بازدید 43129
هزار و ششصد و سی و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

چه کسانی بیشترین حقوق را می‌گیرند؟/سعید قاسمی با شکایت سپاه و هلال احمر احضار شد/ماجرای مواجهه جالب چند دانشجو با سردار سلامی/توضیح دفتر رئیس‌جمهور درباره لغو برنامه‌های روحانی/شایعه خروج سردار نصیری از کشور تکذیب شد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: صد هزار زندانی مشمول عفو رهبری شدند/چرا هاشمی رفسنجانی از سپاه در عرصه سازندگی استفاده کرد؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 23 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پرونده عیسی شریفی در دادگاه نظامی در دست بررسی است

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده واگذاری املاک شهرداری و تخلفات شهرداری وقت تهران و همچنین پرونده عیسی شریفی، معاون محمدباقر قالیباف گفت: در خصوص اموال شهرداری توضیحات کافی در جلسات پیشین سخنگویی داده شده است. وی ادامه داد: پرونده آقای عیسی شریفی در دادسرای نظامی و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حال بررسی بوده و هنوز به نتیجه نرسیده است. سخنگوی دستگاه قضا در خصوص دستگیری معاون اسبق شهردار تهران گفت: متأسفانه در حال حاضر حضور ذهن ندارم.

فائو احتمال عمدی بودن حمله ملخ‌ها را بررسی می‌کند

محمدرضا درگاهی، رئیس سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه فائو با اعزام نماینده خود به ایران احتمال عمدی بودن حمله ملخ‌ها به ایران را بررسی می‌کند گفت: کشور‌های همسایه در سال‌های گذشته همکاری بیشتری برای مبارزه با ملخ‌های مهاجم داشته‌اند.

فلاحت‌پیشه: هرگز فروش نفت ایران به کمتر از یک میلیون بشکه در روز نمی‌رسد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد که هیچ‌گاه فروش نفت ایران به کمتر از یک میلیون بشکه در روز نخواهد رسید. حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: «کف فروش نفت ایران را مناسبات دوجانبه تعیین می‌کند نه بلوف‌های سیاسی ترامپ و پمپئو. هیچ گاه فروش نفت ما به کمتر از یک میلیون بشکه در روز نخواهد رسید.» امروز کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که معافیت برای خرید نفت ایران برای هشت کشور را تمدید نخواهد کرد.

مردم از حجم خرید‌های خود کم کنند

علاءالدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مواد غذایی حتی در مغازه‌های یک خیابان نیز با یکدیگر متفاوت است، افزود: برای جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی در ایام خاص باید نظارت دستگاه‌های نظارتی تشدید شود. مردم باید در برابر افزایش قیمت‌ها مقاومت کنند این در حالی است که با گرانی اقلام خوراکی به جای اینکه حجم خرید کاهش پیدا کند و مردم از حضور در بازار خودداری کنند استقبال بیشتری از خرید صورت می‌گیرد و تمایل آن‌ها برای خرید افزایش پیدا می‌کند.

روحانی باید با «شخص رهبری» درباره شرط اصلاح طلبان گفت‌وگو کند

عبدالله ناصری در گفت: وگو با سایت «آزادی» درباره ماجرای شرکت مشروط اصلاح طلبان در انتخابات و در پاسخ به این سؤال که «مخاطب اصلاح طلبان در این شرط مشخصا کیست؟» گفت: من معتقدم که در چهلمین سال جمهوری اسلامی و با توجه به همه فراز و نشیب‌ها و افزایش رای مردم نسبت به ناکارآمدی نظام سیاسی و کاهش جدی میزان اعتماد در سطح گسترده جامعه نسبت به جمهوری اسلامی حداقل شرطی که اصلاح طلبان باید برای کل حاکمیت بگذارند، همین است. اصلاح طلبان بر این باور هستند که تصمیم گیری‌های غیرقانونی و غیرحقوقی درباره جریان سیاسی اصلاحات از سوی یک نهاد خاص یا ۶ فقیه عادی شورای نگهبان گرفته نمی‌شود. این تصمیمات در راس هرم سیاسی و تشکل‌های تاثیرگذار اعم از نهاد‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و حقوقی گرفته می‌شود لذا باید این شرط را با صدای بلند گفت و کل نظام حاکمیتی کشور را مخاطب قرار داد؛ و همچنین در ادامه گفت: معنای این شرط این است که حتی روحانی و دولت او و به طور خاص وزارت کشور مجری انتخابات نیز باید برای تحقق این شرط تلاش کنند. آقای روحانی به عنوان نفر دوم نظام سیاسی باید با شخص رهبری و شورای نگهبان و نهاد‌های پشت پرده آن در این باره وارد گفت وگو شود.

انتقاد رجا نیوز از یادداشت قالیباف

محمدباقر قالیباف در یادداشتی تحت عنوان «ضرورت روزآمدسازی شیوه‌های مبارزه با نظام سلطه» نوشت «در شرایط فعلی، پذیرفتن توصیه‌های FATF، قطعا به ضرر ماست، اما پاسخ سریع و صریح «بله» یا «نه»، منافع ملی امروز و فردای ما را تأمین نمی‌کند. »رجانیوز در انتقاد از این نوشت: «یادداشت قالیباف از فقر محتوا رنج می‌برد. او در مطلبی که مبنای مشخصی نیز در آن دیده نمی‌شود کنار کشیدن ایران از FATF را مانع شناختن سازوکار‌های جدید معرفی می‌کند در حالی که مخالفت نکردن با لوایح خواسته شده از جانب FATF خود نشان از نشناختن این گروه خطرناک ساخته شده توسط نظام سلطه و در راس آن آمریکا، انگلیس و صهیونیست هاست».

صد هزار زندانی مشمول عفو رهبری شدند

غلامحسین اسماعیلی اظهار کرد: قریب به صد هزار نفر از زندانیان مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند که حدود ۶۰ هزار نفر از زندان آزاد شدند و حدود ۴۰ هزار نفر نیز تخفیف و تقلیل در محکومیتشان صورت گرفت. در پایان سال ۱۳۹۷ بر مبنای مأموریت و مسئولیت دادگاه انتظامی قضات به منظور تشویق و تقدیر از قضات کارآمد و شایسته و از ناحیه دادسرای انتظامی قضات، تعداد ۶ هزار و ۴۰۹ نفر از همکاران قضائی و اجرایی که حائز شرایط شناخته شده بودند در فروردین ماه ۹۸ مورد تقدیر قرار گرفتند.

ظریف: وارثان تمدن کهن پارس به توصیه خارجی‌ها تکیه نمی‌کنند

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای گرامیداشت روز بین‌المللی چند جانبه‌گرایی و دیپلماسی برای صلح به نیویورک سفر کرده است، در صفحه توئیتر خود نوشت: تشدید تروریسم اقتصادی علیه ایرانی‌ها نشان دهنده استیصال و ترس رژیم آمریکا و شرکای جرم منطقه‌ای آن است. خبر واقعی آقای ترامپ؛ میراث داران تمدن کهن ایرانی راهبرد خود را بر اساس "راهنمایی" خارجی‌ها ـ چه رسد به آمریکایی‌ها ـ تعیین نمی‌کنند. وی در این پیام به توئیت روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اشاره کرده است که ساعاتی پس از اعلام تصمیمش برای توقف اعطای معافیت‌های تحریمی به خریداران نفت ایران نوشت که جان کری (وزیر امورخارجه پیشین آمریکا) و کسانی که به او کمک کردند تا آمریکا به سمت توافق هسته‌ای بسیار بد با ایران سوق یابد، توصیه‌های بدی به ایران ارائه می‌کنند.

کره زمین ۲۳ میلیون زن کم دارد

بر اساس یک پژوهش انجام شده، غلبه فرهنگ پسردوستی در بسیاری از مناطق پر جمعیت جهان باعث کمبود جنس مونث شده است. راشاتودی خبر داد رواج فرهنگ پسردوستی در کشور‌هایی همچون چین و هند در کنار فشار مسئولان این کشور‌ها برای محدود کردن فرزندآوری باعث افزایش میانگین سقط جنین‌های دختر در این کشور‌ها شده تا امروز با رقم فاجعه‌بار کمبود ۲۳. ۱ میلیون دختر در جهان مواجه شویم. براساس این گزارش، ۱۰. ۶ میلیون نفر از این کمبود به دلیل سقط جنین‌های صورت گرفته در هند و ۱۱. ۹ میلیون نیز در چین به وجود آمده است. نتایج این پژوهش که طی پنچ سال توسط یک موسسه سنگاپوری انجام گرفت، حاصل جمع‌آوری اطلاعات از ۲۰۲ کشور جهان از جمله کشور‌هایی است که جوامع آن در برهه‌ای از تاریخ پسران را به دختران ترجیح می‌دادند. در نتیجه‌گیری‌های پژوهش هم تأکید شده ادامه این روند باعث شده نسبت جنس مذکر به مؤنث امروز ۱۱۸ به ۱۰۰ شود، به این معنی که از هر ۲۰۰ نوزاد به دنیا آمده، ترجیحا ۱۰۵ نوزاد پسر است، این در حالی است که تنها جزئی از جهان بشریت که قادر است نسل جدیدی از انسان‌ها را ایجاد کند، زنان زیر ۴۵ سال هستند و تعداد آن‌ها به‌تدریج رو به کاهش است

چه کسانی بیشترین حقوق را می‌گیرند؟

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی از حدود ۴۰ هزار نفر از شاغلان تمام‌وقت استان تهران در سال ۱۳۹۷ متوسط درآمد کارشناسان، ۲. ۸ میلیون تومان و مدیران ارشد ۶. ۲ میلیون تومان بوده است. افراد شاغل در شرکت‌های بازرگانی بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند و سطح تحصیلات افراد در بخش دولتی تأثیر بیشتری بر دستمزد آن‌ها در مقایسه با بخش خصوصی دارد. /ایرنا

درخواست استیضاح ترامپ

سی‌ان‌ان نوشت: سناتور دموکرات " کامالا هریس" یکی از نامزد‌های حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خواستار استیضاح ترامپ از سوی کنگره آمریکا به خاطر کارشکنی‌های او در روند تحقیقات از پرونده جنجالی " دخالت روسیه در روند انتخابات ۲۰۱۶" آمریکا شد. او دیروز در مصاحبه‌ای با شبکه خبری "سی‌ان‌ان" گفت:" ترامپ و دولت او روند اجرای عدالت در پرونده تحقیقات بازرس مولر را سد کردند. . من معتقدم کنگره آمریکا باید برای استیضاح ترامپ وارد عمل شود. " گفتنی است هفته پیش نیز سناتور دموکرات " الیزابت وارن" یکی دیگر از نامزد‌های حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در سخنانی خواستار استیضاح ترامپ از سوی کنگره به بهانه انتشار نتایج تحقیقات "رابرت مولر" درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا شده بود.

سعید قاسمی با شکایت سپاه و هلال احمر احضار شد

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در حاشیه برگزاری نخستین نشست رسانه‌ای خود که بعد از ظهر امروز برگزار شد، در پاسخ به این سؤال که آیا در رابطه با اظهارات سعید قاسمی سپاه یا هلال احمر شکایت کردند، گفت: هر دو علیه ایشان شکایت کردند و شکایت به بازپرس ارجاع شده است. ایشان احضار شده و تحقیقات بدون اغماض انجام می‌شود. / مهر

چرا هاشمی رفسنجانی از سپاه در عرصه سازندگی استفاده کرد؟

غلامعلی رجایی، مشاور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در پاسخ به برخی انتقاد‌ها به رئیس دولت سازندگی که او را مسبب حضور سپاه در عرصه اقتصادی می‌دانند: وقتی آقای هاشمی این ایده را مطرح کرد که سپاه به دلیل جنگ و تقویت بنیه نظامی‌اش از بودجه بالایی برخوردار بود و امکانات خوبی داشت که آن را در جنگ به‌کار گرفته بود. اما دیگر جنگ تمام شده و باید از این امکانات استفاده می‌شد. کشور بعد از جنگ برای بازسازی به پول و امکانات نیاز داشت. خزانه ما تقریباً خالی و برای پول باید از بقیه کشور‌ها استقراض می‌کردیم. بدهی هم داشتیم و بازسازی سنگین بود؛ بنابراین آیت‌الله هاشمی تصمیم گرفت از امکانات کشور که نزد سپاه بود استفاده کند./ ایرنا

پاسخ مطهری به ادعای یک نماینده

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با رد اظهارات نماینده ایذه گفت که هیچ کدام از نمایندگان خوزستان جذب وزارت نفت نشدند. علی مطهری در جلسه علنی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) پس از اظهارات هدایت الله خادمی نماینده ایذه، گفت: تعدادی از نمایندگان خوزستان گفتند آقای خادمی در جریان طرح سؤالش از وزیر نفت گفته تعداد زیادی از نمایندگان خوزستان در دوره دهم جذب وزارت نفت شدند. وی افزود: این نمایندگان اعتراض کردند و گفتند که هیچ کدام جذب وزارت نفت نشده و کارمند این وزارتخانه نیستند. بهتر بود آقای خادمی هم این حرف را نمی‌زد چرا که این حرف کنایه به مجلس و نمایندگان است.

ماجرای مواجهه جالب چند دانشجو با سردار سلامی

روز نیمه شعبان در طی حکم رهبر معظم انقلاب سردار حسین سلامی ضمن دریافت درجه سرلشکری به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران معرفی شد. از جمله ویژگی‌های وی که در پیش از این مواضع محکم، روشن و با صلابتی در مقابل دشمن گرفته بود، دانشگاهی بودنش بود. حسین دلیریان خبرنگار آزاد حوزه امنیتی دفاعی در این خصوص نوشت، اولین بار که او را دیدم، در یک دانشگاه نظامی بود میخواستم با او مصاحبه کنم که تعدادی دانشجو با نام استاد، صدایش کردند و سؤالات عجیب و غریبی درباره پروژه... از او پرسیدند با آرامش کامل سؤالات را جواب داد؛ از تسلط بالایش به موضوع انصافا کیف کردم؛ او حالا ف. سپاه است.

توضیح دفتر رئیس‌جمهور درباره لغو برنامه‌های روحانی

حضور در استان کردستان در برنامه ریاست جمهوری قرار دارد، اما فعلا زمانی برای آن قطعی نشده است. در خصوص مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب نیز اگر چه برنامه‌ای قطعی اعلام نشده بود، اما رئیس جمهور همزمان برنامه مهم دیگری داشتند. استاندار کردستان هم دلیل لغو سفر رئیس‌جمهور به کردستان را کاهش ۸ درجه‌ای دمای هوای استان اعلام کرد. یک منبع آگاه در گفت وگو با فارس، در مورد اخبار منتشره مبنی بر عدم حضور رئیس جمهور در افتتاحیه نمایشگاه کتاب و استان کردستان گفت: هرگونه حضور ریاست جمهوری در هر برنامه‌ای تنها از سوی دفتر ایشان منتشر خواهد شد. وی ادامه داد: حضور در استان کردستان در برنامه ریاست‌جمهوری قرار دارد، اما فعلا زمانی برای آن قطعی نشده است. در خصوص مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب نیز اگر چه برنامه‌ای قطعی اعلام نشده بود، اما رئیس‌جمهور همزمان برنامه مهم دیگری داشتند. در همین رابطه استاندار کردستان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت رئیس‌جمهور به همراه هیأت‌ همراه به استان کردستان سفر کند، اما با توجه به شرایط بد آب‌و هوایی این سفر لغو شد. مرادنیا افزود: براساس پیش‌بینی و اعلام هواشناسی، کاهش دمای ۴ الی ۸ درجه را در استان شاهد خواهیم بود به همین دلیل به منظور مراعات حال مردم در زمان استقبال از رئیس جمهور این سفر لغو شد و به زمان دیگری موکول شد. وی ضمن عذرخواهی از مردم کردستان گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک مقدمات سفر رئیس‌جمهور به کردستان فراهم شود.

محکومیت حبس نسرین ستوده قطعی شد

محکومیت نسرین ستوده وکیل دادگستری به ۳۳ سال حبس که طبق ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی ۱۲ سال آن قابلیت اجرا دارد، قطعی شد. رضا خندان همسر نسرین ستوده روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق قانون همسرم ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ رای برای اعتراض به حکم دادگاه مهلت داشت که اکنون ۴۰ روز از این تاریخ می‌گذرد و در اعتراض به روند تشکیل این پرونده و فرایند رسیدگی در دادسرا و دادگاه، همسرم به حکم اعتراض نکرد. وی افزود: دادستانی هم به عنوان مدعی العموم و شاکی در این پرونده، به حکم مزبور اعتراض نکرده و به طور خودکار رأی صادره قطعی شده است. خندان درباره پرونده قبلی نسرین ستوده که به پنج سال حبس محکوم شده است نیز گفت: شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر، ۲۰ فروردین را برای رسیدگی به این پرونده تعیین کرده بود که دادگاه به خاطر آنچه فوت یکی از بستگان قاضی اعلام شد، برگزار نشد. همسر نسرین ستوده از تعیین دهم اردیبهشت ماه برای رسیدگی به این پرونده خبر داد و افزود: البته همسرم اعلام کرده در اعتراض به روند رسیدگی به این پرونده، در دادگاه حضور نمی‌یابد. نسرین ستوده وکیل دادگستری است که ۲۳ خرداد سال گذشته با حکم جلب، بازداشت شد.

شایعه خروج سردار نصیری از کشور تکذیب شد

فارس نوشت: به تازگی و پس از تودیع سردار نصیری از فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معارفه سردار سرتیپ فتح‌الله جمیری شایعه‌ای در فضای مجازی با عنوان فرار یک فرمانده سپاه در کانا‌ل‌ها و رسانه‌های معاند منتشر شد. اما سردار علی نصیری فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با سایت سراج ۲۴، پیرامون شایعات منتشره در رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر خروج وی از کشور گفت: مراسم تودیع بنده در روز شنبه انجام شد و این مسأله‌ی عادی سازمانی است. فرمانده‌ی محترم این‌طور تصمیم گرفتند که بنده از مسئولیت فعلی تودیع و در جای دیگر بکارگیری شوم. این موضوع یک امر رایج از و در ۳۶ سال سابقه‌ی خدمت من چنین جابجایی‌های رخ داده است. برخلاف آن‌چیزی که اعلام شد بنده پس از مراسم تودیع ایران را ترک نکرده و موضوع خاصی نیز نبوده است. همچنین سردار باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز عنوان کرد: دو ساعت قبل شخصا با سردارنصیری تلفنی صحبت کردم. حالشون خوب است و کماکان درخدمت انقلاب و اسلام و کشور هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۹۱
هر ایرانی یک لیتر نفت در دست بگیرد و صادر کند، میشود روزی 3 میلیون بشکه نفت صادر کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
بعد مردم پولو میبرن برا خودشون و به دولت تحویل نمیدهند که برای اهداف خود صرف کند
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
هر ایرانی چطور صادر کند؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
در صلاحیت نداشتن این دولت برای حل مشکلات همین بس که به کلی از مؤسسات مالی و اعتباری مجوز داد و حتی اسمشون رو توی سایت بانک مرکزی برای جلب اعتماد مردم به این مؤسسات قرار داد و آخرش چی شد؟! پول مردم رو خوردن یه آبم روش تازه بعدش هم با اینکه وظیفه دولت جبران خسارتها بود سر مردم علاوه بر پرداخت چهل و پنج تومن یارانه منت گذاشتن که ما پولهای مردم توی مؤسسات مالی و اعتباری رو به مردم از بیت المال برگرداندیم
جالبه که استفاده از لفظ بیت المال شده شبیه استفاده غربیها از لفظ حقوق بشر !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
در حال حاضر به هرپزشک معادل یک چاه نفت در سال کارانه داده میشود.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
به هیچ کدوم از نظرات پایین در مورد درامد پزشکا توجه نکنید همش شایعه هست. یک پزشک عمومی الان درماه کمتر از 3 میلیون و یک متخصص کمتر از 5 میلیون درآمد داره تازه بنده های خدا خیلی هاشون کرایه نشین هم هستند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
فکر کنم خان محمد علی آقا از اون میلیاردر هایی باشه که با سرمایه گذاری تو موسسه ها ضرر کردن
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
پزشک متخصص بالای 200 میلیون.
دندانپزشک بین 80 تا 150 میلیون.
پزشک عمومی بین 15 تا 25 میلیون.
داروساز بین 12 میلیون تا 20 میلیون.
وکیل عضو کانون وکلا بین 8 میلیون تا 200 میلیون.
سردفتردار بین 20 تا 50 میلیون.
دکتر عمومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
من پزشک عمومی هستم و ماهی 800 هزار تومن درآمد دارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
کاربران در شبکه پنج اصغری در حال گفتگو در باب زمین لرزه و سیل و اب خیز داری صحبت خوبی میکنند ولی مجری در حال این هست که با ایشان را بسمت سیاسی کاری ببرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
آخه هیچوقت یه میلیاردر پولدار وقتش رو صرف کامنت نوشتن میکنه???
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
نگاه کنید به میزان پولشویی امارات متحده عربی و پاناما و ندیده‌ گرفتن آن توسط FATF
هوتن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
خوش بحال پورشه و بی ام دبیلیو و شاسی بلند سواران نیاوران و الهیه و فرشته که الآن که ما داریم اینجا کامنت مینویسیم اونا در حال دور دور و یا سانشاین خوردن با عشقشونن!
البته عشقهایی که فقط به عشق پول درون آن ماشین نشسته اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
رده دیگری هم داشت که روحانی باید انجام‌میداد نداده باشه . موسیات مالی مثل همین متولد شدن شرکت های نطامی هست .دولت روحانی مگر میتواند همین‌موسسات را سرو سامان دهد به کجا وصل بودند ؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
شما که هنوز نمیدونی هر بشکه چند لیتره چرا اظهار نظر آبکی میکنی؟ مجبوری آیا؟
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
مکر چکه که هر کی یک دونه صادر کنه؟؟؟
ناشناس
| Australia |
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
ااااای وللل، چرا به فکر من نرسید؟؟؟
نعمت
| Germany |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
آقا یه لیتر منو بدین زودتر کار دارم. کجا باید صف وایسیم؟
ناصر
| - |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
بیاد سخنی که قبلا ایراد گردیده که هرمسلمانی یک سطل اب روی اسراییل بریزد اسراییل غرق خواهد شد آن موقع یک میلیارد مسلمان داشتیم امروز نزدیک صدمیلیون ایرانی داریم بیایید هرکدام ده سطل آب روی اسراییل بریزیم و آن را غرق کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
میشه بفرمایید در کدامیک از مرزها ملت همیشه در صف در صف فروش نفت بایستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
جواب دکتر عمومی
شما یا از زیر لحاف بیرون نمیایی یا خودتو پزشک فرض کردی . الان پزشک عمومی برای مناطق کم برخوردار تا ماهی 15 از دولت میگیره و پزشک متخصص و خصوصا جراحان که کارانه 150 میلیونی از دولت رو پول خرده شون میبینند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
ظریف:درباره بستن تنگه هرمز بخش نظامی تصمیم می‌گیرد!!؟
پس چرا شما تروریستی خواندن نیروهای نظامی آمریکا در منطقه را بجای خروج از برجام درخواست کردی؟
ناشناس
| Italy |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
تابناک خواهش میکنم لطف کن و دیگر این کامنتهای تکراری که چندین ماه است زیر همه موضوعات حتی بیربط در مورد درامدهای مشاغل و بصورت کاملآ اغراق امیز نوشته میشود درج نکن به خدا قسم من هیچ یک از این شغل هارا ندارم و خانواده ام هم درامد بسیار کمی داریم ولی دیگر از اینکه هرشب زیر هر مطلبی این کامنت هاز کاملآ تکراری را ببینم ناراحت میشوم چون کاملآ نشاندهنده بیماری و عقده یکی دو نفر است
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
نگاه خام و پوپولیستی به یک موضوع پیچیده . بفرما خودت همین کار رو شروع کن . کدام بازار صادراتی رو برای همین یک لیترت در نظر داری؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
فعلا مشکل اصلی کشور گوجه و خیار و پیاز و سیب زمینی و پیاز و گوشت هست
شمااصلاح طلب ها هر وقت به قانون احترام گذاشتید و نخواسته باشید با زور رای ها را تغییر بدهید قطعا همه با شما همراهی خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
قبل از سال ۸۸ چرا مشکلی نبود ؟
خطااب به۲۳:۰۸
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
دنبال حزب سوم باشید که کشور ما را از این مشکلات عدیده نجات بده . حزبی که دلش فقط برای ایران‌باشد فقط ایران .
کارمند بیمارستان
| United States of America |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
دوستان من کارمند پیمانی یکی از بیمارستان های یک شهر 50 هزار نفره هستم
فیش های حقوقی و سایر پرداختی ها از زیر دست ما میگذره. باور بفرمایید در اوایل کار، به دلیل آشنا نبودن به نرخ ها تا یک ماه از این و آن میپرسیدم. آخر ندیده بودم کسی فیش حقوقی 400 میلیونی داشته باشد و یا کارانه سه ماه یک پزشک که رکورد دار بود به 1 میلیارد و 500 میلیون رسیده بود
جهت شفاف سازی خدمت هم وطنان عرض میکنم
خودم با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه دولتی با معدل 18 حقوقم 2100 هست
ماما و پرستار 3 تا 5 تومن
پزشک عمومی بین بازه 12 تومن تا 25 تومن بسته به مسئولیت و سابقه
پزشکان تخصص غیر جراح مثل غفونی و اطفال بین 20 تا 35. البته مورد 70 تومنی هم برای یک عفونی داشتیم که دوره پیک مشتری ایشون بود
پزشکان جراح جالب ترین قسمت قضیه هست. بین 30 تا 250 تومن دریافتی دارن. یک مورد کارانه سه ماهش شد یک میلیارد و 500 میلیون تومن که کلی با فیش آقای دکتر 48 ساله عکس گرفتیم :)

سری به پارکینگ بیمارستان قسمت کارکنان هم بزنید تا با آخرین مدل های خودرو آشنا شوید. به جز یک 206 که مال یک خانم دکتر جوان هست. بقیه همه خارجی و بالای 150 تومن
تابناک لطفا درج کن
جهت راستی آزمایی هم یک نصف روز تشریف ببرید واجد حسابداری و صندوق بیمارستان
اکثر کارمندان که دل خوشی از پزشکان ندارند صادقانه واقعیت را به شما خواهند گفت .
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
ناشناس محترمی که خودراکارمندبیمارستان معرفیکردندبیشتربه م بیمارتیمارستان شباهت دارندچون هرکسی که باندازه کمی مغزداشته باشدمیفهمدکه این آمارمضحک ازمغزسالم بعیداست آخرکدام شهرایران است که با پنجاه هزارجمعیت آنهمه ثروتمندداردکه درآمد یک پزشک متخصص آن ماهی یک میلیارد است اگرمیخواهیم مردم بما بخندند ایرادی نداردولی کاری کنیم که قهقهه بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
عجب روش معامله خوبی فقط معلوم نکرده نفت و چجوری تو دستشون بگریزن بفروشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
این دکترا آدم سالم رو الکی مریض میکنن من رو الکی از این دکتر به اون دکتر پاسگاری میکردن آخر سرم گفتن خوشحال باش توریت نیست نزدیک ۲ میلیون تومن پیاده شدم درضمن بیمه هم نیستم چون بیکارم
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
این اقایی که فیشها را میگه لطفا چند مورد بفرسته برای راستی ازمایی به تابناک ! من فکر نمی کنم اینقدر هم زیاد باشه درسته که پزشکان در ایران نسبت به کشورهای پیشرفته بیشتر درامد دارند ولی راستش حقشان است در جایی که افراد بی سواد با مافیا بازی خیلی خیلی بیشتر از اینها در می اوردن یک نفر که کلی زحمت کشیده چرا پول درنیاره ! می دونید یک جراج چقدر زحمت می کشد تا یک جراج متخصص بشود می دانید یک نفر ادم که جونش دست اینها است دیه اش 300 میلیون تومان است انوقت فکر نکنید اینها کار نمی کنند من یکبار بیمارستان بستری شدم نظرم عوض شد پرستارها شیفت شب واقعا تا ساعت 4 صبح هر وقت بیدار می شدم می دیدم کار می کنند و پرونده های بیماران را تکمیل می کنند جراحان مثل سری دوزی از این اطاق عمل به ان اطاق عمل تازه انکه مرا عمل کرد دو روز در هفته بیمارستان نجف پروازی بود و انجا هم کلی شاگرد داشت اینجا هم حدود 10 نفری زیر دستش بودند ولی خداییش مثل برخی بی وجدان نبود بقیه اسمشان در اطاق عمل هست ولی شاگردان تحت سال بالایی عمل میکردند ولی پزشک من خودش و سال ارشد عمل می کرد و بقیه نگاه می کردند ! خوب یک دکتر با اینهمه تخصص پول نگیرد ان شکم گنده با یک تلفن ده برابر یک پزشک در بیاورد من با پزشکان بی مسئولیت و متفرعن و بیسواد کاری ندارم ولی اکثریتشان خیلی ادمهای خوبی هستند و به کارشان هم متعهدند . دکتر خود من مطب نداشت ! باور کردنی نبود ولی خوب شانسم حزب الهی بود فقط بیمارستان و دانشگاه کار می کرد رئیس بخش هم بود ! خوب دیگر این حقش نیست مثلا 500 میلیون بگیرد وقتی در یک روز 5 تا عمل می کند ! وقتی عملی انجام می دهد که در بیمارستان دولتی 6 میلیون شد همان مریض به من گفت که این عمل را در بیرون برایش 80 میلیون گفته بودند ! خوب این دکتر حقوق کارمندی بگیرد ؟ انصاف است ؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
مطمن هستی اصلاح طلب ها به قانون احترام نگذاشتند رییس اصلاحات ۸ سال وقتش را در سخنرانی گرفته بود که همه به قانون عمل کنید . دوست عزیز درسته که در سیاست میشه دروغکی گفت نه دروغ شاخدار . ..اصولگرایان برای جدب رای مردم اصلاح طلب میشن . اما هیچ اصلاحاتی را قبول نمیکنند
چواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
مثل اینکه ژاپن قرار شده از مدیران اصلاح طلب در ژاپن برای مدیریت کشورش استفاده نماید .
آقای بروجردی مردم چه قدر صبر کنند اوایل سال گذشته آقای جها نگیری اعلام کردند 6ماه تحمل کنیدالان یک سال تمام شد آیا واقعا"به فکر مردم هستید صد در صد نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
وقتی پزشک عمومی متولد 1372 ماهی 21 میلیون تومان در آمد داشته باشه فاتحه سایر رشته های دانشگاه خونده ست.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
فکر میکنم یکی دو نفر در این گروه هستند که خاطره بدی از پزشکا دارن راجع به هر چی صحبت میکنی اون رو مربوط به پزشکا میدونند . مرد مومن قرار نیست هر دروغی دلت خواست در گروه راجع به پزشکا بگی . همه که مثل هم نیستند . خیلی از اونا سی و پنج سال زحمت کشیدند تا به اینجا رسیدند و راه بسیار دشواری طی کردنتا به اینجا رسیدند گیرم به گفته شما که به نظر بنده اصلا نظر صحیحی نیست یک متخصص 100 میلیون درامد داشته که این در کشوری مثل ایران که درامدش به دلاره میشه حدودا 7500 دلار که اگه با
خارج از کشور مقایسه کنیم که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
خود تابناک مقصر هست یعنی بجای اینکه تشریف ببره با خبرنگارش در داخل درمانگاه و بیمارستان و مطب شخصی گزارش تهیه کنه هر شب نظر شخص و تکراری کهمشکل جامعه ما اینها هستند در صورتی مشکلات مردم فراتر از این مسایل هست در حقیقت انگسی که هر شب تیتر تکراری مینویسه میخواهد فکر شما بسمت ازادی و دستاورد دمکراسی نباشه بلکه به گوجه و خیار و بادمجان فکر کنی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
بعضی ها کامنت گذاری رو با جلف بازی اشتباه گرفتن. طرف احتمالا با یک پزشک دعواش شده کم آورده حالا در مورد هرچی صحبت میشه هی میاد از پزشکا بد میگه. واقعا زشته
اگر سپاه وارد سارندگی نمی شد که الان از افغانستان هم بدتر می بودین هر چند که ارتش هم کار سازندگی می کند
هر چند بعضی هنوز اینقدر درگیر سیاست زدگی خودشان هستند که فکر می کنند ساخت و سازها خود سپاه با دستور خودش اجرا می کند و می سازد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
چه توجیه قشنگی دارید برای اینکه صادرات رونق بگیرد ارزش پول کشور را هر چه بیشتر پایین بیاوریم صادرات بیشتر میشود برای اینکه زیر ساخت های کشور احداث شوند نطامیان در کار اجرایی و اقتصادی مشارکت کنند . در صورتی شرکت های خصوصی باید حمایت شوند تا بزرگ شوند و هم با خودشان در داخل کشور در مناقصه ها شرکت کنند هم در برون مرزی سهمی داشته باشند . هاشمی به دلایلی اشتباه کرد مگر شما اصولگرایان از هاشمی در بعد سیاست اقتصادی و خارجی انتقاد نداشتید چطور وقتی در ابن باب میرسید میگویید اگر وهرد اقتصاد نمیشدند ایران افعانستان بود چرا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
یعنی میخوای بگی که هاشمی رفسنجانی کار درستی کرد؟!
قاف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
طبق قانون اساسی از امکانات نظامی در زمان صلح باید برای سازندگی استفاده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
وقتی کارها می خوابد و کسی هم نیست که بتواند کارهای بزرگ زیر بنایی بکند و باید کشور را توسعه داد حتما کار خوبی بود ولو اینکه من از هاشمی رفسنجای در بعضی از کارهاش خوشم نیاد
پرچم امریکا می دانی قرارگاه خودش از پیمانکارهای خصوصی استفاده می کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
از دولت محترم بپرس که چرا تا حالا حمایت نکرده از ان ها و اگر گسترده می شدن قطعا فعالیت قرارگاه هم کمتر می شد
در ضمن الان خیلی شرکتهای خصوصی داریم که دارند کارهای اقتصادی و سازندگی می کنندولی در حد قرارکاه سپاه نیستند ولی دارند کار می کنند هم در داخل کشور و هم خارج
خطاب به پرچم امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
دوست عزیز تو پادگان خدمت کردی؟ فرمانده وقتی بهت
چیزی بنام‌نطارت نداریم گفت اینکار را بکن باید بگی چشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
و در ادامه نظر قبلی
از خاتمی که همشهری خودم است ولی زیاد خوشم نمی اید از او ولی از یک کاری که با ارز کرد و سرکوب نکرد و گذاشت به همراه تورم افزایش یابد تحسینش می کنم
پس میبینی مشکل من این جناح و ان جناح نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
بی زحمت اجازه بدین شرکت ها خودشان بزرگ میشن . راهی که دیگر کشورهای پیشرفته رفتند . من نظر سیاسیم این هست که وقتی جنگ تمام شد هاشمی فکر کرد که با تمام شدن جنگ به ایشان فشار میاوردند که باید ما را در جای مشغول کنی یعنی به ایشان فشار سیاسی وهرد کردند ودوم اینکه هیچ جابی دنیا سرکت نطامی در بازسازی سد و راه و جاده و سد و راه اهن ایتفاده نمیکنند چون همین شرکت های نطامی را در رقابت و اقتصاد خارج از کشور مناقصه شرکت نمیدهند . معایب ان زیادتر از محاسنش هست چون این شرکت های نطامی را هاشمی جهت جدب نیروهای خودی استفاده میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
پرچم آمریکا
مگه سپاه میتونه دولت رو مجبور کنه که پروژه ای رو به زور به سپاه بده ، اصلا این دولته که از سپاه برای اجرای بعضی از پروژه ها دعوت میکنه . این جملاتی که نوشتم نقل به مضمون صحبتهای چندوقت پیش آقای روحانی در افتتاح یکی از پروژه هایی ( فکرمیکنم پالایشگاه ستاره خلیج فارس ) بود که سپاه اجرا کرده بود
از طرف دیگه اگه سپاه این توانایی رو داره که دولت رو مجبور به محول کردن این پروژه ها بکنه پس حتما براش کار سختی نیست که پول انجام این پروژه ها رو از دولت بگیره ، اگه اینطوره چرا هنوز نتونسته پول انجام این پروژه هارو از دولت بگیره و الان طلب چندهزارمیلیاردی از دولت داره؟ یعنی سپاه دولت رو مجبور به واگذاری پروژه هایی میکنه که معلوم نیست پولش رو کی دریافت میکنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
کسی مخالف با ساخت و ساز نیست اگر اصولی و درست باشد نه اینکه سرهم بندی شود مانند مسکن مهر و سدها و جادها و..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
بنده با سابقه مدیریت اجرایی متعدد در چند دستگاه مرتبط با اجرای طرحهای عمرانی عرض میکنم که سپاه و زیر مجموعه ان بعضا تمایل برای اخذ کار پیمانکاری دارند لیکن هیچ فشار و یا تاکیدی بر ان ندارند و عموما مدیران دولتی هستند که به دلایل متعدد موجه و غیر موجه ( اعم از ترس از دستگاههای نظارتی، اجبار به عدم برگشت اعتبارات جذب شده، ترس از پرداختهای غیر مستند که در برخی امور اجرایی خصوصا در دوران تحریم و خرید تکنولوژی و تجهیزات خارجی و...) تمایل داشته و بعضا اصرار دارند که پروژه ها را بجای بخش خصوصی به سپاه بدهند. بماند که نهایتا عمدتا دولت از حیث هزینه متضرر میشود
آقای ظریف حالا که بدجوری توی دردسر افتادین و به حمایت مردمی که از دستشان دادید تشبث میکنید به میراث پارسی!؟ خیلی دیر شده بهتر است صادق باشید و به همان چیزهایی که باور دارید تمسک کنید حتی متوسل شدن به نمادملی و باستانی هم دیگر چیزی را عوض نمیکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
چرت و پرت نگو
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
آقا کل مسولین کشور وقتی پایشان در محافل و مجالس گفتگوی خارجی باز میشود از تمدن پارسی حرف میزنند ولی حتی نمیدانند که پاسارگاد کجا هست تخت جمشید کجاست . قضاوت با کاربران .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
ما تمدن ایران داریم نه تمدن فارسی بیش از نصف مردم ایران پارس نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
این تمدن ایرانی و پارسی را دیگه بکار نبر چون ازعدی و ...
از اصفهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
ما میراث ایرانی داریم و میراث پارسی فقط یک جزء از میراث ایرانه که درکنار میراث سایر اقوام ایرانی ترک ، کرد و بلوچ و ترکمن و عرب و گیلک و.... معنا و ارزش پیدا میکنه و به تنهایی ارزش چندانی نداره
جناب تابناک
در تیتر از قول آقای ظریف نوشتی میراث پارسی ولی در متن خبر نوشتی میراث ایرانی و من بعید میدونم که وزیر امورخارجه ایران چنین خطایی که شما گفتید رو مرتکب شده باشه

شاید بد نباشه که شما هم همونقدر که به مسئولین درمورد نحوه مدیریت و نظارتشون تذکر میدی به مدیریت و نظارت خودت هم نظارت داشته باشی من یک ایرانی هستم و اهل اصفهان ، و به این دلیل که فارسی صحبت میکنم هیچ فضیلت و برتری برای خودم بر سایر هموطنام و بلکه بر سایر انسانها برای خودم و سایر همزبانهای خودم قائل نیستم ولی به دلیل ایرانی بودنم درکنار سایر هموطنام از سایر اقوام ایرانی احساس عزت میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
تمدن پارسی ؟!!!!!!؟

تمدن پارسی نداریم ما آقای وزیر ، تمدن ایرانی داریم . بیشتر از نصف ایرانی ها ؛ کرد و ترک و بلوچ و ترکمن و مازنی و گیلکی و عرب و لر هستند . پس ما تمدن ایرانی داریم نه پارسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
ما تمدن ایران داریم نه تمدن فارسی بیش"
"انصف مردم ایران پارس نیستند
برادر پارس به معنای منطقه پارس که همان ایران کنونی می باشد است نه زبان فارسی ، لطفا قبل از درج نظرات نژاد پرستانه که دیگه عمرش داره تموم !!!!!می شه کمی تفکر کنید
مشتری: مش حسن 12 گرم پنیر ، 10 گرم حلوا ارده ، 20 گرم کالباس ، 5 گرم خیارشور بده!
مش حسن: چه خبره؟! اینقدر اسراف نکن پدر جان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
الان باید بخندیم؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
نه باید بگرییم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
الآن این جوک بود
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
اقای ناشناس جان نخند گریه کن ؟/جوک نبود واقعیتی است که چشممان را می بندیم .صفر تا صد را با چند ثانیه بدون فکر در صحنه ها حضور پیدا کن وهمانطور که در صف گوشت ومرغ می مانی لطف کن باسرعت برو در صحنه های تظاهرات نفر اول باش ودر صف رای هم اماده باش ؟/...
نصف اعضای مجلس و نصف مدیران دولت را که بی کفایتت هستند خصوصا دولتی ها که متصدی اجراییات کشور هستند را کنار بکذاریم و اگر نمی روند با زور بیرونشان کنیم و افراد عادی که سیاسی نیستند و فقط کاری هستند را بگماریم انجا مشکلات حل می شود
تعداد دخترها در همه دنیا منجمله ایران از پسرها کمتره. ما این رو سالها پیش توی درس اقتصاد توسعه میخوندیم. سیاست بیشتر اعلام کردن تعداد دخترها با راهکارهایی مثل وارد کردن دختران حتی 10 ساله به آمار دختران مجرد به هیچ وجه باعث آسانتر شدن شرایط ازدواج نشده. کاش در ایران برای ترغیب جوانان به ازدواج آسان راهی غیر از تحقیر جنس مونث پیدا میکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
تنها راهش رونق اقتصادی و امید به آیندس که نیست
نماینده مردم بروجرد؛ ما انقلاب کردیم که حکومت عدالت را در جامعه پیاده و نظارت کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
شعار دهنده های خوبی هستید.
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
باش تا صبح سحرت بدمد ؟/...
کفر نمی‌گویم، خدایا
تابناک به مخاطبان خود احترام بزار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
بذار درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
نه ببخشید همون بزار درست تره :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
داداچ احترام گذاشتن درسته فلسفه ش هم معلوم نیست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
اینجا گذاشتن درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
گذاشدن صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
اغا شوما ول کن
با سلام اینکه آقای بروجردی می فرمایند مردم کمتر خرید کنند حرف خوبی است ولی نمیدانند یا خبر ندارند دیگر اکثر مردم توان خرید خیلی چیزها را ندارند گوشت که نمی خرند برنج نمی خرند لباس نمی توانند بخرند تنقلات نمی توانند بخرند میوه نمی خرند که حساب بکنی این رشته سر دراز دارد در بحث کنترل قیمت دیگر قیمتها شناور وبه روز است هر کس محصول خود را با قیمت روز ارز و چندین برابر بیشتر قیمت واقعی عرضه میکند و نهادی نیست که جلوی گرانی را بگیرد بازار به امان خدا رها شده هر کس هر طور باب میلش است عمل میکند بهتر است مقامات مسئول به جای کلی گویی وگفتن حرفهای تکراری و نصیحت مردم که چه بکنند و چه نکنند به وظایف خود عمل کرده و بازار تنظیم بکنند تا مردم نفس راحتی بکشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
اگه کمتر هم بخرند فرقی نمیکنه چون همه رو به کشور دوست و برادر صادر میکنند و باز هم گرونی مضاعف داریم
ارز صادراتی هم که همونجا
میمونه برای آقازاده ها
حکایت پیاز رو که داریم میبینیم
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
محمد جان با این حرف می خواهی بگویی که مملکت ؟//اره
کفر نمی‌گویم، خدایا

پریشانم،

چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟!

مرا بی ‌آنکه خود خواهم اسیر زندگی ‌کردی.

خداوندا!

اگر روزی ‌ز عرش خود به زیر آیی

لباس فقر پوشی

غرورت را برای ‌تکه نانی

‌به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌

و شب آهسته و خسته

تهی‌ دست و زبان بسته

به سوی ‌خانه باز آیی

زمین و آسمان را کفر می‌گویی

نمی‌گویی؟!

خداوندا!

اگر در روز گرما خیز تابستان

تنت بر سایه‌ی ‌دیوار بگشایی

لبت بر کاسه‌ی‌ مسی‌ قیر اندود بگذاری

و قدری آن طرف‌تر

عمارت‌های ‌مرمرین بینی‌

و اعصابت برای‌ سکه‌ای‌ این‌سو و آن‌سو در روان باشد

زمین و آسمان را کفر می‌گویی

نمی‌گویی؟!

خداوندا!

اگر روزی‌ بشر گردی‌

ز حال بندگانت با خبر گردی‌

پشیمان می‌شوی‌ از قصه خلقت، از این بودن، از این بدعت.

خداوندا تو مسئولی.

خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن

در این دنیا چه دشوار است،

چه رنجی ‌می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است .”
ما واقعا نمیفهمیم که ظریف و دوستانش چطور میراث داری تمدن گهن ایران هستند؟! یعنی چطور تمدن کهن ایران را نمایندگی میکنند؟! از نظر من و حتما میلیونها ایران ظریف و بقیه اصلا ایران باستان را فراموش کردند ، ای کاش حرفشون راست بود!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
تمدن کهن ایران دیگه؟؟؟
گفتیم و عرض کردیم نسل عده ای که هنگام قحطی کمتر خرید میکنند در قحطی ۱۰۰سال قبلِ بوجود امده توسط استعمار بریتانیایای کبیر از بین رفته و تحدید شده و اینها که باقی ماندیم بازماندگان کسانی هستیم که هنگام قحطی میخرند و انبار میکنند و در نتیجه از ان دوره سخت جان سالم بدر بردند و اقای بروجردی توصیه امثال شما نخواهد توانست تغییری در عادتی که بصورت ژنتیکی در ما نهادینه شده ایجاد نماید
ا-اقای بروجردی نان لواش را چهار بسته خریداری میکنم اگر احتکار نباشد2-گوشت ومرغ سایر مواد غذائی هرگز ته مانده حقوق 700 هزار تومان است که بدرد دعا بجان کاخ نشین ها می خورد .گویا مسئولان اعضای فامیل را با ملت 96% اشتباه گرفته اید .3- سردار مگر سقف خدمت لشگری وکشوری 30 سال نمیباشد چرا بعداز 36 سال جهت استراحت نمی روید بگذارید جوانان هم امیدی بکار کردن داشته باشند
خوب بیشترین حقوق رو در ایران ماهانه به صورت زیر میگیرن

پزشکا ماهانه از 400 میلیون تومن به بالا

وزرا، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد دولتی ماهانه از 300 میلیون تومن به بالا

مدیران دولتی، کارکنان شرکت نفت، پتروشیمی ها، پرستارها و اعضای هیات علمی دانشگاه ها ماهانه از 50 میلیون تومن به بالا

کارمندان ادارات دولتی و معلمین ماهانه از 7 میلیون تومن به بالا



و این جالب هست که به شما بگم این حضرات که تنها کمتر از 10 درصد جمعیت ایران را تشکیل میدن بیش از 80 درصد بودجه کشور را مصرف میکنن بدون اینکه کوچکترین بازدهی برای کشور داشته باشن که اگر داشتن الان در این شرایط اسفناک نبودیم و جالب تر از همه اینکه این حضرات تقریبا هیچ مالیاتی هم پرداخت نمیکنن

آن وقت شما اگر بخواهید یک کار تولیدی یا یک مغازه کوچک در این کشور راه بندازید پدرتون رو با مالیات های مختلف و سنگین و انواع عوارض در خواهند آورد و با شما کاری خواهند کرد که هرگز دیگر سراغ کار تولید و اشتغال زایی نروید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
اعضای هیات علمی را از این قضیه حداکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
فقط بخش درآمد پزشکان درست بود.
علی
| - |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
از قضائ روزگار کارکنان دولت اول از همه مالیات می دهند، چون ماهانه از حقوق آنان کم می شود. بخش حصوصی در آخر سال مالیات می دهد. البته اگر بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
در مورد پرستار ها اغراق می کنی نهایتا 5 ملیون با سابقه ها بگیرند .با کار سختی که انجام می دهند بسیار ناچیز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
من یه کارمندم با مدرک فوق لیسانس و 3 میلیون بعد از 18 سال میگیرم! کجا 7 میلیون میدن ما هم بریم؟!
جناب نصیری ۳۶سال کار کردین؟ بازنشستگی ندارین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
توی مسائل نظامی و امنیتی خیر
ورود سپاه به کارهای اقتصادی فی نفسه مشکلی نداشته و اتفاقا مبارک هم بوده.مشکل از جایی شروع میشود که منافع اقتصادی در تصمیمگیری های سیاسی دخالت میکند.مشکل انجاست که اقایان در پروژه ها شرکت میکنند و بخاطر نیروی کار ارزانتر و ابزار الات بیشتر و عدم پرداخت مالیات پروژها های مناقصه را برنده میشوند و بخاطر عدم جوابگویی به نهادهای نظارتی مثل نظام مهندسی و نهادهای دیگر ناظر پروژه ها را با قیمت پایین برمیدارند و چه بسا ناظر و مجری دوست و همرزم بوده و بوقت کار کنار هم چای مینوشند و نتیجه میشود پلها و جاده هایی که ارزان اما بی کیفیت ساخته میشود و ...بهر حال اگر سپاه فعالیت اقتصادی و عمرانی انجام بدهد بهتر است ان قسمتش تحت نظارت یک سازمان دولتی بالا دستی باشد و اگر قرار باشد در مانند سابق بر روی یک پاشنه بچرخد حتما مشکلات حل نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
اولا اینکه قرارگاه دارد مالیات می دهد
بعدش هم اینکه تا حالا هر چی ساخته نمی گویم همه ان جز محکمترین سازه ها بوده و تاذحالا شنیدی پروژه ای این ساخته بودن ولی خراب شده باشد و ان پیمانکار دیگری که پروژه بی کیفیت ساخته را مچش بگیر
و در اخر هم اینکه پروژه ها را دولت می دهد به ان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
یعنی میخوای بگی که هاشمی رفسنجانی اشتباه کرد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
به عنوان یک کافرمای دولتی سپاه هم مالیاتش را
طبق . قرارداد میدهد و هم بیمه آنرا
و الا اداره مالیات و بیمه تمام کمال از خود دولت که کارفرما میباشد دریافت میکند و علاوه بر آن کارفرما را هم جریمه میکنند که چرا مالیات و بیمه در قرارداد نیست.
ناشناس
| Armenia |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
دوستان منظور بنده این نیست که پیمانکاران مستقل حتما پروژه ها را دقیق و بدون مشکل اجرا میکنند. هر جا که نظارت نباشد مشکل ایجاد میشود.مساله اینست که در برخی پروژهها(نه همه انها)ممکن است نهاد ناظر نتواند بخوبی نظارت کند و مصداق ان برخی پلهاست که در جریان سیل خراب شد و پیمانکاران ان هم خصوصی و هم سپاهی بودند.وگرنه اینهمه نیروی جوان و متخصص و کارامد که در زمان صلح فراغت دارند و میتوانند با ماشین الاتی که در صورت عدم استفاده از رده خارج میشوند و باید دور ریخته شوند.البته که اگر از این ظرفیت استفاده شود بسیار عالی خواهد بود.نقد حقیر اینست که ایا نظارتی هست و اصولا نیروی ناظر جرات و توان نظارت محکم و دقیق بر پروژه ها اجرایی توسط سپاه دارد یا خیر؟که اگر چنین باشد که شما دوستان گرامی فرمودید خیلی هم عالی خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
مثل اینکه زلزله کرمانشاه و سیل اخیر که اکثر پروژه ها را سپاه در دست داشته فراموش کرده اید.
در هر کشوری سعی بر این هست که نگذارند نیروی نظامی وارد فعالیت های اقتصادی بشه . آقای رفسنجانی قبل از این کار باید تحقیق کرده و محض نمونه یک کشور رو پیدا می کردن که باز کردن دست نظامیان در آن باعث رونق اقتصادی و پیشرفت برای آن کشور شده باشه. تجربه نظامی گری در اسپانیا و آمریکای جنوبی و دیگر نقاط دنیا هرگز تجربه های موفقی نبوده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
در کره جنوبی در امریکا و یا فرانسه که من خبر دارم نظامی ها دارند کار می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
از نظر شما اصولگرایان هاشمی در اقتصاد و سیاست خارجی اشتباه کرد . چطور در این مورد اشتباه نکرده ؟ ورود نطامیان در شرکت های خصوصی کار درستی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
یک سری به شرکتهای بسیار تخصصی آمریکا بزنید و ببینید این شرکتها مربوط به ارتش آمریکا میباشد همچنین سیا و پنتاگون
آمریکا واقعا غیر قابل اعتماد شده.حالا مسأله اینه که ایا رفتار آمریکا با همه کشورهای دنیا اینطوره یا کشور ما باعث شده ک امریکا فقط در قبال ما این گونه برخورد کنه؟این پرسش پاسخ داده بشه مردم خیلی چیزا رو درک خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
واقعا مهمترین و اساسی ترین سوال در چهل سال اخیر؟واقعا دلیل این ک این رابطه هیچ جوره با هیچ مذاکره ای حل نشده و نمیشه و نخواهد شد چیه ؟ما و اعمال و سیاست های ما یا آمریکایی ها ؟
چه کسانی؟ پرسیدن ندارد وابستگان به سلسله جبال البرز!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
آیا روسیه و چین قابل اعتمادن؟!!!
در عوض در ایران زن زیاد است آنقدر که برخی آقابان چند تا چند تا عقد می فرمایند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
منطورت چند تا چند تا صیغه ساعتی هست ؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
ما که حتی یدونه هم نتونستم تا حالا!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
والا ما با این حقوق زیرش زائیده ایم علی برکت الا
ناشناس
| Italy |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
متاسفانه تو تلگرام پر از این کانالهای صیغه و....دیگه کم پسری هست به فکر ازدواج باشه...
سوال اساسی این هست که قاسمی فکر کرده سیاست این هست که هر چی به نظرت در عین واحد بروز کرد باید بگویی یا اجرا کنی . اگر به گفتن و اجرا بود اب و برق و گاز و اتوبوس مجانی چی شد ؟،
بیشترین حقوق را قضات و شرکتهای زیر مجموعه نفت و نیرو می گیرند
خ خ خ

چه کسانی بیشترین حقوق را می‌گیرند؟

در سال ۱۳۹۷ متوسط درآمد کارشناسان، ۲.۸ میلیون تومان و مدیران ارشد ۶.۲ میلیون تومان بوده است.

من سال 80 فیش حقوقی یکی از مدیران رده پایین سازمان آب و برق یکی از شهر ها رو برای ضمانت برای کاریابی گرفتم البته بنده خدا خیلی ناراضی هم بود اما چون فامیل بود چاره ای نداشت باورتون نمیشه مبلغ دریافتیش 15 میلیون تومن بود اون زمان پدرم تازه بازنشسته شده بود و از اینکه حقوقش برای بازنشستگی 700 هزار تومن شده بود خیلی خوشحال بود اما وقتی فیش حقوقی 15 میلیون تومنی اون بنده خدا رو نشونش دادم خوشحالیش تبدیل به ناراحتی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
آب یا برق؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
نشون دادن فیش حقوقی اون بنده خدا به پدرتون مصداق خیانت در امانت بوده توبه کنین
یدونه ازین ملخها رو بیارید تلوزیون اعتراف بگیرید ازش خب کاری نداره کهِ حضور ذهن هم پیدا میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
من امروز پیزنی را در فیلم دیدم که ملخ را سرخ کرده بود و میگفت خیلی خش هست
حدود 10 سال پیش صبح زود برای گرفت وضو به حیاط منزل رفتم . همین که داشتم وضو میگرفتم و به صدای اذانی که از مسجد نزدیک محلمان پخش میشد گوش میکردم یک نوری در آسمان توجه من رو به خودش جلب کرد. اون نور همیطور به من نزدیک و نزدیک تر شده. من هم به طرف نور حرکت نمودم اما هر چه من به نور نزدیک تر شدم نور از من دور تور شد. بعد ها فهمیدم که احتمالا آن نور نوعی بشقاب پرنده بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
شما احتمالا در ساختمان سازمان ملل بوده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
هاله نور بود یا مثل رنگین‌کمان بود . موقع نزدیک شدن چرخش هم داشت . البته این‌خوابی که میگی پیرمردها وپیر زنها خیلی تعریف میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
اولشو ک خوندم فک کردم میخای ی حرف درست و حسابی بزنی تا آخرش که رفتم.....واقعا این جنسای خوب خوب رو از کجا میارید شما؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
اگر میگفتید 100سال پیش حرفتان را میشد قبول کرد.سالهاست که دیگر حوضی در حیاط ها وجود ندارد که برای وضو سر حوض بروید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
متاسفانه هیچ کس متوجه منظور دوستمون نشد..این بخشی از خاطرات اقای روحانی هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
خطاب به همه خودنخبه پنداران که کامنت گذاشتن: این پاراگرافی از خاطرات جناب روحانی رئیس جمهور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
ناشناس خودتو معرفی کن .. و اذان صبح، نور را تا مسجد محله در روستایتان و با سن 9 سالگی به تنهایی! برای خواندن نماز جماعت! صبح همراهی کرده ای ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
خوب ؟

هاله نبوده ؟
ببینید راه حل های نمایندگان مجلس ما برای مبارزه با گرانی ها چیست؟

علاءالدین بروجردی افزود: برای جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی مردم حجم خرید هایشان را کاهش دهند و از حضور در بازار خودداری کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
بروجردی برای خودش گفته . چند ماه هست نخریدم . ماشین نخریدم . لوازم منزل نخریدم . طلا و ارز نخریدم .‌چی شد ایا الان ارزان شد ؟ مقداری پول نزد بانک بردم هم ارزش پولم سه برابر کم شد هم با سودش هم نمیتوانم‌یک کیلو گوشت بخرم .‌راه حل علمی چی دارید دست بردارید از این ازمون و خطا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
مگه مردم پول دارن بخرن آقای بروجردی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
الان تمامی تولید کنندگان و خصوصا تاجران و بازرگانان و دلالان دعا میکنند که مردم تحریم کنند و یا خرید را کم کنند تا تولیدات داخلی مازاد شده و مجوز صادرات بگیرند . با این ارزش پول آشغالترین کالاها و تولیداتمان را هم میتوانیم به راحتی صادر کنیم.
رجا نیوز با انتقاد از مواضع قالباف نوشت که اف ای تی اف .ساخته جهان سلطه بخصوص انگلیس و اسراییل و امریکا هست .
آب که راکد بماند میگندد ؟ جریان روان سازی است که شفافیت بوجود می آورد ، چشمه اگری جاری نباشد ،مرداب میشود ،زلالی و شفافیت چشمه به جاری بودن آن است ، این قاعده در همهٔ امور کرهٔ خاکی صادق است ؟،،،
مدیران استقلال واقعا باید دنبال جایگزین مناسبی برای شفر باشند همه نتایج استقلال افتضاح هستند الان هم که از لیگ آسیا حذف شدند .شفر بماند هواداران انتظار قهرمانی در لیگ آینده هم نداشته باشند
پزشکان بیشترین درآمد رو دارن. نه الزاما حقوق. چون حقوقشون حدود 10 میلیونه ولی کارانه هاشون تا 750 میلیون هم ثبت شده. تازه تو مطب خصوصی هم روزی دو یا سه میلیون درآمد دارن. علاوه بر اون آزمایشگاه و رادیولوژی هم دارن و بیماران رو به اونجا میفرستن و ... .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
فرستادن به داروخانه و رد کردن داروهای بی مصرف
پزشک متخصص
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
پزشک متخصص استخدام رسمی در یکی از شهرستان ها
حقوق دریافتی ام با 20سال سابقه کار حدود سه میلیون و چهارصد هزار تومان است
در صورت نیاز کپی حکم کارگزینی ارسال می شود.
کارانه ها براساس قانون حداکثر شصت میلیون تومان هست
اونم برای کسی که استاد دانشگاه باشه و عمل های سنگین بسیاری در ماه انجام دهد.
در شهرستان ها کارانه متخصص ها به بیست تومان نمی رسد
با بیست و پنج روز کاری صبح و عصر و پانزده شب کشیک
پزشکان و وکلا و سردفترداران. این سه قشر انحصار درست کردن و درآمدشون بین 100 تا 1000 برابر مردم عادی و تحصیل کردگان سایر رشته هاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
شما هم اگر ميتواني، برو درس بخوان و جزو انحصاري ها باش و حرص نخور
دیگه قاشقچی هم نیست که نفتمون رو برامون بفروشه

الان تمام چشم امیدمون به آقا زاده هاست که با پولشویی و قمار در اروپا و آمریکا بتونن پول های این مردم مظلوم رو به حساب های مخفی پدران خود در نقاط مختلف اروپا و کانادا منتقل کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
آقا همه آقا زاده ها اینطور نیستن .بله 99/9درصد اینجورن اما شما نیمه پر لیوان رو نگاه کنید همان خیسی ته لیوانو نگاه کنید.دیده نمیشه؟آقا دستتو بکشی ته لیوان دستت خیس میشه همینم جزو نیمه پر لیوان محسوب میشه. شما ب همون امید داشته باش
به داد این ملت برسید که روز به روز درصد تورمش داره میزنه بالا

ی قوطی تن ماهی نمیتونیم بخریم

قوطی رب گوجه هم که ماشالا هزار ماشالا داره خودشو ب قیمت زعفران نزدیک میکنه و شده لاکچری

اون از مرغ
اون از گوشت
اون از شکر

اون از کوفت اون از زهر مار


اینه شیوه مملکت داری؟؟
حاشا به غیرتتون

کار رو به جایی رسوندید که ملت ی نون و پیاز هم نمیتونن بخورن

کار رو به جایی رسوندید که مردم بیچاره ی قاشق رب نمیتونن به غذاشون اضافه کنن

آخه کدوم دولت!!؟؟؟
کجاست دولت؟؟
ما دولتی نمی بینیم

اگه دولتی بود که اینهمه مصیبت و تورم افسارگسیخته نبود ، هر روز گرون و گرونتر ، چرا جلوشونو نمیگیرید؟؟؟؟؟؟؟


کدوم تدبیر ؟؟؟؟

کجاست امید؟؟؟

اصن بود و نبود این دولت به اصطلاح تدبیر و امید مگه فرقی هم میکنه؟

آقای شیخ حسن روحانی از ویلات بیا بیرون ی نگاهی تفقدی به حال این ملت محروم و فقیر بی نوا کن که از دولت شما جز فقر شدید چیزی عایدشون نشده
بیا ببین چکار کردی با این ملت

آقای رییس جمهور از تورم و گرانتر شدن مجدد مواد خوراکی این مردم بی نوا جلوگیری بعمل آورید

وقت آن رسیده که تکانی به خودتان بدهید و به داد این ملت برسید که از گرانی های سرسام آور دولت شما سخت به ستوه آمده اند

اینو هم بگم آقای شیخ حسن روحانی من خیلی دلم به حال دولت شما میسوزه

چرا ؟؟؟؟؟؟

چون با این گرانی های بی سابقه و بی نظیر و بی مثل و مانند که در دولت جنابعالی پدیدار و هویدا گردیده ، دولت شما بعنوان منفور ترین دولت در اذهان ملت و خاطرات تاریخی مردم تا ابد ثبت خواهد شد


آقای روحانی بدون هیچ تعارفی باید بگویم سالهاست که شما کشور را در حالت ثابت و ایستا نگه داشته اید و هیچ پیشرفت و حرکت رو به جلو نداشته اید که هیچ بلکه پسرفت و عقبگرد هم کرده اید و نمونه بارزش هم همین گرانی های لحظه ای که باعث سوء تغذیه مردم بیچاره شده

خیلی محترمانه عرض میکنم انتظار پیشرفت و رشد شکوفایی از دولت به اصطلاح تدبیر و امید شما داشتن انتظاری بی خود و خنده دار است خخخخخخ (خنده تلخ) خواهشا و لااقل بیایید همین مشگل رب ، سیب زمینی، پیاز ، شکر و گوشت مردم رو حل کنید
از دولت شما بیشتر از اینها نمیشه انتظار داشت
و گرچه همین مقدار رو هم شما از پسش برنمیایین و بعید میدونم موفق ب حل و رفع و رجوع بشید

والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
داداش ما بیکار هستیم ولی نه اونقد که همچین چیزی رو که نوشتی حوصله کنیم بخونیم
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
تلویزیون اطلاع رسانی نمیکند که قبل عید روحانی ۱۵۹ کیلومتر خط اهن قزوین و رشت را افتتاح کرد پی این بودجه ۱۷۰ هزار میلیارد تومان از کجا امده هر ماه بخش درمان ۱۴ میلیون ایرانی که حتی دفترچه درمانی نداشتند چی علت سیه نمایی بر عیله دولت بخاطر این هست که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
نه انصافا خیلی قشنگ نوشته.ارزش خوندن داشت.
محمد
| - |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
در این کشور نها های مختلفی است که مملکت را می گرداند. چرا بعضی موقع انتقاد فقط دولت را مقصر می دانند. تازه اگر از جناح خودشان باشد که هیچ نمی گویند

همه در این مشکلات مقصر هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
دولت کاره ای نیست عزیزم ، اتخاذ تصمیمات در موضوع سیاست های خارجی ، ملت رو بیچاره کرده .
lمازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
ناشناس جان پیشنهاد می کنم وقتی مسئولین گفتن در صحنه حاضر شوید سریع برو وخط اول باش جلوی دوربین هم حرفهای برعکس بزن وبگو همه چیز ارومه من چقد خوشوقتم وامریکا ازاین خوشوقتی ما بمیره ؟/وبعد بروتوصف گوشت ومرغ وغیره بایست ودوباره این اعتراضات را بنویس همه چیز درست می شه ؟/...
در شهرستان سرخس یک نگهبان ساده در شرکت نفت یا گاز بیشتر از شش میلیون تومان حقوق میگیرد ونیروهای با سابقه بالای دوازده میلیون تومان ضمن آنی که منزل سیصد متری رایگان در اختیاردارند وپول آب وبرق وگاز وتلفنشانرا نیز شرکت نفت وگاز میدهد سینما / استخر / درمانگاه ووو همه چیز رایگان اما خانواده های زیادی در روستاهای سرخس فقط با یارانه زندگی میگذرانند
دوباره نفت به دست بابک زنجانی ها داده میشود تا در دریا آنهم به صورت قاچاق با قیمتی نازل به چین بفروشند. پس صادرات ما به زیر یک میلیون بشکه نخواهد رسید ولی درآمد حاصله ممکن است هیچگاه وارد کشور نشود که آنهم بعد از سالها خبری خواهد شد. موقعی که بیشتر شبیه یک موضوع تاریخی است تا خبر.
نمیدونم مسئولین هم این کامنتا میخونند یا نه
میخواستم بگم بچه جنوب استان کرمان هستم شنیدم ملخ ها به چند استان هجوم آوردند

عرضم بحضور شما که مردم جنوب استان کرمان بخاطر خشکسالی کشاورزیشون محدود شده و الان تنها دل خوشی جنوب کرمان درختان نخل و محصول خرماشونه

مسئولین مربوطه لطفا اقدامات پیشگیرانه را بعمل بیارن که اگر خدای ناکرده و زبانم لال ملخ ها به نخلستان هامون حمله کنن دیگه باید کاسه گدایی دست بگیریم

به برکت دولت آقای روحانی در فقر مطلق بسر می بریم و با این گرانی های چند برابری لااقل نون و خرما برا خوردن داشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
هنوز فرق مسولان با دولت تدارکاتچی نفهمیده ایم و فقط نق می زنیم
حالا نوبت دولت اسلامی هست که زنان‌و دختران ایران موظف هستند صورت خودشان را مثل دوره قاجار بپوشانند و برقه بندازند .
پزشک هستم تخصص هم درجراحی گوش دارم سی سال از عمرم در تامین اجتماعی و با روزی ۸۰ مریض دفترچه ای و از ساعت ۷/۴۰ تا ۳/۳۰ کار کرده بعد از سی سال باز نشسته با حقوق 5 میلیون تومان در عمرم یه روز مطب نداشته ام و داراییم یه اپارتمان ۱۷سال ساخت است ۱۱۵ متر که خدا راشاکرم که سالم هستم ولی از قضاوت های بی جاییکه برخی در مورد پزشکان روا میدارند ناراحتم شما چرا به بررسی وصعیت بنگاه دارها و دلال ها که زمین و ساختمان و صاحب برج اند و نه مالیاتی و نه عوارضی و نه نام ونشانی بطور مستند رو می کنند نمی روید بنده با چهار نفر عایله قادر نیستم که این اپارتمان را تبدیل به احسن کنم چون با گرانیهای اخیر بایستی دو میلیارد روی اپارتمانم اضافه کنم که آپارتمان جدیدی بخرم و با حقوق پنج میلیونی که مبلغی از ان وام کسر می‌شود خرید جدید برای سکونت بچه هام مشکل و‌جز آرزوهای دست نیافتنی است با احترام به افراد منصف که درجامعه در اقلیت اند شرح حال به پزشک متخصص بعد از ۲۳ سال در و رفتن به طرح و خدمت خارج از مرکز درمناطق با ابوهوای گرم و طاقت فرسا و مارا با افراد دلال ماب که سنی ۲۵تا سی دارند و ماشین و خونه و برج و امکانات شاهانی در بهترین نقطه تهران دارند قضاوت با افراد منصف است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
در شهر ما هم‌پزشکانی هستند که منصف هستند و برای سلامث مردم تلاش میکنند و ان بخش سخن شما هم‌موافق هستم که طرف با ین سی سال در شهر ما هم هستند که از طریق رانت و بلبشوی بازار و طلا و سکه به ثروت هنگفتی رسیدند . حیاب کنید در یک طلا فروشی پنج میلیارد طلا و سکه داشت طرف یک هفته به سه یا چهار برابر دارایی بدون عرق ریزی به ثروت رسید چنین‌چیزی را کجای دنیا پیدا میکنی هیچ جا
دکتر احمدی
| Germany |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
آقای دکتر نیازی به این حرف ها نیست. من خودم پزشک عمومی هستم و ماهی 15 تومن رو با حداقل کارکرد در میارم. شما متخصص ها که امپراطوری دارین. ماهی 50 تومن کف درآمد شماست. تازه خیلی کم گفتم.
ناشناس
| Germany |
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
من کارمند تامین اجتماعیم درسته حقوق پزشک گول زننده هست و حدودا 10 میلیونی میشه ولی ملت سر از کارانه در نمیارن که کاش فرد عادلی بود و عیان میکرد همچیو
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
اشکمون رو در آوردی مومن

آدرس و مشخصاتت رو برام بفرست تا یه گلریزون برات بگیریم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
پزشک عزیز همین الان پاشو بیا شهر ما روزی 50 تا مریض ببین 2 ملیون پول بگیر چرا 5 ملیون میگیری و نشستی توی خونه بیشتر شهرها الان پزشک گوش ندارن اون وقت شما نشستی توی خونه بیار
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
دکتر جان ناراحت نشو این متن شعر را بخوان می فهمی ملت دیگر به کجاشون رسیده که اینطور می گن؟/..

کفر نمی‌گویم، خدایا

پریشانم،

چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟!

مرا بی ‌آنکه خود خواهم اسیر زندگی ‌کردی.

خداوندا!

اگر روزی ‌ز عرش خود به زیر آیی

لباس فقر پوشی

غرورت را برای ‌تکه نانی

‌به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌

و شب آهسته و خسته

تهی‌ دست و زبان بسته

به سوی ‌خانه باز آیی

زمین و آسمان را کفر می‌گویی

نمی‌گویی؟!

خداوندا!

اگر در روز گرما خیز تابستان

تنت بر سایه‌ی ‌دیوار بگشایی

لبت بر کاسه‌ی‌ مسی‌ قیر اندود بگذاری

و قدری آن طرف‌تر

عمارت‌های ‌مرمرین بینی‌

و اعصابت برای‌ سکه‌ای‌ این‌سو و آن‌سو در روان باشد

زمین و آسمان را کفر می‌گویی

نمی‌گویی؟!

خداوندا!

اگر روزی‌ بشر گردی‌

ز حال بندگانت با خبر گردی‌

پشیمان می‌شوی‌ از قصه خلقت، از این بودن، از این بدعت.

خداوندا تو مسئولی.

خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن

در این دنیا چه دشوار است،

چه رنجی ‌می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است .”
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
جناب دکتر محترم راست میگی حتما اما یک نکته در مورد شما عرض کنم که به احتمال قوی شما به واسطه شأن و شخصیت و مناعت طبع حتما نخواستی که بله قربان گو باشی و کمر خم کنی والا وضعت خیلی خیلی بهتر از امروز بود.در سیستم اداری این مملکت در هر سطحی که باشی باید همراه و هم نظر باشی و مثل رباط گوش به فرمان و الا کلاهت پس معرکه است"
رعایت حال مردم؟؟؟؟!!!!@
مردم سردشون میشه یه جناب رئیس؟؟؟
مسولین محترم سایت خبری تابناک لطفا به آقای علاالدین بروجردی به فرمایید که من بازنشسته ،که سی سال خدمت صادقانه از اول فروردین پنجاه هفت تا آخر اسفند هشتاد و شش ، در کرمانشاه ،از اسفند ۹۷ تا کنون قادر به خرید گوشت ،و مرغ نشده ام و اکنون که شب چهارم اردیبهشت ۹۸ میباشد از حقوق من ۵۸۸ هزار تومان مانده ؟که هزینهٔ پیاز و سیب زمینی و تخم مرغ ،و نان ،و ماست هم نمیشود ؟ چرا ایشان جک میگویند ؟ پدر ایشان مورد احترام مردم ایران قرار گرفت و بهمین خاطر مردم بروجرد با حمایت و رانت اطلاعاتی چندین دوره نمایندهٔ مجلس شدند ؟ دست آورد ایشان در طی این مدت چه بوده که عینی و ملموس باشد ؟ من صد و ده پروژهٔ ملی ،و استانی را اجرا ،و نظارت نموده و به بهرهبرداری رسانیده ام در طی سی سال خدمت ، ؟،،،،آیا حاضر هستند فقط دو ماه مانند من زندگی کنند ؟ ،، چرا بیش از سه دهه است قانون از کجا آورده ای در آرشیو مجلس خاک میخورد ؟،،، مردم زیاد نمیخورند ؟ میزان عرضه در این یکسال نسبت به سالهای قبل مشخص است ،و اینکه ملت در صف می ایستند ،برای اینکه اجیر میشوند برای روزی چهل ،پنجاه هزار تومان که گوشت ،و مرغ دریافتی را به دلالهاب خودی بفروشند ؟ مسولین باید کمی انصاف داشته باشند ؟،،عدم مدیریت خود را به گردن مردم نیندازند ؟،،
راستی نگفتی این عبدالله خان ناصری که مطالبی از ایشان نقل فرمودید کی هست؟
خوبه از حقوق شما پانصد تومان مانده...از حقوق اردیبهشت من 140 تومان مانده!!!!
ناشناس 23:50
ظریف جان ما پارسی نیستیم به خدا اقوام دیگر هم‌در ایران زندگی‌میکنن، بعد این همه ناکارامدی لطفا از مردم دیگه دم‌نزنید

من به راه خود بايد بروم

کس نه تيمار مرا خواهد داشت

در پر از کشمکش اين زندگی حادثه‌بار‌،

{گر چه می‌گويند نه‌}

هر کس تنهاست‌.

آن که می‌دارد تيمار مرا‌، کار من است‌.

من نمی‌خواهم درمانم اسير‌،

صبح وقتی که هوا روشن شد‌،

هر کسی خواهد دانست و بجا خواهد آورد مرا

که در اين پهنه‌ور آب‌،

به چه ره رفتم و از بهر چه‌ام بود عذاب‌!!!
با توجه به همه فراز و نشیب‌ها و افزایش رای مردم نسبت به ناکارآمدی نظام سیاسی و کاهش جدی میزان اعتماد در سطح گسترده جامعه حداقل شرطی که اصلاح طلبان باید ب بگذارند، همین است."
جل الخالق، مزاح میفرمایند. کاهش اعتماد مردم بخاطر برگزارنشدن دادگاه فریدن و سو مدیریت در بحران ها و سو مدیریت اقتصادی و دلار سیزده چارده تومانی هست که همه اینها دستپخت دولت فخیمه تدبیر! و امید! هست...
بنده یک کارگر زحمت کش ناتوان با حقوق ناچیز ماهیانه 25میلیون تومان هستم.
حسین دلیریان خبرنگار آزاد نیست کارمند خبرگزاری تسنیم هست
بروجردي اي ژن برتر اي هميشه يك پاي مجلس اي دقيقا كجايي روي زميني دقيقا كجايي
مشخص نيستي كه ببيني خريد مردم از نصف هم كمتر شده سفره ها كوچيك شده مردم به ن.ن شبشون محتاج شدن كرايه خونه ها سر به فلك كشيده خريد خونه كه ديگه نگو جوونا كه بيكار تو پاركها مشغول يللي تللي ازدواجم كه ....... بروجردي اي ژن برتر دقيقاً كجايي دقيقاً كجايي
باسلام-بیشترین حقوق و مزایا را دراین کشور شیعه مدیران و اعضاءهیات علمی و پزشکان و متخصصان دانشگاههای علوم پزشکی دریافت میکنند. در یک دانشگاه درجه 2مثل علوم پزشکی همدان مدیران و معاونان ارشد آن بصورت محرمانه دهها ملیون تومان دریافت میکنند و پزشکان ومتخصصان آن برخلاف قانون همزمان در بخش دولتی و خصوصی فعالیت دارند و رد پای آنان در بسیاری از کلینیکها و بیمارستانهای خصوصی داخلی و خارجی دیده میشه و هر روز از ابعاد پیچیده این فساداکبر رو میشه،ضمنا"دریافت کارانه های میلیاردی در این دانشگاهها بسیار عادی و به اصطلاح قانونیه.
در این زمان که بیش از 90درصد مردم ایران در فقر و فلاکت بسر میبرند و ما در جنگ اقتصادی به سرمیبریم دریافت این مبالغ ظالمانه گناهی بزرگ و نابخشودنی و جنایت جنگی در حق این مردم مظلوم محسوب میگردد.
دوست بنده یک روزه خان ساده است و سواد درست حسابی هم ندارد ولی خوب بلد است حرف بزند مثلا سه ساعت انچنان حرف بزند که هیچ متخصصی نمیتواند و در ماه حداقل سی میلیون بدون اضافه کاری درامد دارد...
جهت شفاف سازی خدمت هم وطنان عرض میکنم
خودم با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه دولتی با معدل 18 حقوقم 2100 هست
ماما و پرستار 3 تا 5 تومن
پزشک عمومی بین بازه 12 تومن تا 25 تومن بسته به مسئولیت و سابقه
پزشکان تخصص غیر جراح مثل غفونی و اطفال بین 20 تا 35. البته مورد 70 تومنی هم برای یک عفونی داشتیم که دوره پیک مشتری ایشون بود
پزشکان جراح جالب ترین قسمت قضیه هست. بین 30 تا 250 تومن دریافتی دارن. یک مورد کارانه سه ماهش شد یک میلیارد و 500 میلیون تومن که کلی با فیش آقای دکتر 48 ساله عکس گرفتیم :)

سری به پارکینگ بیمارستان قسمت کارکنان هم بزنید تا با آخرین مدل های خودرو آشنا شوید. به جز یک 206 که مال یک خانم دکتر جوان هست. بقیه همه خارجی و بالای 150 تومن
تابناک لطفا درج کن
جهت راستی آزمایی هم یک نصف روز تشریف ببرید واحد حسابداری و صندوق بیمارستان
سلام.لطفا مردم این بار برای نماینده گی مجلس به کسی رای بدهند که با رای قاطع منابع کشور را بصورت عادلانه بین همه مردم تقسیم و دولت بابت خدماتی که انجام می دهد هزینه اش را از مردم بگیرد و اقتصاد شفاف و رانت از بین برود .ان شاء الله
آقای ظریف من تا حالا ایران کهن از زبان شما نشنیده ام
این همه افاضات نفرمائید . خودتون خوابیدید روی پول بعد ملت رو به ریاضت دعوت می کنید .
اميد است كسانيكه دستور آتش به اختيار مي دهند عواقب كارهاي نسنجيده بي مسئوليتیها را بفهمند
"پرونده عیسی شریفی در دادگاه نظامی در دست بررسی است"!!
معاون آقای قالیباف (شهردار سابق) در دادگاه نظامی دادگاهی می شود؟!!
لطفا این نظر من رو تایید نکنید و ب نمایش در نیاورید چون میترسم ب نمایش درآوردن نظر من باعث گسترش شوک به تمام نقاط کشور بشه

میخاستم بهتون بگم ساکن شهرستان منوجان هستم (یکی از شهرستانهای جنوب استان کرمان )‏

شهر ما از دیروز سه شنبه دارن میگن که قراره ماکارونی بشه هفت هزار تومن
تومن ماهی پونزده تومن

و قوطی رب گوجه بیست و هفت هزار تومن.‏

بخاطر همین مغازه داران هم دارن رب و ماکارونی میگیرن و انبار میکنن

میخاستم بگم ی فکری بکنید و این دولت به خواب رفته شیخ حسن را از خواب غفلت بیدار کنید

اگه قرار باشه تا ۱۴۰۰ همه چی همینطور بره بالا که دیگه چیزی از این ملت و مردم باقی نمی مونه

بنظر من این گرانی ها عمدی هست
(مردم از حجم خرید‌های خود کم کنند)آقای بروجردی مردم وفادار به کشور هستند.
سوال درست تر این است: چه کسانی بیشترین درآمد را دارند؟
ای وااااااااای
ای داد
ای بیداد

واقعا چی بودیم چی شدیم؟؟؟؟

اینجور که بوش میاد آقای شیخ حسن روحانی قراره تا سال ۱۴۰۰ هممونو با شکممون سرگرم کنه

واقعاد باید گفت ای داد

ای بیداد

هزار بار ای داد و ای بیداد


آقای روحانی چکار کردی
با آبروی خودت و عزت ملت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ی روز تخم مرغ
ی روز رب گوجه فرنگی
ی روز مرغ
ی روز گوشت
ی روز شکر
ی روز پیاز
ی روز تن ماهی

و این داستان تا سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد.

بزنم به تخته هر روزم به این لیست گرانی ، مواد خوراکی جدیدی اضافه میشه

از اول انقلاب تا حالا دولت های زیادی ب خودمون دیدیم اما دولت شما بدجور آه از نهان و نهادمون بلند کرده

شعارتونم جالبه : "تدبیر و امید"

از اونجایی که دولت شما دولت افعال معکوسه اینم میشه دولت بی تدبیری و نا امیدی

واقعا چه دولتیه ،دولتی که جلو گران شدن دو تا قوطی کنسرو رو نمیتونه بگیره؟

بی جهت نیست اون آدمایی که توی محله ی ما چن سال پیش برای شما رای جمع میکردن الانه از شدت شرمندگی و خجالت نمیتونن جلو مردم سر بلند کنن و تو روی مردم نگاه کنن
مگر چه قدر زنداني داريم كه 100 ه9زار نا آزاد شدند
چه باحال
نوشتيد پرونده عيسي شريفي !!!!

درواقع ايشون سردار سرتيپ پاسدار عيسي شريفي معاون آماد و پشتيباني سپاه بوده.
آنهایی که حقوقهای بیشتر می گیرند و از صادرات نفت سود می بردند در صورت صادر نشدن نفت حقوق آنان کم شود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی