بازدید 24998
هزار و هفتصد و سی‌ و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش مولاوردی به عدم شرکت ظریف در انتخابات ۱۴۰۰/نظر رهبر انقلاب درباره جمعیت چین و هند/اصلاح طلبان تندرو به براندازان نزدیک‌ترند/مردم به ۱۰ هزار تومان می‌گویند ۱۰ تومان و این یعنی خودشان صفر‌ها را حذف می‌کنند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش فعال اصولگرا به دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد/ادعای سفیر آمریکا در بغداد: کانال ارتباطی مستقیمی با تهران داریم/عده‌ای در جریان اصلاح‌طلبی، مقابل گردش نخبگان مقاومت می‌کنند/قالیباف آنقدر ساده نیست که نردبان احمدی‌نژاد شود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 05 August 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مردم به ۱۰ هزار تومان می‌گویند ۱۰ تومان و این یعنی خودشان صفر‌ها را حذف می‌کنند
 
غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون اقتصادی در مجلس نهم در گفت‌وگویی با «آزادی» گفت: «هزار تومانی در سال ۱۳۵۰ هزار تومانی منتشر شد و بعد از ۴۸ سال دیگر صفر‌های آن کاربردی در مبادلات ندارد. به عبارت دیگر حالا که یک ریال، ۱۰ ریال و صد ریال مصرف ندارد، بهتر است که وجود هم نداشته باشد.» وی افزود: «واژه ریال در میان مردم معمولا به کار نمی‌رود و مبادلات آنان با تومان است. این نیز نشان می‌دهد که نیاز به اصلاح به پول ملی داریم. مردم به ۱۰ هزار تومان می‌گویند ۱۰ تومان و این یعنی خودشان صفر‌ها را حذف می‌کنند چرا که تعداد صفر‌های حاصل از تورم بالا طی ۵ دهه گذشته، به وضوح در حساب‌ها در بودجه در محاسبات بانک‌ها، چک کشیدن‌ها و مبادلات مردم مزاحمت ایجاد می‌کند». سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ضرورت حفظ ارزش پول ملی گفت: «مقایسه واحد پول ملی ما با واحد پول کشور‌های دیگر خصوصا با دلار امریکا، یورو اروپا یا حتی دینار عراق و امارات نوعی احساس خودکم بینی ملی در مردم ایجاد می‌کند لذا از نظر روانی استفاده از این واحد پول ملی منشا یک مقایسه نامناسب است.»
 
 
در بین اصلاح طلبان هنوز وفاق کلی درمورد حضور در انتخابات وجود ندارد

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با خبرنگار «انتخاب» درباره این موضوع گفت: من هم تحلیل‌هایی که در این رابطه انجام شده را خوانده ام. در بین اصلاح طلبان هنوز وفاق کلی درمورد حضور در انتخابات وجود ندارد. برخی اساسا خود انتخابات را زیر سوال می‌برند و برخی مثل آقای تاج زاده، حضور مشروط را مطرح کرده اند. برخی هم این روند را یک روند در حال پیشرفت می‌دانند و می‌گویند در هر انتخاباتی باید شرکت کرد و قهر با صندوق رای را صلاح نمی‌دانند. او افزود: شاید ورود زودهنگام آقای خاتمی هم به خاطر این بود که این نزاع‌های درونی هم کمتر رخ دهد. اما خود ایشان هم مبهم صحبت کرده اند. قبلا هم حتی گفته بودند حتی با صحبت‌های من هم ممکن است مردم دیگر پای صندوق نیایند. یعنی این احتمال را هم داده بودند. سلحشوری اضافه کرد: فضای کشور در تهران به هیچ عنوان انتخاباتی نیست، اما باید دقت کنیم که فضای کشور به طور کلی به هفته آخر و سه روز قبل از انتخابات برمی گردد و اینکه در آن زمان مردم چه تصمیمی می‌گیرند.

جلسه ناگهانی تاج و وزیر ورزش برای لیگ برتر

سرانجام روز سه شنبه به عنوان زمان قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به دیدار وزیر ورزش رفت. علت دیدار ناگهانی تاج برگزاری رقابت‌های لیگ برتر است. امروز با تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون روز سه شنبه به عنوان روز قرعه کشی رقابت‌ها معرفی شد و قرار است مهدی تاج هم بر سر این مسأله با مسعود سلطانی فر گفت‌وگو کند.

ماجرای حکم دادگاهی درباره صدور گواهینامه موتور برای زنان

تصویر حکم یکی از شعب دیوان عدالت اداری مبنی بر الزام نیروی انتظامی به تشکیل پرونده برای گواهینامه رانندگی موتورسیکلت توسط بانوان، در فضای مجازی در حال انتشار است. محسن قائمی‌نسب مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در گفت‌وگو با تسنیم، با تأیید حکم منتشرشده اظهار کرد: حکم صادره، رأی هیأت عمومی نیست بلکه رأی صادره توسط یکی از شعب با شکایت یکی از بانوان اصفهانی از نیروی انتظامی است.

علی مطهری: شکایت‌ها علیه نمایندگان، مجلس را محتاط می‌کند

علی مطهری: ما نمی‌توانیم هیچ فردی، چه رسد به نمایندگان مجلس را از اظهار نظر منع کنیم. نمی‌توانیم حق اظهار نظر افراد را بگیریم، به این دلیل که خلاف سیاست‌های نظام است. در واقع سیاست‌های نظام به جای خود و حق اظهار نظر نمایندگان نیز به جای خود. فکر می‌کنم این شکایات قطعا منجر به محتاط شدن نمایندگان می‌شود که این مساله برای کشور خوب نیست. به هر حال نمایندگان باید بتوانند به راحتی نظرات خود را بیان کنند. هیأت‌رئیسه مجلس بر اساس قانون نظارت بر رفتار نمایندگان باید موضوع را پیگیری کند و فکر می‌کنم می‌تواند بهتر از این از حقوق نمایندگان دفاع کند.

دیپلماسی ایران باید نسبت به ماجرای ورزشگاه کربلا اعتراض کند

آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده، ولی فقیه در استان البرز فرهنگ اهل‌بیت را، هدف مبارزاتی دشمن برشمرد و بیان داشت: دشمن ما این را خوب فهمیده که مبارزه با استکبار فرهنگ اهل‌بیت است، لذا با این فرهنگ در همه‌جا مبارزه می‌کند و اساساً داعش را هم برای همین به وجود آوردند. وی افزود: این قضیه را هم ساده نگیرید که در کربلا ورزشگاهی را در اختیار عده‌ای می‌گذارند تا به اسم فوتبال، با حضور زنان بی حجاب، به رقص و پای‌کوبی بپردازند. وقتی در کربلا اتفاق می‌افتد نه در بغداد، یعنی می‌خواهند از آن محل مقدس، قداست زدایی کنند و جلوی توسعه فرهنگ شیعی را بگیرند. رئیس بنیاد غدیر استان البرز در ادامه گفت: قطعاً پشت این مسأله، استراتژی دشمن است. می‌خواهند شیعه را محک بزنند که آیا عکس‌العملی از خود نشان می‌دهد یا نه. دیپلماسی جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور شیعه، باید بلافاصله موضع بگیرد و اعتراض خودش را برساند. ما مسلمانیم و اسلام جهان‌وطن است و هر جا مسلمان هست، باید توجه نشان داده شود.

حمله به ایران حمله به روسیه خواهد بود

پپه اسکوبار» روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل بین المللی در «آسیا تایمز» نوشت: دولت روسیه با اتخاذ رویکرد تقابل با آمریکا بیش از پیش به ایران نزدیک می‌شود و به پیشروی خود در منطقه اوراسیا ادامه می‌دهد. کرملین رویکرد جدیدی را برای افزایش حضور و نفوذ خود در منطقه اوراسیا در پیش گرفته و سندی که ده روز پیش «سرگئی لاوروف» درباره تلاش جمعی برای تامین امنیت خلیج فارس در سازمان ملل متحد ثبت کرد، نمونه‌ای از آن است که در آن، دولت روسیه خواستار رایزنی برای ایجاد ائتلافی منطقه‌ای در این زمینه شده است.

قالیباف آنقدر ساده نیست که نردبان احمدی‌نژاد شود

مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره احتمال همکاری قالیباف و احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: احمدی‌نژاد به لحاظ تجربی ثابت کرده که عادت دارد پا روی دوش دیگران گذاشته و بالا برود و سپس زیر آن بزند. بعید می‌دانم قالیباف آنقدر ساده باشد که نردبان احمدی نژاد شود. احمدی نژاد هم به کسی کولی نمی‌دهد؛ اگر به کسی هم کولی بدهد، به قالیباف کولی نمی‌دهد. براساس رصدی که از فضای سیاسی کشور دارم جریان واقعی سومی در کشور ظهور نکرده است، کسانی که ادعا می‌کنند جریان سوم هستند، بخش‌هایی از دو جریان اصلی کشور بوده یا ملغمه‌ای از دو جریان که من برای آن‌ها اصالتی مستقل قائل نیستم. احمدی‌نژاد و قالیباف هر دو اصولگرا هستند و اصلاح‌طلبان هم در میان خود گرایش‌های مختلف داشته و جریان سوم مستقلی نیستند.

اصلاح طلبان تندرو به براندازان نزدیک‌ترند

بهزاد نبوی درباره نحوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات ۹۸ گفت: در حال حاضر اصلاح طلب‌های تندرویی داریم که به براندازان نزدیکترند. در میان اصولگرا‌ها هم جبهه پایداری را داریم. بر ادامه ائتلاف در انتخابات ۹۸ تأکید دارم و معتقدم اصلاح طلب‌ها به تنهایی نمی‌توانند در انتخابات پیروز شوند. حتی اگر ائتلاف هم نمی‌کنند، لیست مشترک داشته باشند. خاتمی هیچ گاه نگفته که رهبر اصلاحات است. داشتن کاریزما موضوع متفاوتی است و اصلاح‌طلبان باید از این امتیاز حداکثر بهره را ببرند. در هر شرایطی باید در انتخابات شرکت کنیم. منظورم شرایطی است که امکان حضور باشد.

یارانه این پنج گروه حذف نمی‌شود

هر چند معیار‌های حذف یارانه‌ها اعلام‌نشده است، بررسی‌ها نشان می‌دهد یارانه پنج گروه حذف نخواهد شد. پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که یارانه روستاییان، کسانی که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هستند، بازنشستگان، زنان سرپرست خانوار و افرادی با حقوق کمتر از ۳میلیون تومان حذف نمی‌شود. / خبرآنلاین

انتخابات لاتاری نیست

کنعانی مقدم از چهره‌های اصولگرا و دبیرکل حزب سبز درباره احتمال حضور احمدی‌نژاد با یک لیست ناشناخته در انتخابات مجلس یازدهم می‌گوید: احمدی‌نژاد نه بدنه رای دارد و نه علاقه سیاسی به او وجود دارد. به نظر می‌رسد که بعضی از سیاسیون ما ـ نه فقط ایشان ـ دچار یک توهمی هستند که فکر می‌کنند می‌توانند که در انتخابات مجلس و یا ریاست‌جمهوری با نداشتن عقبه سیاسی در یک لاتاری شرکت کنند. انتخابات لاتاری نیست و رای مردم معنا و مفهوم خاصی دارد و اینکه ما فکر کنیم که شانسی می‌توانیم وارد انتخابات شویم، مردود است. با توجه به اینکه آقای احمدی‌نژاد هشت سال رئیس جمهور بود و قبل از آن در شهرداری تهران بود، من معتقدم که تفکر او، یک تفکر سیاسی ورشکسته است. /خبرانلاین

عده‌ای در جریان اصلاح‌طلبی، مقابل گردش نخبگان مقاومت می‌کنند

تاجرنیا، فعال اصلاح‌طلب گفت: معنای اصلاح‌طلبی کاملاً مشخص است و در مقابل بنیادگرایی و در واقع، اصولگرایی قرار دارد. ما اعتقاد داریم تغییر گام‌به‌گام درون ساختار جمهوری اسلامی و بدون اتکا به قدرت‌های دیگر دنبال شود. برخی چهره‌ها در حوزه تصمیم‌گیری و مدیریت کلان، دو یا سه دهه هست که حضور دارند و امکان حضور چهره‌های جدید را نمی‌دهند./ ایرناپلاس

نظر رهبر انقلاب درباره جمعیت چین و هند

صفحه اینستاگرام khamenei.ir بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب درباره موفقیت‌هایی که چین و هند بخاطر جمعیت بالای مردمشان کسب کردند را منتشر کرد. امروز در دنیا آن کشور‌هایی که جمعیّت‌های زیادی دارند، به برکت آن به خیلی امکانات دست یافته‌اند؛ چین یک نمونه است، هند یک نمونه است؛ با اینکه مشکلاتی هم دارند، امّا در عین حال خود این جمعیّت زیاد به عنوان یک ارزش اجتماعی، ارزش سیاسی، یک ارزش بین‌المللی برای آن‌ها توانسته موفقیت هایی را به وجود بیاورد. بنا بر این نسل باید افزایش پیدا کند؛ اینکه من تکرار می کنم، تأکید می کنم، به خاطر این است. بیانات در دیدار جمعی از زوج‌های جوان فروردین ماه ۱۳۹۸

ادعای سفیر آمریکا در بغداد: کانال ارتباطی مستقیمی با تهران داریم

سفیر آمریکا در بغداد با بیان اینکه واشنگتن تحرکاتی برای حل بحران میان ایران و آمریکا دارد مدعی شد که کانال‌های ارتباطی مستقیمی میان این دو کشور وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، ماتیو تولر، سفیر آمریکا در عراق در میزگردی با رسانه‌های عراقی اعلام کرد که تلاش‌هایی از سوی واشنگتن برای حل بحران میان آمریکا و جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. وی همچنین مدعی شد که کانال‌های ارتباطی مستقیمی میان تهران و واشنگتن برای حل بحران میان دو کشور وجود دارد. از سوی دیگر، خبرگزاری الغد پرس که در این میز گرد حضور داشت به نقل از تویلر اعلام کرد: رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا به دنبال ایجاد راه حل با ایران هستند، به همین دلیل ترامپ حتی بعد از سرنگونی پهپاد آمریکایی حمله نظامی علیه ایران انجام نداد که این مساله نشان دهنده عدم رغبت آمریکا به تنش با ایران است.

روحانی برای دیدار با ظریف به وزارت خارجه می‌رود

رئیس جمهور فردا برای دیدار با محمدجواد ظریف به وزارت خارجه می‌رود. یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برای دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه فردا (سه‌شنبه ۱۵ مرداد) به این وزارتخانه می‌رود. به نظر می‌رسد این دیدار در پی تحریم محمد جواد ظریف از سوی دولت آمریکا و در ادامه بازدید رئیس جمهور از سایر وزارتخانه‌ها صورت گیرد.

توصیه قاضی‌پور به مدیران دولت

نماینده ارومیه در مجلس گفت: باید مدیران ارشد کشور و دولت به ارتباط مستقیم اقتصاد با افزایش اقتدار باور داشته و بدانند وقتی اقتدار نیرو‌های مسلح افزایش پیدا کرده است، روند داخلی هم بهبود پیدا کرده و رونق تولید ایجاد می‌شود.

واکنش مولاوردی به عدم شرکت ظریف در انتخابات ۱۴۰۰

شهیندخت مولاوردی به سخن ظریف درباره عدم شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ واکنش نشان داد. صبح امروز محمدجواد ظریف در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مخالفانش گفت: «نگران ۱۴۰۰ نباشید و به خاطر نگرانی از سال ۱۴۰۰ مانع کار من نشوید و مخلص همه شما هستم. محضر هم بخواهید می‌آیم و محضری امضا می‌کنم در سال ۱۴۰۰ یا دانشگاه هستم یا منزل». شهیندخت مولاوردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به سخنان ظریف در توئیتر خود نوشت: ‏دکتر ظریف، همکار سابق و دشمن قابل احترام دولت متخاصم! اگر برخی دلواپس با تعهد محضری خیالشان راحت شده و از مانع تراشی در مسیر دیپلماسی کشور دست برخواهند داشت، در دفتر اسناد رسمی در خدمتتان هستیم؛ ‏باشد تا به دل هایشان آرام و قرار برگردد. ‏همنوایی و هم افزایی معنادار تیم B؛ و تندرو‌های داخل و خارج در تحریم صدایی که مهار سیاست یکجانبه گرایی را از جانب هرکس و در هر نقطه از جهان، فریاد می‌زند!

واکنش فعال اصولگرا به دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد

یک فعال سیاسی اصولگرا می‎گوید: تحلیل من این است که زاویه دید اکثر اصولگرایان با آقای احمدی‎نژاد، کاملا متفاوت است. بخشی هم هستند که با ایشان عنادی ندارند، اما کار سیاسی با او نمی‎کنند. امیررضا واعظ آشتیانی درباره بازگشت جناح اصول‌گرایی به سمت محمود احمدی‎نژاد، رئیس جمهوری پیشین می‎گوید: بعید می‎دانم که غالب اصولگرا‌ها به سمت آقای احمدی نژاد بروند. ضمن اینکه من بار‌ها تأکید کرده‎ام که خانواده اصولگرایی، متنوع است.

واعظ آشتیانی می‎گوید: بعید است که اصولگرایان وارد بحث انتخاباتی با احمدی‎نژاد شده باشند، اما ممکن است هر اتفاقی بیفتد و احتمالا برخی در پشت پرده، مذاکراتی را برای انتخابات شروع کرده‎باشند. این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به تأیید و تکذیب ملاقات احمدی‎نژاد و قالیباف، توضیح می‎دهد: این ملاقات از یک سو، تکذیب و از یک سو تأیید می‎شود و آن طور که نزدیکان آقای قالیباف گفته‎اند، ایشان برای عیادت آقای احمدی‎نژاد رفته بودند. در کل به نظر من، موضع گروهی که آقای قالیباف تشکیل داده‎اند، با مواضع آقای احمدی‎نژاد مغایرت دارد. او همچنین اضافه می‎کند: اصولگرایان نسبت به تفکر آقای احمدی‎نژاد، موضع دارند، اما این موضوع دلالت بر این نیست که با ایشان قهر باشند. ایشان در مجمع حضور دارند و اگر افطاری باشد، شرکت می‎کنند. اما حضور ایشان دلیل بر این نیست که آقای احمدی‎نژاد سهم و یا نقشی در مناسبات سیاسی داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۵۶
یک ماه پیش ، فایزه هاشمی بحث موتور سواری زنان رو مطرح کرد ، بلافاصله لیست امید مجلس ، پیگیر طرح اعطای گواهینامه به زنان افتاد...
مردم گول نخورید . حالا باز دم انتخابات و
« تکرار» گرفتن برای ژن های خوبشون ، مجددا مشوق جنسیتی و کنسرت می دهند ...امان از این رای اولی های جو گیر..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
بشین بابا
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
بنظرم یکی از مهم ترین دلایل آمار بالای بیکاری و وجود تعداد قابل توجه جوان بیکار در کشور، بحث خدمت سربازیست
به این معنا که جوانان این مرزوبوم بخاطر واهمه و فرار از دوسال خدمت اجباری، تا چندین سال، یا به دانشگاه و ارتقای مدرک پناه میبرند و یا تا سی سالگی مشغول رفیق بازی، پارک گردی و روآوردن به مشاغل کاذب اند
پس بجای برخوردهای قهری و سختگیری های بی دلیل در بحث خدمت اجباری سربازی، باید فکری اندیشید و نباید گذاشت که مهم ترین سالهای زندگی یک انسان بخاطر فرار از دوسال خدمت اجباری، هدر رود
و در ابتدا شاید بهتر باشد که پسوند اجباری را از آن حذف کنیم
اگر این هم به هیچ وجه ممکن نیست پس در بودجه سالانه کشور حقوق سرباز را به حداقل یک میلیون تومان افزایش داده تا جوان سرباز مجبور نباشد که پس از این دوسال، بدون هیچ پس اندازی از صفر شروع کند
اگر این هم به هیچ عنوان بدلیل بی پولی همیشگی دولت، اجرایی نیست، پس لااقل به جوانان و آینده سازان این مملکت که به هر دلیلی نتوانسته اند به خدمت سربازی بروند، «« اجازه کار »» داده شود
انشاءالله که بدین صورت، آمار بیکاری در ایران اینبار به شکل واقعی و عملی و بدور از شعار کاهش یابد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
ما برای اینکه کشور به دست گروهک پایداری نیفته با افتخار تکرار میکنیم و هنوز روحانی را بهترین میدانم ، هر چند در این دولت به من فرهنگی نوبخت بیشترین جفا را کرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
من سن پدرت را دارم و رای اولی هم نیستم و به جنابعالی می گویم برو عقب بگذار باد بیاید
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
مثلا تو میگی از این اصولگراها چی بر میاد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
احسنت به خان محمد علی اقا حرف دل هممونو زدی خان
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
مردم ایران حیران ماندند که این حرفها را امروز محمد جواد ظریف زد یا حسین شریعتمداری!؟
شجاعت و بصیرت دیرهنگام را چه فایده؟؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
اقا اگه یه میلیون هم حتی نه هفتصد هشتصد تومن با صبحانه ناهار شام میدادن من حاضر بودم پنج سال برم سربازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
فایزه هاشمی : ورشکستگی در سیاست
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
تندروها و افراطیون وقتی دیدند اصلاح طلبان واقعی در حوزه محبوبیت سیاسی نزد افکار عمومی برخوردار هستند . سریعا با روندی که از اول انقلاب در مقابله با دیگر اندیشان بکار بردند تفکر اصلاحات را بی اثر و ناکارامد کردند . بنابراین فکر میکردند که با اینکار نزد مردم خیلی خیلی دوستدار زیادی دارند در صورتی هر چه جلوتر میرویم از طریق انتخابات تا چند سال اینده حتی یک میلیون رای هم نخواهند داشت چون ایدولوژی و راه انها برای شهروندان برای رسیدن به عدالت و ازادی خیلی سخت هست . یعنی این مفاهیم اصلا در گروه خودشان و طرفداران خودشان هم امکان اجرا ندارد . یعنی اگر تفکر انها در یک روستا ۵۰ نفره اجرا شود ۴۰ نفر از همان روستا در اقلیت قرار میگیرند مثلا مردم را به خودی و عیر خودی و مفسد و محاریب و فتنه گر تقسیم میکنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
من با این نظر کاملاً مخالفم ولی اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
سی سال از ۴۰ سال انقلاب مملکت در دست باصطلاح اصلاح طلبها بوده( ۸ سال نخست وزیری موسوی.۸ سال رفسنجانی ۸ سال خاتمی ۶ سال روحانی ) و۸ سال هم دست احمدی نژاد بود که ۴ سال اول خوب کار کرد ولی توی ۴ سال دوم همه کارای مثبتش را از بین برد و حتی عملکردهای منفی زیادی هم داشت
حالا شما طرفدارای اصلاح طلبها بعد از ۳۰ سال مملکت داری چه کارنامه مثبتی دارید که بر اساس اون این همه ادعای انتخاباتی و حکومت داری میکنید . اگر کار مثبتی در طی این ۳۰ سال انجام دادید بفرمایید بگید تا بقیه هم بدونند و یا جواب حرفتون و ادعاهاتون رو بدند
باز این وسط اصولگراها میتونند بگند که اونا هیچوقت نتونستند برای مدت طولانی دولت تشکیل بدند که الان کسی بخواد درموردشون قضاوت کنه. هرجند اصولگراها هم لااقل تا الان در جاهایی که به قدرت رسیدند و قدرت اعمال سیاستهاشون رو داشتند کار مثبت مهمی انجام نداند به جز آقای رییسی که حداقل از اول ریاستش بر قوه قضاییه تا الان کارای خوبی انجام داده که امیدواریم ادامه داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
حالا ظریف هم کاندید بشود کی به او رای میدهد.مرفه بی درد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
این محمد مهاجری از کجا شد فعال سیاسی یک حکم انتصابی دارد و خودش را مرکز عالم فرض میکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
همینه که گفتی اصلاح طلبی اسمش قشنگه و من هم اصلاح طلبم از این حیث اما اینهایی که این اصطلاح را به اسم خودشون سند زدن واقعا ادمهای مشکل دار و منفعت طلبی هستن حواستون باشه
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
کسی که جربزه رفتن به سربازی رو نداره و برای اینکه مثل هر ایرانی دیگه ،دو سال سربازی رو نمیره به درد کار نمی خوره و اگه هم سر کار بره دنبال از زیر کار در رفتن مثل در رفتن از سربازیه به همه اشکالاتی سربازی داره بنظرم باید ،همه پسرای واجد شرایط ایرانی به سربازی برن و پولدار و بی پول و تحصیل کرده و بی سواد نداره ،البته عذر بعضی ها هم موجه دلشون برای مادرشون تنگ میشه که اونم میشه یه کاریش کرد و با ازدواج با گزینه انتخابی مامان در نزدیک ترین پادگان می توانند خدمت کنند
موفق باشی آقای خان محمد علی خان
روزنامه شهروند در گزارشی نوشت:روزانه نزدیک به ٩٠٠ نفر در تصادفات جاده‌ای کشور مصدوم و بیش از ٤٥ نفر کشته می‌شوند که میزان این حجم تلفات با برخی نبردهای خونین تاریخ کشور رقابت می‌کند.
هزینه‌های مالی مستقیم این تصادفات بیش از چند‌هزار‌میلیارد تومان در‌ سال برآورد می‌شود و هزینه‌های انسانی آن برای کشور غیرقابل جبران است.
این یعنی اینکه تنها در سال 2018 تعدادکشته شدگان تصادفات در ایران حدود 16500 وتعدادمصدومان329000 نفررسیده.
این در حالی است که" تجمع ملی اسرا و شهدای فلسطینی » در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال 2018 میلادی ، 312 فلسطینی را به شهادت رساند.
به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این نهاد مستقل فلسطینی در گزارشی که روز دوشنبه منتشر کرد، افزود: رژیم صهیونیستی در سال 2018 ، 271 فلسطینی را در نوار غزه و 42 نفر را در کرانه باختری به شهادت رساند.
همچنین شبکه خبری «المسیره» گزارش داد که از زمان آغاز حملات عربستان سعودی تا پایان سال 2018، تعداد غیرنظامیانی که مستقیما جان باخته‌اند 15 هزار و 359 نفر است.
همچنین تعداد افرادی را که در جریان حملات ائتلاف عربستان در یمن زخمی شدند را 24 هزار و 121 نفر اعلام کرد.

به عبارت دیگر ماشین کشتار دو خود روساز کشور بیشتر از دشمن صهیونیستی و سعودی از امت اسلام قربانی می گیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
ان وقت کشتاری که در جاده های امریکا به وقوع می پیونده و در رده های بالا در تعداد کشته ها در جهان است نتیجه کدام کارخانه سازی است؟!!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
۲۲.۰۱ امارت از کجاست؟
فکر کنم از ستاد اوس محمود گرفتیا کلک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
ناشناس۲۲:۱۲ پرچم آمریکا
به همون پرچم بالا سرت قسم ی سازمان توی آمریکا هست که آمار کشته شده های آمریکایی بر اثر درگیری مسلحانه و با اسلحه های شخصی رو میده که من الان اسمش رو یادم نیست . این سازمان آمار این کشته شده ها رو بصورت متوسط روزانه ۳۹ نفر اعلام کرده یعنی بیشتر از ۱۴۰۰۰ نفر در سال
البته این صحبت من توجیهی برای رعایت نکردن و اهمیت ندادن به جان و سلامت مردم ایران توسط خودروسازها نیست اما لطفا شما هم سعی کنید همیشه جانب انصاف رو در گفتارتون رعایت کنید
الان به 10 میلیون هم میگن 10 تومن یعنی باید 7 تا صفر حذف کنیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
غضنفر!!! یکی از دلایل این است...دلایل مختلفی ذکر شده برای اینکار....شما را بخدا چرا بدون اندکی فکر حرف می زنید
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
چرا یک سری اینقدر دروغ میگویند ازکی مردم به ده هزارتومان - ده تومان میگویند که ماخبری نداشتیم مردم به یک میلیون تومان یک تومان میگفتند بعدش ریال ارزش تاریخی دارد وتابیکاری جوانان وتنش بادنیا درست نشود چهارصفرکه هیچی اگر ده صفرهم حذف شود هیچ فایده ای ندارد البته نظام دویست هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد وراه کسری بودجه درحذف چهار صفرریال نیست بلکه راهکارهای دیگر باید بکارگرفته شود بعدش مقصراینکه الان میخواهند ارزش تاریخی ریال را حذف کند چه کسی ویا کسانی هستند باید انهائیکه باعث شدند ارزش پول ملی ایران پائین بیایند هرکسی که باشد باید محاکمه شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
چرا از لغت غضنفر برای توهین استفاده می کنید؟
شما فقط نظر هایی که دوست دارید منتشر نمی کنید وگرنه به توهین و ... توجه نمی کنید

غضنفر
لغت‌نامه دهخدا

غضنفر. [ غ َ ض َ ف َ ] (ع اِ) شیر بیشه . (منتهی الارب ). شیر درنده . (غیاث اللغات ) (آنندراج ). اسد، و نون آن زاید است . (اقرب الموارد). لیث .حارث . هزبر. قسورة. حیدر. ضیغم . دلهاث :
نجهد از بر تیغت نه غضنفر نه پلنگ
نرهد از کف رادت نه بضاعت نه جهاز.

منوچهری .

به بزم اندرون چون عطارد مساعد
به رزم اندرون چون غضنفر محارب .

(منسوب به برهانی ).

ز هولش دل و طبع روباه گیرد
دل شیر جنگی و طبع غضنفر.

ناصرخسرو.

سزد ار پشت بخر سوی غضنفر بنشیند
مرد هشیار چو دانست که خصمانش حمارند.

ناصرخسرو.

دریا بشنیدی که برون آید زآتش ؟
روبه بشنیدی که شود همچو غضنفر؟

ناصرخسرو.

گردون چون بوستان پر ز شکوفه
تابان مریخ ازو چو چشم غضنفر.

مسعودسعد.

ز نوک ناوک تو گر کند غضنفر یاد
بخیزد از دل وچشم غضنفر آتش و آب .

مسعودسعد.

به کبر پلنگ وبه رفتار شاهین
به قد هیون و به زور غضنفر.

ازرقی .

فاخته طوقی شترلفجی غضنفرگردنی
خرسری غژغاومویی اعوری عیاره ای .

سوزنی .

هر مه ز یکشبه مه چرخ است طوقدارش
سگ طوق سازد از دم در خدمت غضنفر.

خاقانی .

عادل غضنفری تو و پروانه ٔ تو من
پروانه در پناه غضنفر نکوتر است .

خاقانی .

گاه فریب دمنه ٔ افسونگرند لیک
روز هنر غضنفر لشکرشکن نیند.

خاقانی .

|| (ص ) مرد درشت اندام درشتخوی . (منتهی الارب ). الغلیظ الجثة، و النون زائدة. (اقرب الموارد). مرد ستبرجثه . مرد قوی .
بعد از ۶ سال مذاکره بی حاصل و دستاورد تقریبا هیچ ، حالا که موعد پاسخگویی رسیده ، رسانه های برجامی ، طلبکار شدند و از ظریف چهره مظلوم تحت فشار می خواهند بسازند..تازه کلی هم منت
می گذارند که ایشون با توجه به حجم تخریب ، حاضر نیست کاندید ۱۴۰۰ بشه !!
ایشون یا هر برجامی که کاندید بشه ، قطعا رکورد کروبی در سال ۸۸ رو خواهد شکست در رای نیاوردن..خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
نکنه فکر کردی حاج حسین و کیهان که آرزوی نابودی بحران رو داشت مظلوم است .یادتون رفته رو بعد از برجام چند موشک هواشد ؟؟؟
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
اره فعلا اب رو بریز جایی که میسوزه .... تا بعد برسیم خدمتت..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
21:59
یادت رفته شبی که برجام امضارشد تحریما برای 10 سال تمدید شدن ؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
خودتان‌بروید با برجام و یا بی برجام مشکلات را با امریکا حل کنید . انزمانی که در خیابانهای تهران با اتیش زدن پرچم‌کشورش پایکوبی و زیک زاکی میزدی فکر اینجا را هم‌میکردی
ناشناس
| Thailand |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
یک میلیارد و هفتصد دلار نقد 80 میلیون ایرانی در خواب نمی بینند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
ناشناس۲۱:۵۹
عزیزم برو ی بار ببین توی برجام بر سر چه چیزایی توافق شده بود و ببین آیا صحبتی و توافقی درمورد موشک توی اون شده بود یا نه و بعد بیا گناه ناکارامدی بعضیارو گردن موشک هوا کردن بنداز
ضمنا این آمریکای عزیز شما بود که دقیقا فرداصبح امضای برجام تحریمهای جدیدی رو بر علیه ایران وضع و اجرا کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
فعلا بفکر سیر کردن شکم بچه ها تون با نان خالی باشید
که خربزه کیلویی ۶۰۰۰ تومن است
با گذشت 9 روز از قرعه کشی 1 میلیار تومانی آپ هنوز نام برنده و شماره تلفن همراه برنده نه در اپلیکشن و نه در اینستا اعلام نشده؟زیرا قرعه کشی اشتباه بود و به جای برداشتن 12 گوی فقط 9 گوی از گردونه خارج شد.
با گذشت 9 روز از قرعه کشی 1 میلیار تومانی آپ هنوز نام برنده و شماره تلفن همراه برنده نه در اپلیکشن و نه در اینستا اعلام نشده؟زیرا قرعه کشی اشتباه بود و به جای برداشتن 12 گوی فقط 9 گوی از گردونه خارج شد.
با اینکه ان تیتر را انتخاب کردید اما در متن مشخص است.اصلاحطلبان تندرو به بر اندازان نزدیکتر هستند.در مقابل هم جبهه پایداری را داریم.و کسی که گیرنده اش قوی باشد پیام را دریافت میکند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
ما ۲۴ میلیون نفر که به روحانی رای دادیم اجازه نمیدهیم که روحانی کاری را که اصولگرایان خراب میکنند را اصلاح کند . بهرحال مردم در کوچه و خیابان باید به دوستان و اشنایان خود پاسخگو هم باشند که مردم را تشویق به رای و شعارها کردند . اگر برجام خراب شد . اگر ازادیهای مدنی مردم را محدود میکنند . اگر میگویند مردم کار های نیستند . اگر به رای مردم اعتقاد ندارند . اگر قبول نمیکنند که قورت و ثروت از ان مردم هست . بنابراین روحانی حق ندارد بنام اصلاحات مسیرها را هزینه سازی سیاسی از جیب قشر روشنفکر جامعه رای دادند خرج سیاسی کند .
غذاپیشکش آب مردم۸۲میلیونی راتامین کنیددعاگوهستیم
پاسخ ها
فرزند ایران زمین
| Germany |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
چی بگم. مردم خودشون آگاه هستن و هر چی بگیم سانسور میشه. فقط خدا میتونه به داد این مردم و این سرزمین برسه.
درباره رانندگی با موتور بانوان اولا که بسیار فکر خوبی است چون رانندگان اغلب خودروهای تک سرنشین خانمها هستند اما در رابطه با این توجیه که حکم صادره، رأی هیئت عمومی نیست بلکه رأی صادره توسط یکی از شعب با شکایت یکی از بانوان اصفهانی از نیروی انتظامی است ایشون بفرمایند چطور یک بازپرس با شکایت چند نفر می تواند حکم فیلتر تلگرام صادر کند و برای همه کشورقابل اجراست اما در این باره حکم فردی محسوب می شود
دوستانی بر این عقیده هستند که امریکا هرگز به ایران حمله نخواهد کرد به این دلیل که پایگاههای ان در منطقه در تیر رس ماست و اسراییل نیز شخم خواهد خورد.خدمت این دسته از دوستان باید عرض کنم هر چند حمله به یک کشور دیگر انگیزه و دلیل و پول و تجهیزات کافی میخواهد که حقیر در مورد انکه امریکا انرا در حال حاضر دارد یا ندارد اطلاعی ندارم اما دلیل شما را نیز مقبول نمیدانم.واقعا چرا فکر میکنید امریکا از حمله ما به کشورهای منطقه نظیر عربستان و امارات و بحرین و..‌.باید ناراضی باشد؟؟این بهترین هدیه ما به انها میتواند باشد وقتی به ان کشورهای پولدار حمله کنیم و تاسیسات و زیر ساختهای انها را نابود کنیم و سپس شرکتهای امریکایی سوپر من وار وارد شده با دلارهای نفتی ان کشورها شروع به بازسازی کنند!من فکر میکنم تهدید ما به حمله به کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشتر برای امریکا تشویق کننده باشد تا بازدارنده!!! انها پایگاههای نظامی خود را محافظت خواهند کرد ولی دست ما را برای زدن تاسیسات نفتی و کشتیها و زیر ساختها باز خواهند گذاشت.از طرفی در رابطه با اسراییل هم مادر امریکا(انگلستان)اسراییل را بوجود اورد تا مانعی باشد در برابر مسلمانان تا تجربه جنگهای صلیبی تکرار نشود.حال چرا فکر میکنید کشته شدن چند هزار اسراییلی میتواند برای امریکا مهم باشد؟؟مگر نه اینست که انها اسراییل را بعنوان سپر بلا برای چنین روزی ایجاد کرده اند؟؟یادمان هست که در جنگ امریکا و صدام عراق تعداد زیادی موشک روسی که در اختیار داشت بسمت اسراییل شلیک کرد و پاسخ امریکاییها به ناله اسراییل این بود:خویشتندار باشید!!!
ارادتمند خواننده همیشگی تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
جنگ دنیای واقعیتهاست ارتش آمریکا بمنظور سلطه برجهان مادی بنیان نهاده شده است هرجا منابع سرشاری وجودداردکنارش شرکت آمریکائی وپشتیبانش ارتش آمریکاست ایران مانع نفوذآمریکا در خود ایران ومنطقه است اگر مبتنی برواقعیات آمریکا احتمال دهد که ایران را درجنگ شکست میدهد وبر امکانات ایران ومنطقه مسلط میشودحتی ۱درصد هم امکان نداشت از جنگ با ایران
گریزان باشد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
هر موقع جنگ شد کوری بخوان . فعلا که خبری نیست . کری خواندن در هنگام بازی در ورزشگاه بهتر هست . هر تیمی که قوی تر هست برنده هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
جناب ۲۲:۴۱خبری هست اما شما خبر نداری شما خوابی آمریکا برای حمله منتظر اجازه شمانیست واینکه حمله نمیکند راهش بسته است آنقدر با فوتبال ذهنت را مشغول کرده اند که حتی نسبت به سرزمینت بی تفاوت هستی یک لحظه به مرزبانان همیشه بیدارفکرکن اگر آنها نبودند الان پیش خانواده براحتی میتوانستی سر کنی یا سایتی وجودداشت اینگونه اظهارنظرکنی!؟
یعنی چه؟ راهور میگوید هر خانمی که گواهینامه میخواهد باید از ما شکایت کند؟وقت و هزینه اش را کشور می پردازد؟چرا خوب؟ممنوعیت عجیب برای زنانی که ازادند روی موتور بنشینند اما گاز و ترمز را نباید دست بگیرند پاسخی همینقدر عجیب هم از راهور میطلبد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
کشور تضادها و تناقض ها
و مشکلاتی که بدست مثلا بزرگان کشور ، خود بخود ساخته میشوند
و دست و پای خودشان در آن گیر افتاده است
بریتانیا هم به اعتلاف دریایی علیه ما پیوست؟منکه پوتینها را از انبار دراوردم و واکس زدم.امیدوارم مسئولان و اقازاده ها هم اماده باشند تا در کنار نیروهای نظامی مان همه با هم بایستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
ائتلاف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
ائتلاف درسته برادر
برای هر کامنت چند دلار میدن بهتون ؟ اگه پولش خوبه بگو ما هم بیایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
آقازاده ها . علما زاده ها اول باید پوتین تهیه کنند .ما هم در پشت جبهه حمایتشان می کنیم و هر روز به خیابان می رویم و می گوییم جنگ حنگ تا پیروزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
برادر 22:31 عزیز من.
کامنت بالا مال من نیست ولی خیلی بده که بخاطر نظرات هم بهم انگ بزنیم. مثلا بنظرت درسته که بگم برادر چند تا اختلاس کردی؟
درود بر دکتر خلبان محمد باقر قالیباف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
ایشون شهردار بود تمام درخت‌های خیابان ولیعصر و خشک و نابود کرد الان هم بیاد ریشه ملت و برای همیشه بخشکانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
هزاروچهارصد با پاسدار خلبان قالیباف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
هر زمانی اجازه دادند تا پرونده املاک نجومی و حساب و کتاب ۱۲ سال شهرداری در مجلس یا شورای شهر تهران بررسی شود
و نمره قبولی گرفت باشه میتواند ثبت نام کند
ولی برای چند مین بار رای نخواهد آورد
احمدی نژاد باز هم رد صلاحیت می شود قالیباف در چه فکریه
سیاست واقعا پدر مادر ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
درود بر احمدی نژاد و یارانش
چقدر در مورد احمدی نژاد خبر گذاشتید ، حوصله مون سر رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
اصولگرایان وقتی بررسی میدانی کردند دیدند که بین اکثریت مردم طرفداری ندارند بجز قشر برخوردار ... بنابراین رفت و امد با احمدی نزاد جهت رایزنی و مشاوره را انتخاب کردند که اگر ایشان در انتخابات حصور داشته باشد یا نداسته باشد تابع شرایطی هست یعنی یک شرایطی احمدی نزاد بابت مشایی و بقایی دارد و از انطرف اصولگرایان هم دلایل و شرایطی دارند . بنابراین در دوره بعد یک فردی را بعنوان اصلاح طلب جایگزین اصلاحات واقعی میکنند و به احمدی نزاد میگویند تا میتونی طرف مقابلت را بکوب . در صورتی رقیب سیاسی اصلا کاندید ندارد و تکرار دهه ۸۰
اگر مردم به 10 هزار تومان میگن 10 تومان ولی تو نگو! چون گفتن ملت هیچ تأثیری در تورم و گرانی نداره ولی گفتن تو و عملت باعث تورم میشه!
برو فکر کن چرا؟ ببین چیزی تو چنته داری!
مشدی وقتی می گوییم فلان مقام دولتی 10 تومان اختلاس کرده یعنی 10 هزار میلیارد تومان اختلاس شده . یعنی ما 12 تا صفر را حذف کردیم ، آره داش ، مچکریم
حقوق زیر ۳ میلیون برای ادامه یارانه که مربوط به یکی دو سال قبله ، مسئولان محترم با این تورم بالا همچنان حقوق بگیران بالای ۳ میلیون را جزء افراد مرفه و مشمول حذف یارانه میدانند؟
در شش سال گذشته کلاهبرداری های عظیم اجتماعی زیاد اتفاق افتاد یک بار غارتی که در بانک های بدون مجوز شد و پول صدها هزار نفر به غارت رفت و بعد دولت از بیت المال 11 هزار میلیارد تومان برای جبران هزینه کرد اما ابرغارت اقتصادی اجتماعی سال 97 بود که عملا نیمی از ملت ایران نیم دیگر را غارت کردند و اموال هم را به یغما بردند بعد از آنکه دولت 18 میلیارد دلار را به عده ای بخشید الان نیمی به فلاکت افتاده اند و نیمی هم ثروتمند شده یعنی 80 میلیون نفر که همه سعی کردند از هم بدزدند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
تابناک چرا در مورد واگداری ایران ایر تور با مبلغ ۶۵ میلیارد تومان مطلبی ننوشتند . تنویر افکار عمومی چی میشه
چه لوس یعنی جه که بیا محضر ما منتظر شما هستیم ملت گرسنه و اینها ...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
محضر برای چی میرن؟
والا مردم به یک میلیون تومن هم میگن یه تومن!!!این که دلیل نمیشه
آقای مصباحی مقدم، مردم از سالها پیش یک میلیون تومان و یا ده میلیون ریال رایک تومان میگویند
جناب نبوی در اینکه در کشور باید وحدت باشه شکی نیست ، ولی چطور باید وحدت باشه که یک جریان به نان پایداری تمام ارکان قدرت رو در دست گرفتند و کوچکترین احترامی برای رای و نظر اکثریت ندارن و یه روز ۹۰ رو تعطیل میکنند یه روز برای ظریف فیلم می سازند ،تریبون در دست دارند و به همه توهین میکنند ؟! آخه این چه جریانی است که اینقدر آزادی عمل داره ؟؟
البته که شیفتگان کلمات قصار بگم بگم و نورانی شونده در مراکز جهانی بید تنور نانوایی خودرا گرم نگاه دارند
ای کاش همانطور که همتی تو بانک مرکزی دستش بازه ظریف هم تو وزارت خارجه دستش باز بود ؟! همتی تونست یه روز با پیاز یه روز با سیب زمینی ، یه روز با سرکوب طلا ، یه روز با تهدید مالیات ، یه روز محدود کردن دستگاههای کارت خوان ، ، دلار ۲۰ هزار تومانی رو به ۱۲ هزار برسونه، یادمان نرود روزی که دلار ۲۰ هزار بود ۴ میلیون بشکه نفت میفروختیم حالا ۴۰۰ هزار ؟! حالا به معجزه همتی ایمان آوردید ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
معجزه ای اتفاق نیفتاده همون موقع که دلار بالا بود کارشناس ها و حتی در کامنهای آن دوران تابناک را مطالعه کنید گفتند اجازه بدید عرضه و تقاضا ارز در نقطه ای نه چندان بالا به تعادل میرسه
درحال حاضر هم داریم از ذخیره میخوریم یک مقداری از دلارها در خارج هم به داخل امده بدلیل گرانی مصرف مردم هم کم شده
همه چیز را هم دارند صادر میکنند حالا چه معجزه ای اتفاق افتاد
نظام میگوید همه چیز یعنی مردم ،عدالت بین مردم ودرآخر آرامش ورفاه مادی ومعنوی برای مردم جناب علی آقای مطهری امثال شما نمایندگان نه ترس از نظام دارید ونه محتاط بلکه آنچنان برخلاف خواسته نظام عمل کرده اید که نه عدالتی هست نه آرامش ورفاهی واگر با این فرمان جلو بروید مردمی هم وجود نخواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
کاربر محترم دل خور . خداییش خیلی دلم میخواد شما افرادی که با تفکر اصولگرا هر روز آزادی و عدالت در سخنرانیها بیان میکنید منطورتان چیست . برای یکبار هم که شده حداقل در دو سطر بیان کنید . عدالت و ازادی و دمکراسی در مفاهیم شما چیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
22:29
قطع بوجه صداوسیما و ندادن کاغذ (با ارز دولتی) به روزنامه های منتقد دولت رو هنوز یادمون نرفته
آزادی بیان شما هم اینه دیگه نه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
جناب ۲۲:۳۹من نمیدونم منظورت از اصولگراواصلاحطلب چیه یاکیه!؟ ولی حضرت امام فرمودند جمهوری اسلامی یعنی هم مردمی هم اسلامی این اساس تشکیل دولت یا مجلس انقلابی بود آقای لاریجانی ۱۲سال است رئیس مجلس است یا آقای مطهری چنددوره نائب رئیس بود عمده جهت گیریهای مجلس دراین سالها با جمهوری
سازگاری دارد یابا عدالت اسلام!؟ من جزئی ازمردمم ازسیاست زدگی جامعه ایرانی هم بشدت حالم بهم میخورد ولی بعنوان ایرانی حق دارم عدالت
گمشده ووعده داده شده راطلب کنم شاید آنطرف عدالت حضرتعالی باشید که نیازی به دادخواهی نداشته باشید
فلیم ظریف و مولاوردی
مردم گاهی به یک میلیون و گاهی به یک میلیارد می گویند یک تومان.پس مردم یا شش صفر و یا نه صفر کم می کنند و نه چهار صفر
خدایا شکر خانم مولاوردی شما خودت از دولت استعفا دادی ، معلوم نبود اگه استعفا ندادی بودی افراطیون چه نقشه ای برای شما داشتند ، هوا بس ناجوانمردانه کثیف و آلوده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
هوای کثیف بخاطر بنزین های آلوده غیر استانداردی است که برخی وارد کرده
واقعا همنوایی افراطیون داخلی و جنگ طلبان خارج مایه تاسف است ؟؟! کوچکترین ابزار ابراز تاسفی از ناحیه رسانه های اصولگرا نسبت به تحریم ظریف نشد و اعلب خوشحال بودند ؟ بخصوص جناب همتی که دلار رو ۲۰۰ تومان ارزون کرد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
شما اظهار تاسف کردید وقتی بخاطر همین برجام آقای ظریف 6 سال فرصت دولت از بین رفت و دست آخر هم رسید سر کوچه اول
خانم مولاوردی یه جوری حرف میزنه انگار همه گلابی های برجام رو تنهایی خودش خورده.
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
گلابی ها را قاضی پور در مجلس خورد
اقتصاد دان مملکت که شما جناب مصباحی مقدم و توکلی و ... باشه باید هم وضعیت این باشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
بعد از چهل سال هنوز الگوی اقتصادی ندارند . با همان لوازم و ابزارهای اقتصادی عرب در حال حرکت هستند ولی میگویند ما غرب را قبول نداریم . پنج تن از اقتصاد دانان بزرگ المانی گفتند چگونه میشود از شهروندان مالیات گرفته شود که از دماغ کسی خون نیاید . گفتند در موقع خرید یا مصرف مالیات و ارزش افزوده و بیمه گرفته شود یعنی هر کی بیشتر مصرف کرد بیشتر پرداخت میکند . اما اما آقای مصباحی میگوید ما الگویی اخلاقی و دینی داریم که کارخانه دار یا هر شهروندی باید مالیات و خمیس و زکات بدهد . حالا امدیم مردم ندادند چی . تناقضات را دیدید ؟
هر چه به انتخابات نزدیکتر میشیم اهمیت رای مردم مثل نهال تازه روییده از زبان نمایندگان برای کسب رای ابراز میشه و مردم ولی نعمت میشند
واگذاری ۹۰ درصد دریای خزر به روسها از هزاران ترکمنچای بدتر است ، یادش بخیر روزگاری می گفتیم دریای مازندران ؟؟؟! روحانی مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
مجلس نباید تصویب کند . روسیه از سهم همان قرارداد ۱۹۲۱ برخوردار هست و بین پنج جمهوری خودش از سهم خودش استفاده کند . منطورم این هست اگر نفت یا گاز یا هر چیزی در خارج از ۲۰ درصد باشد ایران حق استخراج ندارد . چون اکثر منابع زیر دریا در عمق قرار دارند
خجالت..هزار تومانی در سال ۱۳۵۰ هزار تومانی منتشر شد و بعد از ۴۸ سال دیگر صفر‌های آن کاربردی در مبادلات ندارد. چه کردیم؟
واقعا خجالت داره ..در این تبلیغ
کدامشونو دوست داری رای بده
مطهری شکایت علیه نمایندگان مجلس را محتاط میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
نمایندگان برای اظهارنظر احضار می شوند و مورد شکایت قرار می گیرند اما سایر تریبون داران آزادند از هفت دولت!!!ا
هر چه مردم و متخصصان میگن بابا حذف صفر ها بی فایده است
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
برای خوده دولت فایده دارد ولی برای مردم ضرر است
به نظر میاد تمام کامنتهای بالا رو یک نفر نوشته . سایت تابناک مدتیه که مورد هجوم تعدادی افراد محدود خارج از کشور قرار گرفته که به وفور کامنت میدن و سعی دارن فضای خاصی رو القا کنند . توجه گردانندگان سایت رو به این مطلب جلب میکنم که نظرات داده شده بیانگر نظرات متن جامعه نیست و نباید باعث اشتباه محاسباتی شما بشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
شما هم به برو بچه ها محل بگو بیاین با اجنبی ها مبارزه کنند ؟ کی میخواهید دست از توهم بردارید ؟ چرا ملت رو اینقدر ساده فرض کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
داداش بنظر میاد شما اتفاقا قصد داری القا کنی نظرات مردم از جای دیگه القا میشه و نظر جامعه ما نیست.مثبت و منفی خودش گواه نظر مردمه و البته دستگاههای امنیتی هم نظر مردم رو خیلی خوب میدونن.شما یا چند تا محافظ داری و با مردم ارتباط نداری و یا خودتو زدی به اون راه
ناشناس
| France |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
شما نظر خودتو بده چکار نظر دیگران داری خوانندگان عقل دارند تشخیص میدن چه نظری درست است
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
سید محمد . سایت ها خیابان یا کوچه محل من و شما نیستند که براحتی با کسی که مخالف نطر سیاسی شما هست بهش تهمت یا افترا یا فحش یا عرب گرا و فتنه گر بزنید . نه من شما میشناسم نه میبینم . فقط تنها ابزار ارتباط نوشتن هست و قاضی وسط هم سایت تابناک هست . اگر میتوانی قانع کن اگر نداری یکدت کن . در ضمن ۹۹ درصد کاربران سایت از فرزندان همین اب و خاک داخل هستند منتها با شما اختلاف سیاسی دارند . در امور سیاسی قرار نیست دهن مردم بسته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
تازه متوجه این موضوع شدی ؟
۲۶ دستگاه و نهاد مسئول حجاب هستند گفتم پیشنهادی بدم که اعتبار این دستگاه ها را تقسیم کنید بین زنان و هرکس حجاب را رعایت نکرد سهمش را قطع کنید مطمئن باشید همه چادر می پوشند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
این پیشنهاد ارزش بررسی و توجه دارد
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
چقدر برای ندانستن و اطلاع نداشتن و عدم شفافیت در مسایل سیاسی شما هزینه میکنید . در صورتی کشورهای پیشرفته میگیند همه چیز حتی اتفاقات و ثروت و سیاست باید شفاف باشد مردم اطلاع پیدا کنند . این همه هزینه جهت وارونه کردن مسایل و اتفاقات کشور اصلا جه ارزشی دارد
تابی جون واقعیتهای کمی تلخ رو سانسور نکن بذار یه شب مذاق حضرات تلخ بشه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
یه مقداری سانسور کنه بهتر تا فیلتر یا تعطیل بشه
زنان در ایران به ورزشگاه فوتبال نمی توانند بروند گواهینامه موتور هم که نمی توانند آب بازی در پارک هم ممنوع حجاب ها محکم ولی بحمدالله باز ما از عربستان جلوتریم زیرا به زنان حق رانندگی نمی دهند و ما می دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
ایران دیگر اصلاح نخواهد شد . چون هر چه جلوتر میرویم تندروها افراطی تر با مردم بنام قانون برخورد میکنند . انها در ۱۴۰۰ قرار هست با دولت و مجلس اصولگرا همین قدر ازادی هم که بیان در سایت ها هست بنام قانون ببندند . چون روز چند روز پیش گفتند فصای مجازی ایران برای مردم و ایمان مردم خطرناک هست .
شما تابناکی ها آدم های بسیار ترسو و بادمجان دور قاب چین هستید که نظرات منطقی و بدور از هرگونه افترا و توهین را به صرف اینکه با افکار سطح پایین شما همخوانی ندارد ، منتشر نمی کنید. خجالت بکشید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
پس حالا نظرات قبلی ام را منتشر کن و قضاوت را بر عهده خوانندگان سایت بگذار ، اگر راست میگی
ناشناس
| France |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
تابناک جزمحدود سایت هایی است که مردم امکان بیان نظراتشان را دارند تشکر میکنم امیدواریم این شرایط ادامه یابد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
دوست عزیز ۲۲:۵۳
اگر شما نظراتی که منتشر نمی شوند را ببینید ، حتما نظرتان عوض میشود
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
تابناک اکثر نطرات کاربران را درج کرده . چرا بی انصافی میکنید . خودتان را جای این اپراتور سایت بگدارید واقعا پیش خودش فکر میکند این نطر را بذارم یا نذارم . آیا فردا سایت را میبندند . واقعا میدونی چه استرسی را اوامر سایت میگدرانند ؟ یک دقیقه خودت را جای سیاست بگذار . نود درصد نطراتم را سایت تابناک گذاشته چون توهین نمیکنم . حتی سانسور هم کند راضی هستم
ناشناس
| France |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
همینطور که میبینیم نظرات انتقادی بسیار شدید هم داره منتشر میشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
دوست عزیز ۲۳:۴۶
شاید بیش از ۸۰ درصد نظرات بنده هم منتشر میشه ولی متأسفانه مقدور نیست که نظرات منتشر نشده را ببینید چون تحت هیچ عنوانی دوستان تابناک حاضر نیستند انعطاف به خرج داده و آنها را در معرض دید و قضاوت عموم بگذارند وگرنه ملاحظه می‌فرمودید که بنده بی انصاف نیستم و حرفی که زدم بر اساس واقعیت است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
دوست عزیز ۳۳:۵۷
نظرات انتقادی شدید از چه کسی یا چه گروهی؟
از کی تا حالا به گفته مردم عمل میکنید؟
10000تومن بشه 10 تومن تا بدون خجالت دوباره پول چاپ کنید و سرمایه مردم را بالا بکشید
بعضی مردم به یک میلیون هم میگن یک تومن بعضی مردم به یک میلیارد میگویند یک تومن
وقتی دلیل اقتصادی پیدا نمیکنند سیاست پولی کشور را براساس افراد کوچه بازار توجیه میکنند واقعا شگفت آور است
حقوق زنان را بصورت محترمانه به انها بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
حق دادنی نیست گرفتنی هست .
حتما باید تحت فشار حقوق زنان را رعایت کنید
هرکس متقاضی گواهینامه است باید بتواند آن را بگیرد موتور گرفته تا تریلر از هر جنسی که باشد مقررات باید برای همه یکسان باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
زنان راننده تاکسی و اتوبوس و تریلی هستند . در کشور ما چقدر مشکلات برای زنان ایجاد میکنند . انگاری عدالت و ازادی فقط محدود گردن زنان و دختران جامعه هست .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
عدالت و ازادی فقط محدود به زنان و دختران جامعه نیست ولی شما به اخبار توجه کنید زنان نمی توانند دوچرخه سواری کنند زنان نمیتوانند موتورسواری کنند زنان نباید بدون حجاب باشند و بایدها و نبایدهای فراوان دیگر که درسایر کشورها هیچکدام ازاین محدودیتها وجود ندارد
جمعیت یک میلیارد نفری اگر جرم سیاسی سخت باشد اگر حقوق شهروندی سخت باشد اگر ازادی بیان و عقیده وجود نداشته باشد . اگر نوع لباس پوشیدن و حق انتقاد جرم تعریف شود .... انوقت ده درصد مردم هم موارد بالا را رعایت نکنند باید صد میلیون نفر باید زندان ساخت . برای صد میلیون نفر قاچاقچی و مواد فروش و معتاد باید زندان ساخت ... اینجوری درست نیست
بعضی ها به ده میلیون تومن میگن ده تومن
پاسخ ها
ازگارد
| France |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
ده هزار ریال تومن کارگر و کارمن ساده است و یک میلیون تومن قشر متوسط و میلیارد تومن آقایونی هست که تصمیم به حذف چهارتا صفر رو گرفته اند. همیشه گفتند سوار از پیاده خبر نداره سیر از گرسنه
اگر یک عده برای دلار 4200 تومن محاکمه میشدند دیگه کسی جرات نمیکرد باز هم تصمیمات غیرکارشناسی و غیر اقتصادی مثل حذف صفرها را بگیره
من متن را خواندم . منطورش این هست که یک خانم اصفهانی از نیروی انتطامی بابت دادن گواهی نامه به زنان شکایت کرده و سپس دادگاه حکم داده . اگر اینجوری باشه هر کسی میتونه شکایت بکنه که هر روز باید حکم به اجرا مواردی داده بشه که اصلا در قانون اساسی و قانون مدنی اشاره نشده باشد .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
مجید دلبندم دادن گواهینامه نیست. ندادن گواهی نامه درسته.
دلمان از دست این روس ها خون است قفقاز را بردند شمال شرق را هم بردند جالا نوبت به دریای خزر رسیده که این هم سهم ایران را برداشتند برای خودشان
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
عزیز دل قبلا دریا خزر بین دو کشور تقسیم شده بود والان باید بین پنج کشور تقسیم شود ضمنا روسیه در شمال دریا ی خزر است و ایران در جنوب
آن واگر روسیه نصف انراهم ببرد بازهم سهم بیست درصد ایران سر جایش است الکی نظر نده
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
الان ارمنستان خودش یک کشور شده بهتره یا اگه مال ایران بود بهتر بود؟
یکی به این مولاوردی بگه عقده گشایی بس است و مردم از افاضات شما خسته شدند.
موقعی که احمدی نژاد برای ریس جمهوری کاندید شد روزنامه های اصلاح طلب می نوشتند که این آدم اگه بیاد تن گربه ها شلوار میکنه ، پیاده روها رو برای عبور زن و مردا چادر میکشه کلاس های دانشگاه رو دیوار میکشه سر گنجشک های ماده روسری میکنه و این حرفا و تخریبا ادامه داشت تا اینکه مطهری اصلاح طلب احمدی نژاد رو تو مجلس خفت کرد برای اینکه قانون حجاب رو قبول نداشت و می گفت اونو اجرا نمی کنم
سوییس، امارات متحده عربی، قطر ، سنگاپور ، تایوان ،اتریش و ... جمعیت خیلی کمی دارن و اوضاع اقتصادی شون خیلی هم خوبه
تابناکیان محترم ، شاید این برای صدمین بار است که بیان میکنم ، ازتابستان سال ۹۵ یارانهٔ مرا قطع کرده اند ، من بازنشستهٔ کشوری ، در دهه هفتم عمر خود ، حقوق من اکنون ۲/۷ میلیون تومان میباشد ؟ در سال ۹۵ حقوق من زیر ۱/۵ میلیون تومان بود ؟ پس چرا یارانهٔ مرا قطع کرده اند ،در صورتیکه نه توان کارکردن دارم ،و نه سرمایه ای ،و نه درآمد دیگری ؟،، شماها بفرمایید بنده ،و امثال بنده چکاری باید بکنیم ؟،،چندین بار شمارهٔ تماس ،و آدرس را خدمت شما ارایه نموده ام ...
همه ما شنيده ايم كه مردم هند با اينكه فقيرند ولي خيلي شادند.
شادبودن اين مردم را بنده در بنبئي ديدم.اين ملت عليرغم فقارت و تفاوت فاحش طبقاتي دراين شهر به عدالت و اجراي آن در جامعه مدني خود ايمان دارند و مي دانند در هر جايگاهي كه قرار گرفته اند حقشان همين بوده و اگر كم و كسري وجود دارد مقصر خودشان هستند لذا دزدي و دروغ در بين مردمانشان خيلي كم است.
مردم چند سال است که به ده میلیون تومان میگویند ده تومان . نه به ده هزار تومان .
میانگین تعداد فرزند تو امریکا یک و نیم هست
متاسفانه فیلم های فارسی و بخصوص تلویزیون رقابت و دعوا و در خواست های نابجا بین زن وشوهر و تک فرزندی و حتی زندگی مجردی را عملا تشویق می نماید.
برای ما هنوز پانصد تومان پنج هزار ریال است. برای شما و آقازادگان چهار صفر بی معنی شده است. بعنوان رییس کمسیون اقتصادی حداقل از رنج مردم با خبر باشید.
ببخشید ایشان در کدام انتخابات شرکت کرده بودند که دیگر دوست ندارند شرکت کنند؟؟؟؟؟؟
مردم صفرها را حذف کردند ؛ دولت هم مردم را !
اینجانب بعد از ده سال که ازدواج نموده ام از نعمت فرزند محروم میباشم. هزینه درمان ناباروری برای قشر متوسط سنگیین میباشد. چند سال پیش به برکت بودجه مناسبی که در اختیار وزارت بهداشت قرار میگرفت قولهایی برای مناسب شدن هزینه در مان داده شد وکارهایی هم شد٬ اما اکنون با شرایط اقتصادی فعلی امیدها کمتر شده.برای ازدیاد نسل فراهم کردن شرایط مهمتر است.
مردم ١٠٠٠٠ تؤمن رو ميگن ١٠ تومن شما هم گوش كردين و سه تا صفر كم كردين.
از كى تا حالا حرف گوش كن شدين؟
کشور نیاز به فعال سیاسی ندارد.
مشکل اقتصاد است.
آقا ما به 10،000،000 تومان هم کی گیم ده تومن
خانم ملاوردی چرا وقتی میترا استاد رو کشتند شما حرفی نزدی؟؟؟ چرا اینجور سینه چاک نیومدی جلو لطف کن از حقوق میترا استاد دفاع کن که این همه بهش تهمت زدین. شما که طرفدار موتورسواری زنانی چرا در برابر خون یه زن که توسط دارو دسته خودتون به زمین ریخته سکوت کردی؟ این دوگانگیو کی میخواد جواب بده
ببخشیدها مردم به یک میلیون تمان نیز یک تومان میگویند بنابراین مردم به جای چهار صفر شش صفر را حذف کرده اند.
نمونه هایی مثل کشور اندونزی و پاکستان هم هستند که با وجود داشتن جمعیت زیاد هنوز نتوانسته اند به رشد اقتصادی چشمگیری دست بیابند. همینطور اگر میزان جمعیت به پهنای خاکی کشور را در نظر بگیریم متراکمترین نقطه در کره زمین غزه محسوب میشود که وضعشان کاملاً مشخص است. از طرفی کشورهایی چون مالزی و سنگاپور هم داریم که با وجود جمعیت کم با برنامه ریزی صحیح و اجرای برنامه ها به موفقیتهای بزرگ اقتصادی دست پیدا کرده اند
مردم به ۱۰ هزار تومان می‌گویند ۱۰ تومان......................
گویا بازاریها هم به یک ملیون میگویند یک تومان پس باید 6 صفر حذف شود
ضمنان یکی از اثرات مهم 4 حذف 4 صفر این است که کسی که مثلا 20 ملیارد اختلاس کرده میگویند 2 ملیون اختلاس کرده است که خود خود جرمش کمتر میشود
یه زمانی بود در شهرستانها مردم طرح مسکن مهر را مسخره می کردند و با 17 میلیون می شد صاحب خونه شوی.
الان چی همان مسکن مهر 200 میلیون هم نمی دن.
این چه معنی دارد؟
تنها امیدمان به احمدی نژاد هست حتی من که اصلاح طلب بودم .کاش روحانی برکنار میشد نمیتونیم دو سال دیگه صبر کنیم
به بخشید بنده بازنشسته هستم و حقوقم هم 2 ملیون تومان است البته امسال 2 ملیون شده وقتی که در سال 1395 یارانه مرا قطع کردن حقوقم کمتر از یک ملیون بوده ولی هنوز دلیلش برای من مشخص نشده
میتوانید نرا راهنمایی کنید
به ۱۰ میلیون و ۱۰ میلیارد هم ۱۰ تومن گفته می شود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس