالها و لژبرال نماها چه کردنداند برای مردم مصیلت زده ......
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
البته علما قبلا گفته بودند در صورت یاری نکردن مردم این مزدوران را خواهند آورد
چناب آذری جهرمی با توجه به اعتقاد صد در صد به رسالت فضای مجازی در نشر اخبار و اندیشه جواب بدهند
آیا پخش فایل سخنرانی انگلیسی ایشان در اروپا مبنی بر اجرای سند بیست سی در کشور ایران صحت دارد ؟
اگر نه تکذیب رسمی کنند و اگر آری به موجب کدام مصوبه قانونی ؟
تحول در حوزه های علمیه منظورشون چیه؟ یعنی همه بشن همفکر ایشون؟ همه جانب جناح خاصی رو بگیرن؟
مسدود کردن حساب چند نفر در اینستاگرام شد ضد ایرانی اما فیلتر کردن تلگرام با دهها میلیون کاربر ایرانی توهین به ایرانی ها نبود؟ راه دادن گروههای شبه نظامی بیگانه بر خلاف نص صریح قانون اساسی به درون مرزهای کشور توهین به ایرانی نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چند سال دیگر باید به جالی بلی . باید بگویی نعم . . بجای خیر باید بگی لا . برو سرنوشت فردوسی را بخوان تنت مبلرزه
با توجه به حجم اختلاس ها نشان دهنده این است دین رنگ باخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
با اخلاق مداری و نصیحت نمیشود اقتصاد را علمی کرد . اقتصاد مال مردم هست بیخودی دولت تصاحب کرده . تحرک اقتصادی با روابط با عراق رونق نمیگیرد چون اکثر این کشورها خودشان هزار جور مشکل دارند هنوز به دمکراسی اعتقادی ندارند چطور با دادن رب گوجه و گرفتن خرما و پباز و سیب زمینی .... این‌چه مدل اقتصادی هست که گوجه گران صادر کنی و گوشت ارزان وارد کنی
چرا خیابان های تهران باید نام خالد اسلامبولی و سلیمان خاطر را داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
حالد جون‌مهمتره از استاد اواز هست
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
؟آزادی خواه بودن وبرای آزادی خواهان محترم
واقعا که برخی آقایان فکر میکنند عقل کل هستند و مردم همه باید مطیع و تابع باشند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مسولین باید تابع نطر مردم باشند غیر از این اشکال داره
به جناب میرزاده شاعر بفرمایید یک میدان به نام آقای سلحشور داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
یک نامی بنام‌کوروش داریم چرا ندتریم چرا را پیدا کن
با سلام. تابناک لطفا اصلاح فرمائید! کمک اتحادیه اروپا حدود ۱.۵ میلیون یورو است نه ۱.۵ میلیارد یورو. با تشکر.
حالم از اخبار یکسویه بهم میخوره.
جناب میرزاده درموردنامگذاری خیابان ها زیادجوش نزن .چون اولا خود این هنرمندان مانند علی نصیریان .شجریان و... موافق اینکه اسمشان راروی خیابانی بگذارند نیستند ولی چون محبوب مردم هستند عده ای هم سعی کرده اند بااستفاده ازاین محبوبیت برای خودشان تبلیغ کنند که مردم هم اکثریت از اینکه این هنرمندان را بزرگ کنند خوشحال میشوند . اسامی دیگری هم که شماتمایل داشتید خیابان به نامشان شود شاید این اثرات را نداشته اند یعنی آنقدر اثرتبلیغی نداشته اند .
باید بفکر یکپارچه سازی بود تا دیگر هر کی برای برجام وfate,غیره اظهار نظر بی کاربردی نزند
این کشور هیچ نیازی به حشد. و...غیره ندارد باید سریع از کشور خارج شوند. دیروز پدرانشان با توپ و تانک وارد کشور ما شدند وامر وز پسرانشان با بیل و کلنگ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
زدی تو خال . وارد شدن خارج شدن انها ۱۴۰۰ سال طول میکشه
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
وقتی امثال شما فقط حرف می زنید وخانه نشین هستید،و با فنجان نسکافه نشستی جلوی پنجره خونت کشورم کشورم میکنی
ناشناس
| Sweden |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
مسعود جون اگه خیلی به حقانیت اعتقاد داشتی از فیلتر شکن مثل ما استفاده نمی کردی
مطمئن باشیدحشدالشعبی که درهرحال همکیش وآئین ماست برای کمک آمده و پس ازمدت کوتاهی خاک ایران راترک خواهد کردوباذکراین مطالب دشمن تراشی نکنید ولی بدانید که وای بحالمان وبحالتان اگرازهمسایگان غریبه غیرهمکیش بهربهانه ای حتی بعنوان ظاهری کمک خدای نخواسته نیروئی واردخاکمان شودکه اخراجش باکرم الکاتبین است شاهد آن تجزیه ایران وجداکردن بخشهائی ازخاکمان ونیز درچندسال پیش پس ازفروپاشی شوروی سابق ورودسربازان ارمنی بخاک همسایه ماجمهوری آذربایجان وتصرف بخشی از خاک آنجاوقتل عام اهالی بوده است که هنوزآذریها گرفتارشند درهرحال تجاوزبهرکشوری بد است وغیرقابل دفاع ولی کمک بشردوستانه اگرصادقانه وبدون چشم داشتی ازطرف دوستی همدل باشد چه عیبی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تکلیف ملت ایران با نظامیان بیگانه مشخص است ولی وقتی عده ای مزدور شبه نظامی وارد کشور می شوند آنوقت باید نگران بود.
محمود صادقی نماینده تهران در مجلس گفت: حفظ برجام چه فایده‌ای برای ما دارد؟

آقای صادقی،
مهمترین فایده برجام تحت نظارت بودن مخفیکاری‌های اتمی‌ است .
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
پاراف ۲ شما خیلی زیباتر بود
ورود نیروهای حشد شعبی وفاطمیون به ایران صد در صد غلط واشتباه است این بی اعتمادی به مردم کشور است .اگرر پول این نیروها به سیل زدها داده شود هیچ نیازی به کمک انها نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
هر چی با خودشان اوردند فقط خرج و خوراک و لباس
خودشان برای پنج روز هم نیست
زمان زلزله بم نیروهایی از ارتش پاکستان به کمک آمدند
پاسخ ها
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
کو گوش شنوا ؟ این روزها روشنفکری یعنی به همه چی حمله کن به جز غرب و غربزده ها...چندش آورن بعضی ها
اقای تابناک یعنی ما اینقدر بدبخت شدیم که باید حشد شعبی برای کمک بیاد مگر همینها نبودن که جونهای ما رو با دستهای بسته دفن کردن مگر همینها نبودن که زبونهای جونهای ما رو می بریدند حالا اوردینشون به ما کمک کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چرا جنایت انهارا من از نزدیک دیدم
چرا كوكاكولا و پپسي در ايران تحريم نميشن؟ اين دو برند نماد محصولا امريكايي هستن كه هيچ سودي هم براي جامعه ايران ندارن. منافع اين محصولات در ايران براي كيست كه هرگز از تحريم اونها صحبت نميشه؟؟؟!!!! تابناك چرا يك مقاله در اين مورد تهيه نميكني؟
*آیت الله مصباح: فکری برای تحول در حوزه بکنید*
مرجع محترم اکر شما با این همه سوابق نتونستید تحول ایجاد کنید به نظرتون کی میتونه؟
اگر در مبارزه با امریکا راستگو هستید تابعیت های امریکایی زن و فرزندان مسولین و سلبریتی ها را اول لغو کنید بعد تمام کالاهای امریکایی را تحریم کنید وگرنه مزاحم اوقات مردم نشوید
اون اشخاصی که بهشون هنرمند انقلابی گفتید واقعا در این حد نیستند که اسم یک کوچه به نامشون باشه آخه ببینیم یک اثر فاخر دارند یا ندارند دیگه اینکه کار سختی نیست که به صورت آکادمیک تراز این افراد مشخص بشه و به اون شخص که اعتراض دارند باید گفت بله زشته و مایه آبروریزی که اسم شما و اون افراد مدنظرتون روی خیابانهای تهران گذاشته بشه آخه هنر مثل علمه و با گفتن صرفا هنرمند به شخص خاصی از او هنرمند نساخته ایم و نیز دانشمند گفتن به کسی او را دانشمند نکرده و اسم اون هنرمندان آن گروه که قبولشون ندارید خیلی بالاتر از اسم برخی هستند

یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
دوست عزیز برای یکبار هم که شده بیایید به رای مردم و دمکراسی احترام بءدارید اگر مردم به شورای شهر رای دادند و انها تصمیم‌گرفتند که این کارها را انجام بدهند چرا پس به شورا تکلیف میکنید که نباید انجام دهد اگر دولت و مجلس طرحی را تصویب کردند چرا این دستگاه و ان دستگاه میکنید . ایا رای و نظر مردم به مجلس و دولت برای شما مهم هست یا نیست . ملت انگلیس راب به جدای از اروپا دادند حالا ببین دولت و مجلس چند ماه هست روی حرف مردم نمیتوانند حرف بزنند فقط وقت کشی میکنند و میگویند دوباره همپرسی کنید یعنی حرف اخر را مردم باید بزنند چون باعث از بین رفتن اختلافات رای مردم هست
حشد الشعبی نیازی به کمک آنها نیست .
پاسخ ها
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خودت پاشو برو کمک تا اونا بروند
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آقا مسعود پس فردا دیدی یه عده به همین بهانه گفتن آمریکا بیاد کمک ها. اونوقت اعتراض نکنی؟ این که نشد دلیل
ناشناس
| Sweden |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
مسعود تو خودت از نیرو های حشد هستی
ورود نیروهای نظامی خارجی به خاک کشور از نظر قانون اساسی ممنوعه
چرا بدون اطلاع و مجوز دولت و مجلس وارد شدند؟
در هر صورت اصول ١٢۵ و ١۴۶ رعایت نشده و هم وحدت ملی و هم قانون اساسی با یک اقدام نادیده گرفته شدند.»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خروج انها الزامی هست وسایل کمکی را اوردند باید هر چه زودتر بروند
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
دولتمون سرش خیلی شلوغه داره نام خیابونارو عوض میکنه نباید مزاحمشون شد..تازه یه مستند هم میخوان بسازن در باره تتلو...خخخ
هنوز پدر ومادر شهدای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران درقید حیات هستند ورود این بیگانگان به کشوریک توهین هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
متاسفانه پدر و مادران این شهیدان در برابر این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده اند.
وزیر ارتباطات باید طرحی را به مجلس اراپه کند تا هر نهاد و ارگان و سازمان و فروشگاه و تارنمای اینترنتی که اطلاعات از مردم درخواست می کنند مقید به الزامات امنیت داده های کاربران باشند آنچه اکنون فاجعه است و بدتر از این مورد تاکسی اینترنتی است دستگاههای آموزش و پرورش و مدارس و ... هستند که جیک و پیک زندگی خانواده دانش آموز را درخواست و در سرورهای خود ذخیره می کنند و کوچکترین امنیتی هم ندارند.
وقتی کامنتها را نگاه می کنی حضور منافقین که مخالف حضور حشد و الشعبی برای کمک به سیلزدگان است و تعریف و تمجید از آمریکا و اروپا به خاطر ساخت پلهای اهواز که نشان وابستگی آنها به غرب است و و در متن میبینیم که نامگذاری هنرمندان انقلابی در نامگذاری خیابانها نیست و این نشانگر وادادگی شورای شهر تهران و عقده گشایی با نیروهای انقلاب است که باید همه اینها بدانند اولا استکبار جهانی بشدت از وحدت ایران و عراق و سوریه بشدن عصبانی است و این افراد که ورود عراقی ها را به هر دلیل ممنوع میدانند یا خیلی ساده لوحند یا مغرض و یا مزدور باید بدانند که طبق فرمایش مقام معظم رهبری آینده انقلاباز آن حزب الهی هاست و شما به آخر خط رسیده اید باید به تاریخ بپیوندید
آمدن نیروهای حشدالشعبی و حزب الله و افغان خلاف قانون اساسی است و تا خدای نکرده عکس العملی از مردم ندیدند برگردند به کشورهاشون
کمک، کمکه وبحران هم بحران چه فرقی میکنه جنگ باشه یا نباشه.ما از صمیم قلب از کمکهای حشدالشعبی قدر دانی میکنیم ودست تک تکشونو میبوسیم‌.اون هایی که ساز مخالف میزنن همیشه بودن دهستان مهم برای ما فرقی نمیکنه؟ ایرانی یا عراقی ویا سوری ویا لبنانی ادای تکلیف هست اگه روزی دفاع لازم باشه آماده جنگیدیم و اگه روزی اتفاقی مثل سیل ویا دیگر بلایای طبیعی رخ بده برا مقابله با اون اماده ایم
ورود نيروهاي نظامي بيگانه مايع تاسف و شرم ملت ايران بود .
سخنان مصباح شبیه همان مثلی است که میگوید . طرف می نالد از نداری ایشان میگوید ....زردک میخواهی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی