بازدید 41284
هزار و ششصد و سی و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

بررسی موضوع عزل یک مقام اقتصادی توسط دفتر رئیس‌جمهور/نرخ اجاره در پلدختر «چند برابر» افزایش یافت/زن زنده در بیلبورد تبلیغاتی در بابل

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: قرار گرفتن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی با FATF به یکدیگر ارتباطی ندارند/خدمات‌رسانی هشت شناور حشدالشعبی به سیل‌زدگان خوزستان/رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان برگزار شد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ 21 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ضرر هر روز تعطیلی به اقتصاد کشور چند تومان است؟

میزان تعطیلات در ایران، همیشه یکی از مسائل بحث برانگیز بوده است. بسیاری تعداد روز‌های تعطیل ایران را با کشور‌های دیگر مقایسه می‌کنند و معتقد هستند در ایران روز‌های تعطیل بیش از حد معمول است و تأثیراتی منفی بر اقتصاد کشور خواهد داشت. سال ۸۹ خبرآنلاین محاسبه کرده بود که هزینه هر روز تعطیل برای اقتصاد ملی ۱۲۶۲ میلیارد تومان بود؛ عددی که احتمالا برای ۹۸ به بالای ۵۰۰۰ میلیارد تومان رسیده باشد. علی پاکزاد، سردبیر روزنامه‌ی عصر اقتصاد گفت: رقم تولید ناخالص ملی نشان می‌دهد، در سال چه میزان فعالیت اقتصادی و ارزش افزوده در اقتصاد کشور ایجاد شده است. هشت سال پیش ابتدا تعداد روز‌های تعطیل و سپس روز‌های کاری را محاسبه کردم. در ادامه هم تولید ناخالص سال قبل را بر تعداد روز‌های کاری تقسیم کردم و معلوم شد ۱۲۶۶ میلیارد تومان به اقتصاد کشور ضرر وارد می‌شود.

چه کشور‌هایی به سیل زدگان ایران کمک کردند؟

اولین کمک‌های خارجی به استان‌های سیل‌زده از عراق رسید. پاپ فرانسیس ۱۰۰ هزار یورو به سیل‌زدگان اهدا کرد. عربستان اعلام کرد وزن کمک‌های این کشور به سیل‌زدگان ایران ۹۵ تُن شده است. سه فروند هواپیمای نظامی هم کمک‌های عمان را به ایران رساندند. اهالی جمهوری آذربایجان، اما کمک‌های خود را به صورت زمینی برای سیل‌زدگان ارسال کردند. ولی در بین همسایگان، پاکستانی‌ها شاید از منظر خاصی، استثنا بودند. آن‌ها در مساجد آستین بالا زدند و برای سیل‌زدگان ایرانی کمک جمع کردند. نماینده نیرو‌های مسلح خبر داد پاکستان دو فروند هواپیما را برای رساندن کمک‌های خود مهیا کرده است. کویت هم دو محموله از کمک‌های خود را برای سیل‌زدگان ارسال کرد روسیه که ۴ کامیون کمک فرستاد. فرانسه هم کمک‌های خود را به صورت هوایی فرستاد. همچنین آلمان کمک‌های خود را برای سیل‌زدگان فرستاد. ولایتی هم گفت: کمک‌های ایتالیایی‌ها به فاصله یک روز به ایران رسیده است. همچنین چین گفت: برای کمک به سیل‌زدگان ایران آماده است.

رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان برگزار شد

دور اول رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ فروردین در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری و با حضور تیم‌های شرکت کننده، اساتید راهنما و داوران رقابت برگزار شد. در این دور از رقابت ۵۰ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور به همراه یک نفر استاد راهنما حضور داشتند که گروه‌های شرکت کننده متناسب با جدول زمان بندی اعلام شده به رقابت پرداختند. گروه‌ها در این دور از رقابت در زمان نود دقیقه‌ای همانند شورای نگهبان تشکیل جلسه داده و اقدام به بررسی مصوبات و استفساریه‌های از پیش طراحی شده توسط کارگروه محتوایی مسابقات کردند. این دور از رقابت با حضور سه نفر از اعضای حقوقدان شورای نگهبان، سیامک ره پیک عضو حقوقدان شورای نگهبان و ریاست پژوهشکده شورای نگهبان، سام سواد کوهی فر عضو حقوقدان شورای نگهبان و نجات الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان برگزار شد. در این دور از رقابت، هیأت داوری چند نفره حضور داشتند که به بررسی نحوه تشکیل جلسه، رعایت تشریفات، کیفیت استدلالات ودر نهایت رای نهایی و مکتوب می‌پرداختند. / پژوهشکده شورای نگهبان

زن زنده در بیلبورد تبلیغاتی در بابل

حضور یک زن در بیلبورد تبلیغاتی یک آرایشگاه زنانه در شهر بابل در مازندران سوژه‌ی شبکه‌های اجتماعی شده است. به گزارش انصاف نیوز، یک کانال اصولگرا به نام بیسیمچی با انتشار این عکس‌ها نوشته است: «اتفاقی عجیب در بابل! حضور یک زن به صورت زنده در بیلبورد تبلیغاتی سالن آرایش. ترویج تفکر غربی و استفاده ابزاری از زنان در روز روشن».

 
بررسی موضوع عزل یک مقام اقتصادی توسط دفتر رئیس‌جمهور/نرخ اجاره در پلدختر «چند برابر» افزایش یافت/زن زنده در بیلبورد تبلیغاتی یک سلمونی در بابل
گاف عجیب ترامپ در تسلیت به مردم سریلانکا

دونالد ترامپ در یادداشت توئیتری صبح یکشنبه به وقت محلی نوشت: از طرف مردم آمریکا به مردم سریلانکا در این حمله تروریستی وحشتناک به کلیسا‌ها و هتل‌ها که حداقل ۱۳۸ میلیون (؟!) کشته و بیش از ۶۰۰ تن مجروح وخیم داشته است، صمیمانه تسلیت می‌گویم. ما برای کمک آماده ایم. او بلافاصله در توئیتی دیگر روز عید پاک را تبریک گفت و نوشت: تاکنون این قدر خوشحال نبوده ام، به خاطر اینکه کشور شما به خوبی کار می‌کند با اقتصادی که زبانزد جهان است و شاید قوی‌تر از هر زمانی پیش از این. روز خوبی داشته باشید. رئیس جمهوری آمریکا که به سرعت با واکنش رسانه‌ها نسبت به توئیت مربوط به سریلانکا و اعلام عدد بسیار عجیب کشته شدگان این حمله تروریستی روبه رو شد، یادداشت پیشین خود را حذف کرد و پیام جدیدی نوشت که در آن تعداد کشته شده‌ها برجسته شده است. ترامپ توئیت خودرا این گونه اصلاح کرد: ۱۳۸ نفر در سریلانکا کشته با بیش از ۶۰۰ نفر مجروح وخیم در حمله تروریستی به کلیسا‌ها و هتل ها. آمریکا صمیمانه‌ترین تسلیت‌ها را به مردم بزرگ سریلانکا ابلاغ می‌کند. ما برای کمک آماده ایم. در حمله تروریستی روز یکشنبه به سه کلیسا و دو هتل در سریلانکا دست کم ۲۰۷ نفر کشته شده اند و آخرین اخبار از مجروحیت تعداد ۴۰۰ نفر حکایت دارد.

افراطیون به طور جدی مشغول انتخابات ۹۸ هستند

عبدالله ناصری، با اشاره به اینکه فضای سیاسی امروز کشور بسیار با گذشته متفاوت است و ما باید شاخص‌های جدیدی را برای آن تعریف و در نظر بگیریم، بیان کرد: چند نکته حائز اهمیت را باید در این مورد نظر گرفت؛ نخست این که یک اراده‌ای وجود دارد برای مقابله کردن با اثرگذاری رأی مردم و از سوی دیگر ضعف برنامه‌ریزی دولت و همچنین برآیند جامعه از ناکارآمدی نظام سیاسی انتخابات سال ۹۸ را پیچیده و مبهم می‌کند؛ لذا معتقدم جریان های‌سیاسی باید نگران انتخابات پیش روی باشند. این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: با توجه به تحولاتی که از سال ۹۲ به این طرف رخ داد، بین جناح اصلاح‌طلب و اصولگرایان معتدل و عاقل آن‌چنان تفاوت نگاه وجود ندارد. وی یادآور شد: جریان اصولگرای رادیکال و افراطیون تندرو بحث دیگری دارند، این جریان در برهم زدن بازی‌های منطقی و عادلانه ید طولایی دارند و به نظر می‌رسد به طور جدی برای انتخابات ۹۸ مجلس سخت مشغول هستند.

آیا حذف صفر تورم را کاهش می‌دهد؟

حذف صفر از پول ملی مشکل تورم را حل نخواهد کرد و از سویی هزینه‌های زیادی دست دولت خواهد گذاشت. ابتدا باید سیاست پولی و ارزی و مالی را اصلاح کنیم؛ به این معنا که یک تغییر بنیادین در ساختار اقتصادی دولت باید صورت بگیرد. تا زمانی که این مشکل حل نشود و دولت بانک ملی و بانک مرکزی را در اختیار دارد با افزایش پایه پولی، مدام نقدینگی اضافه می‌شود و به جای اینکه این نقدینگی به سمت ایجاد فضای تولیدی، ایجاد زیرساخت ها، بهبود ساختار‌ها و کمک به بخش واقعی اقتصاد هدایت شود در بخش رانتی انباشته می‌شود و نتیجه آن این است که با رشد اقتصادی منفی مواجه می‌شویم. وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی و بدون آماده سازی زیرساخت‌ها اگر صفر‌ها را از پول ملی حذف کنیم پس از مدتی دوباره این صفر‌ها برخواهند گشت. برنا

قیمت ۴۰۰ هزار تومانی گوجه سبز منطقی نیست

در چند وقت اخیر قیمت بسیاری از کالا‌ها به یک موضوع قابل توجه در فضای مجازی بدل شده و در جدیدترین بحث قیمتی فضای مجازی قیمت ۴۰۰ هزار تومانی گوجه سبز مطرح شده است ضمن آنکه پیگیری‌ها نشان از آن دارد که در برخی از نقاط شمالی تهران گوجه سبز نوبرانه به قیمت کیلویی ۴۰۰ هزار تومان نیز عرضه می‌شود. حال در این شرایط اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی به ایسنا گفت: تا زمانی که قیمت گوجه سبز به نرخ منطقی و اقتصادی نرسد جایی در لیست قیمت مورد تأیید اتحادیه و عرضه در واحد‌های صنفی مجاز نخواهد داشت. وی ادامه داد: در حال حاضر برای گوجه سبز نوبرانه قیمت‌هایی نجومی در محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان اعلام می‌شود که این نرخ‌ها هیچ جایگاهی در میان واحد‌های صنفی مجاز ندارد و هر ساله در زمان عرضه نوبرانه اعلام قیمت‌های نجومی رخ می‌دهد.

دولت سریلانکا شبکه‌های اجتماعی را فیلتر کرد

دولت سریلانکا تصمیم گرفت تا شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک را در این کشور به‌طور موقت فیلتر کند. این تصمیم به دنبال وقوع ۷ انفجار تروریستی در پایتخت این کشور گرفته شد تا مانع از انتشار اخبار غیررسمی و اختلال رسانه‌ای شود. به دنبال ۷ انفجار تروریستی در این کشور در روز عید پاک، ۴ هتل و ۳ کلیسا موردحمله قرارگرفته که تاکنون ۱۸۵ نفر کشته و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

رئیس هیأت مدیره تراکتورسازی: شرمنده مسعود شجاعی هستم

عباس الیاسی، رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی با اشاره به ماجرای سیلی خوردن مسعود شجاعی از یکی از تماشاگران تراکتورسازی گفت: هوادار هر تیمی با آن تیم زندگی می‌کند. من شرمنده هواداران شدم. آقای زنوزی هم ماجرای یکی از تماشاگران ما را گفته است که برای اینکه در زمستان به هواداران بگوید به ورزشگاه بیایند، در آن هوای سرد برهنه شد. مطمئناً چنین عاشقی نمی‌آید آبروی شهر و تیمش را ببرد؛ آن هم به کاپیتان تیمش؛ آن هم مسعود شجاعی که اسطوره اخلاق است. اشکان دژاگه و احسان حاج صفی هم همینطور. بچه‌های ما واقعاً نمونه هستند.

خدمات‌رسانی هشت شناور حشدالشعبی به سیل‌زدگان خوزستان

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هشت فروند شناور از سوی حشدالشعبی به ما در امدادرسانی‌ها به سیل‌زدگان کمک کردند؛ ضمن اینکه کسانی که نسبت به وجود نیرو‌های حشدالشعبی در خوزستان معترضند، یا ناآگاهد یا وابسته به بیگانگان. سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: هشت فروند شناور از سوی حشد الشعبی در امداد رسانی‌ها به کمک ما ارسال شد. فرماندهان نیرو‌های حشد الشعبی در زمان جنگ تحمیلی در کنار ما و مقابل نیرو‌های بعثی جنگیدند. در امدادرسانی به سیل زده‌های استان خوزستان نیرو‌های حشدالشعبی نقش قابل توجهی داشتند و شناور‌های آنان نیز قابل و کارآمد بود کسانی که نسبت به وجود نیرو‌های حشد الشعبی در خوزستان معترضند یا ناآگاه هستند یا وابسته به بیگانگان.

نرخ اجاره در پلدختر «چند برابر» افزایش یافت

ایلنا گزارشی میدانی از پلدختر منتشر کرده که در آن به اتفاقات عجیبی در این شهر اشاره می‌کند. از جمله تلاش عده‌ای سودجو برای افزایش اجاره بها در این شهر برای سیل زدگان!

در گزارش ایلنا می‌خوانیم: درد‌های زن‌ها در کوی سازمانی‌ها تمامی ندارد؛ «اکرم مرادی» یکی دیگر از سیل‌زدگان این منطقه می‌گوید: پدر و مادر پیر و ناتوانی دارم. شرایط مالی بسیار ضعیفی دارند و مستأجر هستند. سیل تمام زندگی‌شان را نابود کرد و آن مختصر اثاثی که برایشان مانده حتی به درد سمساری‌ها هم نمی‌خورد. دنبال خانه‌ای برای اجاره هستند و با توجه به شرایط اقتصادی الان حتی نمی‌توانند اتاقی را اجاره کنند. به جز یارانه و کمک‌های کمیته امداد، هیچ منبع درآمدی ندارند. در شهرستان پلدختر بعد از سیل، تورم چندبرابر شده؛ از خانه‌های استیجاری گرفته تا اقلام غذایی و. بنگاهی‌ها، اجاره‌خانه‌های باقی مانده را چند برابر کرده‌اند؛ اگر از این منطقه سیل زده بخواهیم برویم به شرق شهرستان، باید چند برابر گذشته، اجاره خانه بپردازیم؛ پدر و مادر پیر و بازنشسته من از کجا بیاورند اجاره‌های نجومی بپردازند؟! امیدواریم مسئولان نظارت بیشتری به اسکان مردم به خصوص کم‌درآمد‌ها داشته باشند. افشار پیری، رئیس شورای شهر پلدختر است؛ در مورد مشکلات این شهر بعد از سیل ویرانگرِ فروردین و در پاسخ به درد دل‌های این مردم می‌گوید: اساسی‌ترین مشکل فعلی شهرستان پلدختر بعد از سیل ویرانگر دوازدهم فروردین ماه، بازسازی فوری سه کیلومتر دیوار ساحلی است که بر اثر این سیل تخریب شده و آب وارد ضلع غربی این شهرستان شده و امیدواریم با همت مسئولان این مشکل هرچه سریعتر حل شود چراکه در بارندگی‌های بعدی بسیار مشکل‌ساز خواهد بود.

قرار گرفتن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی با FATF به یکدیگر ارتباطی ندارند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نباید موضوع بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام را سیاسی کرد، گفت: به لحاظ حقوق بین‌الملل موضوع قرار گرفتن نام سپاه در لیست گروه تروریستی با FATF به یکدیگر ارتباطی ندارند.

علی نجفی خوشرودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بررسی لوایح پالرمو و CFT در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس این لوایح را با لحاظ شروطی تصویب کرد که شورای نگهبان ایراداتی را به آن وارد دانست. بعد از کش و قوس بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان این لوایح در حال بررسی در مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی افزود: بعد از آنکه آمریکا در اقدامی خصمانه نام سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد، مباحثی در مورد نتیجه بررسی این لوایح در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد که تأثیر این موضوع به لحاظ روانی طبیعی است و این‌که تردید‌هایی نسبت به برخی سازوکار‌ها و اسناد و مکانیزم‌های بین‌المللی ایجاد شود. همچنین خوش‌بینی نسبت به تغییر مثبت در تعاملات بین‌المللی را کاهش داد به همین دلیل این تصور وجود دارد که اعضای مجمع هم تأثیر بپذیرند البته شخصاً امیدوارم آن‌ها در چارچوب منافع ملی تصمیم‌گیری کنند.

بررسی موضوع عزل یک مقام اقتصادی توسط دفتر رئیس‌جمهور

رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص نامه نمایندگان به رئیس جهمور و معاون اول وی در خصوص عزل پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی سازی گفت: این موضوع مطرح شده و ما آن را بررسی می‌کنیم. چندی پیش ده‌ها تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای شدیداللحن خطاب به رئیس جمهور و معاون اول وی، خواستار برکناری پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی‌سازی شدند و نوشتند با وجود تشکیل پرونده کیفری و ممنوع‌الخروج شدن آقای پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، علت ممانعت جنابعالی و آقای جهانگیری از عزل ایشان چیست؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۷۳
زنده باد محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان کوروش معاصر ایرانزمین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
من یک پزشک عمومی هستم و خدا شاهده تا الان نتونستم خانمم رو یه سفر خارجی ببرم و خونه و ماشین هم ندارم

دولت ماهی 200 میلیون کارانه بهم میده که پول یک ماه کرایه خونه و هزینه زندگیم هم نمیشه

آخرش ته ماه فقط یه 100 میلیون تومنی که از بیمه ، مطب و بیمارستان در میارم برام میمونه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
دوستان دقت کردین برای کمک به سیل زدگان اجازه استفاده از صندوق ذخیره ارزی داده نشده ولی هر سال کسورات وحشتاک حاصل از کارانه های فضایی پزشکان مستقیم از همین بودجه ها هزینه میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
اصلا چرا فقط کارانه به پزشکان داده میشه و به بقیه کارمندان و کارگران و نظامی ها داده نمیشه؟ مبلغش هم صد هزار و دویست هزار تومن و یا یکی دو میلیون هم نیست. بعضیها دویست میلیون میگیرن حتی تا 750 میلیون هم گزارش شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
انحصار انحصار انحصار.
پزشکی = انحصار
وکالت = انحصار
سردفترداری = انحصار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
به کورش و امیرکبیر توهین نکنید
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
خدا تورو هم شفا بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
خجالت نکشیدی این کامنت را گزاشتی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
خودت کشتی . اینقدر تابناک سرچ کردی تا ببینی کی بسته خبری را رو سایت میذاره در متن اول سایت بگی درود بر احمدی نزاد . چطوره برای نزدیک خونه اش همسایه بشی . احمدی حرف قشنگی میزنه اما برنامه نداره یعنی برای اجرای عدالت باید برنامه جامع و علمی داشت . احمدی نژاد تفکرش برای کشور هزینه سازی سیاسی و اقتصادی میکند ولی دستاوردی ندارد . یعنی مدیریت ایشان برای جوامع رو به رشد بدرد نمیخوره . فقط بدرد جوامع فقیر افریقای خوبه که رو سر بچه فقیر دست بکشی و بهش بگی انشالاه مشکلت حل میشه ولی اگر علمی باشه راه حلش این نیست راهی که سوییس و المان رفتند تقریبا نود درصد درست هست یعنی راههای جلو گیری از فقر و بیکاری را پیدا کرده اند وقتی پدر فردی را در کودکی اعدام‌میکنی تو از همین حالا فقیر فرض کن
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
مطمئناً در شرایط کنونی هرکس سنگ روحانی رو به سینه ش میزنه از مرفهین بی درد این روزگار و جامعه ست و هرکس هم که هی احمدی نژاد احمدی نژاد میکنه از قشر متوسط به پایین جامعه و فقیر و مستمند و مستضعف جامعه ست
همانطور که اگه دقت کنید هیچ بازیگر ، فوتبالیست و یا پزشکی رو نمی بینید که بجای حمایت از حزب اصلاح طلب طرفدار احمدی نژاد و اصولگرایان باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
احمدی نژاد:
سلام
| Iraq |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
ساختار Fatf شدیدا گرانی زاست
اما اتفاقا جریان خاصی منتظر رد fatf است تا دوباره تلاطم ارزی و گرانی عمدی ایجاد کند تا بهانه ای برای گند زدن شش ساله شان شود.
بخاطر همین تا زمان اجرای تعهدات برجام توسط غربیها باید سالها موضوع بررسی اف ای تی اف را کش داد تا تیرشان به سنگ بخورد و گرانی هم ایجاد نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
دوست عزیز من‌میتونم به شما هموطن عزیز بگم که احمدی نزاد دغدغه فقر مردم را داره بیکاری را درک میکنه اما بجای حل مشکل مردم ایران میرود پرو بال ملت امریکا و عرب و افریقا را میگیره . یعنی بجای حل مشکلات مردم به چالش میکشه . خودش مشکلات ایالت های امریکارا به چالش میکشه از المان تا فرانسه برای مردمش ایراد میگیره اما وقتی به کره شمالی و ونزویلا میرسه سکوت میکنه وووو را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
پریستیژ احمدی نژاد به رییس جمهوری نمخوره . علت شجاعت احمدی نژاد در پست ریاست جمهوری به خاطر سوادش نیست بلکه به علت این هست که میخواهد تازه محبوبیت از طریق روش پو پو لیستی کس کند . چون از اول ایشان ساستمدار نبود سرکشی به پروزه ها تجربه کاری میخواهد بصرف گیر دادن و ایدو لوزیک بودن پست ریاست جمهوری نیست ریاست جمهور اقتصاد دان . سیاستمدار . حقوقدان و تاریخ و جعرافیا را هم باید بخواند جامعه شناسی و روانشانسی را بخواند بصرف اینکه من انقلابی هستم میشود احمدی نزاد که حرفهای ایشان همش هزینه هست هم هزینه سیاسی و اقتصادی . پلی که احمدی نزاد میسازه عیلر سیمانش ۱۵۰ هست در صورتی باید ۴۰۰ باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
ای کاش من هم محصور بودم و غم گرونی نداشتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
یک تار موی گندیده امیرکبیر وکوروش ارزشش بیشتر از محمود است
ناشناس
| Italy |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
تمام کامنت هایی که در مورد پزشکان هست اغراق و دروغ و حاصل فکر یک نفر هست که شدیدآ نسبت به پزشکان عقده دارد و هر شب این حالت خود را نشان میدهد البته من نه خودم و نه هیچ یک از نزدیکانم پزشک نیستیم ولی شکر خدا عقده ای هم‌ نیستم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
من از ملت و احمدی نژاد معذرت میخواهم که به رضایی رای دادم
کشور به امثال احمدی نژاد نیاز مبرم دارد
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
پزشک عزیر من یک کامند هستم وتا الان نتوانستم خانواده ام را به اصفهان شیراز گلستان مازندران و...ببرم که داخل کشور است در ضمن 20سال دارم کار می کنم خانه ندارم ماشینم هم پراید90است ؟/توکجایی پزشک جان؟/....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
سایت محترم تابناک، شما چرا نظراتی که افترا و دروغ محسوب میشود را منتشر میکنید؟ مدتی است که فردی در قالب یک ناشناس مطالب نادرستی در خصوص پزشکان و دریافتی های آنان می نویسد. من خودم یک پزشک عمومی هستم در شهر کرمان کار میکنم و کل درآمدم ماهی 6 میلیون و 970 هزار تومان است به صداق فیش حقوقی اسفند 97، این درآمدهایی که ایشون میگه از کجاش درآورده؟!!!
لطفا عزل سردار جعفری را هم بر رسی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
پروژه ها مهندسی اجرا نمیشن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
دوست عزیز قرار نیست که یک نفر تا آخر عمر در پستش باقی بمونه
خیلی مسخرست که هر جابجایی ای رو یک عزل بدونیم
اگه اینطوره پس هرکس که بازنشسته میشه درواقع عزل میشه!!!
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
سردار جعفری دوسال پیش مدت ریاستشون تموم شده بود که رهبر برای 3 سال تمدید کرده بودن.هیچ چیز عجیبی پیش نیومده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
هر دو دوره پنج ساله یک بار رئیس سپاه عوض شده.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
دویست میلیون میگیره .ته ماه براش صد میلیون میمونه .پزشک عمومی هم هست وتخصصی نشده هنوز باز داره میناله .دکتر جان دمت گرم من چندتا مهندس سراغ دارم واسه کارگری احیانا کارگر نمیخوایی ؟مرد حسابی یا زن حسابی جنسیتت رو نمی دونم .جوانان کشور که از تو بهتر نباشن بد تر نیستند .کار ندارند .پول ندارند .میایی داشته هاتو به رخ میکشی ؟مرد حسابی برو خداتو شکر کن لا اقل جای پنجاهتا کارگر عیالوار درآمد داری .وجدانا لیاقت این همه پولو داری ؟
بوشهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
اگه یه کم بررسی کنی متوجه میشی که رهبری کسانی رو که منصوب میکنن فقط بر دو دوره است و بعد یه فرد جدید با ایده های جدید رو منصوب میکنن، این بنده خدا هم دو دورش تموم شده.
والسلام چرا عادت دارید داستان سرایی کنید
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
احمدی نژاد دغدغه فقر مردم را دارد ؟.بیایید در جایی به غیر از اجمع نقلابیون مثلا دانشگاهها به دنبال افراد باسواد برای پستهای کلیدی بگردیم .
باید تعرفه های پزشکی تو این تورم حداقل 50 درصد افزایش پیدا کنه. یه پزشک عمومی که همکارانش در آمریکا 20 هزار دلار در ماه درآمد دارن چطور با 20 میلیون تومان انگیزه کاری داشته باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
اونجا حقوق پزشک با بقیه مردم تفاوت زیادی ندارد.
با اینکه با پول خودشان درس خوانده اند.
در همه اون کشورهایی که ازشون دم می زنید پزشکی هزینه بالایی دارد.
آیا می دانید کشور ما سرانه پزشکش از بسیاری از کشورهای فقیر هم کمتر است.
چرا؟
تا دست زیاد نشود و پزشکی از رونق نیافتد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
خانم دکتر جان نمیدونم چرا یه حسی یا یه ندایی همیشه بهم میگه که همه پزشک ها از ثانیه به ثانیه روزشون دارن میلیون میلیون درمیارن و هیچوقت یه کسیکه میگه من دکترم نمیاد و تو خبرگزاری ها کامنت نمینویسه و اساسا کامنت نویسی شغل آدمای بیکار یا کم درآمده!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
در امریکا از دادن مالیات طفره نمیرند نقدی حساب نمیکنند تا مالیاتن براشون نخوره . به مریض میرسند نه اینه اون روز دخترم رو بردم دندان پزشکی حتی توضیح دادم دیشب دندونش درد میکرد و عفونت کرده گفت هفته بعد بیاید. بدون هیچ نسخه ای . اومدیم خونه بیچاره بچه تب شدید کرد اونیکه پول ویزیت 40 هزار تومانی دریافت میکنه ایا نمیفهمه چند تا قرص اموکس و سفیکسیم باید بده تا مریض بخوره و عفونتش خشک بشه بعدا ترمیم کنه .
نصف شب برداشتیم بردیم دکتر و چند تا سیفکسیم داد تا عفونتش خشک بشه .

شما ها فقط فکر پول و منافع خودتون هستید.

مردمی که ماهیانه یک میلیون 500 هزار تومان کار میکنند میخواهید ماهیانه 50 میلیون درامد داشته باشید . عجب وجدانی دارید.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
یک مدیر مدرسه هم در آمریکا دوازده هزار دلار حقوق میگیرد . حالا به نطر شما با سه میلیون تومان یک فرهنگی می تواند زندگی کنه؟
واقعا صنف پزشکان در این جامعه چه فکر میکنند؟ مقایسه آنجا با اینجا قیاس مع الفارق است . آنجا یک پزشک نهایت دو برابر یک معلم حقوق میگیرد ولی اینجا !!!! یک نفر می خواهد که برخی ازاین صنف را سرجایشان بنشاند تا با جان مردم معامله نکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
شما یا خانم دکتر نیستی یا خیلی بیکاری،اگر خانم دکتری شمارتو بنویس ما به شدت در بیمارستان به پزشک نیاز داریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
کدامیک از کابران حاضر هستند برای هر نمونه از خون و ادرار بیناران به ازمایشگاه کار کنه بجز عشق به طبابت هست من پزشک نیستم اما میگویم چون کشور ما همیشه در حال تجربه رو به رشد تورم و گرانی هست و حقوق ها بر حسب تورم بالا نمیرود در صورتی پزشکان میزان در امد خود را با کشور اروپایی مقایسه میکند چون مشکل از گرانی دلار هست . مثلا فرص کنی در اروپا ویزیت متخصث ۷ دلار هست در ایران پزشک پیش،خودش فکر میکند که اگر ۷ تا ۱۳ هزار تومان میشود مثلا صد هزار تومان پس چرا ویزیت ارزلن هست
محمدتبریزی
| - |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
لطفا خانم دکتر بروید امریکا تا درامدتان خوب شود نیازی به امثال شماها نداریم. زمانیکه دانشجو بودید من مسافرکش نصف مبلغ را ازتان می گرفتم که دانشجو هستید و درامدی ندارید حالا که دکتر شده این دارین جیب ما را می زنید پس نبود شماها بهتر از بودنتان است..............
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
در آمریکا یک پزشک تعداد مشخصی بیمار در روز ویزیت میکند ولی در ایران ه تعزیراتش به گرانفروشی یک پفک اعتراض می کند کسی نیست رسیدگی کند که آیا یک پزشک متخصص بابت دریافت پولی که قرارا است بابتش 20 دقیقه برای بیمار وقت بگذارد در واقع چند دقیقه برای او وقت می گذارد جالب است بدانید حتی یک پنجم هم وقت نمی گذارند یعنی باید بیمار دقیقه ای با پزشک حساب کند چرا باید پول 20 دقیقه را بگیرند ولی 2 دقیقه ای یه نسخه بنویسن و .. اجازه نمی دهند بیمار کامل شرح حالش را بگوید و مشکلاتش را مطرح نماید همینطوری الی یه نسخه مینویسن و بیمارو رد میکنن برای بیمار وقت نمیگذرن حداقل به اندازه ای که قانون معین کرده است
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
مدیر مدرسه تو آمریکا ۱۲ هزار میگیره؟ در مااااه؟
از این خبرها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
ناراحتی برو آمریکا 20 هزار دلار بگیر
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
خانم دکترمحترم مثل اینکه شمامال اینطرفهانیستیدونمیدانید حقوق دولتی یک پزشک متخصص دربخش دولتی آمریکاسالانه بیش ازسیصدوپنجاه هزاردلاراست که بااین پول میتواندهرسال یک منزل نوبخردوتوجه کنیددرمانی که اومیکندودرسی که خواندعین آن چیزی است که دراینجامیخوانند،نه کاری که مهندسین مامیکنند مثل آنهااست نه کاری که وکلای مامیکنندمثل آنها است نه حتی کاری که کارگران ساده آنجا میکنند مثل این جاهست ویزیت پزشک متخصص یکصدوپنجاه دلاراست درایران دربهترین شرائط سه دلاریعنی ازمزدکارگرساده آنجاکمتر،کاری نداریم هجمه ایکه فعلاراه افتاده میخواهدپزشکی مارا دقیقاشبیه پزشکی روسیه فعلی که درآنزمان پزشکان درحدراننده اتوبوس وغیره بودندوپزشکی بسیاربدی داشت وبزرگان به کشورهای دیگربرای درمان میرفتند،درسالهای نخست انقلاب حتی تاچندی پیش پزشکی خوب باپزشکان درجه یک داشتیم گویا قراراست این نقطه قوت هم خراب شود متاسفانه
آقا بین الطعطیلی رو که برداشتن دیگه چی میخواین از جون ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
تعطیل عزیزم. املا بلد نیستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
اتفاقا همین بین التعتیلی باعث شده که املات ضعیفه دیگه! خخخ پس خوب شد که رحانی ورش داشت!!! خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
اتفاقاً خودت هم که املات افتضاهه..
درتعجبم که اصلاح طلبان بعداز هشت سال گند زدن به این مملکت و رساندن وضع اقتصادی مردم به ضعیفترین اقتصاد در نیم قرن اخیر باز هم حرف انتخابات رو میزنن واقعا برم رو رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
عزیز دلم اصول گرا ها هم قبلا خودشون را نشون دادند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
گند کسانی زدند که برای ابنکه از اول انقلاب مرع و گوشت و پرتقال بدست مصرف کننده ارزانتر بفروش برسد بالای خوردو در اوایل انقلاب داراز میکردند که جنس ارزانتر فروش بره در سیاست هم چنین بوده برای دیگر اندیشان چه کردند که قابل بیان نیست . برای ارزانی طلا و ارز چند نفر اعدام شدند چی شد . اکل بروید گندی که زدید این بود که تمام معادلات علمی و فزیک و شیمی و اقتصادی را در ا ایل و گاها در چند سال اخیر به تمسخر گرفتید .اصول گراها همه امور را میخواهید با خشونت حل کنید حتی لباس پوشیدن مردم . سازکار شما فقط با خشونت در صورتی در خشونت اصلا ارزانی اتفاق نمیفتد . اصلاح طلبان میخواستند مردم را از چنین وصعیتی نجات دهند و چهار سال اول ثابت کردند اما طیف شکست خورده هنوز هم کیج میزنه واقعا نمتونه محبوبیت سیاسی در جامعه کسب کنه از قهریه استفاده میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
اصلاح طلبان می ترسن مردم برکنارشون کنند و لذا از همین الان مثل سال 88 دارند می زنند زیر میز انتخابات.
تنها اگر برنده باشند انتخابات رو قبول دارند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
اولا اصلاح طلب و اصولگرا هیچ تفاوتی با هم ندارند دوما اصولگرایان که سیاستشان کاملا مشخص است قطع ارتباط با جهان و رفتن به دامان روسیه وچین ولی اصلاح طلبان به غرب گرایش دارند که سیاست خارجی هم دست آنها نیست ودیدیم که روحانی تا حالا بارها به روسیه رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
گندی که شما اصولگرایان زدید فعلا کسی قادر به پاک کردنش نیست
ماهی نگیر اخوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
گند زدید به برجام . این هم‌نتیجه اش . . حالا برید درستش کنید دوم اینکه صد بار در این سایت توصییح دادم که من و کسانی که رای به روحانی دادند پرسش کردم که به روحانی بخاطر نبودن کاندید مستقل اصلاحات رای دادیم . یعنی به سبستم یاد اور شدیم که دمکراسی و آزادی و حقوق شهروندی زنده خواهند ماند یاد اوری کردیم که روحانی با سعار ما برنده انتخابات شد حالا هم چک سفید بهش ندهدیم میتونه بگه من‌اجرا نمیکنم . طلب کار هم ازش نیستم چون بیشتر از این در توانش نیست . روحانی باید میدانست که اصلاحات ممکمن هست خسارت و هزینه سیاسی برای ایشان ایجاد کند ما به روحانی رای دادیم که سال ۶۰ برنگردیم . ارتباط با کل دنیا . نه فقط عراق و سوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
همه شماهایی که طرف اصلاح‌طلبان رو میگیرین یا مرفه بی دردید یا خوش خیال یا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
23:24 اولا برجام هنوز هست. دوما جهانگیری پس چی بود؟ کاندید اصلاح طلبان بود، به نفع روحانی رفت کنار. کمتر شعار بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
23:24
شعور سیاسی پایینی داری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
دوست عزیز اصلاح طلب . و اصول گرا در اقتصاد هیچ فرقی با هم ندارند . هر کدام سر کار باشند . برای این مردم بدبخت فقط گرانی . گرانی . بدبختی و بیچارگی به ارمغان می اورند. پس اینقدر اصلاح طلب و اصول گرا را با هم مقایسه نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
خیلی عجیبه که شماها باز اصلاح طلبان و اصولگرایان رو جدا از هم می بینید .

به خدا هر دو مثل همند
حذف صفر فقط هزینه چاپ پول جدید و از دور خارج کردن پول های قبلی را بر مشکلات اضافه میکند. مجلس هم بهتره به جای تصمیمات روتین شده ادغام و سپس دوباره تفکیک وزارتخانه ها کمی به مسئولیت نظارتی خود در بحث پیاز و گوشت و سیب زمینی و یکسان سازی پرداخت ها مثلا بین یک مهندس و یک پزشک که شکافش داره از هزار برابر عبور میکنه ورود کنه.
آمریکا در جنگ جهانی دوم با اصابت دو بمب اتم بیش از سیصد هزار نفر را یکجا در ژاپن کشت و برای سالیان سال تا همین امروز میلیون ها نفر دچار تغییرات ژنتیکی و غیره شده اند اما الان ژاپن و آمریکا از نزدیکترین متحدان هم بشمار میروند درصورتیکه اگه از ترامپ پرسیده شه شاید همین الآن هم بگه که کار رئیس جمهور آمریکا درست بوده
اما دولت بعث عراق که الآن در حاکمیت عراق نقش خاصی نداره به ایران حمله کرد و بیش از سیصد هزار ایرانی رو شهید کرد
حال که از هر نظر که در نظر بگیریم کشورهای منطقه حسودی روابط ایران و عراق رو میکنن ، ما هم باید ورود حشدالشعبی به ایران رو به فال نیک بگیریم و رفتار درستی با نزدیکترین همپیمانمان در منطقه داشته باشیم و هر لحظه که به یاد جنگ تحمیلی افتادیم به یاد کار آمریکا با ژاپن بیفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
اگر ان بمب اتم را نمیزد و زاپن تسلیم نمیشد بجای ۳۰۰۰۰۰هزار نفر زاپن یک میلیارد مردم‌چین‌را کشته بود چون غرب منچوری تا شانکهای را گرفته بود
خطاب به ناشناس ۲۲:۵۰
| Germany |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
داداش مثل اینکه نگرفتی این یارو چی میگه!
منچوری و شانگهای و ویکی پدیا رو بذار کنار و اصل رو بچسب!
یعنی الآن ژاپنی ها باید متشکر باشند که آمریکا بهشون بمب اتم زد و جنگ جهانی دوم به پایان رسید؟؟؟!!!
خخخ
بابا تو دیگه کی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
اتفاقا سرچ‌کردم گفته که آلمانیها وقتی به وزیر خارجه شوروی گفته بودند شما بروید هند را بگیرید و از دست انگلیس که از طریق کمپانی هند شرقی در هند صدرات و حکومت میکردند از انطرف هم المان بعد به شوروی حمله کرد و فرانسه ووو سپس زاپن هم به چین و اندونزی ووو حمله کرد و امریکا به زاپن هشدار داد و وقتی قبول صلح نکرد بمب اتمی را انداخت
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
حضرات آلمان و امارات نشین که فکر میکنید عقل کل تشریف دارید با لودگی و مسخره بازی جواب مردم رو میدین! تا حالا فکرکردین غرامت جنگی ما از عراق چی شده؟ اگر یکی از عزیزانتون توی جنگ با عراق شهید میشد هم همینطور مسخره بازی میکردین؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
پس بی زحمت به رسانه ملی و سیاسیون کشور بگویید اینقدر از زدن بمب اتم امریکا به ژاپن غیرتی نشن دوم با تحلیل خودت به خودت جواب میدم یعنی الان باید اینچنین باشد که در خیابانهای شهرهای ایران دیگر پرچم امریکا را آتیش نزنید چون در هر صورت ممکن هست روزی صلح خواهد شد و بجای سخوی روسیه اف ۳۵ از امریکا بخریم بی زحمت روشنمان کن
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
اقای ناشناس جان الان دو دهه از جنگ می گذره وما غیر از شهیدانی که به خاک سپردیم هر ساله در اعیاد های مختلف کلی شهید را پیدا می کنیم ومی اوریم ؟/توحساب کتابات برای سرشماری شهدا اشتباه نکردین ؟
تا اطلاع ثانیه همه در بازداشت بمونن
.دشمن سپاه را گروه تروریستی اعلام کرده ، طبق قوانین fatf سپاه تروریست است .این یعنی اینکه عده زیادی بدتر از دشمن در مجلس است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
این قانون که شما گفتی قانون مبارزه با پولشویی است
من لیسانس مهندسی برق قدرت که هرجا میرم طوطی وار این جمله رو تکرار میکنن:
روحانی استخدام رو ورداشته و فکر استخدام شدن رو از سرت بیرون کن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
من نمیدونم خودشون چطور رفتن سر کار

آخه جوانی که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل سشده سابقه کار از کجا بیاره

در همه جای دنیا اولیت استخدامی با افرادی هست که دارای مدرک دانشگاهی هستند اما در ایران اولیت با افراد یهست که عضو نهادهای خاص هستند یا دارای رابطه هستند

البته من کسی رو به جز والدینی که با زاد و ولد به خاطر چند برگ کوپن ما رو در این شرایط مزخرف به این دنیا آوردن مقصر نمیدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
چشماتو باز میکردی میرفتی پزشکی . هم اتوماتیک استخدام بودی (با گزینش راحت) و هم درآمدت 200 میلیونی بود.
جوان ایرانی
| Germany |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
من فوق لیسانس برق دارم بهم میگن بعنوان یه کارگر پیمانی میری وردست پیمانکار تونستی هم ماهی یه میلیون ازش بسلفی کلات رو هم بنداز هوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
خداوکیلی اندازه یه کارگر سوادکاری ندارید پاتروم لامپ خونه هاتونو نمیتونید عوض کنید دیدم زیادم دیدم برو چند وقت جایی وردست کار کن شاید چیزکی یاد بگیری
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
بند پ داشته باشی با دیپلم هم استخدامی
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
۲۳:۱۱
داداش گلم آره تو راست میگی من توی شیش سال لیسانس گرفتم و توی دو سال فوق لیسانس و هشت سال از عمرم به فنا رفت حالا هم به اون اندازه ای که شاید و باید تو کار عملی خبره نیستم و فقط تئوری خوندم تو این هشت سال ولی حالا که بیست و هشت سالمه و برم سربازی و بیام و در سی سالگی نیاز به یه شغل دارم من پدر پولداری ندارم داداش تا نمیرفتم دانشگاه و از بعداز دیپلم گرفتن مغازه فرش فروشی یا فروشگاه پدرم یا تو کارخانه ش بشم مدیر عامل پشت میزنشین
نه
من به همین خاطر رفتم دانشگاه و در رشته بسیار بسیار مشکل برق که آدمو پیر میکنه مدرک گرفتم تا خودم حالا که پدرم فروشگاه و کارخونه ندارم به جایی برسم
اما فعلا که با بیست و هشت سال سن بدون ریالی پس انداز شغلم شده کامنت نویسی تو تابناک!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
میخواستین مچ بند بنفش نبندید و تا صبح خواب رو از ملت نگیرین تا داغ استخدام شدن به دلتون بمونه من که در زمان خاتمی کارمند رسمی بانک ... شدم و خدا رو شکر مزایای هیچ بانکی به گرد پای بانک .. نمیرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
ناراحت نباش ضرر اصلی متوجه خودشونه که به جوونهای با استعداد اهمیت نمیدن از قدیم گفتن گندم ز گندم روید جو ز جو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
مچ بند سبز از چپی بهتر نیست ؟ دوم اینکه متاسفانه درس خواندید ولی سیاسی هم شدید میدونستید هر کی سیاسی بشه خطرناک میشه البته برای قشر باسواد میشه تبادل افکار و اندیشه کرد اما قشر بیسواد سیاسی بشه خطرناکتر هست . سیاسیون نه به جان نه به مال و ثروت
.... نخواهند رسید
محمدتبریزی
| - |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
دو سال برو تو حوزه و فوق لیسانست را بگیرر انوقت وزیر هم خواهی شد بلد نیستین ناله می کنین!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
تبلیغ برای انتخابات بعدی شونه.وگرنه نرخ بیکار از زمان احمدی نژاد روبه ازدیاد گذاشت ورشکستگی کارخانجات و ...‌
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
مقصرخودتی وقتی پول وپارتی نداری چرادانشگاه رفتی
آلان بریم ان تبلیعاتی ان‌خانم برای سلمونی رادستگیر کنیم .‌ببربم‌حبس و شلاق بزنیم
چند روز است فیلترشکنم فعال نمی شود...برای شما هم همینطور شده؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
لکن بلی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
اول خدفش کن دوباره نصب و فعالش کن .‌دست به گزینه ها و تیک ها نزن . بعد اگر فعال نشد ببین بروز رسانی نیاز نداره چون جدیدا اینجوری هست که با دو تا سه ماه بصورت اتوماتیک یا فعال میشوند یا غیر فعال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
با این نیش و کنایه ها نمی توانید منتخب مردم را بکوبید. دکتر روحانی دستش روی فیلترینگ نرفته و نخواهد رفت.
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
بیتربیت ضدانقلاب
اونوقت این خانم اگر گرسنه اش بشه که میشه تبلیغ اغذیه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
اگر کار ضروری داشت تکلیف چیست
چرا هميشه به كشور تركيه ديد منفي دارين اونكه بهترين همسايه ماست خصوصاً در بعد از انقلاب و علي الخصوص اين چن سال اخير بهترين كمك ها رو در دوران تحريم برامون كردن ، تركيه كه دوبار به سيل زدگان كمك كرد چرا نگفتين اسمشو؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
فقط ترکیه نیست، اصولا در جامعه امروزی و ایدئولوژی نوظهور آریاپرستی ترک بودن شده خار چشم
دیگه باید ساده لوح بود تا در انتخابات شرکت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
اتفاقا این دفعه باید شرکت کرد .
رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان” برگزار شد..
----------
یعنی چی اونوقت؟ گرفتی مارو تابناک؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
مگر پرواز هواپیماست؟
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
یاد دست آوردهای پژوهشکده رویان افتادم
قیمت ۴۰۰ هزار تومانی گوجه سبز منطقی نیست
این ملت لایق همین نوع شرایط و رفتار هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
برای جمع کردن نقدینگی تو کشور اتفاقا خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
آقا پول دارن
میخوان بخرن یک ملیون!
شما چرا ناراحتی؟!
برایا من و شما هم هنوز گوجه سبز در نیومده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
تو جمع کردن نقدینگی که با فروش گوشت دولتی این اتفاق افتاد منتها راهای دیگی هم منطقی تر هست مثل فروش اوراق مشارکت . و فروش سهام . بورس . فروش دلار و طلا وووو اخر سر گران کردن اجناس منطقی تر همان فروش اوراق بها دار هست
هشت تا شناور برای کمک رسانی بما دادند . صد تا شناور طلب کار میشوند و دوباره ما باید مدیدن عراقیها باشیم که پشت سرهم باید برایشان ارسال کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
آگاه کن ببینیم نیروی حشدالشعبی اینجا چکار میکنن لنگ ۸ تا شناور بودیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
این شناورها را با کدام پول خریده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
گفته شده هر کی از آمدن این عراقیها انتقاد کنه یا دشمن هست یا امریکایی هست من امروز خواندم . شما بفرما چه موردی انتقادش امریکایی نیست . یعنی هر سیاستی اتخاد کردیم درست هست
ناشناس
| Canada |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
اصلا این 8 تا شناور رو با کدوم پول خریدن؟ با بودجه دولت عراق؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
خیلیا کمک کردن عزیزم. این یکی خیلی تو رسانه بی بی سی بد رفت تو قاب. تبریک به بی بی سی
این خانم مگر نمی گوید پدر ومادرش بازنشسته هستند پس چرا کمک کمیته امداد؟؟!!! مگر حقوق بازنشستگی ندارند؟!!!!
در حالیکه کمر مردم زیر بار گرانی.فساد.ناکارآمدی .خرد شده و اکثر مردم سرخورده.عصبانی وافسرده شده اند ومخصوصا قشر تحصیلکرده بیکارهیچ دلخوشی به آینده ندارند بعضی در رویایی انتخابات هستند .آقایان انتخابات را کنسل کنید تا کشور را از یک خطر حتمی نجات دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
روحانی برای این شکست خورو که راهی که به مردم قول داد را نرفت
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
همان روش پنجاه سال قبل بهتر بود یعنی در مراکز استانها و شهرهای بزرگ دانشگاهای احداث کردند که نیاز علمی وپزوهشی کشور را حل کند یعنی اینقدر پدیرش و جذب دانشجو نمیکردند که بعدا کار و شغل برایشان نباشد اما من نطرم این هیت که وقتی جوانان کشور را به دانشگاه بردید و در دانشگاه باعث رشد و استعداد سیاسی و فکری دانشجویان شد و از دولت تا مجلس تا نهادهای قدرت را به چالش سیاسی کشیدند ناراحت نشوید . یعنی به این دانشجویان نگویند که چرا سیاسی فکر میکنی ؟این حق دانشجو هست .ذات دانشجو هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
مردم باید ثمره رایشون رو ببینند. آنچنان رونق شدهه
ببینید موذیگری ودرغگوئی رادرشروع سیل یکی ازاولین کشورهائی که اعلام کرددرکنارمااست رئیس جمهورارمنستان بودکه باصدای بلندگفت درکنارایرانیهاهستیم رصدکردیم دیدیم ازهمان دروغهای معمول است که مابدلیل آدم نشناسی براحتی گولشانرامیخوریم و ایکاش مادوست ودوست نماوموذی رابهترمیشناختیم چون باساده لوحی ماوفریبکاری بعضی غریبه ها، بلاهاسرمان میآید کمااینکه خیلی هم آمده ولی متوجه نمیشویم کمک نکردن گناه نیست دروغ وفریب بسیاربداست خدابهمه ماآگاهی دهد که درانتخاب دوست فریب موذیان ودروغگویانرانخوریم .
تند روها در بازی سیاسی ید بالای دارند .‌هم در مقام و هم‌در ثروت شراکت دارند و هم‌بودجه . بنابراین اولین موصوعی که در انتخابات گذشته برای ... در ده شهر استان خودم که دیدم هر بیلبورد تبلیغاتی صد هزار تومان به فاصله ده متر به طول ۴۰۰ کیلومتر از کجا بوده ؟واقعا این بودجه از کجایت کدام اسپانسور بی مدعا ساپورت مالی کرده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
به همه تند روهای کشور که نمیدونم چند نفر یا چند میلیون نفر هستند اگر تمام‌مردم ایران این افراد را از ثروت و قدرت و ادارات کنار بگدارند باز دوباره یک اداره و کارگاه و نهاد موازی با دولت و مردم درست میکنند بهرحال از اول انقلاب فکر چنین جاهای و روزهایی را کرده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
طفلک روحانی که اصلا پول تبلیغ نداشت.
زن زنده! مگه ما زن زنده داریم؟مرد زنده چی؟
هر چند میدانم برخی از ایادی دشمن در تلاش هستند تا اسلام ناب را پنهان کنند. اما باید سخن حق را گفت
و لو کره الکافرین
مقام مادری از آن زن است. زن با تمکین شوهر مسیر همواری تا بهشت دارد. در خانه های خون بمانند تا چشم نامحرم به آنها نیفتد و این چند صباح را سر کنند و ابدیتی را در بهشت باشند. لکن در جامعه خلاف این است. میبینیم جوان ما بیکار است و کار او دست چند زن هست. کار را بدهید به جوان ها، تا همین زن ها را بگیرند و خانواده تشکیل دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
ایول!
ولایتی با پروکسی آمریکایی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
با نمک بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
حاج منصور چند همسری و ازدواج ۹ ساله با ۶۰ . ساله در تیوری شما چگونه جا دارد منطور تمکین همان تمکین زنان از شوهر در روستاهای دورافتاده هست که هیچ اختیاری ندارند انشالاه که منطورت بی اختیار بودن زنان که نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
زمان می بره تا مردم این رو بفهمند.
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
حاج منصورمیخوای اون زنهاراتو بگیر تاخدادندازتوراضی بشه
وجوانهاهم کارداشته باشن برن سرکار
وازفیلترشکن استفاده نکن
از همین فردا و هر چه زودتر تمام فکر و ذکر و امکانات داخلی و خارجی برای این باشد که کشور در سال اینده ممکن هیت زمین لرزه و سیل داشته باشد . باید بودجه ریزی درست در بخش سلامت و اموزش و جنگل و محیط زیست انجام گیرد . بودجه برای محکم سازی ساختمانها انجام گیرد لایروبی رودخانه ها در اولویت هست . پل های قدیمی در حال مستهلک شدن هستند باید بازدید فنی شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
فعلا که صدا و سیما از مردم بومی میپرسد ایا تا حالا چنین سیلی دیده بودید . مردم عادی جواب میدهد نه من دیدم نه اجدهد ما ندیدند . اما از کارشناسان و مهندسین اب و اب خیز داری و مهندسی و کشاورزی پرسش نمیکند که از فردا در دولت تشکیل جلسه دهید که با رشد جمعیت برای سیل و زمین لرزه بودجه اختصاصی بگیرید . یعنی حتی با کنار رفتن دولت روحانی دولت های بعدی روی پروزه ها بدون وقفه کار کنند
نرخ اجاره در پلدختر «چند برابر» افزایش یافت

ولی در شیراز هتل 5 ستاره مجانی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
به خدا قسم از ایرانی بد تر وجود نداره در دنیا


ایرانی آدمی که برای اینکه بالا بره حاضره پاش رو روی خرخره هموطنش بزاره

در ماجرای زلزه کرمانشاه هم قیمت کانتنری که 3 میلیون بود یک شبه کردن 20 میلیون تومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
بر مردمی خرده نگیر که همه با هم بیچاره شده اند شیرازی ها هم برای اینکه مسافران سالانه شان را از دست ندهند کمی دست و دل بازی کردند کاکو
بعید است سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ارتباط تروریستی اعلام کردن سپاه با FATF را تشخیص ندهد
توی این کشور قیمت چی منطقی به نظر میرسه که شما نگران قیمت گوجه سبز هستید.خجالت هم خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
گوجه سبز همیشه با مایع ظرفشویی بشویید چون باعث اسهال میشه . خودم‌چند درختش را دارم اما زمانی به ثمر میرسه که کیلوی هزار تومان هم‌نمیخرن نمیدونم این محصول الان از کجا میارن
امروز سالروز ولادت شاعر شیرین سخن سعدی شیراز هم هست . ای کاش تابناک هم در تیتر خبری یاد اوری هم میکرد بهرحال همه مخاطبین سایت تابناک هم که سیاسی فکر نمیکنند . شاید اندیشه مخاطبینی شعر و ادب باشد ابر و باد و مه و فلک و خورشید در کارند تا تو نانی به کف اری به غفلت نخوری.......... که تو فرمان نبری
جای تقوی تو بعضی از رستورانها وخیابانهای مازندران خالیه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
تقوی که مربی تراکتورسازیه؟
جالب است برخی استانداران در حال استعفا برای شرکت در انتخابات مجلس هستند یعنی به هیچ وجه راضی نیستند خدمت به مردم را ترک کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
خدایی اگه شما میتونستی به مردم خدمت کنی میگفتی نه؟! تعارف که نمیکنی؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
خدمت با چند ماشین اسکورت چه ارزشی داره هزینه اسکورت ها بیشتر از هزینه پروز های عمرانی هست چرا در چنین پست های از افراد امنیتی استفاده میکنید یک بخشدار یا استاندار باید مهندسین عمران باید باشند مهندسین راه و ساختمان باشند
وقتی نامه ای که امام ان را پاراف کرده اند به آن عمل نشه تمام مشکلاتی را که وجود دارد حل نمیشود بهترین زمان در اقتصاد ایران سال ۷۶ تا ۸۳ میباشد که کسی به غیر از ریس جمهور در آن نقش نداشته و نامه ای هم اگر امضا شده و پاراف شده آن مسئول امضا تمام عواقب و مسئولیت های آن را پذیرفته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
واقعا افرین،احسنت ،تبارک الله
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
قضیه پاراف چیه ؟
بنده بازم نظری ندارم همچنان در کف تحلیلهای سیاسی بنده بمانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
باشه
پوتین کل سوریه را اجاره گرفته؟شما از اجاره در پلدختر نوشتید جالب است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
جنس روسی و سیاست روسی خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
اگر پوتین یه سوریه را اجرا گرفته امریکا همه دنیا را اجاره کرده دوما مهمترین بندر سوریه که چسبیده به مدیترانه دست ایران داده شده
اصلاح طلب اصول گرا ..شما به نوبت میخورید ومردم هم قربانی میشن وسط بازی زشت شما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
این دو طیف سیاسی هر چه زودتر تکلیف خودشان را معلوم کنند که اگر بحث حزب بازی هست به حزب مستقل دیگری اجازه جولان سیاسی بدهند
ساخت و گسترششهر پلدختر در ساحل غربی که روی آبرفت سیل های قبلی رودخانه هست از ابتدا اشتباه بوده.
باید اون بخش رو رها کنن و در بخش شرقی که از قدیم مسکونی بوده شهر جدیدی بسازن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
کل شهرهای شمال تا جنوب کشور تا عرب و شرق در بستر رودخانه ها شکل گرفتند از همین فردا اگر شروع به انتقال شهرها کنند پنجاه سال طول میکشد .
سوء استفاده و افزایش بی حد وحصر اجاره خانه در پلدختر: عدم ملاحظه حال همشهری در این طوفان کمکهای ملت!!!
ایران اگر تغییر سیاست نده ملت باید هزینه سنگینی درآینده بپردازه، تغییرات برونی ودرونی نشانه های جنگ دیده میشه متاسفانه، برای همین بهتره مسوولین اجازه انتخابات سراسری با همه کاندیداها بدن
گره بی پایان پزشکان فقط به دست اداره مالیاتی وا میشه
تعطیلی شنبه بجای پنجشنبه به کجا رسید؟؟؟؟


همین جوریش دو روز در هفته داریم در جا میزنیم

اون وقت شما دارید تعداد تعطیلات رو بررسی میکنید که مثال زیاده....
کمک های کویت چه شد؟
دوست عزيزي كه احمدي نژاد را اميركبير زمان كوروش مي نامي مگر نمي داني معاون اول ايشان با تحصيلات دپليم و با لقب دكتر بجرم ميلياردها تومان حپولي بيت المال هنوز زندان است؟

مگر نمي داني خواهر زاده ايشان بجرم حپولي بيتالمال در حبس تشريف دارند.؟
نیروی بیگانه تو ابران چیکار می کنه. این مملکت امکانات نداره خودش ؟ کمک خارجی فقط از طریق صلیب سرخ باید باشد . فکر کردین ما نمی فهمیم ؟
با حذف چهار صفر قیمت گوجه سبز 400 تومان و منطقی خواهد شد
روسیه چهار کامیون کمک.چین هم گفته میفرستم!!!
عربستان 95 تن!!!
مسئولین ما واقعا دشمن شناس هستند
البته مطابق با برخی آمارهای دیگر، تعطیلات ایران از کشورهای دیگر کمتر است، به این دلیل که تعطیلات آخر هفته در تقریبا تمامی کشورهای جهان دو روز است، و در ایران یک روز. تعطیلی روزهای شنبه دیگر کشورها مانند تعطیلی پنجشنبه های ایران نیست و اکثریت مغازه ها و شرکتها و فروشگاههای آن کشورها در روزهای شنبه تعطیل هستند. ضمن اینکه اصولا برای کشوری با این ساختار مالیاتی آشفته و ناکارآمد و با این اقتصاد ضعیف و بیمار، چند روز تعطیلی بیشتر یا کمتر فرقی هم خواهد داشت؟!!!
اجاره؟ مگر شرف با ادعا میشود
جرا فیس بوک را فیلتر نمیکنید
این نوع تبلیغ در ایران فارغ از درست یا نادرست بودن، اصولا بی معنی است. موضوع تبلیغ، یک آرایشگاه زنانه است و حضور خانمی که با حجاب نسبتا کامل بر روی صندلی نشسته، نمیتواند تمام هنرهای آرایشگرانش را به رخ بکشد!!! آیا رهگذران میتوانند مدل موی این خانم را ببینند؟!!!
درمورد ضرر هرروز تعطیلی به اقتصاد به نظر من اتفاقا بهتر است چون مدیریت کشور به گونه ای است که وقتی تعطیل نیست وفعال است به اقتصاد کشور بیشتر ضربه میزند به نظرم این مسئولین تعطیل باشند وکاری به سیاست واقتصاد نداشته باشند فکر میکنم بهتر شود
لطفا به اینهمه تعطیلی پایان بدین بچه من میگفت معلم گفته با اینهمه تعطیلی من نمیرسم کتاب رو تا پایان سال تموم کنم آخه این بچه چطور برسه خودشو برای امتحان خرداد اماده کنه میگفت خود معلمین ناراضی ان از اینهمه تعطیلی بابا به این همه تعطیلی پایان بدین بازار آزاد و بخش خصوصی رو نابود کردین اقتصاد رو به حالت نیمه تعطیل درآوردین برای عید همون 4 روز خوبه ولی باید شامل مدارس هم بشه بسیاری از روزهای دیگر تعطیل رو میشه حذف کرد آخه دام عقل سلیمی میاد و روزی 5000 ملیارد ضرر مینه به اقتصادش آخه این تعطیلی ها رو کی درست میکنه با کدام منطق .
قیمت ۴۰۰ هزار تومانی گوجه سبز منطقی نیست!!! قیمت چی منطقی که این ی دونه منطقی باشه؟
متاسفم که برای کمک به سیلزدگانمان از حشد اشعبی مایه میگذارید . وقتی ما ارتش و نیروهای امدادی و مردمی خودمان هستند ورود اینگونه نیروها آنهم از عراق هیچ معنائی جز ذلیل و خوار شدن مردممان نمیتونه داشته باشه؟ چه کسی اجازه ورود داده؟
ضمن احترام به هر دو طایفه اصلاح طلب و اصول گرا؛
عموم مردم از هر دو طایفه خسته شدند و منتظر یک نفر هستند که مستقل از این دو گروه باشد.
ترکیه بیش از همه به سیل زدگان گلستانی کمک کرد حتی در این خصوص قزل آی (حلال احمر) ترکیه مستند ساخته است جا داره از خوبی های ترکیه هم بگویید.
تعطیلی در ایران از دیگر کشورها بیشتر نیست حقوق و دستمزد نیز یک چهارم دنیاست همه اینها به کنار شما که مدعی هستید بهره ای در ایران صفره حداقل تعطیل کنید که هزینه به مملکت تحمیل نشه
برادر بیسیمچی، بی سیم چی، ....
توقع داری تو تبلیغ آرایشگاه زنانه، از یه آقا استفاده بشه.
" قیمت ۴۰۰ هزار تومانی گوجه سبز منطقی نیست" اين مطلب شوخي است يا جدي؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انها که از احمدی نژاد حمایت می کنند فقط همین یک قلم ! بقیه پیش کش ! جواب بدهند . اگر شما یک میلیون تومان از جیب هر ایرانی به عنوان سهام عدالت کش رفتند و دادند به مثلا شرکتها و صنایع و غیره معلوم نیست به چه کسانی چه مقدار و چه مدت و برای چه کاری ! مثلا نوسازی و بهسازی و ایجاد صنعت ! احمدی امد تلویزیون گفت هر ایرانی که به دنیا می اید یک میلیون به اسمش سهام در صنایع اختصاص می یابد که وقتی بزرگ شود کلی سرمایه است ! الان حدود 14 سال می گذرد اگر شما مبلغ یک میلیون تومان را با ربح مرکب حساب کنید با سود 15 درصد در این مدت می شود 16 میلیون تومان ! حالا شما ببینید این سازمان خصوصی سازی که مسئول این کار بوده گفته برخی حتی یک میلیون تومانشان هم پر نشده ! باییند 500 هزار تومان بدهند تا کل سهام به نامشان شود ! یا گفته برخی ها ( مستضعفین ) یک شرکتهایی بودند که سودش خوب بوده سهامشان کامل است بقیه اقشار که مستکبرین هستند پولشان در شرکتهای صوری سرمایه گذاری شده سهامشان نصف یا یک چهارم است ! خوب اینها جوابش با چه کسانی است ؟ البته این یک قلم خسارت که در مقابل خسارتهای احمدی نژاد اصلا قابل طرح نیست ! احمدی نژاد یک ناکارامد ن به تمام معنا است .! انوقت این اقا می گردد و هرچه می خواهد می گوید !.
ترکیه اولین کشوری بود که برای سیل زدگان کمک ارسال کرد
بعضی مالکان پل دختر ماهیت اصلی خودشونو نشون دادن!
نرخ اجاره در پلدختر «چند برابر» افزایش یافت.
اونوقت میگن چرا سیل و بلا نازل میشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی