بازدید 44933
هزار و ششصد و یازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کنایه‌های آشنا به فرمانده سپاه و رئیس جمهور/درخواست عجیب یک سپاهی از امدادگران/نقل قول صالحی از دیدار با روحانی/افروغ: مجلس در تراز جمهوری اسلامی نیست/فوت آیت‌الله بروجردی مشکوک بود؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واعظی: روحانی ۱۴، ۱۵ ساعت در روز کار می‌کند/کنایه ضرغامی به روحانی درباره مهار سیل/عیدی رئیس‌جمهور به خوزستانی‌ها چه بود؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰ 30 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

فوت آیت‌الله بروجردی مشکوک بود؟

آیت الله سیدهاشم بطحایی، عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فوت آیت الله بروجردی مشکوک است، به خبرآنلاین گفت: این موضوع برای پزشک آلمانی که برای فوت ایشان آورده بودند نیز عجیب بود، به طوری که با شگفتی با فوت آیت الله بروجردی برخورد کرد.

آخرین آمار متوفیان حوادث اخیر در کشور اعلام شد

احمد شجاعی، رئیس پزشکی قانونی کشور در ارتباط با آمار کشته شده‌های حوادث جوی در کشور طی روز‌های اخیر گفت: در مازندران ۵ نفر، خراسان شمالی ۲ نفر، مشهد یک نفر، ملایر همدان یک نفر و سرپل ذهاب نیز یک نفر به دلیل سیل جان خود را از دست داده اند. در استان گلستان نیز ۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند که ۵ مورد آن‌ها مربوط به واژگونی قایق بود، همچنین در کهگیلویه و بویراحمد ۲ نفر، لرستان ۲ نفر، شیراز ۱۹ نفر، خوزستان یک نفر و سمنان نیز یک نفر جان خود را از دست داده‌اند. در مجموع ۴۲ نفر به دلیل سیل و حوادث ناشی از آن جان باخته‌اند. /فارس

روستای میراحمد ایذه در خطر ناپدید شدن

مصطفی سمالی، فرماندار ایذه گفت: روستای میراحمد غریبی‌ها ۱۲۰ خانوار دارد که ۵۰ خانوار در معرض خطرند و باید همه خانوار‌های ساکن در این روستا جا‌به‌جا شوند و تخلیه ۵۰ خانوار در معرض خطر در اولویت است. در حال حاضر به این ۵۰ خانوار اعلام کرده‌ایم در مدت بارندگی باید منازل خود را تخلیه کنند که تعدادی منازل خود را ترک کرده ا‌ند و برخی در منزل مانده اند. با توجه به اینکه روستای میراحمد لب به لب با رودخانه کارون است و بارندگی‌ها شدید هستند، احتمال ناپدید شدن روستای میراحمد غریبی‌ها نیز وجود وجود دارد.

اختلاف تورمی دهک‌ها بیشتر شد

سال ۱۳۹۷ با ادامه افزایش تورم و به دنبال آن ایجاد فاصله بیشتر بین ۱۰ دهک هزینه‌ای به پایان رسید. اسفندماه ۱۳۹۷ با تورم ۱۲ ماهه ۲۶. ۹ درصد و نقطه به نقطه ۴۷. ۵ درصد بسته شد که هر دو شاخص بیانگر ادامه روند صعودی تورم در سال گذشته بود، به طوری که تورم سالانه ۳. ۴ و تورم نقطه به نقطه (نسبت به ماه مشابه سال قبل) ۵. ۲ درصد در مقایسه با بهمن ماه رشد داشت. در این شرایط افزایش تورم در دهک‌های مختلف نیز رقم خورده و آمار‌های مرکز آمار از این حکایت دارد که تورم در دهک اول به ۲۵. ۹ درصد و دهک دهم تا ۲۸. ۹ درصد رسیده است.

ناگفته‌هایی از تأثیر تحریم‌ها بر کمک به حادثه‌دیدگان ایران

پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر در گفت وگو با ایسنا: پیش از تحریم‌ها برخی حساب‌های دارای سوییفت متعلق به هلال احمر داشتیم که از طریق آن‌ها برای جذب کمک جهانی اقدام می‌کردیم، اما در حال حاضر این حساب‌ها مشمول تحریم شده است و امکان انتقال پول از کشور‌های دیگر و همین طور از فدراسیون جهانی صلیب سرخ به ایران در هنگام حادثه وجود ندارد. در زلزله کرمانشاه ناچار شدیم کمک‌های نقدی فدراسیون را در حساب یک بیمارستان که متعلق به جمعیت هلال احمر ایران است دریافت و از آن طریق به داخل کشور منتقل کنیم. در مورد تأثیر تحریم‌ها بر جذب کمک جهانی با فدراسیون صلیب سرخ و همین طور سازمان ملل مکاتبه کرده‌ایم، اما در این مورد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم. انتظار ما این است که هلال احمر به عنوان یک سازمان خدمت‌رسان که اقدامات بشردوستانه انجام می‌دهد از تحریم‌ها معاف باشد، اما این‌گونه نیست.

هفته آینده صادرات پیاز ممنوع یا مشمول عوارض می‌شود

عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت پیاز، بارندگی‌های اخیر در استان‌های جنوبی بود که برداشت و حمل آن به وقفه افتاد. بازار‌های کشور‌های اطراف از جمله عراق به دلیل کیفیت مناسب پیاز کشور ما، طالب این محصول هستند و با قیمت مناسب خریداری می‌کنند و ـ این امر باعث شد تا صادرات پیاز افزایش یابد و بازار داخل نیز با کمبود پیاز روبه‌رو شود. با توجه به این مشکل، هفته آینده یا ممنوعیت صادرات این محصول را به گمرک اعلام خواهیم کرد یا اینکه هر کس که پیاز صادر می‌کند، باید عوارض پرداخت کند تا از صادرات آن جلوگیری شود. / صداوسیما

عیدی رئیس‌جمهور به خوزستانی‌ها چه بود؟

رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به سفر نهم فروردین ماه خود به خوزستان نوشت: با بهره برداری از فاز نخست آبیاری نوین ـ که حدود ۱۸ سال معطل مانده بود ـ بهره‌وری اراضی کشاورزی و درآمد کشاورزان منطقه، چندین برابر شده است. متن پیام اینستاگرامی رئیس جمهور به شرح زیر است؛

طرحی که ۱۸ سال معطل مانده بود!

در نخستین سفر استانی به استان #خوزستان در سال ۹۲، مقرر شده بود که ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی #کشاورزی استان، تحت پوشش #آبیاری_نوین قرار گیرد؛ فاز نخست این پروژه که شامل تجهیز، نوسازی، زهکشی و آبرسانی اراضی کشاورزی با تأمین آب ۲۹۵ هزار هکتار است، به بهره‌برداری رسید. با اجرای این طرح که حدود ۱۸ سال معطل مانده بود، بهره‌وری اراضی کشاورزی و درآمد کشاورزان منطقه، چندین برابر شده است. همچنین طی این سفر، از سد‌ها و رودخانه‌هایی که تحت تأثیر سیلاب‌های اخیر بودند نیز بازدید هوایی صورت گرفت. #هورالعظیم، #کارون و #کرخه از آب پر شده و با توجه به بارندگی‌های روز‌های آتی باید میزان آب و وضعیت سد‌های منطقه را مدیریت کنیم که خسارتی ایجاد نشود و یا با حداقل خسارت مواجه شویم. حفظ جان مردم هم از اهمیت بالایی برخوردار است و هر جا که لازم باشد آب سد‌ها رها می‌شود و اگر از این رهاسازی، خسارتی به کشاورزان عزیز وارد شود، این خسارت را دولت جبران خواهد کرد.

افروغ: مجلس در تراز جمهوری اسلامی نیست

یک کارشناس سیاسی گفت: منظور مقام معظم رهبری از مفهوم بازدارندگی، تقویت بنیه‌های دفاعی و امنیتی است که باید بدون اتکا بر اقتصاد نفتی به رونق تولید ملی دست یابیم. عماد افروغ، کارشناس سیاسی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید اظهار کرد: شکست دادن دشمن یا شکست نخوردن از دشمن، علاوه بر جنبه سلبی، جنبه ایجابی دارد. زمانی که مقام معظم رهبری در فرمایشات شان عنوان می‌کنند که ما تنها به شکست دشمن نمی‌اندیشیم، منظور بازدارنگی بوده و در هر دو جنبه، شکست نخوردن آشکار است؛ زیرا ما قدرت بازدارندگی داریم و شکست نمی‌خوریم؛ بنابراین، شکست نخوردن یا شکست دادن جنبه سلبی داشته، اما بازدارندگی جنبه ایجابی دارد. وی ادامه داد: در جنبه ایجابی یعنی دشمن حتی شکست را به ذهنش راه نمی‌دهد؛ چراکه این امر به دلیل آن قدرت سخت و نرمی است که در اختیارمان قرار دارد. قدرت سخت را می‌توان به وجوه تمدنی و ابزاری و قدرت نرم را به حضور آگاهانه مردم در صحنه ارجاع داد که اگر هر دو را با هم داشته باشیم، از قدرت بازدارنده برخوردار خواهیم بود. این کارشناس سیاسی تصریح کرد: منظور مقام معظم رهبری از مفهوم بازدارندگی، تقویت بنیه‌های دفاعی و امنیتی است که البته ما تا کنون توفیقات خوبی بدست آورده ایم. به نظر می‌رسد کسی که در مسائل اقتصادی، پیشرفت‌های اقتصادی، اخلاق، معرفت و عدالت تردید داشته باشد که البته جای تردید هم دارد، اما در استقلال سیاسی، تمامیت ارزی، تقویت بنیه‌های دفاعی و امنیتی ما جای هیچ تردیدی نیست. وی ادامه داد: زمانی که مقام معظم رهبری در بخشی از فرمایشات شان مطرح می‌کنند که ما باید به قدرت بازدارندگی بیندیشیم، منظورشان تقویت و تداوم بنیه‌های دفاعی و امنیتی از یک طرف و تقویت بنیان‌های اقتصادی از طرف دیگر است. به همین دلیل، در سال رونق تولید ملی باید به این فکر باشیم.

کنایه ضرغامی به روحانی درباره مهار سیل

سید عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما، در واکنش به اظهارات اخیر روحانی درباره مهار سیل در توییتر خود نوشت: علی رغم کنایه دلسرد کننده آقای رئیس جمهور در نقد شکافتن جاده و راه آهن، استانداری خوزستان سیل بند‌های بخشی از مناطق را شکافت تا بخشی از آب رودخانه‌ها تخلیه شود! سخنان سنجیده‌تر باعث دلگرمی بیشتر نیرو‌های فداکار در صحنه خواهد شد.

نخستین شهید مدافع حرم سال ۹۸

رزمنده دلاور فاطمیون "سید خداداد جعفری" در ۷/۱/۹۸ به عنوان نخستین شهید مدافع حرم سال ۱۳۹۸ در منطقه صبوره سوریه به کاروان شهدای حسینی پیوست.

نقل قول صالحی از دیدار با روحانی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با رئیس جمهور دیدار کرد. رئیس جمهور در این دیدار بر ارتباط بیشتر دولتمردان با اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان گروه‌های مرجع اجتماعی تأکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با رئیس جمهور دیدار کرد. صالحی پس از این دیدار در تازه‌ترین توئیت خود نوشت: در دیدار امروزم با رئیس جمهور، ایشان بر نکات متعددی تأکید داشتند، از جمله: ارتباط بیشتر دولتمردان با اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان گروه مرجع اجتماعی. این که تنها دولت در خطر دشمنان نیست، بلکه کشور و نظام در معرض تهاجم است. عزت و اعتلای ایران به این گفت وگو و مشارکت نیازمند است.

درخواست عجیب یک سپاهی از امدادگران

یکی از کاربران اینستاگرام در صفحه شخصی خود نوشت: اومدیم یک مقدار وسیله از آمادپشتیبانی سپاه #آق‌_قلا بگیریم پرسید کجا دستتونه گفتم منطقه کل‌آباد گفت: رفتید یه سر به خونه و زندگی منم بزنید، از روز اول نرفتم، خونه و ماشینم زیر آبه.

کواکبیان هواخواهِ کی‌روش شد!

نماینده مجلس درباره اهدا نشان شهروند افتخاری به کارلوس کی‌روش اظهار کرد: من آن زمان که رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پرتغال بودم، دوست داشتم این کار برای کی‌روش صورت بگیرد، اما این به این معنا نبود که او حتما مربی ایران باقی بماند. من منظورم شهروند افتخاری بود و الان هم می‌گویم اگر برگردد، علاقه مندم این نشان به او اهدا شود. مصطفی کواکبیان نمیانده مجلس شورای اسلامی که برای تماشای داربی ۸۹ پایتخت در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، پس از برتری یک گله سرخ‌پوشان تهرانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانونی را تصوب کردیم و فرصت شش ماهه‌ای به وزارت ورزش و جوانان دادیم تا این دو باشگاه را خصوصی کند و بخشی از سهام عمده را یک عده می‌گیرند و هواداران بتوانند در سهام خرد آن شریک باشند. وی ادامه داد: در بودجه این پیش‌بینی و زمان‌بندی شده است. دولت‌ها خوششان می‌آید این باشگاه‌ها دولتی بمانند که البته فرق نمی‌کند چه دولتی باشد. مجلس معتقد است که باشگاه‌های فوتبال مانند کشور‌های اروپایی خصوصی و توسط اهالی فوتبال اداره شود و دولت تنها نظارت پولی و اجرایی داشته باشد. کواکبیان درباره اهدا نشان شهروند افتخاری به کارلوس کی‌روش اظهار کرد: من آن زمان که رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پرتغال بودم، دوست داشتم این کار برای کی‌روش صورت بگیرد، اما این به این معنا نبود که او حتما مربی ایران باقی بماند. من منظورم شهروند افتخاری بود و الان هم می‌گویم اگر برگردد، علاقه مندم این نشان به او اهدا شود. او درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان توضیح داد: این قانون باید اجرا شود که برای بعضی‌ها بحث جانبازی مطرح شده است که از لحاظ قوانین باید به آن دقت شود.

واعظی: روحانی ۱۴، ۱۵ ساعت در روز کار می‌کند

رئیس دفتر رئیس جمهور می‌گوید: دکتر روحانی ۱۴، ۱۵ ساعت در روز کار می‌کند و مواقعی وجود داشته که جلسات ما تا پاسی از شب طول کشیده و صبح زود هم جلسه داشته‌ایم و مجبور بودیم مانند آقای رئیس‌جمهور همین‌جا بخوابیم و شب را به صبح برسانیم. محمود واعظی از سال ۹۶ به این سو به یک چهره خبرساز تبدیل شد؛ هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان بار‌ها درباره او سخن گفتند و علیه‌اش نوشتند؛ روزنامه سازندگی در ویژه نامه نوروزی خود گفت وگوی مفصلی با رئیس دفتر رئیس‌جمهور داشته که در ادامه گزیده‌ای از آن را می‌خوانید.

کنایه‌های آشنا به فرمانده سپاه و رئیس جمهور

مشاور رئیس‌جمهور توصیه کرد در روز‌های سخت پیش روی از دامن زدن به دعوا‌های کودکانه جناحی سهم خواهی یا بخشی‌نگری پرهیز کنیم. حسام الدین آشنا در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «میزان اعتماد عمومی به مسئولان و رسانه‌ها از شاخص‌های اصلی مدیریت پذیری بحران است. تلاش کنیم تا اعتبار اطلاعات و آموزش‌ها و هشدار‌های منتشر شده از رسانه ملی دارای بالاترین کیفیت باشد. در روز‌های سخت پیش رو از دامن زدن به دعوا‌های کودکانه جناحی سهم خواهی یا بخشی‌نگری پرهیز کنیم.» همچنین مشاور رئیس جمهور در توئیتی دیگر نوشت: هنگام قایق سواری در باره شکافتن جاده و مدیریت سیلاب تصمیم نگیریم و آن را منتشر نکنیم. هنگام سخنرانی با پخش زنده از نقد مستقیم اقدامات انجام شده پرهیز کنیم. اختلافات خود را در جلسات کارشناسی و تصمیم گیری حل کنیم. مردم را در هنگامه بحران از تدبیر مسولان دلسرد نکنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۴۸
خیلی جالبه مجموعه زیر دستان خود دولت نامه می زنند و درخواست از سپاه می کنند برای انفجار ان وقت رییس جمهور برای اینکه ذهن ها را منحرف کنند چه کارهایی که نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
عزیز خود سپاه فرمودند که فرماندهان به این نتیجه رسیدند که راه اهن رامنفجرکنند
سهیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
روحانی الان آخر دولتی 13 ساعت کار میکنه؟
یاد تیکه دیرین دیرین افتادم در مورد مسئولین درسال آخر : آه و اینک گاه خدمت آمد!؟
دیرین دیرین!!؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ایکاش در سال ۱۳۲۰ برای جلوگیری از ورود تجهیزات متفقین روس و انگلیس پل ورسک و تونل کندوان و جاده ها و پل ها را تخریب میکردند و جنگ هم نمیشد چرا انموقع چنین فکری نداشتند واقعا فکر خیلی خوبی هست سازه را با مواد منفجره تخریب میکردند . مالیات قند و شکر دو ریالی چه فایده داشت
جابری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
با روحانی تا1400 بالاخره محقق شد!!!؟؟؟؟؟
اخبارخوزستان: تعداد 1400 راس گوسفند وارداتی با کشتی در اهواز کشتار شدند و هیچکدام مفقود نشدند
علی برکت التکرار
ناشناس
| Germany |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
وزیر دفاع در هئیت دولت شخصا حضور دارند اگر هم نیازی به درخواست بود حتما از ارتش کمک می گرفتن.؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
تابی باید می نوشتی توهین ضرغامی به روحانی نه کنایه ضرغامی به روحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ارتش و سپاه جز مجموعه دولت نیست که وزارت دفاع بخواهد از انها
در ضمن ارتش بیشتر وظیفه اش پشتیبانی است و کارهای عملیاتی به سپاه واگذلر شده
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
به جای این حرف ها کارشناسان بروند و ببینند آیا در ادامه مسیر که ۱۶۰ کیلومتر احداث راه اهن انجام گرفته ایا پل های زیر گذر اب و سیل تعبیه شده است یا نه . مثلا فرض کنید اگر پلی هست ایا دهانه پل به اندازه ای هست که اگر سیل با خودش سنگ و چوب و درخت را به سمت دریا میبرد در دهانه پل ها گیر نکند . ایا سازه با سیمان و ملات استاندارد انجام گرفته است یا نه
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
به جای اینکه در سایت با هم کل کل کنید و یا به روحانی گیر بدهیید همه کاربران را دعوت میکنم که یک سرچی در مورد سد کارون ۱ یا همان شهید عباسپور در گوگل بزنید تمام دعواهای سیاسی شما تمام‌میشود . چرا اسم این سد عباسپور شد و کی این سد اجرا شد و چرا عراق چند بار بهش موشک زد تخریب نشد و بعدا چرا میخواستند تخریبش کنند
اگر ترامپ در قایق بود الان می گفتن عجب رئیس جمهور خوبی است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دقیقا اینطور کارها از امثال ترامپ و احمدی نژاد و بقیه پوپولیستهایی که اصلا خودشان را عقل کل زمین و زمان میدانند و مشاوره و کار تخصصی را ننگ و عار می دانند فقط بر می آید و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
آقای مطهری درست میگه چون الان ندیدم تو خیابون با همین تعداد کم بدحجاب و بی حجاب کاری داشته باشه پس معلومه بقیه حجابو رد نمیکنن والا اونا هم حجابشونو کنار میذاشتن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ﺑﻌﻠﻪ ﺳﺮ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﻣﻨﻂﻘﻪ ﺑﺤﺮاﻥ ﺯﺩﻩ ﺧﻮﺑﻪ ﻭﻟﻲ اﻳﻨﻜﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﺩاﺷﺘﻦ ﺗﺨﺼﺺ ﺩﺭ اﻭﻥ ﺣﻮﺯﻩ و ﺑﺪﻭﻥ ﻣﺸﻮﺭﺕ ﺑﺎ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﻆﺮاﻥ ﺑﮕﻲ اﻳﻨﺠﺎ ﺭﻭ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﻨﻔﺠﺮ ﻛﻨﻴﻢ ﺗﺎ ﻣﺸﻜﻞ ﺣﻞ ﺷﻪ ﻫﻴﭻ ﺭاﻩ ﺩﻳﮕﻪ اﻱ ﻫﻢ ﻧﺪاﺭﻩ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻧﺎﺑﺨﺮﺩاﻧﻪ ﻫﺴﺖ.
ﺩﺭ ﻭاﻗﻊ ﺣﻞ ﻳﻚ ﻣﺸﻜﻞ اﻧﻲ ﺑﺪﻭﻥ ﻧﮕﺎﻩ ﻛﻼﻥ و اﻳﻨﺪﻩ ﻧﮕﺮ ﻛﻪ ﺩﻩ ﺗﺎ ﻣﺸﻜﻞ ﺟﺎﻱ ﺩﻳﮕﻪ اﻱ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ
سیمینوف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
رییس جمهورها هیچ وقت با مردم نیستند! کدوم رییس جمهور؟!
اتفاقا در بحران باید اینجوری تصمیم گرفت ...حالا پخشش ی بحث دیگه است
پاسخ ها
سراب
| France |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
کاش فیلم ساختشم پخش میکردن ببینیم کی ساخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
چه ربطی به ساخت داشت
وقتی وضعیت بحرانی می شود که دیگر خیلی کارها باید کرد یکی از ان تخریب است
لطفا گرانی پیاز را نقصیر صادرات نیاندازید و همیشه صادرات بوده ، ان وقت چگونه است که ان زمان گران نمی شد؟
لطفا اگر بلد نیستید بازار را مدیریت کنید استعفا دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
وقتی دلار گران شد وقتی ارزش ریال کم شد . خوب معلوم هست که ارزش ارز بالاتر باشد صادرات بیشتر میشود چون سود بیشتری دارد . مسایل اقتصادی و کتب اقتصادی را بیشتر بخوان
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
پروفسور جان همیشه صادرات بوده اما نه به وحشتناکی الآن . برو مرز پرویزخان تا از تعداد کامیونهای مرغ و پیاز و سیب زمینی و پسته و لبنیات و چه و چه که دهها کیلومتر صفشونه سرت سوت بکشه . حالا ارسال انبوه به روسیه جای خودش
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دولت و رسانه هایش جیغ میزدند که وای بستن تلگرام هزاران شغل را از بین برد
اما نگفتند ولع خرید دلار و شکر و... و افزایش نجومی قیمتها زیر سر همین تلگرام است و صدها هزار کارگر را بیکار کرد و مردم را اسیر گرانی کرد.
الان معلوم میشود مضرت امثال تلگرام که نظارت و سرورشان خارج کشور است دهها برابر از منفعتشان بیشتر است.
امان از توجیه رسیدن به قدرت با هر وسیله ای!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دلار سال پیش رفت بالا و پیاز اخر سال اسفند رفت بالا
خطاب به پرچم فرانسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
والا یک دوست دارم انگلیس ازش پرسیدم گفت گوشت گوسفند اینحا از همه گوشتها گرونتره کیلویی 5 پوند! خوب به ارز ازاد حساب کنی میشه 90 هزار تومن ولی با حقوق تومنی هم نمیشه گوشت دلاری خورد!
پیاز که قبل از بارندگیها گرون شده بود...یعنی باید یه هفته هم صبر کنیم تا پول‌هایی که برخی از قاچاق پیاز میبرند تکمیل شه??
پاسخ ها
محمدتبریزی
| United States of America |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
کجای کاری عمو؟ تازه می خواهند گوجه را هم صادر کنند تا به پای پیاز و سیب زمینی برسه............. علی برکت برکت الله............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
کاملا درسته پیاز قبل بارندگیها گرون شد به نظر من که اصلا به صادراتش نیست احتکار میشه وگرنه الان مدتهاست که دلار گرون شده چون الان دم عید بود مخصوصا ایمارها انجام میشه توصیه میکنم برید توییت معاون اطاق بازرگانی ایران رو با یک کراوات شیک بخونید گفته امسال با سیل اغاز شوولی سیل اصلی که سیل اقتصادی است در راه است منتها دیگه کسی باهاش سلفی نمیگیره
جناب آقای آشنا البته بنده خدا گناه نداره آخه مسافرتش زهرمار شده و چند روز با تلفن دستورات را صادر میکرد...
مانند اربابان دستور هست که سپاه کوبیده شود ولی کسی که انصاف داشته باشد می داند که کارایی ان حداقل از خیلی از مجموعه های کشور
بیشتر و بهتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
چرا از سربازان ارتش که در ان قیمت سیل زده زحمت های زیادی میکشند گزارشی وجود نداره ولی برای تخریب یک راه اهن اینقدر فیلم و عکس و تعریف وجود داره حالا تخریب راحت تر هست یا نه ساخت سازه سخت تر هست
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
مگر نمیگی کشور باید یک متولی بیشتر نداشته باشد . چند تا متولی و کار موازی در هیچ‌کشوری وجود ندارد .
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
پیاز کیلوی چنده . دعوای سیاسی باعث گرانتر شدن سیب زمینی خواهد شد یادم هست چهار سال پیش میوه فروش وقتی کسی سیب زمینی را نمیخرید میگفت خاک بر سر سیب زمینی
ناشناس
| Germany |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
آیا بودجه و امکانات و اختیارات سپاه را بهمان میزان ارتش هم دارد؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
آی کیو!
اولا از خدمات ارتش جمهوری اسلامی در رسانه ها تشکر می شه، کی گفته تشکر و بیان نمی شه؟
ثانیا این حجمه انتقادات دولت نسبت به سپاه که داره جواب داده می شده
برا همین امثال شما خیال می کنید که از سپاه بیشتر از ارتش تشکر و تقدیر می شه
ارتشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ناشناس 00:48 با پرچم بیگانه
جو اختلاف نینداز که ارتش و سپاه و بسیج و ناجا و کلیه نیروهای مسلح تحت فرمان مقام معظم رهبری
و در خدمت مردم عزیز هستیم
در این آب گل آلود ماهی ای برای تو وجود ندارد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
!!!!!چند تا متولی
پس کلا یک شرکت خصوص تشکیل شود برای هر رشته فعالیت !!!!
خطاب به فرانسه
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
نطامیان کارشان این هست که در پادگان ایا جیره غدای به سرباز سر وقت میرسد آیا برجک نگهبانی در پنجاه سال پزش اجرا شده پایه اش زنگ نزده . آیا تجهیزات پادگان کافی هست .در هیچ کجای دنیا طرح های عمرانی را به نطامیان نمیدهند چون اگر جنگ شود پروژه ها تعطیل میشوند . دوم در تمام دنیا ارتش و نطامیان را به کمک سیل و زلزله میبرند چون اموزش دیده اند و بعد اینکه این کمک ها مقطعی هست و فوری
منظور اقای اشنا اینه که ضعفهای رییس جمهور محبوب من را با کار کردن خود(سپاه) بزرگ نشون ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
کاربر محترم‌علی . آلان دعوا بر سر این هست که چرا راه اهنی که خود سازنده باید جوابگو باشد که چرا راه ابرو و سیل برای عبور احداث نشده ولی برای تخریب ان سازه هم خود مجری سازه تخربش میکند . شما چنین چیزی را در دنیا دیده ای یا نه در بخش فنی و مهندسی هم میخواهید توجیه انقلابی داشته باشی داداش الان خود سازنده باید جواب دهد ایا تمام پل ها و راه و راه اهن کشور که در حال اجرا هست این شکلی اجرا شده . کسی اجازه باز خواست دارد یا ندارد
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
نه داداش منظورش این هست که وقتی قرار بود منفجر کنید چرا فیلم تهیه کردید . یعنی منطورش این هست که حتی وقتی کمکی در اب به خبرنگار و عکاس میکنید یا جای را تخریب میکنید فیلم و عکس میگیرید اصلا هدف چی بود جز توجیه سیاسی توجیه دیگری داشت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
کلا این پرچم فرانسه در دهه ۵۰ زندگی می کند و خبر ندارد الان هر کاری انجام می شود فیلم می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ایا در المان هم اینجوری سر و کله هم می زنند که چرا راه اهن و جاده کشیدندو سیل امده؟
یا فقط در ایران با افراد مدعی ادعا می کنند؟
اشنا؛آشناتونه که هرچی میگه توسایت میذارید؟
درود بر سپاه.واقعا بی همتا هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
بهتره بگی درود بر رسانه ها که چه کارهایی میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
سپاه و‌ ارتش تبدیل شدند به دوبال امید مردم در این اوضاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ملت ارتش را فرزندان واقعی و پاک خود می دانند
اون داستانی که از سپاهی در اق قلا تعریف کردین هم اصلا و ابدا مشخص نبود که سپاهی هستی ☺️☺️
توجیه می کنند برای گرانی پیاز که صادرات کردند
خود دولت می گوید گوشت تولید و یا وارد شده ۳۰ درصد نسبت به کل سال قبل ان بیشتر شده و قیمت گوشت هم در ایران گران است و عملا نمی توان صادرات گسترده کرد ، در این مورد اقایان چی دارند که توجیه کنند برای گرانی ان و مرغ هم همینطوری تا میوه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
برای اینکه پیاز گران نباشه . برای اینکه صادرات و واردات بر مبنای درست و علمی باشد باید کشور را بر مبنای علمی اداره کرد . اگر همچنان بر گفتمان قبلی پا فشاری کنیم سیب زمین و پاز و گوشت گرانتر خواهد شد . یعنی اگر تا چند ماه دیگر کالاهای اساسی مردم و حتی سوخت به قیمت جهانی با افزایش ارزش ریال اتفاق نیفتد نان و روعن و آرد و سوخت به طرز وحشتناکی صادر خواهد شد
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
کالاهای اساسی مردم با دلار ۴۲۰۰ تامیم میشود ولی مشکل اساسی این هست که اگر همچنان ارزان باشند ممکن هست قاچاق به خارج مرزها شوند یا مثلا آرد و نان قاچاق شوند . هر چه زودتر دلار و حقوق ها را به ارزش واقعی برسانید مگر اینکه هدف این باشد که با پایین نگه داشتن ارزش ریال به صادرات دامن بزنند که در این صورت کاری نمیشود کرد چون این شکلی سیاست باشد
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
زدی تو خال . اصلا صادرات نداریم درسته ؟ همه رو دپو میکنن میذارن تو انبار گرون بشه . همینه تفسیرت دیگه . اونم عمه منه داره کل غذای کشورها رو با صادرات سیل آسا تامین میکنه . نظرت تامین شد ؟
بزرگان همه رفتن ویه سلفی گرفتن یکی نا زانو یکی تا کمر یکی با هواپیما و یکی با یه سی چهل تا اسکورت و نفر بر ویکی با انفجار خط اهن به اینه میگویند کار ستادی و تصمیم های کلان در مواجهه با مشکلات پیش رو در هر صورت وانچه برا مردم دارد اتفاق میفتاد وافتاده فاجعهای هیست دامن گیر که در این وسط ساسیون از هم برسر مشکلات مردم از هم سهم خواهی میکنن اما دریغ از یه کیسه سبوس برا گوسفندان مدم اسیب دیده از سیل خسته نباشبید بزرگان ورجال خودوم
آقای آشنا مردم از این مسئولینی که بچه گانه میخواهند خود را خوب نشان دهند و دیگری را دشمن، خیلی وقته دلسرد شده اند. اینها واقعا لایق یک بی سر و پایی مثل ترامپ هستند.
عوض تشکر کردن است که امدن دارند کمک می کنند تا مشکلات دولت و بار روی ان و مردم در سیلاب کمتر شود ولی زخم زبان می زند
هر کجا کم می اورید دست دامن همین نیروها می شوید و هر وقتی هم خواستید زدین تو سرش
متاسفام براتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
یک نگاهی به قانون اساسی بنداز! اون نیروها دارند وظیفشون را انجام می دهند و البته دائم منت سر مردم و دولت و ... می گذارند.
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
اونی که کارشناسه و داره زحمت میکشه نظرش چیز دیگه ای هست و میگه اگه ممکنه دست به چیزی نزن و بشین یه کناری بزار کارمون رو تمام کنیم ولی درست و درمون
درود بر شرفت ای سپاهی عزیز ایشاالله همه خانوادت در پنهاه خداوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
من که باورم نشد. اگر چنین خدمتگذارانی در کشور داریم پس چرا وضع مملکت روز به روز بدتر میشه.
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
چرا برای همه مردم همچنین دعایی نمیکنی که با این همه منفی جوابت رو نگیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
مثل قضیه صدا و سیما که می گفتن هیچ کس نگاه نمی کند ولی ۸۰ درصد بیننده ان هستند
والان هم گیرشون نظرات مثبت و منفی یک خبر در اینترنت است
مجلسی که خودش را بالاتر از ملت می داند، نماینده سروان این مجلس پایین تر از شان ایران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
نماینده سراوان را کی تایید صلاحیت کرده .اخلاق مداری و تعریف از اخلاق باید دوباره تعریف شود .‌کجا و در کدام کتاب اخلاقی امده که مهر بر پیشانی و لباس استین بلند و ملاک اخلاقی هست . پس نبودن و نداشتن دروع و ریا و تزویر در کجای اخلاق وجود دارد
کشورهمسایه که طالب پیازماهست وپول خوبی هم میده حقوق کارگرش یک میلیون ودویست است،اینجارامثل سوریه نکنیدمادیگه به اخربدبختی رسیدیم دیگه هیچی برامون مهم نیست
.......... ......... ... ............ ...... ............. .............. ............... ......... ... ............ ...... ............. .............. ............... ......... ... ............ ...... ............ ......... ... ............ ...... ............... ......... ... ............ ...... ............. .............. ............ .............. ............... .............. ..... همین
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
سراب جان من متن را برات پر میکنم . اقتصاد و رشد اقتصادی و رکود اقتصادی و پیشرفت و پسرفت مثل همان مثالی هست که بیل مکانیکی راه اهن را تخریب کرد آب پشت خاکریز به کدام طرف حرکت کرد ؟ به طرفی رفت که شیب دارد . صادرات و واردات کشور هم به همین منوال هست در دمکراسی هم چنین هست یعنی هر جا آزادی های مشروع و مدنی نباشد نخبگان به خارج‌مرزها کوچ میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
کامنت پرباری بود حظ و بهره معنوی بردیم و علم مان افزون گشت
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
آفرین و احسنت دقیقا حرف منم همینه و کلمه به کلمه اش درسته و واقعا دمت گرم
در اینکه قدرت فرمانده سپاه از روحانی بیشتره شکی نیست ؟! ولی ای کاش حرمت رییس جمهور مملکتمون رو نگه داریم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ایکاش در جنگ دوم جهانی پل ورسک را خراب میکردند تا قوای روس و انگلیس نتوانند از روی پل عبور کنند . ایکاش جاده و تونل کندوان را در سال ۱۳۲۰ تخریب میکردند و بندر بوشهر که ابتدای راه اهن بود تخریب میشد و جنگ تمام میشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ولی مهم نیست رئیس جمهور حرمت دیگران نگه ندارد ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
انشالله رای تون به روحانی باقی الصالحاتتون بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
رئیس جمهور نباید برای خوش آمد هوادانش در یک رسانه اینگونه از یکی از مجموعه ها صحبت کنه. روحانی یک پوپولیست واقعی هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
اگر شخص رییس جمهور یک چیزی گفت و روی ان پافشاری کرد و دستور داد هیچ شخصی از ارتش و سپاه گرفته تا شخص رییس مجلس نمی تولند علیه ان دستور اقدام کنند
البته به غیر از رهبری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ولی رییس جمهور شما میتونه به همه نیش و کنایه بزنه مهم نیست ؟
اقای اشنا لطفا به رییس جمهور محترم بفرمایید
پس از تعطیلات عید تشریف اوردید و مهندسی می فرمایید
فقط از شما توهین و تیکه پرانی دیدیم
بیشترین میزان توهین به ملت در زمان شما بود
از هفته دیگه چرا ممنوع صادرات پیاز؟؟؟؟
اگه گرونی برای صادراته چرا این همه طول میدن؟؟؟
چه منافعی از بین میره؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
سلطان پیاز هم جزو ژن خوبها است و تا هفته دیگر تمام پیازها را میبرد عراق
و بعد گمرک برای پیازی که دیگر باقی نمانده است ممنوعیت میگذارد..... !!!؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دلار در کاره
مردم ایران دخیل ببندند آنوقت اقایان دکترا ی اختصاصی از اروپا و امریکا برای درمان می آورند یا برای نشر اسلام به بلاد کفر سفر می کنند بیچاره مردم
از روزی که فهنیدم این خوانتده ها و فوتبالی ها و ..‌ برای ۲۰ دقیقه حضور تو صدا و سبما ۵۰ میلیون گرفتند و من از سال ۹۶ نتونستم از یک میلیون طلبم رو از اموزش و پروش بگیریم حالم از همه چیز به هم میخوره بخصوص خودم ؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
اون وقت صدا و سیما میگه پول نداریم سریال سازیم دارید و بلد نیستید خرج کنید موضوع اینه ه اون قدر زیاد دایرد که دارید پول پاشی میکنید
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
پنجاه میلیون برای بیست دقیقه؟ حرومه والا بخدا وقتی شرایط من و زندگیم اینقدر سخت و پیچیده شده نه کار هست و شغلی و نه پولی و اممسال از بی پولی جرات نمیکنم برم تو خیابون بخدا
بازدیدکنندگان عزیز.همانطورکه در12شب گذشته به طورصریح وقاطع اعلام کردیم.هیچ یک از آرا.نظرات.پیشنهادات.لایک ها ودیس لایک ها .کامنت ها و حمایت از این ومحکومیت آن برای بنده ذره ای ارزش واهمیت ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
راه و راه آهن سراسری در ۸۰ سال پیش با بیل و کلنگ ساخته شد . برای عبور اب میشد هر صد متر از دو طرف با بیل و کلنگ معمولی زیر خط اهن را به عرض یک متر حفاری کرد تا اب تخلیه شود یعنی به همین راحتی . از ساخت تونل با وسایل ابتدایی به طول دو کیلومتر که سخت تر نبود ؟
دکترکلانتری که 12سال سمت وزارت کشاورزی و مسیول احیای دریاچه ارومیه واخیرا هم ریاست حفاظت محیط زیست را بعهده دارد بعنوان یک نقاد ازطریق رسانه های گروهی باقاطعیت اعلام نمود تا 50سال آینده آبی درایران وجود نخواهدداشت حداقل انتظار ملت ایران از نامبرده این است که باتوجه به بارشهای شدید وپرشدن اکثر سدها وی بخاطر پیش بینی اشتباه فاحشش از ملت عذرخواهی نماید همانطور در 12سال وزارت کشاورزی کشاورزی راازبین برد ودر سمت احیای دریاچه ارومیه باهزینه نجومی دریاچه ارومیه را خشکاند و بجای طرحهای علمی برای رفه آلودگی هوای شهرهای بزرگ ازملت خواست ازخدا بخواهندبجای باد طوفان بفرستد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
درسته که عنلکرد آقای کلانتری اصلا قابل دفاع نیست ولی این بارشها مشکل کم آبی رو حل نمیکنه یکبار برای همیشه بفهمیم که آب نداریم
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
کاری به به اشتباهش تو حرفاش هم که نداشته باشیم باید ببینیم ایشان تو حوزه کاریشون تو محیط زیست چه عملکردی داشته و دارند که میبینیم افتضاح بوده عملکرد ایشون و دلیل حضور ایشون تو این همه سمت عالی و تو این همه سال متمادی چیه واقعا
سلام از مسئولین محترم خواهش می کنم این مجلس را منحل و شورای جنگ اقتصادی تشکیل گردد و یک نخبه واقعی اشنا به مزیتها و مشکلات اقتصادی کشور را به فرماندهی ان برگزینند و تصمیمات این شورا به قید فوریت اجرا و تمام دستگاهها ملزم به اطاعت از دستورات شورا گردند تا از تبعات تصمیمات خزانه داری امریکا که به سرعت بدون بروکراسی اداری اجرا می گردد در امان بمانیم و هر شخص یا گروهی که مانع اجرا و اخلال در اجرای دستورات شورا گردید بدون اقماض مانند امریکا که با ناقضان تحریم در هر کشوری برخورد می کند برخورد شدید( زندان ،جرائم شدید مالی و.....)گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
کو آن نخبه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
این ها خودشون جزو غربی پرستها هستن،چگونه انتظار چنین کاری رو داری؟
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
این مجلس که باید منحل بشه و کلن تمام مجالس ما باید منحل بشن تا فرجی بشه
مسئولان همه کار میکنند منتهی برخی ادای کار کردن را در می‌آورند
کار ماندگار است و‌موثر اما ...
پدر من با 200هزارتومان سرویس طلا گرفت.جشن عقد گرفت وبعد جشن عروسی گرفت وبه 500 نفر شام .شیرینی.شربت ومیوه داد و خرج عکاس وفیلمبرداروآریشگاه و کرایه ظروفچی همه باهم شد 200 هزار تومان.من 1 کیلو پسته خریدم 200هزار تومان.خداوند سایه روحانی رو از سرمون کم نکنه که چقدر ما قدر نشناس .نمک نشناس وبی حیاهستیم.
پاسخ ها
سراب
| France |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
وجدان داری بگو پدرت کی اون کارارو کرده و چندتا دولت عوض شده از اونوروز تا بگم بهت دولتها چقدر موثرند وقتی سیاستهای کلان دستشون نی
ناشناس
| Germany |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دوست عزیز باپرچم هلند، شما پسته را در ایران خریدی یا در بلادکفر؟ امروز آقای وزیر رفاه فرمودند که 220 پرونده فساد مفتوح داریم. البته ایشان آبروداری کردند و تعداد پرونده هارا کمتراز تعداد واقعی اعلام کردند. شما فکر نمیکنید بین این کلاهبرداریهای هزاران هزار میلیارد تومانی و دلاری و یورویی وفقر مردم رابطه مستقیمی هست؟
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
پدرت زمان ی که هنوز تعهد جای تخصص رو نگرفته بود عروسی گرفت. چه ربطی به روحانی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خدا سایه بزرگان رو از سر تو یکی کم نکنه.
بهداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دقیقا تقصیر پدر شماست که نمک خورد و نمکدون شکست حالا هم باید تمام خرج عروسی و شما رو تمام و کمال با دلار ۱۳ تومنی بپردازه
این چند روز که مصیبت سیل نیمی از کشور را فرا گرفت و جان و مال و زندگی هزاران ایرانی را بهم ریخته است، تمام خبرهای خارجی ک داخلی را دنبال کردیم، توی هیچ خبر خارجی حتی یک فلسطینی و یا یک سوری برای جانباختگان در ایران ابراز تاسف نکرده است، سخنگوی حوثی یمن حتی نمیداند چه بر سر مردم ایران آمده است، عراقی‌های همسایه و برادر همان دشمنان قدیم هشت سال دفاع مقدس ککشان هم نگزید! که هیچ، حتی حورالعضیم را دوباره به آتش کشیدند؛ چرا انقدر اصرار برای دوست نشان دادن آنها دارید؟ و آنها را دانسته بر سر سفره این مرز و بوم بنشانیم؟
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
چه ربطی داره ؟ سیل تو عراق هم کشته داد شما اصلا فهمیدی ؟ تو یمن 27 میلیون نفر تو وضعیت بحران غذایی و دارویی هستن شما اصلا برات مهم هست ؟ دارن هر روز بمبارون میشن و ده ه شهید میدن یک ذره اهمیت داره برای شما ؟
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
چون ما یگانه کشور حاتم طایی جهان هستیم با سخاوت بی نظیر در بذل و بخشش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
از نظر شما دوست یعنی امریکا و اروپا. حالا بفرمایید اونا چه گلی به سرتون زدن؟
رکورد بیشترین تعداد فرزند در تاریخ درکتاب گینس، از آن اسماعیل بن شریف، حاکم مراکش است.
او 867 کودک ثبت شده داشت ! و تعداد غیر رسمی فرزندان وی را 1171 میدانند !
وی در سن ۵۷ سالگی درگذشت.

یعنی هر 8 روز یه بچه و جالب اینکه ایشان با وجود داشتن صدها زن و هزاران فرزند از پرنسس ماریه آنه بوربون Marie _Anne de Bourbon دختر لویی چهاردهم پادشاه فرانسه خواستگاری کرد. اما لویی چهاردهم به دلیل آنچه تفاوت های دینی و اعتقادی می نامید، دختر خود را به ازدواج او درنیاورد !
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خخخخ
باحال بود
خداوکیلی چرا مردم و یک ملت به خصوص تو کشورهای مسلمان و جهان سوم چنین مدیرانی دارند و این پروسه ادامه دارد؟
به رئیس جمهوری مبتلا هستیم که نه تنها خودش کاری نمی کند بلکه از دیگرانی هم که تلاش مخلصانه انجام می دهند انتقاد می کند!
پاسخ ها
محسن ،پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
یک میلیون مثبت حد اقل
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
کار موازی با کار دولت . دخالت در کار دولت . آلان باید به دولت پاسخ بدهند که اصلا چرا راه اهن آبرو ندارد . اینکه روحانی گفته بود اقتصاد و راه و شهر سازی و راه اهن را به عیر خصولتی بدهید همین جا بود
سراب
| France |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خب دو میلیون منفی اگه فرمایشیه
ناشناس
| Germany |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
فکر میکنی اگر همین فردا رئیس جمهور عوض بشه مملکت گلستان و فقر ریشه کن میشه؟ عزیز من ! مشکل در این کشور سیستم است نه فرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
فهمیدیم تخریب کیلویی کار مخلصانه است !
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
تلاش مخلصانه ان دیگران ساختن خط اهن بدون پل برای عبور اب و سیل و انفجار همان خط اهن برای باز شدن راه سیل بدون استفاده از لودر و بولدوزر میباشد؟؟
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
من قبول دارم دولت و آقای روحانی مشکل دارند و نتونستند با وعده هاشون عمل کنند و حداقل کاری که باید انجام بدهند استعفا و عذرخواهی از مردمه ولی واقعا تصور میکنی ما نمیدونیم مراکز قدرت و تصمیم گیری و مسئولان واقعی شرایط فعلی جا یا جاهای دیگری به جز ریاست جمهوری هستش؟
آخه رئیس جمهور چه تصمیم استراتژیکی گرفته تا الان که میتونی نام ببری یا اصلا قدرت یک همچین تصمیم گیری را دارد؟ در ایران رئیس جمهور قدرت اجرایی واقعیش از یک گروهبان هم کمتره دوست عزیز
آخرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
با عده ایی طرف هستیم که به خاطر منافع سیاسی خودشون نمی تونن این حجم بالای ناکارامدی روحانی رو ببینن
الان وضعیت مون کم از جنگزده ها نداره!!! اونقدر که ارزش پول ایران افتاد ارزش پول عراق و سوریه افغانستان نیفتاد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
مهم نیست
آمریکا بداند ؛
اگر دلار بشه 20 هزار تومان ،
پراید بشه 80 میلیون ،
گوشت بشه 500 هزار تومن
آب و برق و گاز هم بشه 5برابر ،
ما همچنان ایستاده ایم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
سربازان آلمانی با تکیه بر گفتمان نژاد برتر در سیبیری شوروی در نزدیکی سنپتر زبورک در برف چهار متری در حال نبرد بودند و چون تا برلین فاصله شش هزار کیلومتری فاصله داشت با سیب زمینی خودشان را سیر میکردند . دوست عزیز آیا نمیدانستند که هیتلر اشتباه میکند . یعنی محکوم به سرنوشت بودند از سخن من چه تفسیری داری ‌. زندگی در تفکر شما چگونه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
اقا خدایی من کمرم شکست میتونم بشینم ؟؟
بگم غلط کردم خوبه ؟؟
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
حلا کجا ایستاده ای که من نمبینمت نکنه رفتی کانا دا پیش اقای خاوری ویا امریکا پیش بقیه اقوام اینجا که نیستی اینو مطمئن هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
بگیر منو
ناشناس
| Romania |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
داداش یه چند دقیقه بشین خسته می شی
هم وطن لر
| Sweden |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ما هم ایستاده گی می کنیم
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
جمعش کن بساط ریا رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
من نشسته هستم
آقای ضرغامی . نمیدونم تخصص شما چیست . کجای دنیا زیر ساخت های کشورش را منهدم میکنند که اب از زیر گذر ان عبور کند . من نمیدونم آیا به هر دلیلی و به هر بهانه ای مجبور هستی با روحانی مخالفت کنی . یعنی دلیل حرف من این هست که سیاست تا کجای احلاق به شما اجازه میدهد که هر حرفی را باید زد حتی اگر ان حرف و یا موضوع به ادم نامربوط باشد منطورم این هست که آیا ما میتوانستیم جلوی پیشروی متفین و روس و انگلیس را در جنگ دوم جهانی بگیریم پل ها و راهن را منفجر کنیم . بی زحمت پاسخ دهیید
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
با نظر شما موافقم. به اشتباه منفی دادم.
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
مطمئن باشین جان و مال مردم بیشتر از این زیرساخت ها می ارزه.... اگر جان و مال شما هم در خطر سیل بود بازم همین حرف رو میزین؟
محسن محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
این آقای ضرغامی همونه که یه مقدار حقوقش کم شده بود.حرفهای خانمشو تو رسانه هانقل می کرد که آه نفرین می کنه توازاین چه انتظار داری..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
الان با انفجار زیرساخت های کشور از بین رفت؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
بروبابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
عزیزم قبلش میگفتی تخصص خودت چیه که ما هم بدونیم
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
شما حساب کنید این خط اهن راه اهن اصلی کشور باشد ودر روز چند صد قطار با بار و مسافر میخواهد حرکت کند میدونی چه فاجعه ای خواهد بود تمام برنامه ها بهم میخورد .باید هر فاصله یک کیلومتر چه رود خانه باشد چه نباشد باید پل احداث شود برای توجیه حرف خودم از مسیر تهران به شنال برو و بعد قضاوت کن . از مسیر قم به بوشهر برو بعد حرف بزن سازه باید محکم و مهندسی و زیبا و تراز کار شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دوست عزیز همه جای دنیا برای ساخت زیر ساخت مسایلی رو رعایت می کنند به اسم پدافند غیر عامل. برای ساختن این زیر ساخت ها مسایلی مانند حمله دشمن و سیل و زلزله و ... در نظر گرفته میشه که متاسفانه این جاده سه ساله شامل پدافند غیر عامل نبوده و بلای جان مردم شده
مشکل اصلی مدیریت در کشور ما این است که :
مدیران و سیاستمداران ما ارتباط خود با واقعیت را از دست داده اند
مثلا
در حالیکه اکثر جوانان مشکل ازدواج دارند و یا زوج های جوان در حال طی کردن راهرو های دادگاه خانواده هستند مشکل مجلس طرح کودک همسری است
در وضعیتی که کودکان و جوانان این مملکت دچار انواع بیماری های عجیب و لا علاج می شوند در مورد موضوعات در چند ده سال قبل به تئوری توطئه می پردازند
در حالیکه تا همین آذز ماه وزرا و کارشناسان در مورد تابستان سال قبل و خشکسالی هشدار می دادند با چند باران ناگهانی که به خاطر عدم مدیریت به بحران تبدیل شد شروع کردند به بحث تغییر اقلیم و...
باید مدیران پراگماتیک و متخصص را با مدیران شعار زده که خود را پشت دعواهای جناحی مخفی کرده اند تعویض کرد.
در باب سخنان آشنا . واقعا برای من هم سوال هست که چرا وقتی فردی که در ان قایق نسشته و در کنار ان نطامی میگوید نباید سازه را تخریب کنیم باید پل یا تونل بزنیم . یعنی با روشی بشود اب را از پشت دیوار خاکی هدایت کرد . و گفتند حالا بیاییم تخریب کنیم تا بعد . اما هنوز کسی نمیگوید چرا پل زیر گذر برای عبور آب های سطحی در هر یک کیلومتر که جز جدانشدنی در تعریف سازه مهندسی هست اجرا نشده ایا برای صرفه جویی در هزینه برای پیمانکار بوده یعمی پیمانکار برای اینکه سود بیشتری ببرد از انجام کار دریغ کرده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
می دونید که پیمانکار راه آهن آق قلا کی بوده؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
چون کارفرما و پیمانکار و ناظر و مشاور و بازرس و رسانه و تریبون و تفنگ و بودجه و قدرت در دست یک نهاد است و بس
بهزاد
| United States of America |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
تمام این پروژه ها قبل از اجرا توسط یک تیم نقشه برداری کارهای مطالعاتیش صورت گرفته و امکان نداره محل عبور اب رو در نظر نگرفته باشند. مطمئنا در مرحله اجرا توسط پیمانکار برای صرفه جویی در هزینه ها و زدن از سر و ته کار حذف شدند.
مجلس با قانون گذاری فقط در جهت محدود سازی آشناست . نمایتدگان بیشتر به مسائل اجرایی فکر میکنند تا به قانونگذاری ،
روحانی 24 ساعت در روز کار میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
25 ساعت
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
آلان بریم یقه چه کسانی را بگیریم‌که وقتی باران نیاد تقصیر زنان بی حجاب هست . حالا اینقدر باران امده که سدها را پر کرده و سبل بیشتر جاها را برده . . بعد از انقلاب همه مسایل فرهنگی و مذهبی و باورهای مردم سیاسی شده . در صورتی در علوم سیاسی گفته شده اخلاقیون خودشان را از سیاست دور نگه دارند چون ممکن هست گاهی در زد و بند سیاسی کذب هم گفته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
آقا کم لطفی نکن، 25 ساعت در روز کار میکنه
از دیدگاه ما تمام امکانات موجود در کشور متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و ملک شخصی هیچ قوه،نهادیا سازمانی نیست.حکومت می تواند اماکاناتی که در اختیار وزارت راه است بگیرد و در اختیار هلال احمر قرار دهد یا از نیروهای مسلح بگیرد و به وزارت راه راه بدهد و غیره.... پس بیایید مردم را دلسرد نکند و کهر همدیگر را خنثی ننمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
تمام امکانات موجود در کشور متعلق به مردم ایران است.
مهدی
| Germany |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
همه می دانند که مالک مملکت نیستند بلکه اختلاس گران و زمین وکوه خوران مالک مملکت هستند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
همه امکانات متعلق به مردم است اما در اختیار یک نهاد ها است
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دوغت را بخور . قدرت و ثروت از ان مردم هست . این تعریف جدید و تفسیر جدید دردی از ملت دوا نمیکنه . در این تعریف اصلا با دمکراسی در تناقض هست
آیا باید پیاز کیلویی 14 هزار تومان شود تا وزارت صنایع بفهمد در ایام عید نوروز نباید صادرات را آزاد کند؟
پاسخ ها
محسن ،پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
بود الان شده 19 هزار تومان
رئیس جمهور روی 14 یا 15 ساعت کار می کنه ؟
مهم نیست چند ساعت کار می کنه .
مهم اینه که به او بگویید:
هر کار که داری می کنی بر عکسش را انجام بده !
اگر کارهای دولت نتیجه برعکس بده مملکت درست می شه .
والا !!!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
من فکرکنم اقای واعظی یا خالی بسته یا برعکس گفته یعنی اقای روحانی روزی 15 ساعت می خوابه نه اینکه کار کنه
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
روزی 14-15 ساعت از ساعت چند تا چند؟
حتما اون فرد نزدیک به رئیس جمهور که گفت تیم اسکورت و محافظ رئیس جمهور تازه ساعت ده صبح میاد دنبال رئیس جمهور که ببرتش سر کار هم دروغ گفته؟آره؟
این مملکت را تاالان خدا اداره کرده،عبرت بگیرید ای مدعیان مدیریت نظام علوی،فاین تذهبون
جناب اشنا وقتی راه اهن میزنیم فکر عبور اب و سیل را هم بکنیم تا مسئولان مملکت را به بی کفایتی و بیعرضگی متهم نکنند
آقای ضرغامی در خوزستان سیل بند را شکافتند تا آب رودخانه در پایین دست خسارت بیشتری بوجود نیاورد فرق میکند با قضیه آق قلا ، که با قلدری بدون اینکه پل بزنند ( چون پل زدن هزینه بیشتر و در نتیجه سود کمتر برای پیمانکار داشت ) مسیر سیل را خاکریزی کردن و راه آهن ساختند و با اینکار زندگی مردم را با اولین سیل بزرگی که آمد نابود کردند .
آقای ضرغامی فرافکنی نکنید حق با رئیس جمهور است .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
بعد ضرغامی با همین سواد جامعه شناسی میخواهد رییس جمهور شود . رییس جمهور بعدی حتما باید اقتصاد دان باشد دوم مشاوران و مهندسین مشاور با چندین سال تجربه کاری در کنارش باشند
سعی کنیم هنگام بحران بریم قشم تا توی دل ماجرا باشیم
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خوبه شماها یک جا اینقدر پیمیگیرید و ول کن نیستید و جاهای دیگه کشش نمیدهید به یکباره
و من الله توفیق
با عرض سلام.اولا احترام میگذاریم به ارتش فداکارمون و به سپاه غیرتمندمون و همه سازمانهایی که تو هر نقطه ای از کشور کمک میکنن تو این موقعیت.جناب رییس جمهور هر آنچه شما در بازدیدتون گفتین درست و فنی و با تحلیل مهندسی.ولی لطفا بفرمایید شما که رفتین آق قلا چه گلی به سر مردم زدید که مشکلشون حل بشه؟چه راه حلی پیشنهاد دادید؟آیا فقط ذهنتون همینقدر قد داده که یه جاده که خراب شده رو ببینید و بگین نباید خراب میشده؟یا فقط دیدین که آب تو رودخونه حرکت نمیکنه؟این رو که همه شهروندان آق قلا و گمیشان و سپاهی و ارتشی و هلال احمر هم اونجا میدونن.اصلا میشه بفرمایید شما چکار کردین که بقول خودتون زخم رو نمک مردم نپاشید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
ریبس جمهور نباید کاری میکرد . دستگاهای که باید به موقع با تجهیزات مناسب بدون حتی فرمان یا دستور در اولین فرثت باید به محل حادثه برسند . شما یا من وقتی به بیمارستان میرویم پزشک از رییس بینارستان برای پدیرش هر بیمار دستور میگیرد واقع بین باش . عمق استراتژیک شماها اجازه نمیده به جای استقرار تجهیزات در داخل کشور ان تجهیزلت به چندین کشور دیگر خارج شده برای وطن چیزی باقی نمی ماند
استاد حیف و میل منابع و نعمت ها هستیم ... بهتر نیست کمی هم به فکر تنظیم خانواده و کنترل جمعیت باشیم آیا کشوری که بیش از نیمی از آن کویر و بیابان است ظرفیت جمعیت 80 میلیونی را دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
گفتمان انقلابی میگوید زنان و مردان ایرانی باید در زادو ولد جهادی عمل کنند ولی پرسش من این هست همین روحانیون که دو میلیون نفر هستند چرا چهار تا زن ندارند . همه جور امکانات که دارند چرا به سنت چند همسری از فردا اقدام نمیکنند
استاد حیف و میل منابع و نعمت ها هستیم ... بهتر نیست کمی هم به فکر تنظیم خانواده و کنترل جمعیت باشیم آیا کشوری که بیش از نیمی از آن کویر و بیابان است ظرفیت جمعیت 80 میلیونی را دارد ؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
این محدودیت رو کویر به وجود نیاورده و با همین طبیعت فعلی جمعیت بیش از این همه در رفاه کامل میتونند زندگی کنند اگر مسئول طماع نداشته باشیم
مثبت منفیهاتون هوشمنده؟
بر اساس دلخواه شما دوباره برمیگرده پایین
فقط کافیه صفحه رو دوباره باز کنیم تا ببینیم
واقعا باید دست برادران ارتشی بدون هیچ چشم داشتی بوسید خدا قوت دلاوان ایران
ای کاش شخص منصفی در دولت از سازمان مدیریت بحران چند تکه با چهل پنحاه نفر کارمند جوان بدون تجربه و تخصص و تعهد بازدید میکرد انوقت معنی مشت نشان از خروار دولت را بهتر متوجه میشد ومدیری که بعد از سانحه پلاسکو از وزارت کشور دل کند وبه بخشی از کارمندانش پیوست مدیری که بخش امداد ونجات وکشیکش ده کیلومتر فاصله دارد .
کمی خجالت نکشید ،
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خخخخ
باحال بود
پزشك الماني براي ايت الله با سن بالاي ٨٠ ملت هم بميرند چون بيماري درمان ناپذير دارند! يا پول دارو ندارند.
اقای روحانی در روزهای تعطیلات اول سال در حالی که شمال کشور غرق در اب بود در سواحل جزایر قشم و هنگام تفریح میکرد باید ایشون را هم عزل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
جو سازی نکن رییس جمهور و فرزندانش هم نیاز به یک هفته استراحت دارند برو یقه کسانی را بگیر که ۸۰۰۰ میلیارد بودجه گرفتند . چشات را باز کن .
خیلی ازماانسانهاعلاج واقعه رابجای اینکه قبل ازوقوع بکنیم کاملاصبرمیکنیم وقتی بوقوع پیوست واثرات منفی روانی خودش راگذاشت تصمیم میگیریم اندکی دست ازلجبازی برداریم واقدام مختصری بکنیم نمونه های آن سقوط ارزش پولمان وچیزهای دیگرکه جای ذکرش اینجانیست،اکنون درموردبالارفتن قیمت پیازآنقدرمعطل میکنندکه نارضایتی درجامعه بیشتروبیشترشودولی میگویندازچند وقت دیگر قراراست جلوی صادرات بیحساب وکتاب آن گرفته شود؟!؟
مشکل دنیا ی استکبار با ما بخاطر دین و استقلال ماست وگرنه چرا با امارات وعربستان وصهیونیستها با اینهمه جنایت کاری ندارند ولی با سپاهی ما که خانه اش را اب گرفته و بخاطر وظیفه اش که منزل خودش سر نزده مشکل دارند؟ بی بی سی و سایر رسانه ها طفدار ما نیستند دشمن ما هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
هیچ کشوری با تو کاری نداره ولی صبح در ایام عید که من تلویزیون را باز میکنم از شبکه اول تا پرس تی وی از غرب بد گویی میکند حتی مدهب ان کشورها را به چالش میکشند از خودت بگو
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خیلی متاسفم
اگر رئیس جمهور محترم 14 ، 15 ساعت کار میکند پس 6 روز اول عید که همه کشور در فلاکت بود ایشون چرا تشریف برده بودن برای هواخوری و خوشگذرونی عید که حتی یک پیام همدردی هم به مردم ندادند . این همه ساعت کار میکنه وضعیت اینه وای به روزی که اصلا کار نکنه .حالا اگه رئیس جمهور بلاد کفر رفته بود مسافرت آبرو و حیثیت براش نمیزاشتن .ولی مسئولین ما از رئیس جمهور تا استاندار تا فرماندار تا نماینده مجلس و بخشدار در سفر فرنگ تشریف داشتن .
فوت مشکوک ، تختی و صمدبهرنگی لو رفته، می خواید شهید تازه درست کنید؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
این مورد خیلی مهمه و البته کلید حل بسیاری مسایل و چراییها و بالاخره اندکی صبر سحر نزدیک است
طبیعی است که آقای روحانی رییس جمهور(عموم مردم) نیست بلکه نماینده همان جاهایی است که تایید صلاحیتش کرده اند بنابراین بقیه مقامات می دانند حد و اندازه این جایگاه چقدر است!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دمت گرم
موضوع این نیست که روزانه دارند چند ساعت کار میکنند هر قدر بیشتر کار مینند همانقدر بیشتر اوضاع خراب میشود به نظر من باید دقیقا بر عکس کاری که الان میکنند انجام دهند تا اوضاع درست شود فراموش نکنیم کارها باید دقیقا برعکس الان باشد تا کارها درست شود
من خودم اهل آق فلان هستم، قبل از انفجار راه آهن خونه من رو آب گرفته بود، ولی بعد از انفجار راه آهن، آب فروکش کرد. پس انفجار راه آهن بی تاثیر نبود. اما حرف رئیس جمهور هم درسته چرا که آب از این طرف رفت ولی طرف دیگر رو که روستاهای زیادی رو هم شامل می‌شود رو درگیر خودش کرد. از طرفی هنوز بخشهای زیادی از آق قلا درگیر آب گرفتگی هستند. فکر کنم نباید هر نقدی رو فورا رنگ و بوی جناحی بهش داد.
فقط ۱۵ ساعت؟!!!!!
من ۲۰ ساعت کار میکنم اما کافی نیست
اين دولت و اين رئيس جمهور در شان مردم ايران نيست .
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
قبول دارم ولی باید بسطش بدی خیلی باید مبسوطتر بگی
اگر فکر بود ، مدیریت بود ، پیش بینی بود و... الان اینجا نبودیم
روزی چهار ساعت صرف رنگ . روزی چهارساعت استخروسونا. دوساعت چرت پشت میز بقیه راهم جلسه با آشنا برای بحران سازی . علی برکت اله
مشکل اصلی در اینجا است که در حال حاضر افرادی که پست های مدیریتی دارند با سیاسی کاری و باند بازی و پشت پا گیری مقامی پیدا کرده اند. افراد شایسته و توانمند و درستکار به بهانه های واهی کنار هستند و به هیچ وجه دیده نمی‌شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
دوست عزیز کسانی که تایید صلاحیت میشوند دغدغه انها که مشکلات مردم نیست انها دعدعه ارمانهای انقلابی دیگری دارند . یعنی هر کسی در درب مجلس از روی پرچم امریکا و روسیه رد نشد تایید صلاحیت نخواهد شد . شما ملاک های تایید صلاحیت را ببینید
ظاهرا هرکس هر چی خواست میتونه راحت صادر و وارد کنه و خیلیاشم اصلا آماری ازشون نیست. یکی بیاد ما رو هم رد کنه ببره اونور.
درود برسپاه غیور
هرکس دلسوزانه خدمت می کند
جناب آشنای نا آشنا فرمایشات شما کاملا درست است به همین علت است که در هر مورد دخالت میکنید و خود را استاد و همه فن حریف میدانید و به همه کس و همه چیز در تمام حوزه های سیاسی /اقتصادی/ فرهنگی/ علمی/ هنری / ورزشی /دینی/ مدیریتی و.... ابراز نظر میکنید بابا یکم بفکر خودت باش با این همه کار فشارت نیفته حسن تا1400نیازت دارد.

اگر سپاه نبود کشور نبود
عجب داستانیه...همه جای دنیا کلی هزینه یکنن تا بتونن یک محصولو قابل صادرات کنند.....یلی عجیبه که در اینجا صادرات عیب محسوب میشه!!!!........پیاو ممنوع کردید.....الان با این قیمت ارز هر چیزی که راهشو پیداکنند و صادر کنند ارزش قیمتی الاتری به نسبت فروش در ایران داره.....میخوایید کلا صادراتو مموع کنید؟ بعد بشینیم فقط نفت بفروشیم اونم نسیه !!!!........مدیریت به ممنوعیت ساختن نیست.....تا حالا چه چیزی را ممنوع کردید که مشکلی حل شد؟
شورای نگهبان باید مسئولیت مجلس و دولت ناکارآمد را رسما بپذیرد و از مردم عذرخواهی کنند و بابت این خسارتی که از طریق دولت و مجلس به کشور زده اند استعفا دهند تا زمانی که فیلتر تایید صلاحیت وجود دارد مجلس و دولت ضعیف به وجود خواهند آمد و هیچ تاثیری در حل مشکلات کشور نخواهند داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
مردم با نبود قدرت احزاب نمیتوانند قدرت و حرف و مطالبه خودشان را به کرسی بنشانند و اگر هم قانونی تصویب میشود ردش میکنند
مهدی
| Germany |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
عذر خواهی برای ۴۰ سال عمل نادرست کافی نیست .
استعفا و انتخابات جدید شاید مردم را آرامش دهد.
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خخخخخخخخخخخخخخخخ

ببخشید به شما نمیخندم و این کار بدیه حلال کن
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
یه مثبت هم دادم بهتون
در خواست سپاهی از امداد گران کجاش عجیب بود تابناک جان؟
برای جلب اعتماد مردم باید گزارشهای نادرست و حلوا حلوا کردن را بیشتر کنند 111؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اقتصاد و صنعت خوابیده است و دنیا در رقابت است ولی اینها بقول خودششان هنوز دنبال پیاز و مایحتاج اولیه هستند و دربهای صنعت و تجارت را قفل کرده اند و بیکاری و بیکاری و بیکار ..........را بشدت رونق می دهندو عرصه را بر مردم تنکتر و تنگتر می کنند .
مرد حسابی اگر اعضای دولت روزانه یکساعت کار مفید نه جلسات دور همی اننجام میدادند الان ایران گلستان میشد.بله ۱۵ ساعت جلسه دورهمی و تصمیمات یهوی دمار از روزگار اقتصاد و صنعت و... دراورده است.خداوند به همه ما رحم کند .سالهای دور سیل غضب خداوند بود و امروز نعمت شده.ولی واقعا غضب الهی است که همه عبرت بگیریم و ادم شویم.ولی بعید است خیلی ها عبرت بگیرند و ثروت ملت را بتاراج نبرند.
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
یعنی تمام بدبختیامون تقصیر روحانی و کابینش هستش؟
یه دوستی دارم زمان دولت قبلی که رییس جههور کس دیگری بود میگفت همه بدبختیهای اونوقت تقصیر دولت قبل از اون دولت یعنی آقای محمد خاتمی و کابینش بود
جالب بود در کل
وقتی جناب آقای رئیس جمهور در شروع بحران راه افتادن سیل ، همچون زلزله کرمانشاه دیر وارد عمل میشوند تا جایی که بنا به دستور رهبری سپاه ، ارتش و بسیج وارد عمل میشوند به خاطر نجات جان و اموال مردم اقدام به انفجار قسمتی از خط راه آهن و یا جاده مینمایند ، وقتی در شروع بحران تنها وزیر کشور در صحنه حضور پیدا میکنند و بقیه مسئولین و وزرا در تعطیلات به سر میبرند وقتی جناب آقای معاون رئیس جمهور به جای آقای رئیس جمهور حضور پیدا میکنند آن وقت رجوع به وجدان ، مبنی بر سوار قایق در میدان عمل و اقدام به نجات جان مردم نمودن بهتر است و یا سفر در تعطیلات و از دور نظارت نمودن.
جناب آقای رئیس جمهور:خط راه آهن و جاده را هم می توانید با اصول مهندسی دوباره بازسازی نمایید ولی جان مردم را نمیتوانید حتی اموالشان را با وجود وعده و وعیدها (همچون زلزله کرمانشاه)
دولت آنقدر که هنگام سونامی آمریکا عزا گرفته بود برای محنت استانهای سیل زده کشور نه حالا که دو کلمه خواسته حرف بزنه شروع کرده ناراحتی دلشون را روی سر نیروهایی که دارن به مردم خدمت میکنند و جان و مال مردم را نجات میدهند خالی میکنه انگار از خدمت کردن به مردم عزا گرفتند
عجب مملکت بحالی داریم!!!! طرف از بقیه طلبکارتر هست و فرمانده ها و رئیس ها یک مشورت مثلا علمی حتی در بحران ندارند. و جالب اینکه هر سه نفر درست میگن!!!!! یکی اقدامی نمیکند یکی اقدام میکند که میگوید از بی تفاوتی بهتر است و یکی به این دوتا میگوید نظرتان را نگویید!!!!
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خخخخ
فعلا که همه به فکر کسب قدرت بیشترند و مردم ته جدولند
همه ساکت بشن اشتا کارشناسی کنه ،!!
دیگه گندشو دراوردین
"اگر شما چکش باشید همه مشکلات را به شکل میخ میبینید"کشوری که تصمیم گیران نظامی باشند همه مشکلات را با جنگ پیوند میزند
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
کاشکی حداقل همین رو درست انجام میدادند و اعصاب آدم اونجایی خورد میشه که الان اسرائیل تو سوریه چند دفعه به پایگاههای ایران حمله کرده و کشتار کرده و هیچ جوابی بهش ندادند
این جگر آدم رو خون میکنه
همیشه کسایی که کنار گود نشسته ن و میگن لنگش کن از همه ایراد میگیرند . اگر مردی خودت سوار قایق میشدی و می رفتی از نزدیک کار میکردی . مطمئنا جنابعالی حتی چکمه هم نپوشیدی بری یه سر بزنی به اینجاها.
آقای آشنا حنا ت برای ما رنگی نداره.
جناب آقای حجه الاسلام دکتر سرهنگ آشنا
شما از ابتدای دولت تدبیر و امید فقط توئیت زدید و حاشیه درست کردید و ذهن مردم رو از موضوعات اصلی منحرف کردید، امیدوارم در تمام مراحل زندگی به همین شکل موفق باشید و آجر زحمات خود رو در آن دنیا نوش جان کنید.
آقای آشنا شما تشریف ببر پیش رئیس ات و دوغ ات را بنوش
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
روحانی در این شش سال اینقدر مطالب داره که اگر دهن باز کنه ممکن هست لباست را در بیاری در خیابان فریاد وا مصیبت ها سر بدی . یک هفته بعد از انتخابات گفت معصوم نداریم اقتصاد باید دست مردم باشه گفتید دوره بنی صدر تکرار شد . فعلا خاموش باشید خیلی بهتر هست چون انوقت اگر روحانی دهن باز کنه ممکنه در حصر بره
آقای روحانی رئیس جمهور دلسوز کاردان و محبوب کسی که موقع بحران در تعطیلات مشغول خوش گذرانی است بعد از تعطیلات حق اظهار نظر در مورد بحران را ندارد
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
منم کلی گله دارم از آقای روحانی یعنی در این حد که ایشون حداقل کاری که باید انجام بدن عذرخواهی از مردم و استعفا هستش ولی شما اگر اینقدر دلسوز و پیگیر امور هستید چرا حداکثر انتقادتون متوجه روسای جمهور اصلاح طلب یا متمایل به این جریان میباشد و بعد از این دیگه همه مسئولین خوبن و هیچ انتقادی بهشون روا نیست
انصاف میگه یا انتقاد کن از اونی که باید انتقاد کنی یا اگر فضای انتقاد حاکم نیست یا حتی به صلاح نیست آزادگی به خرج دهید و همه بدبختیها رو به ناحق گردن ضعیفتره نیندازید و منظورم از ضعیفتره اونه که معمولا تو:
جمهوری اسلامی شامل این صفات میباشد و اونم کسیه که اصلاح طلب هست و مردم بهش رای دادن و احتمالا رئیس جمهور هم هست
یا حق
بعد از یک هفته از تفریح ازقشم برگشته بجای خداقوت ودست مریزاد به اونایی که درکنار مردم داشتن زحمت میکشیدن ؛متلک میگه.

علی برکت الله.
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
قسمت اول حرفت درسته ولی قسمت دوم با طعم ساندیس
چهارده پانزده ساعت کار؟ شوخی نکن واعظی
.نتیجه این تلاش به وقفه رئیس جمهور چی بوده اونوقت؟ رفاه مردم ؟ اشتغال زایی؟ رفع مشکل مسکن؟ ارزانی؟کاهش تورم؟کاهش قیمت ارز؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
آره والا هیچ کار درستی انجام ندادند انتظار هم دارند ازشون دلجویی هم بکنیم که وای چقدر رییس جمهور این دوره کاراش سخت شدش
خوب مگه شرایط کشور رو نمیدونستید قبل از اینکه وارد انتخابات بشید؟
روحانی میره تو اتاقش در می بنده می خوابه
آررررررره کار میکنه روحانی .اصن دلم براتون کباب شد که شب و روز ندارید همش در حال خدمت رسانی به مردم هستید شب هم نمیرید خونه .آخه اینقدر زحمت نکشید ما راضی نیستیم به خاطر مردم خودتون رو مریض کنید
ای وای چقدر برادر خوبی بوده،
بازهم در موارد سخت نیروهای مسلح پای کار می آیند . چون از خود مردم هستند.سختی و درد مردم را چشیده اند.
بنظرم ریس جمهور در مقابل این سیل عظیم که مشکلاتش گردن مردم و نیروهای مسلح افتاد ! یادش رفت بگه علی برکت الله!!
جناب وزیران جهاد کشاورزی و صمت ، وقتی مجوز صادرات سرسام آور مواد خوراکی کشور را بدون اهمیت دادن به خالی شدن سفره مردم خودمون و ده برابر شدن قیمت ها صادر می کنید شروع سال میشه خشم و غضب خدا و سیلهای بنیان کن و خسارت بار . بخودتون نمایین صادرات مواد غذایی رو بیشتر می کنین 100% ( به کشور مجاور ) اینبار قهر و غضب طبیعت به امر خدا بیشتر میشه ، صبر کن تا با چشمهای خودت ببینی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
سلام این نشون اینست که این وزرا ودست در کاران چقدر به نییاز داخلی واقغ واز مرحله پرت مطمین باشید انهاییکه صادر میکن از خودیها
لابد آقای آشنا انتظار داشتن تو منطقه اق قلا با یه سطل اب از این طرف جاده بریزن اون طرف جاده یا در حالت پیشرفته تر با پمپ کفکش این کار رو میکردند این مسئولین هنوز نمیدونند بحران چیه که بخوان مدیریتش کنند فکر کردن مهمونیه منتظر تعارف و بفرما بفرما و خوش امد گویی هستن
سلام
اقای فرماندار اق قلا
اگر اق قلا شیب داشت نیاز به این همه کمک نبود که تا بحال نتوانستید اب را تخلیه کنید . خود میدانید که در چه منطقه ایی زندگی میکنید . که اگر پایین تر از سطح دریا نباشید قطعا بالاتر نیستید . پس این مصیبت را باید از قبل پیش بینی میردی که اب به سطح شهر نفوذ پیدا نکند . حالا هزار ان میلیارد خرج کنید تا متوجه شوید لایروبی چه زمانی باید انجام می شد..
البته شما تنها نیستید نمونه ان شیراز و.... چه بسیارند
مرگ بروجردی مشکوک باشه نباشه چه فرقی برا ملت داره؟
پاسخ ها
سراب
| Netherlands |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
برو تاریخ بخون تا بروجردی بود چه شد بعد مرگش چی بدونی الان چرا داری پیاز میخری 15 تومن
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
هر کسی که برای ایرانیان پل و راه و جاده و دانشگاه ساخته حتی اسمش هم‌نیست ولی کسی که ۱۴۰۰ سال پیش به ایران فرار کرده و بهترین امکانات را داشته و مقبره در هر محل دارد ارزش دارد
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
آفرین سراب دقیقا درست گفتی و نقطه عطف تاریخ ما فوت آقای بروجردی هستش و این رو با دلایلی میگم که تابناک بخشیش رو منتشر نکرد
اگر به نوع مخالفان مدیریت دولت و مخربان نگاه کنیم دقیقا همان کسانی هستند که در هر دو دوره انتخاب روحانی به هر دری می زدند و از هر وسیله ای بهره می جستند تا او انتخاب نشود. این اظهار نظرها تداوم همان مخالفت است و هیچ انگیزه الهی در میان نیست. مثلا امام جمعه مشهد در نماز جمعه گذشته نجات گلستان از سیل را پایان یافته و آن را محصول مدیریت جهادی عزیزان سپاهی و وقوع سیل را ناشی از بی تدبیری مدیران دولتی دانست. متاسفانه خصومت بقدری شدید است که مصالح نظام و انقلاب اصلا دیده نمی شود. توقف سیل و جمع شدن آب در آق قلا و گمیشاد و اسناد جای تردید در صحت و دقت حرف روحانی باقی نمی گذارد اما بنا نیست این حرف پذیرفته و بر اساس آن عمل شود؛ چرا؟ چون این حرف روحانی است. متاسفانه این حب و بغض ها نمی گذارد ضعف و قوت ها درست معلوم شود. او در سخن خود به سپاه هم اشاره نکرد گفت این کارها موثر نیست و مانع اصلی شیب کم است. منتها تبلیغات ناصواب رسانه ها سبب شد سخن ایشان در تقابل با سپاه تفسیر شود. سپاه منشأ خدمات بی مانندی بوده و هست اما تبلیغ نادرست به آن آسیب می رساند باید مواظب بود.
حدا وکیلی حیف است ادم قدر همدیگر را نداند نیروهای سپاه و ارتش برایمان یکی هستند و هردو جانفشان مردم و تمامیت ارضی کشور باید قدرشان را بدانیم .
اما دولت ها هستند که باید پاسخگوی مردم باشند
انصافا در کدام دولت بیشتر وعده داده شده ولی کمتر عمل شده است ، انصاف داشته باشید دولت روحانی است که عملکرد ان اصلا قابل دفاع نیست ، بنده نه اصولگرا هستم ونه اصلاح طلب .
سونامی بیکاری ، سونامی اختلاس ها و دزدی ها ، سونامی کرانی و تورم ، و... اینها در کدام دولت بوجود آمد حالا شما بیایید هی توجیه فرمائید ، آدم بالاخره شعور این اندازه را دارد که تشخیص دهد .
سلام
خداوکیلی کامنت من درباره آقای بروجردی چه مشکلی داشت که منتشر نکردی آخه؟ اگر تو واقعییت داشتنش شک داری برو تحقیق کن ببین تمامش مستند و تاریخیه و چیزی که گفتم فقط نقل قول تاریخیه
دیروز گفتم دیگه برام فرقی نمیکنه منتشر بکنی یا نکنی ولی این یکی فقط جنبه سوال علمی بود همین و نظرم همونیه که دیروز گفتم
قدیما می گفتن در ایران ۴۰ درصد هیچ کاری انجام نمی دهند و ۲۰ درصد هم کار مفید انجام می دهند اما ۴۰ درصد بقیه کارشان این است که گند بزنند به کار آن ۲۰ درصد!!! همه مسئولین دلسوز و خدوم در زمره همین ۴۰ درصد هستند.
آقای واعظی 15 ساعت کار و بیشتر مال احمدی نژاد بود نه روحانی
آقای آشنا در زلزله پارسال مردود شدید در سیل امسال هم رئیس جمهور بعد از چند روز مسافرت در قشم خادمان ملت را حسابی از خجالتی در آورد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل